0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συγνώμη που παρεμβαίνω.Νομίζω ότι αποδεικνύεται πια ότι ο ΑΣΕΠ είναι μια ξεπερασμένη "μπούρδα" και τούτο γιατί αν υπήρχαν δουλειές στην Ελλάδα, δεν θα υπήρχε ανάγκη κανενός ΑΣΕΠ.Ειναι μια αποψη την οποία υποστηριζα ευθύς εξ αρχης και ολα τα σχετικα περί ΑΣΕΠ, είναι τερτίπια για την αποσυμφόρηση της επετηρίδας.Η υπερσυγκέντρωση πτυχιούχων παντού και ειδικα στον εκπαιδευτικό κλάδο ήταν και είναι ένα "βαρόμετρο" απουσίας θέσεων εργασίας στη βιομηχανία, που θα μπορούσε να απορροφήσει επιστημονικό προσωπικό.Για αυτό και κάποτε έλεγα "τι θελει ο μηχανικός στα σχολεία?"Οπως και τωρα λέω οτι ο ΑΣΕΠ είναι μια πολυ επικινδυνη θηλια στο λαιμο νεων ανθρωπων οι οποίοι ζουν με την πιθανότητα επιτυχιας σε εναν μελλοντικο ΑΣΕΠ αλλα στην πραγματικοτητα τους εγκλωβιζει στην "ψωροκωσταινα" τη στιμή που θα μπορουσαν να εχουν φυγει για αλλου τωρα που ειναι ευκολα. Αργοτερα θα ειναι πολυ πιο δυσκολα.Απλά πράγματα λοιπόν , ο ΑΣΕΠ δημιουργήθηκε επειδή στριμώχθηκε η επετηρίδα και κάποιοι "τσίμπησαν' το δόλωμα περί αριστείας.Αν υπήρχε αριστεία, η Παιδεία θα ήταν καλύτερη.Αυτό που λείπει είναι η Αξιολογηση.
Το Σύνταγμα λέει σωστά είτε με τον ένα τρόπο είτε με τον άλλο.Δεν λέει όμως ταυτόχρονα και με τους δυο.Στην εκπαίδευση όλα αυτά τα χρόνια υπάρχει γραπτός διαγωνισμός και μόνο.Δε μπορεί να φέρουν τώρα μοριοδοτούμενο και να συμβιώνει με τον γραπτό στον ίδιο πίνακα , γιατί ουσιαστικά και πρακτικά είναι δυο διαφορετικά πράγματα, άποψη μου.
Ποιοι ειστε "εσεις"? Ενα 10%?Επισης, να ξερετε να μη στενοχωριεστε, εχει και αλλες γραπτες εξετασεις. Πηγαιντε δωστε για Εθνικη Σχολη Δημοσιας Διοικησης, για Διπλωματικο Σωμα, κ.α. Αντε, θα πατε και για μεγαλεια ετσι
δεν είπαμε ότι θα συμβιώνει αλλά ο ένας θα δώσει τη θέση του στον άλλο
αν αφαιρέσεις ότι αποκόμισες από τον γραπτό το δέχομαι τότε δε γίνεται αλλιώς
είπαμε θα είναι ενιαίο για όλους....αλήθεια στη συνάντηση με ολμε δοε είπε κάτι για τρόπο πρόσληψης;
Να ποσταρω απο endelexeia το ολο κειμενο.Ποια αξιοκρατια θα υφισταται με βαση το ΣτΕ οταν θα μετρανε τα παιδια!!! πιο πολυ απο την προυπηρεσια;Θα γελασει και το παρδαλο κατσικι. Η πρόθεση του υπουργείου παιδείας για κατάργηση του ήδη ισχύοντος πίνακα αναπληρωτών βάζει φωτιές στα θεμέλια της εκπαίδευσης. Σύμφωνα με πληροφορίες που διαρρέει το περιβάλλον του υπουργού και υπονόησε και ο ίδιος στην τελευταία συνέντευξη του πάμε σε ενιαίο πίνακα διορισμών μόνιμων και αναπληρωτών. Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί θα μπούνε όλοι σε έναν πίνακα όχι με βάση την προϋπηρεσία και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου αλλά με βάση τα κριτήρια του ΑΣΕΠ. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα μετράνε υπέρμετρα τα μεταπτυχιακά, τα δεύτερα πτυχία, οι 2 ή 3 ξένες γλώσσες, ο αριθμός των ανήλικων τέκνων και δευτερευόντως η προϋπηρεσία, η πιστοποιημένη γνώση χρήσης Η/Υ και ο βαθμός πτυχίου. Η αλήθεια είναι ότι ουσιαστικά το ΣΤΕ πιέζει προς αυτή την κατεύθυνση ώστε όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω εποπτείας του ΑΣΕΠ, πράγμα το οποίο δεν ισχύει για τις προσλήψεις αναπληρωτών σήμερα. Το υπουργείο θα μπορούσε βέβαια να πράξει το αυτονόητο. Να μοριοδοτήσει μόνο την προϋπηρεσία όπως είχε προτείνει ο τέως υφυπουργός κ. Κουράκης με 1 μόριο ανά μήνα και να μη συνυπολογίσει άλλα προσόντα. Είναι φανερό ότι πολλοί αναπληρωτές που δουλεύουν αρκετά χρόνια θα δουν την πόρτα της εξόδου από τα σχολεία καθώς όχι μόνο δε θα διοριστούν ως μόνιμοι αλλά δε θα μπορούν να δουλέψουν και ως αναπληρωτές αν δε πάρουν μεταπτυχιακό, proficency σε 2 ή 3 γλώσσες ή αν δεν κάνουν 2-3 παιδιά!
Μην τσακωνεστε τζάμπα ααα αα α, δεν θα διορίσει κανένα . Και να περάσει το ασφαλιστικό με τι μούτρα θα διορίζει χιλιάδες εκπαιδευτικούς ;!;αν δεν είχε το ΕΣΠΑ ούτε αναπληρωτές δεν θα διορίζε απο ειδικότητες ειδικά . Αφού τώρα 2 μερες το λέει ο άνθρωπος " υπάρχουν ειδικότητες που πλέοναζουν και συγχρόνως υπάρχουν κενά "= θα προσλάβει μόνο δασκάλους + ψίχουλα απο βασικές ειδικότητες
Όταν λένε κοινό σύστημα διορισμών-αναπληρωτών, τότε έχει μια χαρά σημασία η συζήτηση. Γιατί δε νομίζω να ισχυρίζεσαι ότι δε θα πάρει ούτε αναπληρωτές...