*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 1097253 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1904 στις: Μαρτίου 15, 2016, 11:21:15 am »
Η ΔΑΚΕ Δ.Ε. Καθηγητών για τη συνάντηση της ΟΛΜΕ με τον Υπ. Παιδείας
Παράθεση
Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 11 Μαρτίου συνάντηση του Δ.Σ της ΟΛΜΕ με τον Υπουργό Παιδείας, κ. Φίλη. Αποκλειστικό θέμα της συνάντησης ήταν το σύστημα μονίμων διορισμών στην Εκπαίδευση καθώς και το ζήτημα της πρόσληψης Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών. Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δεν έχει ξεκάθαρη θέση για το ζήτημα, παρά το γεγονός ότι αυτό αποτελεί πρώτη προτεραιότητα, ύστερα από τις αποφάσεις του Σ.Τ.Ε. Επίσης, ο Υπουργός δεν απάντησε στην ερώτηση μας, για το αν θα γίνουν μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών τον προσεχή Σεπτέμβρη. Μας επανέλαβε προηγούμενη τοποθέτηση του ότι οι προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης της κυβέρνησης με την Τρόικα, διαπραγμάτευση που θα γίνει το επόμενο διάστημα. Φαίνεται λοιπόν, ότι είναι πιθανό να μη γίνουν διορισμοί ούτε τη νέα σχολική χρονιά. Εντύπωση, επίσης, μας προκάλεσε η αμηχανία του Υπουργού Παιδείας στο ζήτημα της θεσμοθέτησης νέου συστήματος διορισμού. Η ΔΑΚΕ στηρίζει την πρόταση της ΟΛΜΕ, στη διαμόρφωση της οποίας συνέβαλε σημαντικά. Είναι μία πρόταση που ικανοποιεί μεγάλη μερίδα συναδέλφων, είτε αυτή προέρχεται από τον ΑΣΕΠ, είτε από τους πίνακες προϋπηρεσίας. Στην πρόταση αυτή εξακολουθούμε να εμμένουμε. Για το λόγο αυτό, και προκειμένου αυτή να καταστεί λειτουργική, απαιτούμε την άμεση κατάργηση του ρυθμίσεων που προβλέπει ο Ν. 3848/10 και τη κατάθεση νέου νόμου για τον διορισμό εκπαιδευτικών.Το επόμενο διάστημα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να απαντήσει θετικά ή αρνητικά στην πρόταση της ΟΛΜΕ που κατατέθηκε για άλλη μία φορά στην τελευταία συνάντηση, και εφόσον η πρόταση μας δε γίνει αποδεκτή, να κατατεθεί επιτέλους η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας, έτσι ώστε να γίνει ένας επί της ουσίας διάλογος για τις προσλήψεις. Αρνητική εντύπωση μας προκάλεσε η θέση του Υπουργού Παιδείας, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια, επαναφέροντας ουσιαστικά τις περιβόητες απόψεις της κυρίας Διαμαντοπούλου για το ζήτημα. Καταρχάς, επισημαίνουμε ότι η άποψη του Υπουργού Παιδείας είναι έωλη. Όλες οι ειδικότητες που οι Πανεπιστημιακές τους Σχολές χαρακτηρίζονται ως «καθηγητικές» έχουν παρακολουθήσει μαθήματα Παιδαγωγικής, Διδακτικής και Ψυχολογίας. Όλοι οι καθηγητές των Τεχνικών Ειδικοτήτων έχουν παρακολουθήσει το ετήσιο πρόγραμμα της ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ. Αλλά το καλύτερο πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας είναι η μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στη σχολική τάξη. Η επίθεση αυτή του Υπουργού Παιδείας προς τους καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έρχεται ύστερα από ανάλογη δήλωση του Προέδρου για τον Εθνικό Διάλογο, κ. Λιάκου, ο οποίος προκλητικά ανέφερε ότι οι νηπιαγωγοί και οι δάσκαλοι βρίσκονται σε καλό επίπεδο, ενώ αντίθετα υπάρχει πρόβλημα στα Γυμνάσια και στα Λύκεια!!! Η ΔΑΚΕ Καθηγητών αντιμετωπίζει το πρόβλημα των μονίμων διορισμών με υπευθυνότητα και ρεαλισμό. Εμείς δεν σκοπεύουμε να παίξουμε πολιτικά παιχνίδια στις πλάτες χιλιάδων συναδέλφων που αγωνιούν για το μέλλον τους. Δεν είμαστε όμως διατεθειμένοι να συμμετάσχουμε σε ένα πολιτικό παιχνίδι του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο προσπαθεί να ροκανίσει το χρόνο έως το τέλος της σχολικής χρονιάς. Όταν διαπιστώσουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν σκοπεύει να επιλύσει αυτό το φλέγον ζήτημα, θα καταγγείλουμε τη διαδικασία και θα απαιτήσουμε από την ΟΛΜΕ να αποχωρήσει από τη διαδικασία του διαλόγου. Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Πεππές Νίκος Παπαχρήστος

Διαβάστε περισσότερα:
http://xenesglosses.eu/2016/03/i-dake-d-e-kathigiton-gia-ti-synantisi-t/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3496
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1905 στις: Μαρτίου 15, 2016, 11:30:34 am »
Αντε παλι οι συνδικαλιστες που μας φερανε μεχρι ρδω την τελευταια 10ετια.

Ας διαβασουν καλυτερα οτι με τον ν.3848 δεννυπαρχουν καθηγητικες σχολες.

Επισης ολοι που βρισκονται στον πινακα τεχνικων ειδικοτητων σαφεστατα δεν εχουν παιδαγωγικη επαρκεια.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1906 στις: Μαρτίου 15, 2016, 11:34:02 am »


Ας διαβασουν καλυτερα οτι με τον ν.3848 δεννυπαρχουν καθηγητικες σχολες.


πάντως για τους μέχρι το 2010 πτυχιούχους ορθώς και δεν απαιτείται πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1907 στις: Μαρτίου 15, 2016, 11:35:37 am »
"Αλλά το καλύτερο πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας είναι η μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στη σχολική τάξη.
"
Στου κασίδι το κεφάλι λοιπόν!

Με μία ανόητη φράση ευτελίζονται η παιδαγωγική επάρκεια που αποκτιέται μέσω της ΑΣΠΑΙΤΕ ή έχει αξιολογηθεί μέσω των γραπτών εξετάσεων του ΑΣΕΠ ή μέσω μεταπτυχιακών σπουδών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3496
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1908 στις: Μαρτίου 15, 2016, 11:36:51 am »
πάντως για τους μέχρι το 2010 πτυχιούχους ορθώς και δεν απαιτείται πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας

Σαφεστατα γιατι κατι τετοιο δεν μπορει να γινει αναδρομικα. Αλλα ειναι λαθος να δημιουργουνε εντυπωσεις ενω λενε αρλουμπες.

Ειναι κατηργημενος ορος ο ορος ''καθηγητικες σχολες'' .

Επισης δειχνει και λιγο ασχετοσυνη να μην γνωριζουν οτι στις τεχνικες ειδικοτητες βρισκονται και ατομα χωρις παιδαγωγικο.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1909 στις: Μαρτίου 15, 2016, 11:39:09 am »
"Αλλά το καλύτερο πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας είναι η μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στη σχολική τάξη.
"
Στου κασίδι το κεφάλι λοιπόν!

Με μία ανόητη φράση ευτελίζονται η παιδαγωγική επάρκεια που αποκτιέται μέσω της ΑΣΠΑΙΤΕ ή έχει αξιολογηθεί μέσω των γραπτών εξετάσεων του ΑΣΕΠ ή μέσω μεταπτυχιακών σπουδών.

και η εμπειρία έχει τη σημασία της ...έτσι κι αλλιώς και master να έχεις άμα δεν μπεις στην τάξη στο 25άρι τμήμα στο ΕΠΑΛ ...δεν μαθαίνεις...όλοι στου κασίδι μαθαίνουν...πάνω σε εμάς τους κασιδιάριδες έμαθαν κάποιοι στο παρελθόν κανείς δεν γεννιέται καθηγητής το κτίζει με τα χρόνια...

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1910 στις: Μαρτίου 15, 2016, 11:58:19 am »
και η εμπειρία έχει τη σημασία της ...έτσι κι αλλιώς και master να έχεις άμα δεν μπεις στην τάξη στο 25άρι τμήμα στο ΕΠΑΛ ...δεν μαθαίνεις...όλοι στου κασίδι μαθαίνουν...πάνω σε εμάς τους κασιδιάριδες έμαθαν κάποιοι στο παρελθόν κανείς δεν γεννιέται καθηγητής το κτίζει με τα χρόνια...

Περιγράφεις μία πικρή αλήθεια.
Άρα το ελάχιστο που επιβάλλεται είναι η παιδαγωγική επάρκεια πριν μπει κάποιος στην τάξη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 15, 2016, 12:13:57 pm από marias »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11732
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1911 στις: Μαρτίου 15, 2016, 12:01:18 pm »
Τότε γιατί όταν διορίζεται ένας μέσω ΑΣΕΠ λένε ότι δεν έχει εμπειρία στην τάξη και θα μάθει στου κασίδι το κεφάλι;
Τουλάχιστον αυτός έχει περάσει από εξετάσεις και έχει κριθεί διοριστέος.

Όσοι δεν είναι με ΑΣΕΠ, με ποιο κριτήριο μπαίνουν την πρώτη φορά να μάθουν στου κασίδι το κεφάλι...
και μετά ισχυρίζονται ότι είναι έμπειροι και πρέπει να προηγούνται, επειδή τώρα πλέον ξέρουν;

Αποσυνδεδεμένος BILL231

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1912 στις: Μαρτίου 15, 2016, 12:02:00 pm »
δεν θέλουμε να είναι το κύριο και αποκλειστικό αλλά ένα από τα βασικά συνυπολογιζόμενα με άλλα ...αυτό το απέκλεισε το Στε;
Στο νομο 3848 ειναι το κυριο προσον;;
ΟΧΙ..!!! Δεν μπορει ενας ευκολα με αρκετα μεγαλη
προυπηρεσια να περασει καποιον με 75 στον ΑΣΕΠ..
Και το βρισκω απολυτα λογικο..
Εσυ;;

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1913 στις: Μαρτίου 15, 2016, 12:08:01 pm »
Τότε γιατί όταν διορίζεται ένας μέσω ΑΣΕΠ λένε ότι δεν έχει εμπειρία στην τάξη και θα μάθει στου κασίδι το κεφάλι;Αυτά τα "κάποιοι λένε" δεν αποτελεί σοβαρό επιχείρημα.
Τουλάχιστον αυτός έχει περάσει από εξετάσεις και έχει κριθεί διοριστέος. Συμφωνώ

Όσοι δεν είναι με ΑΣΕΠ, με ποιο κριτήριο μπαίνουν την πρώτη φορά να μάθουν στου κασίδι το κεφάλι...
και μετά ισχυρίζονται ότι είναι έμπειροι και πρέπει να προηγούνται, επειδή τώρα πλέον ξέρουν;

Επειδή έτσι τους βολεύει να λένε κι επειδή κάπως πρέπει να δικαιολογήσουν τη δική τους αδυναμία. Το τραγικό είναι πως ΝΟΜΙΖΟΥΝ πως έχουν μάθει. Αναφέρομαι στους μόνιμους που δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 15, 2016, 12:22:37 pm από marias »

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1914 στις: Μαρτίου 15, 2016, 01:10:44 pm »
Παίρνεις τον Τσίπρα να σου χτίσει το σπίτι; Γιατί; Και αυτός στου κασίδι το κεφάλι έμαθε...

Αποσυνδεδεμένος neve

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • ΠΕ70/ ΠΕ7Ο.50/ ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1915 στις: Μαρτίου 15, 2016, 01:32:35 pm »
αυτό το είδατε;
Στόχευση για ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων αναπληρωτών. Πότε η πρώτη φάση αναπληρωτών:
http://xenesglosses.eu/2016/03/stoxeusi-gia-ilektroniki-ypoboli-aitiseon-anapliroton-pote-proti-fasi-anapliroton/

Αποσυνδεδεμένος SAKIS1971

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1916 στις: Μαρτίου 15, 2016, 03:07:11 pm »
Στο νομο 3848 ειναι το κυριο προσον;;
ΟΧΙ..!!! Δεν μπορει ενας ευκολα με αρκετα μεγαλη
προυπηρεσια να περασει καποιον με 75 στον ΑΣΕΠ..
Και το βρισκω απολυτα λογικο..
Εσυ;;
Σας επισυνάπτω το κείμενο που έστειλε η συνάδελφος Γεωργαλά Ανδρέα Ειρήνη προς τους αρμόδιους φορείς σχετικά με το θέμα των προσλήψεων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Παραθέτω παρακάτω την επιστολή που έστειλα σε υπουργό, υφυπουργούς και όπου αλλού μπορούσα. Προκαταβολικά ζητώ συγγνώμη από συναδέλφους για το α’ ενικό και την προβολή της προσωπικής μου υπόθεσης, θεωρώ όμως ότι η επιστολή καταδεικνύει την άποψη και την αδικία που υπέστησαν πολλοί από εμάς
«Δράμα ,15 Νοεμβρίου 2009
Κυρία Υπουργέ
Κύριοι Υφυπουργοί,
ονομάζομαι Γεωργαλά Αντρέα-Ειρήνη και είμαι φιλόλογος, για πρώτη φορά αναπληρώτρια φέτος στα

Αποσυνδεδεμένος SAKIS1971

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #1917 στις: Μαρτίου 15, 2016, 03:26:20 pm »
1.   Θα απευθυνθώ σε σας κύριε που διαβάζεται αυτό το μήνυμα για να εγκρίνετε την δημοσίευση του . Επειδή δεν σας ξέρω θα σας λέω κύριε Γιάννη.
Τελείωσα το μαθηματικό το 1990. Ήταν παιδικό όνειρο. Πάντα ήμουν καλός στο σχολείο, έστελνα ασκήσεις σε περιοδικά έφτιαχνα γρίφους λογικής συμμετείχα σε διαγωνισμούς κ.τ.λ. Στα χρόνια που ήμουν φοιτητής πήρα τα πρώτα δικά μου χρήματα παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές μέχρι β΄ λυκείου. Απερίγραπτη η χαρά όταν την επόμενη χρονιά τα ίδια τα παιδιά με ζήτησαν πάλι με ενθουσιασμό πλέον για τα μαθηματικά της επόμενης τάξης. Κατάλαβα ότι αυτή θα ήταν πάντα η δουλειά μου. Τίποτα δεν με γέμιζε περισσότερο από την ικανοποίηση που έβλεπα στα μάτια ενός μικρού παιδιού γιαυτό το θαυμάσιο οικοδόμημα της λογικής που λέγεται Μαθηματικά. Όταν τελικά πήρα πτυχίο είχα διδάξει συνολικά σε 15 μαθητές 3 από τους οποίους μάλιστα είχαν δώσει με επιτυχία πανελλήνιες εξετάσεις.
Πολεμική Αεροπορία για δύο χρόνια ως μετεωρολόγος και στις εξόδους μου ιδιαίτερα μαθήματα στα παιδιά του Διοικητή, του προσωπάρχη και του προϊσταμένου της μετεωρολογίας της μονάδας. Μετά κύριε Γιάννη μου, επετηρίδα . Θα περιμένεις μου είπαν, αλλά…κάποια στιγμή θα διοριστείς. Μέχρι τότε φροντιστήριο. Ξέρεις κύριε Γιάννη μου, εκεί ο αρχηγός δεν με ρώτησε πόσα master έχω ούτε αν έχει το Dr. μπροστά το όνομα μου. Φιλαράκο Γ΄ Λυκείου κάνεις; Μπορείς να μπεις στην τάξη να σου πετάξουν οι αριστούχοι μαθητές ασκήσεις από φυλλάδια για την επόμενη μέρα και να τις λύσεις live στον πίνακα μπροστά τους; Θα το τολμήσεις; Το τόλμησα κύριε Γιάννη…Άγχος;;;…αυτές ήταν πάντα οι εξετάσεις μου κύριε Γιάννη και όχι το ΑΣΕΠ. Να σε κρίνουν κάθε λεπτό οι ίδιοι οι μαθητές σου. Μαθήματα από το πρωί μέχρι το βράδυ γράφοντας καθημερινά σημειώσεις και φυλλάδια με το όνομα του φροντιστηρίου βέβαια, κι όχι το δικό μου, τα Σαββατοκύριακα επιτηρήσεις διαγωνισμάτων (πάντα δωρεάν) ενημέρωση γονέων γραμματειακή δουλειά στο φροντιστήριο (πάντα δωρεάν) κι όλα αυτά με τιμή ανά ώρα όσο μια μικρή πίτσα μόνο με σάλτσα. Ένσημα ΙΚΑ κύριε Γιάννη μου; Το 1/3 από ότι δούλευα. Τι ; Δώρο Χριστουγέννων ; Α ναι θυμάμαι…στα τελευταία μαθήματα κοντά στις 23/12 μας έδιναν κουραμπιέδες ή μελομακάρονα. Παράλληλα έκανα και ιδιαίτερα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182612
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 634

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.