0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν υπάρχει κανένας Φίλης. Η δικαιοσύνη έχει μπει στο σώμα του και μιλάει αυτή, όπως σε κάποια έργα μπαίνουν οι κακοί στα σώματα των άλλων και τους χρησιμοποιούν φίλο portokali! Αν φύγει ο Φίλης, άλλος θα υποστεί το μαρτύριο. . Ο Φίλης, Ο Μπαλτάς, ο Κουράκης και άλλοι απέδειξαν ότι δεν ήταν έτοιμοι να αναλάβουν υπουργεία. Τουλάχιστον όμως ο πρώτος προσπαθεί να αποφύγει την μεγάλη γκάφα. Για να δούμε.Ποιον ΑΣΕΠ, ποιο βαθμό; Με 56; 58, 61,5; Υπάρχει σειρά έτσι δεν είναι;
καλά δουλευόμαστε; πότε σου το είπε; όταν πήγες στα δυσπρόσιτα; πριν πας σου το είπε πριν κάνεις αίτηση...άλλο η αναδρομική για το 10-12...
Σε κάποιο άνθρωπο που έρχεται και βλέπει το φόρουμ, αρχίζω να σκέφτομαι πως, δημιουργείται η εντύπωση πως οι εκπαιδευτικοί είναι ένας βαθιά διχασμένος - και ταλαιπωρημένος - κλάδος των ήδη με ψίχουλα αμειβόμενων υπαλλήλων του δημοσίου. Φτάνει ο Δάσκαλος να γίνεται λίγο νομικός, λίγο ψυχίατρος, λίγο πολιτικός αναλυτής και τα όποια πολεμοφόδια του έμειναν τα βάλλει χαμηλά, ανάμεσα στις τάξεις των συναδέλφων του. Εσείς, ως παρατηρητές ενός τέτοιου συστήματος, τι συμπεράσματα θα βγάζατε;
και εγω ετσι λεω, δουλευομαστε.το δεκα οταν εκλεισαν οι πινακες δεν σου ειπαν οτι τελος τα διπλα;και μη μου πεις τη σαχλαμαρα ποτε δεν εφαρμοστηκε
που την είδες τη δικαιοσύνη; εδώ ουσιαστικά κρατάει στους πίνακες και αυτούς που δεν έχουν ασεπ αφού τιους δίνει το δικαίωμα με μόνο το πτυχίο και την προϋπηρεσία να κάνουν τα χαρτιά τους...δηλαδή δεν είναι Γιάννης είνια Γιαννάκης...δηλαδή κραταέι τη μεταβατική του 3848 με πριμοδότηση σα να έχει γίνει ασεπ κατά τον 3848 με παλαιές επιδόσεις ασεπ πριν την ψήφιση του 3848....ελληνικής κατασκευης και προελεύσεως... κι εδώ θριαμβολογούν κάποιοι....
στο γυμνάσιο -λύκειο του χωριού μου στην Κέρκυρα-που δουλεύει κατά βάση με αναπληρωτές- τα χρόνια που είχε παγώσει η προυπηρεσία ήταν άδειο.τα [παιδιά δεν είχαν βασικές ειδικότητες για πανελλαδικές. ή δεν πήγαινε κανένας,ή άντε να πήγαινε ενας με το ζόρι μετα τα Χριστούγεννα... κ δεν είναι κ δυσπρόσιτο!από φέτος έστρωσε η κατάσταση,που έμαθαν για το άνοιγμα των πινάκων!
Τα βασικά κριτήρια πρόσληψης αναπληρωτών θα είναι :Η επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠΗ προϋπηρεσία σε θέση αναπληρωτή εκπαιδευτικούΤα ακαδημαϊκά προσόντα καιΤα κοινωνικά κριτήρια
Τα ερωτήματα αυτά έχουν συζητηθεί και έχουν απαντηθεί εδώ και χρόνια. Ο κλάδος των εκπαιδευτικών είναι πολυδιασπασμένος, και με δική του ευθύνη εν πολλοίς. Εξαιτίας αντικρουόμενων συμφερόντων, στις αναθέσεις μαθημάτων, στο ποσοστό των προσλήψεων, στη διαμόρφωση των τμημάτων ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, στο με ποιόν από τους πάμπολλους τρόπους (τουλάχιστον 4) διορίστηκε ή θέλει να διοριστεί ο καθένας. Μην λέμε λοιπόν τα ίδια και τα ίδια.Αν μερικοί κατεβάσουν ρολά, περιμένουν από πίσω κάποιες χιλιάδες άνεργοι συνάδελφοι που θα ανοίξουν σαμπάνιες με την προοπτική του επιτέλους να δουλέψουν για 9 μήνες με 900 ευρώ και πλήρη ασφάλιση πάνω στο επιστημονικό τους αντικείμενο.
Στα ακαδημαϊκά προσόντα, δεν γίνεται να μην μετρήσουν οι σπουδές μετα το πτυχίο. Δεν θα υπογράψει ο πρόεδρος του ασεπ κάτι τέτοιο. Δεν θα μπορεί να σταθεί στο δικαστήριο, ότι εκπαιδευτικος με βαθμό 8 και κανένα άλλο πτυχίο, έχει περισσότερα μόρια από εκπαιδευτικό με βαθμο 7, και μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ξένες γλώσσες, τπε. Και με την έγκριση ασεπ όλα αυτα!!!! Δεν υπαρχει καμια τετοια περιπτωση.Αν δεν προλαβαίνει, τότε το εφαρμόζει από το 17-18. Αν παλι τον δεσμεύει το δικαστήριο να αλλάξει τον τροπο πρόσληψης τότε ακυρώνει τα ακαδημαϊκά κριτήρια. Αλλα ασεπ, που ακυρώνει τα ακαδημαϊκά προσοντα, σε θέσεις εκπαιδευτικων!!!! Ουσιαστικά αυτοκαταργειται...
ναι αλλά τον ξανάνοιξε τον πίνακα και το ΣτΕ το δέχθηκε...διάβασε απόφαση 4303ΣτΕ ΣΕΛ. 33
Στα ακαδημαϊκά προσόντα, δεν γίνεται να μην μετρήσουν οι σπουδές μετα το πτυχίο. Δεν θα υπογράψει ο πρόεδρος του ασεπ κάτι τέτοιο. Δεν θα μπορεί να σταθεί στο δικαστήριο, ότι εκπαιδευτικος με βαθμό 8 και κανένα άλλο πτυχίο, έχει περισσότερα μόρια από εκπαιδευτικό με βαθμο 7, και μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ξένες γλώσσες, τπε.
εσύ αποδυναμώνεις τη θέση σου ...σου έχω γράψει και στο παρελθόν πως για εσένα ισχύει το Ο μη ών μεθ' ημών, καθ' ημών εστί. δηλαδή υποστηρίζεις την προϋπηρεσία; αυτομάτως καθίστασαι ύποπτος ως μηδέποτε συμμετέχων στον ΑΣΕΠ (σε εμενα δεν απευθύνεται το ''άντε να δώσεις για πρωτη φορά'' ή το ''δεν έχεις περάσει ούτε έξω από εξεταστικό ξέντρο- ΑΣΕΠ-ενώ είμαι ήδη δύο φορες επιτυχών) ή μηδέποτε επιτυχών....Δηλαδή για εσένα οι αναπληρωτές διακρίνονται σε δύο ομάδες χωρίς παραλλαγές: αυτοί που έχουν ασεπ και τους έφαγαν τις προϋπηρεσίες ή τους στέρησαν τη δυνατότητα να δουλέψουν τα οιονεί βύσματα και αυτοί που δεν έδωσαν ποτέ ασεπ αλλά έχουν ''βυσματικά'' μεγάλες προϋπηρεσίες; Αλήθεια έχεις δουλέψει σε σχολείο; έχεις φαντάζομαι. Εκεί στα σχολεία που εργάστηκες δεν συνυπήρξες με άλλες κατηγορίες αναπληρωτών και συμβασιούχων εκπαιδευτικών; π.χ τρίτεκνοι με ασεπ και τρίτεκνοι χωρίς ασεπ. βύσματα της πδσ και ωρομίσθιοι της πδσ που πήγαν γιατί άλλοι συνάδελφοί τους δεν δέχονταν να πάνε επειδή δεν ήθελαν τις λίγες ώρες και δεν ήθελαν να μην χάσουν τα φράγκα από τα ιδιαίτερα....αναπληρωτές βασικών ειδικοτήτων με μαζικές προσλήψεις και αναπληρωτές δευτερουσών ειδικοτήτων που τα κενά στον κλάδο τους δεν καλύπτονταν ποτέ στο 100% ή που καλύπτονταν γύρω στα Χριστούγεννα, συμμετέχοντες και επιτυχόντες σε περισσότερους του ενός ασεπ με μικρές ή μεγάλες προϋπηρεσίες κλπ κλπ...
Η περίοδος των παχιών αγελάδων έχει περάσει εδώ και καιρό. Τα ψίχουλα των αμειβομένων υπαλλήλων τα ονειρεύονται πλέον πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί. Και στην Ελβετία εδώ και χρόνια έχουν λύσει τα βιοποριστικά τους προβλήματα και ασχολούνται με τα προσωπικά τους και ενίοτε λυπούνται για την δυστυχία που υπάρχει στον κόσμο.