0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οταν λέτε ότι χαρίζει τη βαση του ασεπ εννοείτε ότι γίνεται αυτόματα αφού στους πίνακες θα μπουν όλοι με το βαθμό πτυχίου και την προϋπηρεσία? Έτσι και αλλιώς βαθμός 55% σημαίνει 0 προσμέτρηση στα μόρια και με το άνοιγμα των πινάκων μπήκαν όλοι στους πίνακες με προϋπηρεσία, όπως οι δάσκαλοι από τον πίνακα μηδενικής, άρα ουσιαστικά αυτό συνέβη νωρίτερα. Και σε άλλες ειδικότητες δεν αλλάζει κάτι αφού όσοι έχουν μόρια από ασεπ έχουν τόση βαρύτητα που δεν την αγγίζουν όσοι έχουν μόνο προϋπηρεσία. Τι δεν καταλαβαίνω?
Mπορει το 55 που τους χαριζει να σημαινει 0 μορια απο ασεπ,αλλα ταυτοχρονα σημαινει οτι ,αν εχουν πχ 15 μορια απο προυπηρεσια,ξεπερνουν αυτον που εχει 14 απο ασεπ.Με λιγα λογια ..εξακολουθει να παρανομει.
Σωστό το σχόλιο
Εδω και μερες γινεται μια συζητηση που εχει να κανει με ασεπ και με προυπηρεσια...και σπανια γινεται συζητηση για την μοριοδοτηση του βαθμου πτυχιου...Εχω την αισθηση οτι ο καθενας μιλαει για το συμφερων του...Τι εννοω...μιλαω για μενα..εχω ασεπ 2008 εχω και προυπηρεσια εχω και βαθμο πτυχιου 9....αρα για μενα φοβος απο τον συναδελφο με κτηση πτυχιου 2015-2016 και βαθμο πτυχιου 9 δεν υπαρχει...Ειναι λοιπον λογικη αυτη.!!!!!!!......εγω ξερω οτι οταν πολεμας για κατι....πολεμας συνολικα...Εγω ....εσυ...με ασεπ 2008 και προυπηρεσια...τι θα πουμε στον συναδελφο με ασεπ 2008 χωρις προυπηρεσια ....μοναδες ασεπ 57 δηλ μορια 2.. και ενα μοριο απο πτυχιο...συνολο 3...οταν στους νεους πινακες...<αν ισχυσουν αυτα που γνωριζουμε>...καποιος συναδελφος χωρις ασεπ ....χωρις προυπηρεσια...κτηση πτυχιου 2015-2016...και με βαθμο 9 δηλ 4 μορια...βρεθει μπροστα !!!!!
Θα τον πειράξει λες τα 4 μόρια από το πτυχίο και όχι τα 10 από τους πολύτεκνους, τα 7 από ειδικές κατηγορίες και τα 5 από τους τρίτεκνους;
Η ΠΡΌΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ Τι σχολιάζουν κύκλοι του υπ. Παιδείας για την πρόταση της ΟΛΜΕ – Ολόκληρη η γνωμοδότηση Την πρόταση της ΟΛΜΕ για τους διορισμούς στην εκπαίδευση, που έχει στη διάθεσή της και δημοσιεύει η “Α”, σχολιάζουν κύκλοι του υπουργείου Παιδείας. Πρόκειται για την πρόταση που κατέθεσε η ΟΛΜΕ στον υπουργό Ν. Φίλη, με αφορμή τη μεταβατική διάταξη για τις προσλήψεις στον ΑΣΕΠ, που πριμοδοτεί την προϋπηρεσία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2006 και 2008, σύμφωνα με τη νομολογία του ΣτΕ. Οι δύο πλευρές συναντήθηκαν στις 11 Απριλίου, προκειμένου να συζητήσουν τις απόψεις τους, όπου και διαπιστώθηκε σύγκλιση ως προς το ότι το υπάρχον σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών έχει κλείσει τον κύκλο του. Επί της πρότασης της ΟΛΜΕ, κύκλοι του Υπουργείου Παιδείας, σχολιάζουν, ότι, στην ερμηνεία και στην αξιολόγηση των αποφάσεων του ΣτΕ, συμπίπτουν απολύτως, οι απόψεις των νομικών συμβούλων του υπουργείου και του κ. Γ. Γεραπετρίτη, νομικού συμβούλου της ΟΛΜΕ. Όπως, όμως, επισημαίνουν, υπάρχει νομική και λογική αντίφαση στην εν λόγω γνωμοδότηση, αφού, οι προτάσεις που διατυπώνονται σε αυτή, καταλήγουν τελικά, να διατηρείται στους πίνακες κατάταξης των αναπληρωτών το προβάδισμα όσων από αυτούς έχουν μόνο προϋπηρεσία και όχι συμμετοχή σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. ‘Μα, αυτό ακριβώς έχει κρίνει αντισυνταγματικό το ΣτΕ, σύμφωνα και με τον ίδιο τον κ. Γεραπετρίτη” καταλήγουν με νόημα οι κύκλοι του υπουργείου Παιδείας. Οι ίδιοι κύκλοι του υπουργείου Παιδείας σχολιάζουν και την πρόταση της ΟΙΕΛΕ για τους διορισμούς, “η διάταξη του υπουργείου προωθεί ακριβώς εκείνο στο οποίοι καταλήγει ο καθηγητής Ηλίας Νικολόπουλος”. Η πρόταση της ΟΙΕΛΕ καταλήγει: “Σύμφωνα με όσα εν συντομία εκτέθηκαν μία νομοθετική διάταξη με την οποία η πρότερη εμπειρία και προϋπηρεσία ως υποκειμενικά προσόντα θα λαμβάνονται υπόψη ώστε ένα ποσοστό μικρότερο του 40% να προσλαμβάνεται εκτός από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ από τους ενιαίους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική προϋπηρεσία το χρονικό διάστημα της οποίας θα προσδιορίζεται ρητά θα αποκαθιστούσε την εφαρμογή της αρχής της ισότητας η οποία ελλείψει νέας ρύθμισης μετά την έκδοση της με αριθμό 527/2015 σήμερα παραβιάζεται αποκλείοντας ολοσχερώς τους μη περιλαμβανομένους στους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ αν και έχουν πραγματική προϋπηρεσία και εμπειρία”. Σημειωτέον, ότι το υπουργείο Παιδείας δεν έχει πραγματοποιήσει συνάντηση με τη ΔΟΕ, η οποία δεν έχει επίσης καταθέσει κάποια πρόταση. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕΙΣ Προσχέδιο νόμου ΟΛΜΕ Αιτιολογική Έκθεση Το ζήτημα του διορισμού των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει καταστεί, δυστυχώς, ένα εξαιρετικά σύνθετο πρόβλημα, το οποίο έχει ταλανίσει τόσο τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς όσο και συστημικά ολόκληρη την εκπαιδευτική δομή της χώρας. Τους μεν εκπαιδευτικούς διότι λόγω των της έλλειψης κανονικότητας σε σχέση με τις προσλήψεις στη δημόσια εκπαίδευση και την αδυναμία διενέργειας περιοδικού εισαγωγικού διαγωνισμού δεν μπορούν να οργανώσουν τη ζωή τους κατά τρόπο ώστε να δημιουργήσουν μια στέρεη ιδιωτική και επαγγελματική ζωή. Εξάλλου, με την συνύπαρξη μονίμων εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικών που καλούνται να καλύψουν προσωρινά εκπαιδευτικά κενά δημιουργούνται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση πολλαπλές ταχύτητες εργαζομένων, οι οποίες, σε συνδυασμό και με τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν επιτύχει σε παλαιότερους διαγωνισμούς του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) αλλά δεν έχουν διοριστεί, δημιουργούν ένα μείγμα που είναι εξαιρετικά δύσκολο να τύχει διαχείρισης στην επιλογή προσώπων, χωρίς να προκαλούνται αισθήματα αδικίας και ανισότητας. Το δε εκπαιδευτικό σύστημα βλάπτεται συνολικά διότι κάθε χρόνο εμφανίζεται το παθολογικό φαινόμενο να διαπιστώνονται διδακτικά κενά στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, χωρίς να απηχούν γνήσια έκτακτες ανάγκες, τα οποία καλύπτονται με λύσεις θεσμικά εμβαλωματικές, ιδίως με προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών. Με τον τρόπο όμως αυτό δεν προωθείται η λογική των παγίων δομών του εκπαιδευτικού συστήματος και της ασφάλειας της εκπαιδευτικής ζωής –στοιχεία αναγκαία για την ομαλή λειτουργία του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος-, ενώ δεν λείπουν οι περιπτώσεις καθυστερήσεων στην προσωρινή κάλυψη υφιστάμενων κενών, ώστε να χάνονται ώρες διδασκαλίας και να δημιουργείται εξαιρετικά αρνητικό εκπαιδευτικό περιβάλλον. Η συνολική κατάσταση καθίσταται έτι περαιτέρω δυσχερής με δικαστικές κρίσεις κατά τον παρελθόντα χρόνο που κρίνουν μεταβατικές διατάξεις της οικείας εκπαιδευτικής νομοθεσίας ως αντισυνταγματικές. Ειδικότερα, με την απόφαση 527/2015 της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, κατόπιν παραπομπής με την απόφαση 1175/2014 του Γ’ Τμήματος, κρίθηκε αντισυνταγματική η μεταβατική διάταξη του άρθρου 9 παρ. 1 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ Α’ 71), κατά το μέρος που προέβλεπε ότι οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών γίνονταν σε ποσοστό 40% από ενιαίους πίνακες αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία, με αντίστοιχο περιορισμό των διορισμών από τους πίνακες διοριστέων του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π., ως αντικείμενη στις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας. Το σκεπτικό του Συμβουλίου ήταν με το άρθρο 118 παρ. 6 του Συντάγματος εξακολούθησαν μεν να ισχύουν, μετά τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001, οι προβλεπόμενες στον ν. 2190/1994 (ΦΕΚΑ’ 28) εξαιρέσεις, μεταξύ των οποίων η κατά το άρθρο 14 παρ. 2 περ. γ΄ εξαίρεση από τον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π. των διορισμών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πλην όμως η εξαίρεση αυτή περιελάμβανε, σχετικά με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους, μόνο τους εγγεγραμμένους στον πίνακα του άρθρου 138 του ν. 2725/1999 (ΦΕΚ Α’ 121), από τον οποίο διορίστηκαν ως μόνιμοι, μετά τη συνταγματική αναθεώρηση αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ Α’ 167). Κατά τούτο κρίθηκε αντισυνταγματική η εξαίρεση αυτή, διότι θεωρήθηκε ως ανεπίτρεπτη επέκταση νομοθετικής ρύθμισης προγενέστερης της συνταγματικής αναθεώρησης του 2001, ασύνδετη προς το νομοθετικό καθεστώς που ίσχυε πριν την 6η Απριλίου 2001, χρόνο συντέλεσης της αναθεώρησης. Συνακόλουθα, κρίθηκε ότι ο διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών από πίνακες αναπληρωτών κατά το άρθρο 9 παρ. 1 του ν. 3848/2010, μολονότι συνιστούσε επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια (κατάταξη σε πίνακα αναπληρωτών με βάση την πραγματική προϋπηρεσία του εκπαιδευτικού), αντίκειτο το άρθρο 103 παρ. 7 του Συντάγματος, διότι η σχετική προϋπηρεσία προέκυπτε από προσλήψεις αναπληρωτών ή ωρομισθίων οι οποίες δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής. Το Συμβούλιο πάντως δέχτηκε ρητά ότι η προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού επιτρεπτώς καταρχήν λαμβάνεται υπ’ όψιν προκειμένου να προσαυξηθεί η βαθμολογία σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. για τον διορισμό σε θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών, δεδομένου μάλιστα ότι έχει πράγματι λειτουργήσει ως κριτήριο για την εκ νέου πρόσληψη εκπαιδευτικών ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων και την απόκτηση, συνακόλουθα, περαιτέρω σχετικής προϋπηρεσίας. Από το συνδυασμό των σκέψεων του Συμβουλίου της Επικρατείας συνάγεται ότι είναι σύμφωνο με το Σύνταγμα ένα σύστημα ενιαίου καταλόγου μονίμου και προσωρινού εκπαιδευτικού προσωπικού με μοριοδότηση, η οποία θα λαμβάνει υπ’ όψιν τις σχετικές αντικειμενικές συνθήκες, περιλαμβανομένης της πραγματικής προϋπηρεσίας, υπό τον παρεμπίπτοντα έλεγχο νομιμότητας του ΑΣΕΠ για την τήρηση των αξιοκρατικών εγγυήσεων στη διαδικασία που οδήγησε στην απόκτηση της προϋπηρεσίας. Υπό το φως των ανωτέρω, είναι αναγκαία η προώθηση νομοθετικής ρύθμισης με την οποία θα καθιερώνεται ένα νέο σύστημα επιλογής προσωπικού στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ώστε να αντιμετωπισθούν τα ζητήματα που προέκυψαν από τα προβλήματα που διαπιστώθηκαν στην πράξη και από την έκδοση δικαστικών αποφάσεων που κρίνουν μέρος της υφιστάμενης νομοθεσίας ως αντίθετης στο Σύνταγμα. Κυρίως, όμως, παρίσταται αδήριτη ανάγκη να εισαχθεί ένα νέο σύστημα που θα ρυθμίζει με τρόπο δίκαιο και αποτελεσματικό το ακανθώδες αυτό ζήτημα δημιουργώντας συνθήκες δικαιικής και εκπαιδευτικής ασφάλειας για τη βιώσιμη και παραγωγική δημόσια εκπαίδευση. Οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους οικοδομείται η νέα πρόταση είναι οι ακόλουθοι: Πρώτον, η κάλυψη εκπαιδευτικών κενών θα γίνεται καταρχήν από μονίμους εκπαιδευτικούς. Μόνο γνήσια έκτακτες ανάγκες θα καλύπτονται με προσωρινούς διορισμούς. Προς την κατεύθυνση αυτή, θα υπάρξει πλήρης μελέτη σχετικά με τις εκπαιδευτικές ανάγκες ανά σχολική περιφέρεια και μονάδα, με σημείο αναφοράς και τις υφιστάμενες οργανικές θέσεις, ώστε να καταστεί δυνατή σε εύλογο χρόνο η πρόσφορη στελέχωση με τις αναγκαίες ειδικότητες εκπαιδευτικών. Είναι προφανές ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρξει καμία γνήσια μεταρρύθμιση στο πεδίο της κάλυψης των εκπαιδευτικών αναγκών, εάν δεν έχει προηγουμένως καταρτιστεί, έστω για πρώτη φορά στη χώρα, μια συγκροτημένη και επιστημονική έκθεση για τη διαπίστωση των πραγματικών και παγίων αναγκών, όχι στη βάση της εκάστοτε παρούσας συγκυρίας αλλά με προοπτική εικοσαετίας και έμφαση στις εκπαιδευτικές προτεραιότητες των οικείων προγραμμάτων μάθησης. Δεύτερον, για τη στελέχωση των σχολικών μονάδων θα υπάρξει ενιαίος πίνακας υποψηφίων, με βάση τον οποίο θα καλύπτονται οι ανάγκες τόσο με μόνιμο προσωπικό όσο και με προσωρινό πρόσληψη για την κάλυψη έκτακτων εκπαιδευτικών αναγκών. Κατά τούτο, θα υφίσταται συμπλήρωση του αριθμού των οριστικών διορισμών (βάσει των αναγκών που θα έχουν προηγουμένως προσδιοριστεί και των υφιστάμενων οργανικών θέσεων) και, στη συνέχεια, θα συντελείται απορρόφηση των εκπαιδευτικών για την κάλυψη γνησίως προσωρινών αναγκών από τον ίδιο πίνακα με φθίνουσα σειρά. Τρίτον, εισάγεται ενιαίο σύστημαμοριοδότησης όλων των εκπαιδευτικών με κριτήρια αντικειμενικά και πρόσφορα, ήτοι την προϋπηρεσία, την αξιολόγηση σε προγενέστερο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., τον χρόνο αναμονής πρόσληψης και τα οικογενειακά βάρη κάθε εκπαιδευτικού. Με τον τρόπο αυτό καταργούνται οι χωριστοί κατάλογοι εκπαιδευτικών που προέρχονται, αφενός, από τους επιτυχόντες σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. και, αφετέρου, για αναπληρωτές και ωρομισθίους εκπαιδευτικούς εκτός της διαδικασίας του Α.Σ.Ε.Π., με αντίστοιχες ποσοστώσεις, όπως προβλεπόταν από το προγενέστερο νομοθετικό καθεστώς, το οποίο κατά το μέρος αυτό κρίθηκε αντισυνταγματικό από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Ειδικότερα, για την μοριοδότησητων υποψηφίων λαμβάνονται υπ’ όψιν πρόσφορα και αντικειμενικά στοιχεία, ως ακολούθως: αριθμός τέκνων τρεις (3) μονάδες ανά τέκνο· προϋπηρεσία σε δημόσια σχολεία έως ογδόντα τέσσερις (84) μονάδες, κατ’ αντιστοιχία με το άρθρο 18 παρ. 2 περ.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ Η πρόταση της ΟΙΕΛΕ καταλήγει: “Σύμφωνα με όσα εν συντομία εκτέθηκαν μία νομοθετική διάταξη με την οποία η πρότερη εμπειρία και προϋπηρεσία ως υποκειμενικά προσόντα θα λαμβάνονται υπόψη ώστε ένα ποσοστό μικρότερο του 40% να προσλαμβάνεται εκτός από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ από τους ενιαίους πίνακες
Ειδικά σχετικά με τη συμμετοχή σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, λαμβάνεται για λόγους ίσης μεταχείρισης ως βάση αξιολόγησης για τη μοριοδότηση η βαθμολογία μέσου όρου πενήντα πέντε (55),
Προστίθενται δε κατ’ αποκοπήν πέντε (5) μονάδες για τους επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π., οι οποίοι έχουν μια περαιτέρω εύλογη προσδοκία.
Σε βρισκω ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ..Για αυτο θελει απαραιτητη προυποθεση ΑΣΕΠκαι οχι χαρες.. αρκετα τοσα χρονια..Με 75 σε ΑΣΕΠ 2008 να μην μπορεις να πας ποτεαναπληρωτης και ο αλλος να σε δουλευει κιολας..
Αυτο ακριβώς ...απαραίτητη προϋπόθεση ΑΣΕΠ και μετα πρόσθεση προϋπηρεσίας κ πτυχίου...στη συνέχεια να ακολουθούν όσοι ΔΕΝ έχουν επιτυχία ΑΣΕΠ, δηλαδή μονο με προϋπηρεσία κ πτυχίο...αυτο ισχύει κυρίως για τους ιδιωτικούς...