*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 996347 φορές)

0 μέλη και 21 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος στρατηγοσ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3178 στις: Απρίλιος 10, 2016, 06:51:01 μμ »
 Τα δυο παιδια θα μοριοδοτούνται;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kaiti66!

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3179 στις: Απρίλιος 10, 2016, 06:51:53 μμ »
Giplak,συμφωνω σε όλα! Όσα πιστεύω τα ειπες!μπράβο!!

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3180 στις: Απρίλιος 10, 2016, 06:52:14 μμ »
Το καλό είναι ότι μένουν έξω οι των ιδιωτικών και σε αρκετά μεγάλο βαθμό οι των κοινωνικών κατηγοριών. Το κακό είναι ότι ο ένας ΑΣΕΠ δεν φτάνει για αναπλήρωση. Αλλά στους φιλολόγους, ούτε το 2006 έφτανε.

Οι των κοινωνικών κατηγοριών που έχουν αρκετή προυπηρεσία μαζί με το μπόνους των + 5 ή περισσότερο των +10 και τον βαθμό πτυχίου δεν είναι εκτός. Υπάρχουν μάλιστα και αρκετοί  εξ' αυτών σε διάφορους κλάδους που έχουν μόρια και από τον ΑΣΕΠ.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3181 στις: Απρίλιος 10, 2016, 06:56:00 μμ »
Οι των κοινωνικών κατηγοριών που έχουν αρκετή προυπηρεσία μαζί με το μπόνους των + 5 ή περισσότερο των +10 και τον βαθμό πτυχίου δεν είναι εκτός. Υπάρχουν μάλιστα και αρκετοί  εξ' αυτών σε διάφορους κλάδους που έχουν μόρια και από τον ΑΣΕΠ.

Μιλάω πάντα για τους ΠΕ02, όπου υπάρχει τεράστιος αριθμός επιτυχόντων ΑΣΕΠ. Με πολύ πρόχειρους υπολογισμούς, υπάρχουν αρκετά άτομα που θα περάσουν τα 35 μόρια, ίσως και τα 40. Το 16,8+10+άντε 2-3 του πτυχίου, στους ΠΕ02, δε νομίζω ότι μπορεί να κάνει και πολλά.

ΥΓ. Αν κάποιος ανήκει σε ειδική κατηγορία λόγω ασθένειας και έχει περάσει και ΑΣΕΠ, μπράβο του.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2016, 06:57:48 μμ από elranna »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3182 στις: Απρίλιος 10, 2016, 07:02:16 μμ »
οπότε δε συμφωνείς με κανένα μα κανένα κοινωνικό κριτήριο... ::)

Δε συμφωνώ, όχι. Θεωρώ ότι η κοινωνική πολιτική πρέπει να εκφράζεται αλλιώς.

Και λέω συνάδελφοι, μήπως η επιλογή δε θα έπρεπε να σταματά στην πρόσληψη αλλά να συνεχίζεται και μετά; με κάποιο αξιοκρατικό και καθολικό τρόπο; και τώρα μιλώ και ως γονιός...
είμαστε σίγουροι ότι όλα αυτά τα κριτήρια που συζητάμε και διαπραγματευόμαστε μεταξύ μας είναι η ικανή και αναγκαία συνθήκη για να είμαστε καλοί δάσκαλοι για αυτό το πολύπαθο κοινό που καλούμαστε να διδάξουμε;

Μακάρι να καταφέρουν να φτιάξουν σωστό μηχανισμό αξιολόγησης. Εννοείται ότι είναι απαραίτητος

Αποσυνδεδεμένος SAKIS1971

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3183 στις: Απρίλιος 10, 2016, 07:02:30 μμ »
Ξέρετε πόσα άτομα έχουν πάνω από 16,8 μόρια από τον ΑΣΕΠ του 2008 στους πε02; Περίπου 15 άτομα!!!
Ξέρετε πόσα άτομα θα έχουν τα 16,8 μόρια της προϋπηρεσίας; Πολλές εκατοντάδες, μπορεί 500 μπορεί και 1000 άτομα!!!

Είναι αστείο πραγματικά να γράφεται ότι το σχέδιο αυτό εξυπηρετεί τους επιτυχόντες.
 Εξυπηρετεί δύο κατηγορίες βασικά:

1. Όσους έχουν μόρια από προϋπηρεσία και ασεπ. (Με πολλά άτομα από αυτά εχουμε προσφύγει μαζί ως επιτυχόντες, αλλά δυστυχώς πολλοί παίζουν σε δύο ταμπλό, γιατί δεν έχουν μεγάλη βαθμολογία στον ασεπ και θέλουν να βγουν μπροστά με προϋπηρεσία + ασεπ).
2. Τους ιδιωτικούς που αριθμούν εκατοντάδες και έχουν τεράστιες προϋπηρεσίες. (Τόσο μεγάλη είναι η πίεση που ο Υπουργός προτίμησε να αυτοδιαψευστεί και να μη βάλει ως προϋπόθεση έστω μια επιτυχία σε ασεπ).
Αυτές είναι δύο πικρές αλήθειες.

Αν σε λίγο καιρό δείτε να διορίζονται άτομα με 0 μόρια από προϋπηρεσία μέσω της δικαστικής οδού, με αναδρομική μάλιστα  αναγνώριση  προϋπηρεσίας, να μην κλαψουρίζέτε κάποιοι εδώ μέσα.
Δεν ισχύει τίποτε από αυτά που λες απορω...

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3184 στις: Απρίλιος 10, 2016, 07:04:07 μμ »
Ρεπορτάζ: xenesglosses.eu Επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες του xenesglosses.eu ότι θα γίνονταν αποκαλύψεις για τον τρόπο επιλογής των αναπληρωτών εκπαιδευτικών καθώς τα χρονικά περιθώρια στενεύουν και το Υπουργείο θα πρέπει να περάσει τη νομοθετική ρύθμιση τις επόμενες μέρες – στο νομοσχέδιο της Έρευνας, όπως είχαμε γράψει- προκειμένου να καταρτιστούν εγκαίρως οι πίνακες αναπληρωτών για το νέο έτος.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΜΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΟΣ ΣΗΜΕΙΟ Οι πίνακες θα καταρτιστούν υπό τον ΑΣΕΠ ενώ στους κερδισμένους του νέου συστήματος θα είναι οι επιτυχόντες των δυο τελευταίων διαγωνισμών του ΑΣΕΠ που παράλληλα εργάζονταν και ως αναπληρωτές και έχουν συγκεντρώσει αρκετά μόρια προϋπηρεσίας.  Με λίγα λόγια όποιος έχει και προϋπηρεσία και ΑΣΕΠ δεν έχει να φοβηθεί ότι θα χάσει θέσεις ίσα-ίσα που θα πρέπει να έχει ελπίδες για άνοδο στον πίνακα αναπληρωτών. Αντίθετα οι χαμένοι του νέου συστήματος είναι όσοι έχουν υψηλές προϋπηρεσίες και μόνο και οι οποίοι θα κατρακυλήσουν εκατοντάδες θέσεις στους πίνακες. Σημειώνουμε ότι το νέο σύστημα φαίνεται ότι κινείται προς την κατεύθυνση κάποιας αξιοκρατίας αφού πλέον ο ΑΣΕΠ έχει σημαντικό ρολό ενώ η προϋπηρεσία παίζει και αυτή ρόλο άλλα όχι τον κυρίαρχο όπως στο προηγούμενο σύστημα όπου οι εκπαιδευτικοί έβλεπαν κάθε χρόνο να πέφτουν θέσεις καθώς στους πίνακες έμπαιναν εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσίες 100+ μόρια. Η παρεμβάσεις συλλόγων, ΟΛΜΕ και ΔΟΕ πρέπει να συντελέσουν στη ρύθμιση της “δόσης” του κάθε “υλικού” ώστε η πρόταση να αποτελέσει μία δίκαιη λύση.
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
Διορισμοί Όσον αφορά τους διορισμούς γι’ αυτούς δεν δόθηκε πρόταση απο το Υπουργείο Παιδείας καθώς υπάρχει ακόμα εκρεμμότητα με τους Θεσμούς που δεν έχουν δώσει το πράσινο φώς. Ο αριθμός των 13.000 και των 10.000 διορισμών που ακούστηκε από τα στόματα της κα Αναγνωστοπούλου και του κ. Πελεγρίνη φαντάζει αρκετά αισιόδοξος και όπως αποκάλυψε συνεργάτης της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου στο xenesglosses.eu θα είναι επιτυχία αν σπάσει το απόστημα των διορισμών ακόμα και με ένα νούμερο πολύ μικρότερο των 10.000, της τάξης των 2.000 διορισμών. Σημειώνουμε ότι το Υπουργείο θέλει οπωσδήποτε να κάνει διορισμούς έστω και λιγότερους καθώς οι κατα καιρούς δηλώσεις του Υπουργού έχουν γεμίσει προσδοκίες τους χιλιάδες “μόνιμους-αναπληρωτές”.
Όσον αφορά το σύστημα για την επιλογή των μόνιμων εκπαιδευτικών οι τελευταίες δικές μας πληροφορίες λένε ότι πιθανόν η επιλογή των διοριστέων να γίνει από τους επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ από τον οποίο υπάρχουν εκρεμμότητες.
 Χρόνος αναπληρωτών και διορισμών Το Υπουργείο Παιδείας, όπως έχει δηλώσει ο υπουργός έχει ετοιμάσει ένα χρονοδιάγραμμα για την έγκαιρη στελέχωση των σχολείων. Σύμφωνα με αυτό προσλήψεις, αν θα γίνουν , αυτές θα πραγματοποιηθούν τον τελευταίο μήνα του καλοκαιρίου ενώ για να είναι οι αναπληρωτές στα σχολεία την ημέρα του Αγιασμού οι προσλήψεις θα πρέπει να γίνουν 5 Σεπτεμβρίου, ημέρα Δευτέρα.

Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/04/oi-kerdismenoi-tou-neou-systimatos-ep/

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3185 στις: Απρίλιος 10, 2016, 07:31:27 μμ »
Μιλάω πάντα για τους ΠΕ02, όπου υπάρχει τεράστιος αριθμός επιτυχόντων ΑΣΕΠ. Με πολύ πρόχειρους υπολογισμούς, υπάρχουν αρκετά άτομα που θα περάσουν τα 35 μόρια, ίσως και τα 40. Το 16,8+10+άντε 2-3 του πτυχίου, στους ΠΕ02, δε νομίζω ότι μπορεί να κάνει και πολλά.

ΥΓ. Αν κάποιος ανήκει σε ειδική κατηγορία λόγω ασθένειας και έχει περάσει και ΑΣΕΠ, μπράβο του.
Τα 35 μόρια πιθανώς να τα έχουν συγκεντρώσει αρκετοί στον κλάδο των φιλολόγων, αλλά για τα 40, που γράφεις, το θεωρώ απίθανο, αφού θα πρέπει να είχαν γράψει ΑΣΕΠ πάνω από 15 (και τότε προφανώς θα ήταν στους διοριστέους, αφού στον τελευταίο ΑΣΕΠ του 2008, φιλόλογος με 71 γραπτό βαθμό ήταν διοριστέος), να έχουν 60 μήνες προυπηρεσία και πτυχίο 8-8,5. Αντίθετα, ξέρω πολλούς που έχοντας γράψει σχετικά καλά το 2006, πήγαιναν αναπληρωτές τα επόμενα δύο χρόνια και δεν ξαναέδωσαν το 2008, γιατί πίστευαν πως θα διοριστούν, άρα δεν έχουν μόρια από ΄κει. Επίσης, ξέρω αρκετούς που έγραψαν πολύ καλά στον τελευταίο ΑΣΕΠ, αλλά δεν εργάζονται όλα αυτά τα χρόνια ως αναπληρωτές (λόγω ειδικών κατηγοριών, τριτέκνων και απολυμένων από ιδιωτικά), αλλά ως ωρομίσθιοι, δηλ. θα έχουν μικρή προυπηρεσία. Γενικά πάντως, πρόκειται για ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες! Όσο για το υστερόγραφό σου, εννοείται πως συμφωνώ απόλυτα!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος ignis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3186 στις: Απρίλιος 10, 2016, 07:42:47 μμ »
Κι όμως υπάρχουν φιλόλογοι με πάνω από 17 μόρια από τον τελευταίο ασεπ μη διοριστέοι, που έχουν και από το '06 μόρια. Συν την προϋπηρεσία και πτυχίο..

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3187 στις: Απρίλιος 10, 2016, 07:54:12 μμ »
Κι όμως υπάρχουν φιλόλογοι με πάνω από 17 μόρια από τον τελευταίο ασεπ μη διοριστέοι, που έχουν και από το '06 μόρια. Συν την προϋπηρεσία και πτυχίο..
Μα πώς γίνεται με 17 μόρια στον ΑΣΕΠ του 2008, δηλ. με 72 γραπτό βαθμό, να μην ήταν στους διοριστέους; Αφού με 71 και κάτι διοριζόσουν το 2008-2009, μιας και τα θέματα ήταν πανδύσκολα εκείνη τη χρονιά!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος ignis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3188 στις: Απρίλιος 10, 2016, 07:58:43 μμ »
Αυτός που έγραψε 71 διορίστηκε γιατί αυτός που έγραψε 72 είχε λιγότερες προσαυξήσεις...
Στους πίνακες των αναπληρωτών φαίνονται τα μόρια. Σημασία έχει ότι και με 15 μπορεί να έχει +6 ή 7 από το '06
Θα δούμε σίγουρα 40+
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 10, 2016, 08:05:10 μμ από ignis »

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3189 στις: Απρίλιος 10, 2016, 08:13:50 μμ »
Αυτός που έγραψε 71 διορίστηκε γιατί αυτός που έγραψε 72 είχε λιγότερες προσαυξήσεις...
Στους πίνακες των αναπληρωτών φαίνονται τα μόρια. Σημασία έχει ότι και με 15 μπορεί να έχει +6 ή 7 από το '06
Θα δούμε σίγουρα 40+
εδω για μενα υπαρχει ο δολος! στην διαταξη αυτη υπολογιζονται οι 2 τελευταιοι ΑΣΕΠ προσθετικα! Στον νομο Διαμαντοπουλου λαμβανεται μονο ο καλυτερος ΑΣΕΠ!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3190 στις: Απρίλιος 10, 2016, 08:15:25 μμ »
Αθήνα, 10/04/2016 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Το ΔΣ της ΟΛΜΕ σε έκτακτη συνεδρίασή του εξέτασε την πρόταση που κατατέθηκε από το Υπουργείο Παιδείας για τη θεσμοθέτηση μεταβατικού – ενός έτους – συστήματος πρόσληψης αναπληρωτών. Το ΔΣ της ΟΛΜΕ εκτίμησε ότι: Η πρόταση του Υπουργείου βρίσκεται σε πλήρη αναντιστοιχία με την πρόταση της Ομοσπονδίας. Η πρόταση, όχι μόνο δεν καταργεί το νόμο 3848/10, αλλά τον ενεργοποιεί προς το χειρότερο. Με τη μη κατάθεση πρότασης για σύστημα μονίμων διορισμών επιβεβαιώνεται η εκτίμησή μας ότι η κυβέρνηση δεν πρόκειται να πραγματοποιήσει διορισμούς για μία ακόμα χρονιά. Θα περιοριστεί δραστικά ο αριθμός αναπληρωτών και ωρομισθίων , λόγω της εμπροσθοβαρούς αξιοποίησης των κονδυλίων του ΕΣΠΑ. Θα ανατραπούν προς το χειρότερο οι εργασιακές σχέσεις των μονίμων συναδέλφων. Τα δημόσια σχολεία δεν θα ξεκινήσουν ομαλά τη λειτουργία τους την επόμενη σχολική χρονιά. Το ΔΣ της ΟΛΜΕ απαιτεί: Μαζικούς διορισμούς για να καλυφθούν όλα τα πραγματικά κενά. Κατάργηση του Ν. 3848/10 και νέο σύστημα προσλήψεων σύμφωνα με τη θέση της Ομοσπονδίας με το οποίο οι συνάδελφοι που επί χρόνια υπηρετούν το δημόσιο σχολείο, πρέπει να τύχουν ανάλογης μεταχείρισης. Κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει. Αντιδρώντας στην πολιτική που διαλύει το δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς αποφασίσαμε: Πραγματοποίηση έκτακτων Γενικών Συνελεύσεων των ΕΛΜΕ την επόμενη εβδομάδα (12-13/4/16), ώστε να ενημερωθεί ο κλάδος. Περιοδείες των μελών των ΔΣ των ΕΛΜΕ για ενημέρωση των συναδέλφων. Πανελλαδική κινητοποίηση – συγκέντρωση διαμαρτυρίας με αποκλεισμό του Υπουργείου Παιδείας την Παρασκευή 15 Απριλίου, στις 11.30 π.μ. Κήρυξη από το ΔΣ της ΟΛΜΕ 3ωρης στάσης εργασίας για τις 3 πρώτες ώρες του πρωινού κύκλου (8.00-11.00). Καλούμε τα ΔΣ των ΕΛΜΕ να προκηρύξουν συμπληρωματική 3ωρη στάση εργασίας για τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού κύκλου. Επίσης το ΔΣ της ΟΛΜΕ κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας (19.00-22.00) για τα εσπερινά σχολεία. Οι ΕΛΜΕ να οργανώσουν την μετακίνηση των συναδέλφων στο Υπουργείο Παιδείας. Η Ομοσπονδία θα εξαντλήσει όλα τα μέσα που έχει στη διάθεσή της (κινηματικά και νομικά για την υλοποίηση των δίκαιων αιτημάτων της. Παλεύουμε για: Ανατροπή των πολιτικών Κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ που διαλύουν το δημόσιο σχολείο. Αύξηση των δαπανών για την παιδεία. Μαζικούς διορισμούς. Κατάργηση της ελαστικής εργασίας. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ

Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/04/i-thesi-tis-olme-gia-tin-protasi-tou-yp-p/

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3191 στις: Απρίλιος 10, 2016, 08:18:53 μμ »
Το καθεστώς των αναπληρωτών είναι υπόθεση και των γονέων! Του Γιώργου Μαυρογιώργου Η αξιοποίηση των κονδυλίων ΕΣΠΑ για την πρόσληψη αναπληρωτών είναι τυπική περίπτωση καταστρατήγησης των αρχών που διέπουν τη λογική των επιχειρησιακών προγραμμάτων για ουσιαστικές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις. Το γεγονός ότι τα ευρωπαϊκά όργανα δεν εγείρουν ζητήματα επιλεξιμότητας δαπανών για την πρόσληψη αναπληρωτών δείχνει ότι το κάνουν γιατί ενδιαφέρονται για την αλλαγή των εργασιακών σχέσεων των εργαζομένων και την εγκαθίδρυση, καθιέρωση και εμπέδωση μορφών ευέλικτης εργασίας και στην εκπαίδευση. Οπότε, δημιουργείται ένα μείζον ζήτημα: αλλοιώνεται δραματικά και αναιρούνται η μονιμότητα, η βεβαιότητα, η αφιέρωση και η αφοσίωση που είναι τα συστατικά στοιχεία της παιδαγωγικής σχέσης δασκάλου-μαθητή. Οι σχέσεις δασκάλου- μαθητή γίνονται εύθραυστες, “περαστικές”, εφήμερες, πρόχειρες-χωρίς δεσμεύσεις- ευάλωτες και, έτσι, δεν επιτρέπουν την εμβάθυνση και την εμπέδωση της αμοιβαίας ανταλλαγής και δωρεάς που συντελείται με τη μυσταγωγία της διδασκαλίας. Το καλειδοσκοπικό φάσμα της διδασκαλίας για να ξεδιπλωθεί σε πλήρη ανάπτυξη χρειάζεται παιδαγωγικό συμβόλαιο και χρόνο. Πώς θα βρουν πρόσφορο έδαφος η εξουσία, η έλξη, η αποπλάνηση, η φιλία, ο έρωτας, η προδοσία, η ταπεινοφροσύνη, η αφιλοκέρδεια, η ευγνωμοσύνη, η συνεργασία, η μυσταγωγία, η δημιουργική αϋπνία, η αφύπνιση, η απελευθέρωση, η σχολική ζωή και η ζωή! Η πολιτική επινόηση των “νομάδων” εκπαιδευτικών ήταν μια ακόμα “νεοφιλελεύθερη πουστιά” στην καρδιά του δημόσιου σχολείου. Τελευταία εξέλιξη είναι ο εμπαιγμός που συντελείται σε βάρος των αναπληρωτών δασκάλων που χρόνια τώρα ήταν στη διάθεση του εξουσιαστικού μηχανισμού ως “ελικόπτερα παντός καιρού”. Το σύστημα, αφού τους έψησε στη δοκιμασία της αβεβαιότητας και της διαθεσιμότητας τους αποβάλλει με το εύρημα των ανυπόληπτων εξετάσεων του ΑΣΕΠ, του αναξιόπιστου και τραγικά συμβατικού και τυχαίου βαθμού στο πτυχίο. Ας αφήσουμε, τη φάρσα των μεταπτυχιακών τίτλων και των μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δε μπορεί να παίζει το στημένο παιγνίδι μιας ανυπόστατης αξιοκρατίας. Αν δεν έχει εξασφαλίσει την εγκυρότητα και την αξιοπιστία των διαδικασιών, μέσα από τις οποίες έχουν προκύψει όλα αυτά τα “προνόμια”, δε δικαιούται να τα επικαλείται. Όσο για τη δικαστική εξουσία- Το Συμβούλιο της Επικρατείας- καλά θα κάνει να μην ορίζει την παιδαγωγική επάρκεια με δικονομικά κριτήρια. Οι αξιοκρατικές επιλογές δεν είναι υπόθεση κάποιων μετρήσιμων παραστατικών. Πριν αυτά καταστούν μετρήσιμα, θα χρειαστεί να μας πουν τι δε μετράνε. Είμαι σίγουρος πως αυτά είναι πολλά και “άπιαστα”. Να μη το επιτρέψετε αυτό να συμβεί. Η Υπόθεση δεν αφορά στους αναπληρωτές που κινδυνεύουν να μείνουν έξω από τη ρύθμιση. Αφορά στους γονείς, τους μαθητές, τους διορισμένους συναδέλφους! του καθηγητή Γιώργου Μαυρογιώργου

Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/04/to-kathestos-ton-anapliroton-einai-ypo/

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 765
Σύνολο: 776

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.