*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 990958 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Θεοφανώ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2100 στις: Μάρτιος 20, 2016, 09:40:40 πμ »
Πιστεύετε τότε ότι κάποιος που είναι ενισχυτική σε δυσπρόσιτο και τον κάλεσαν την Παρασκευή αναναπληρωτή πάλι στην πόλη του τι θα προτιμήσει να παραμείνει στην ενισχυτική ή να πάει στο πρωινό πρόγραμμα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2101 στις: Μάρτιος 20, 2016, 09:56:00 πμ »
Πιστεύετε τότε ότι κάποιος που είναι ενισχυτική σε δυσπρόσιτο και τον κάλεσαν την Παρασκευή αναναπληρωτή πάλι στην πόλη του τι θα προτιμήσει να παραμείνει στην ενισχυτική ή να πάει στο πρωινό πρόγραμμα;
υπάρχει άλλο θέμα για την ενισχυτική: http://www.pde.gr/index.php?topic=32419.266

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2102 στις: Μάρτιος 20, 2016, 12:18:37 μμ »
Για να μαθαίνουν οι νεώτεροι
24μηνο σήμαινε: έπιασες τουλάχιστον τη βάση στον ΑΣΕΠ; 55 μόρια + 24 προϋπηρεσία = διορισμός.
Κι αυτός που έχει 70 μόρια από ΑΣΕΠ και δεν ανήκε στους διοριστέους; Aπλά ατύχησε!
Το 24μηνο κρίθηκε από την 527 του ΣτΕ.
Ολοι μας (λεμε τωρα) θελουμε ενα δικαιο συστημα, αδιαβλητο κλπ κλπ χωρις γνωριμιες να μετρανε κλπ κλπ. Τοσα χρονια υπαρχουν τοσοι και τοσοι εκπαιδευτικοι (για δευτεροβαθμια μιλαω και κυριως ΠΕ2,3,4) που ποτε τους δεν εδωσαν ασεπ και με βυσματικο τροπο καταφεραν εκμεταλλευομενοι τους νομους που ισχυαν να διοριστουν ή να δουλευουν αναπληρωτες. Καποιοι βλακες (μεταξυ αυτων και γω) πηραν μορια απο τους ασεπ και μπηκαν στη διαδικασια αναπληρωσης ή και διοριστηκαν. Δε μπορω να βαζω στην ιδια μοιρα εναν που εχει εστω μια επιτυχια εστω και με 55 με εναν που ποτε δεν επιασε τη βαση. Τι θελω να πω... Υπαρχουν εκκλησιαστικα πδσ κλπ κλπ που ολοι τα ξερουμε. Αλοιμονο αν το προβλημα μας ειναι οι 24μηνητες + ασεπ. Στους κλαδους που ανεφερα τη βαση πιανουν το πολυ το 25%. Πιστεψε με ειναι καλο φιλτρο και καλα εκαναν και διοριστηκαν. Αν βγεικε παρανομος ο τροπος οκ ας σταματησει (οπως εχει γινει). Αλλα μη βαζουμε στην ιδια μοιρα ολους της πδς (που καλα εκαναν αφου ετσι ηταν ο νομος τοτε=μεσο) με οσους πετυχαν τη βαση.
Υ.Γ. Οι βαθμοι μου στο ασεπ δεν ειναι στο 55, αλλα πολυ πιο πανω. Απλα δε μπορω την ισοπεδωση.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2103 στις: Μάρτιος 20, 2016, 01:07:24 μμ »
Σίγουρα οι του 24μήνου είναι προτιμότεροι από τους καθαρά 40% (δηλ. μόνο προϋπηρεσία, χωρίς καμία επιτυχία ΑΣΕΠ). Αλλά η πρόταξη (και ως αφαίρεση ποσοστού στους διορισμούς, και στην επιλογή περιοχών διορισμού) αυτών των δύο κατηγοριών, έναντι του πλασματικού 60% ΑΣΕΠ ήταν απαράδεκτη.

Ένα άλλο θέμα, που θα έπρεπε να απασχολήσει το μελλοντικό σύστημα διορισμών, είναι και η ποιότητα των πτυχίων που γίνονται αποδεκτά.. οκ είναι θέμα του ΔΟΑΤΑΠ, αλλά θα πρέπει να μπει μια τάξη κι εκεί. Να βλέπεις να γίνονται αποδεκτά κάτι μεταπτυχιακά και διδακτορικά από ιδιωτικά πανεπιστήμια της πλάκας (βλ. π.χ. Λευκωσίας και άλλων αμφίβολης ποιότητας ιδρυμάτων βαλκανίων και αδριατικής), και να παίρνουν στο μέλλον μόρια έτσι απλά..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2104 στις: Μάρτιος 20, 2016, 03:07:17 μμ »

Ένα άλλο θέμα, που θα έπρεπε να απασχολήσει το μελλοντικό σύστημα διορισμών, είναι και η ποιότητα των πτυχίων που γίνονται αποδεκτά.. οκ είναι θέμα του ΔΟΑΤΑΠ, αλλά θα πρέπει να μπει μια τάξη κι εκεί. Να βλέπεις να γίνονται αποδεκτά κάτι μεταπτυχιακά και διδακτορικά από ιδιωτικά πανεπιστήμια της πλάκας (βλ. π.χ. Λευκωσίας και άλλων αμφίβολης ποιότητας ιδρυμάτων βαλκανίων και αδριατικής), και να παίρνουν στο μέλλον μόρια έτσι απλά..

Θεωρώ ως φοιτήτρια εξ αποστάσεως στη Λευκωσία, ότι οι κατηγορίες κατά των ιδιωτικών είναι λίγο αβάσιμες. Τελείωσα φιλολογία Αθήνας και προσπάθησα να γραφτώ σε μεταπτυχιακά ως εργαζόμενη (μάλιστα έγινα δεκτή με εξετάσεις στο Πτδε Αθήνας) αλλά τα μεταπτυχιακά μας (τουλάχιστον τα θεωρητικά) δεν είναι "φιλικά" στον εργαζόμενο, τα μισά μαθήματα ήταν πρωί τα άλλα απόγευμα. Part time εννοείται δεν υπάρχει για θεωρητικούς... Προφανώς και εργαζόμενη σε 2 φροντιστήρια 35+ ώρες (με μισθό αστα...) δεν μπορούσα να τους αλλάξω πρόγραμμα οκτώβρη και φλεβάρη (γιατί τελευταία στιγμή διαμορφώνεται το πρόγραμμα). Ουσιαστικά θα σήμαινε ότι στα 30 μου θα έπρεπε να βρω κάποιον να με ενισχύει οικονομικά, δυνατότητα που ούτε καν υπήρχε. Έτσι, αφού ήμουν και γκαντέμω σ3 φορές στην κλήρωση του ΕΑΠ, επέλεξα να δουλεύω και σιγά σιγά να χρηματοδοτήσω τον εαυτό μου :)

Τα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά απλώς σου "χαρίζουν" την παρακολούθηση, τον κόπο και τις εργατοώρες που χάνεις... Αλλά σε βομαβαρδίζουν με εργασίες. Σε πολλά μαθήματα έχουμε 3 μικρές εργασίες, 1 μεγάλη και εξετάσεις με πιο αυστηρή επιτήρηση και από το πανεπιστήμιο. Πραγματικά έχω πελαγώσει και διαβάζω όσο δεν διάβασαστο πανεπιστήμιο. Τα περισσότερα μαθήματα τα περνάω οριακά με D γιατί δεν προλαβαίνω... έχει πολύ ύλη (όπως κάθε μεταπτυχιακό) και οι καθηγητές είναι καλοί αλλά απαιτητικοί. Άνετα σε κόβουν και δεν δίνουν βαθμούς. Η αδερφή μου έκανε μεταπτυχιακό Αθήνα κανονικό και δεν είδα κάποια διαφορά (είχε προφανώς λιγότερες εργασίες από εμένα). Η παρακολούθηση είναι ωφέλιμη, εννοείται, μακάρι πολλούς καθηγητές μου καλούς της Λευκωσίας να τους άκουγα σε αμφιθέατρο, αλλά θεωρώ ότι ένα μεταπτυχιακό ειναι εξίσου αξιόλογο και χωρίς παρακολουθήσεις, γιατί ο στόχος ενός μεταπτυχιακού είναι ευρύτερος. Όσο για πληρωμένες εργασίες, αυτά γίνονται και στα κανονικά, εγώ τουλάχιστον έχω στενευτεί τόσο που δεν θα έδινα ούτε ευρώ παραπάνω. Αλλά όλοι στο τέλος δίνουμε σε αμφιθέατρα με αυστηρή επιτήρηση, οπότε όχι δεν μπορείς να το αγοράσεις, πρέπει να διαβάσεις.

Για να είμαι δίκαιη Landau είχα ένα πλεονέκτημα ακόμα.. Μπορούμε αντί για διπλωματική (αυτό δεν ισχύει σε άλλα της Κύπρου) να επιλέξουμε 2 μαθήματα και, βλέποντας το άγχος, επέλεξα τα 2 μαθήματα. Αλλά και διπλωματική να είχα θα την έκανα και δεν νομίζω να ήταν λιγότερο αξιόλογη επειδή θα ήταν ιδιωτικού. Απλώς ήθελα να καταθέσω την εμπειρία μου!

Αποσυνδεδεμένος ioanna2012

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2105 στις: Μάρτιος 20, 2016, 03:12:20 μμ »
Δεν καταλαβα τα μτπ της αγγλιας ειναι αξιοπιστα;
Χωρις βυσμα εχω δουλεψει ειδικη αγωγη...μας τα εχετε πρηξει με τον ασεπ και τον βαθμο σας.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2106 στις: Μάρτιος 20, 2016, 04:48:55 μμ »
ypernouli  απλά έθεσα έναν προβληματισμό. Ανέφερα, βέβαια, ονομαστικά και ένα συγκεκριμένο ιδιωτικό παν/μιο, μιας και ακόμα και τα δημόσια παν/μια της χώρας εκείνης δεν είναι πολύ υψηλού επιπέδου, πόσο μάλλον κάτι νέα ιδιωτικά "παν/μια" που λειτουργούν με το σύστημα της αρπαχτής. Σε κανονικές συνθήκες δεν θα υπήρχαν καν.
Επίσης, ειδικά στο θέμα της ειδικής αγωγής, απορώ - ειλικρινά - πως μπορεί να γίνεται εξ αποστάσεως. Ίσως να κάνω και λάθος για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά πρέπει να γίνεται αυστηρός έλεγχος των προγραμμάτων σπουδών.

ioanna2012  τα μεταπτυχιακά (υπάρχουν και τα φωνήεντα στις λέξεις..) της Αγγλίας (Μ. Βρετανίας εν γένει) είναι μέτρια, συγκριτικά με πολλά αντίστοιχα ελληνικά. Εξαρτάται πάντα και από το παν/μιο (στη Μ. Βρετανία υπάρχουν από πολύ καλά παν/μια, μέχρι άλλα τύπου Λευκωσίας), μερικά δεν θα τα αναγνώριζα ούτε για πτυχία, πόσο μάλλον για μεταπτυχιακά.
Αυτό περί ασεπ και πρηξίματος, δεν κατάλαβα που πήγαινε, αλλά αφού απάντησες μετά το μήνυμά μου, να προσπαθήσω να απαντήσω.. Κάποιοι εδώ εκτός από επιτυχίες σε ΑΣΕΠ έχουν και μεταπτυχιακά (από ελληνικά παν/μια) και προϋπηρεσία μετά από ΑΣΕΠ (και όχι παλιές ΠΔΣ και λοιπές βυσματικές). Κανείς δεν έθιξε τον τρόπο που εργάζεσαι στην ειδική αγωγή. Άλλωστε εγώ έκρινα όλο το σύστημα των ιδιωτικών παν/μιων της πλάκας που προανέφερα, και όχι μόνο στην ειδική αγωγή. Και γενικά (προσοχή, δεν πάει σε εσένα ή κάποιον προσωπικά), η παραγωγή πτυχίων και εξειδικεύσεων από εμπόρους της εκπαίδευσης πρέπει να είναι κατακριτέα και να σταματήσει κάποια στιγμή στο μέλλον, και ο τρόπος για να σταματήσει είναι να πάψει να μοριοδοτείται από το κράτος ο κάθε αμφίβολης προέλευσης τίτλος.
Ο καθένας γνωρίζει για τον εαυτό του τον τρόπο απόκτησης του ακαδημαϊκού του τίτλου.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2107 στις: Μάρτιος 20, 2016, 05:12:24 μμ »
Δεν καταλαβα τα μτπ της αγγλιας ειναι αξιοπιστα;
Χωρις βυσμα εχω δουλεψει ειδικη αγωγη...μας τα εχετε πρηξει με τον ασεπ και τον βαθμο σας.
Και επειδη καλλιστα μπορει να εννοουσες για εμενα για το πρηξιμο με τους ασεπ, αν διαβασεις αυτα που εγραψα υπερασπιζομουν τα ατομα που διοριστηκαν με 24μηνο και ασεπ (δηλαδη κυριως με προυπηρεσια), γιατι πραγματικα τους θεωρω ισαξιους με τους ασεπιτες και δεν τους βαζω ισα και ομοια με οσους ποτε δεν εδωσαν ασεπ, ειδικα το τελευταιο 40% στους ΠΕ.2,3,4 που ηταν κυριως οαεδιτες και πδσ-σιβιτανιδιοεκκλησιαστικα.... Φυσικα τα οσα εγραψε ο Landau μετα ειναι σωστα για τις θεσεις που χανονταν απο αλλους και αυτο ειναι κατι που θα κριθει στο μελλον στα δικαστηρια. Εσυ θεωρεις σωστο μιας και δουλευεις στην ειδικη αγωγη να προσμετραται αυτη η προυπηρεσια στους πινακες της γενικης?

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2108 στις: Μάρτιος 20, 2016, 05:33:23 μμ »
Και επειδη καλλιστα μπορει να εννοουσες για εμενα για το πρηξιμο με τους ασεπ, αν διαβασεις αυτα που εγραψα υπερασπιζομουν τα ατομα που διοριστηκαν με 24μηνο και ασεπ (δηλαδη κυριως με προυπηρεσια), γιατι πραγματικα τους θεωρω ισαξιους με τους ασεπιτες και δεν τους βαζω ισα και ομοια με οσους ποτε δεν εδωσαν ασεπ, ειδικα το τελευταιο 40% στους ΠΕ.2,3,4 που ηταν κυριως οαεδιτες και πδσ-σιβιτανιδιοεκκλησιαστικα.... Φυσικα τα οσα εγραψε ο Landau μετα ειναι σωστα για τις θεσεις που χανονταν απο αλλους και αυτο ειναι κατι που θα κριθει στο μελλον στα δικαστηρια. Εσυ θεωρεις σωστο μιας και δουλευεις στην ειδικη αγωγη να προσμετραται αυτη η προυπηρεσια στους πινακες της γενικης?

Δεν είναι ισάξιοι οι 24μηνίτες με τους ΑΣΕΠίτες που έχασαν τη θέση διορισμού τους εξαιτίας τους.
Το 24μηνο κρίθηκε από την 527 του ΣτΕ.
"...Τέλος, όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.)..."
Αλλαγή
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2016, 06:02:39 μμ από marias »

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2109 στις: Μάρτιος 20, 2016, 05:44:17 μμ »
Δεν είναι ισάξιοι οι 24μηνίτες με τους ΑΣΕΠίτες που έχασαν τη θέση διορισμού τους εξαιτίας τους.
Mε βαση το γραμμα του νομου και τα δικαστηρια μαλλον δεν ειναι ισαξιοι, γιαυτο και καποιοι που για λιγο δε διοριστηκαν εχουν καποιες πιθανοτητες να διοριστουν στο μελλον δικαστικως, οποτε δε θα σου πω πως εισαι λαθος! Στα δικα μου τα ματια (καθαρα υποκειμενικα και μονο) ειναι ισαξιοι, οπως ισαξιο θεωρω εναν επιτυχοντα του 2002 με εναν του 2005 και εναν του 2008 ασχετως τι λενε οι δικαστικες αποφασεις που καποιοι συναδελφοι συνεχως αναρτουν.

Αποσυνδεδεμένος ioanna2012

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2110 στις: Μάρτιος 20, 2016, 05:46:44 μμ »
Εγω δεν δηλωνω ποτε στην γενικη!
Δεν θα εναντιονομουν αν  καταργηθει. Ισως θα επρεπε...

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2111 στις: Μάρτιος 20, 2016, 05:50:52 μμ »
Το έχω πει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια και άλλη μια τώρα. Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους βαθμολογικά αλλά μπορεί να συγκριθεί η σειρά που κατέκτησε ο καθε επιτυχών στον διαγωνισμό. δηλαδή ο 345ος του 2006 με τον 345ο του 2008 μπορούμε να πούμε οτι είναι ισάξιοι. οπότε αν τυχόν αποφασίσουν να βάλουν την κάθε επιτυχία ασεπ πέρα του 2008  μέσα στα κριτήρια  θα πρέπει να παίξει ρόλο η σειρά επιτυχίας και όχι ο βαθμός.

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2112 στις: Μάρτιος 20, 2016, 05:53:02 μμ »
ypernouli  απλά έθεσα έναν προβληματισμό. Ανέφερα, βέβαια, ονομαστικά και ένα συγκεκριμένο ιδιωτικό παν/μιο, μιας και ακόμα και τα δημόσια παν/μια της χώρας εκείνης δεν είναι πολύ υψηλού επιπέδου, πόσο μάλλον κάτι νέα ιδιωτικά "παν/μια" που λειτουργούν με το σύστημα της αρπαχτής. Σε κανονικές συνθήκες δεν θα υπήρχαν καν.
Επίσης, ειδικά στο θέμα της ειδικής αγωγής, απορώ - ειλικρινά - πως μπορεί να γίνεται εξ αποστάσεως. Ίσως να κάνω και λάθος για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά πρέπει να γίνεται αυστηρός έλεγχος των προγραμμάτων σπουδών.

Landau ξέρω από την παρουσία σου στο φόρουμ ότι είσαι ανοικτός σε άλλες απόψεις και βρήκα ευκαιρία να πω μια άλλη άποψη! Δεν είμαι φοιτήτρια στην ειδική αγωγή, αλλά κάτι πήρε το αυτί μου για υποχρεωτική εφεξής πρακτική στην ειδική εκπαίδευση στη χώρα μεταπτυχιακού... Αν ισχύει σημαίνει ότι και το Δοαταπ ακολουθεί το σκεπτικό σου.

Και με αφορμή το ερώτημα του Touristakou θεωρώ άδικο να μεταφέρουν τα μόρια στη γενική. Εγώ δεν θα άντεχα να δουλεύω με αμεα και θεωρώ ότι οι δάσκαλοι της ειδικής κάνουν λειτούργημα και πρέπει να αμείβονται καλύτερα κλπ. Αλλά να χρησιμοποιούν κάποιοι την ειδική αγωγή για να μπουν μετά στη γενική είναι ατόπημα... Τα παιδιά χρειάζονται δασκάλους, σταθερούς, που να αγαπούν την ειδική αγωγή και όχι να την χρησιμοποιούν ως μέσο για να μπουν στη γενική.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #2113 στις: Μάρτιος 20, 2016, 05:57:23 μμ »
Το έχω πει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια και άλλη μια τώρα. Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους βαθμολογικά αλλά μπορεί να συγκριθεί η σειρά που κατέκτησε ο καθε επιτυχών στον διαγωνισμό. δηλαδή ο 345ος του 2006 με τον 345ο του 2008 μπορούμε να πούμε οτι είναι ισάξιοι. οπότε αν τυχόν αποφασίσουν να βάλουν την κάθε επιτυχία ασεπ πέρα του 2008  μέσα στα κριτήρια  θα πρέπει να παίξει ρόλο η σειρά επιτυχίας και όχι ο βαθμός.
δεν ισχύει αυτό που λες διότι ο 345 του 2006 με τον 345 του 2008 δεν έχουν την ίδια βαθμολογική επίδοση : δηλαδή ο του 2006 μπορεί να 'εχει 70 μέσον όρο και του 08  να έχει 64 ή 74 και επίσης και το πιο σημαντικό δεν εξετάστηκαν στα ίδια θέματα άρα καταλύεται κάθε ισότητα

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159885
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 518
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 487
Σύνολο: 499

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.