0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η προϋπηρεσία της ειδικής δικαίως μετράει για διορισμό.ΟΜΩΣ... στον πίνακα αναπληρωτών της γενικής πρέπει να είναι μόνο όσοι έχουν προϋπηρεσία στην Γενική, όπως στον πίνακα αναπληρωτών της Ειδικής είναι ενταγμένοι μόνο όσοι έχουν προϋπηρεσία στην Ειδική.
Θα κανω την ιδια ερωτηση...λογω της εγκυκλιου εισαι και εσυ ο τυχερος και κανεις προσληψη στην ειδικη θα γραψεις το ιδιο!!!!Συμφωνω μαζι σου...για να μην υπαρχει παρεξηγηση...ας ελθει επιτελους ενα νεο νομοσχεδιο για την ειδικη αγωγη..που να τα αλλαζει ολα...γιατι πιστεψε με το ιδιο παραπονο εχει και καποιος της ειδικης που καθε χρονο καποιος της γενικης του μπαινει σφηνα στον πινακα..
Και τα γραφω αυτα γιατι..ειδα τις προσληψεις καποιου κλαδου..συναδελφος απο πινακα Γ γενικης κανει προσληψη σε σχολειο ειδικης λογω της εγκυκλιου..ο συναδελφος αυτος...πρωτον απο το πουθενα θα βρεθει πινακα
Αν κάνει μεταπτυχιακό ...χαλάλι του...πόσοι θα κάνουν;Kαι αν κάνει μεταπτυχιακό ο ήδη έχων προϋπηρεσία;Θυμόμαστε ότι η πλειοψηφία απόκτησε προϋπηρεσία στην ειδική μόνο με ένα σεμινάριο.
Στα χρόνια πριν από την Επανάσταση υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος για το σχολείο και για το βιβλίο. Ακόμη και μικρές, απομονωμένες, ορεινές ή νησιωτικές κοινότητες, με τους πενιχρούς οικονομικούς τους πόρους, αναζήτησαν δασκάλους, συντήρησαν σχολεία, δημιούργησαν βιβλιοθήκες.
Θα πρέπει κάποτε να τιμήσουμε τις χιλιάδες αφανείς δασκάλες και δασκάλους, που τον 19ο αιώνα και ως τα μέσα του 20ου αιώνα, πήγαν στα πιο απρόσιτα μέρη, όπου δεν υπήρχε ακόμη συγκοινωνία, για να χτίσουν με τα χέρια τους σχολεία, να διδάξουν γενιές γενεών, να οργανώσουν μαθητικές κοινότητες, να γίνουν τα στηρίγματα των τοπικών κοινωνιών.
Και στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, με τις τεράστιες περικοπές στην εκπαίδευση, αλλά και τη δυσφήμιση που υπέστησαν, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες συμμετείχαν σε έναν άθλο που δεν τους έχει αναγνωριστεί: Ενώ είδαμε γύρω μας το κράτος να αποδιοργανώνεται και τους περισσότερους θεσμούς να καταρρέουν, αυτοί κράτησαν το σχολείο όρθιο.
Απο οτι καταλαβαινω μαλλον δεν εχεις ασχοληθει καθολου με την μοριοδοτηση των πινακων ειδικης...Λοιπον ακου ο πρωτος απο γενικη ..του γινεται προσληψη στην ειδικη για 6 μηνες που σημαινει επι 0.2 ..1.2 μορια...συν 4 μορια το μεταπτυχιακο...5.2 μορια .....συν την μοριοδοτηση του πτυχιου 0.5 μορια για καθε μοναδα με βαση το 5 που σημαινει οτι αν εχει πτυχιο 8.5-9 θα του δωσει 1.5 με 2 μορια απο πτυχιο..συνολο δηλαδη 7.2 μορια....Ο δευτερος της ειδικης ...για να καταλαβεις με μεταπτυχιακο και αυτος αλλα πτυχιο 5.5...μπορει να χρειαστει 9 μηνες προυπηρεσια και πολλες φορες και 3 χρονια αν του κανανε προσληψη μετα τον φλεβαρη....
Oρισμενοι προφανώς για λόγους που θίγουν το ατομικό τους συμφέρον δεν νοουν ότι η εκπαίδευση είναι καταρχήν ενιαία και κατά δεύτερον ότι οι τοποθετήσεις γίνονται με βάση τα προσοντα των εκπαιδευτικών..,.και μία απορία.,.γιατί ένας φιλόλογος σε τμήμα γ γυμνασίου γενικής τάξης κουράζεται περισσότερο από ένα φιλόλογο που διδάσκει σε ένα τμήμα 10 ατόμων ενός ειδικού γυμνασίου στη γ τάξη..που έχει 5 μαθητές με αυτισμό για παράδειγμα....και γιατί να μη μετραει η προϋπηρεσία τους με τον ίδιο τρόπο αφού αυτοί οι δύο τύποι σχολείου έχουν τα ίδια μαθήματα και το ίδιο ωρολόγιο προγραμμα
Στη γενική όμως δεν μοριοδοτούνται τα προσόντα (μεταπτυχιακά) των εκπαιδευτικών. Επίσης, για να προσληφθείς ως αναπληρωτής, π.χ. στον κλάδο των φιλολόγων, χρειαζόταν να έχεις δύο επιτυχίες ΑΣΕΠ με πολύ καλό βαθμό.
Μάλλον τα έχεις μπερδέψει...για να προσληφθείς ειδική έχεις επιπλέον προσόντα από αυτά που απαιτούνται στη γενικη...τι δεν καταλαβαίνεις....και κάτι ακόμη....αρκετοί φιλόλογοι και μαθηματικό του πίνακα ειδικής έχουμε μία η περισσότερες επιτυχίες ΑΣΕΠ....δεν θα πάρουμε άδεια ποια πρόσληψη θα επιλεξουμε