*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)  (Αναγνώστηκε 990378 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3920 στις: Απρίλιος 16, 2016, 01:43:11 μμ »
Δυο σημαντικές παρεμβάσεις έκανε πριν από λίγο ο καθηγητής του Πανεπιστημίου κ. Γιώργος Μαυρογιώργος.

Δείτε της:

Ωμή εξαπάτηση, με πρόσχημα το Συμβούλιο της Επικρατείας!

Τότε (Οκτώβριος του 2015) που υποσχόταν μόρια για την εθελοντική εργασία!

Σχολίασα:
"Να δούμε τι άλλο θα σκεφτούν να παίξει το ρόλο του δούρειου ίππου για να ροκανίσουν σιγά σιγά τη δημόσια εκπαίδευση με απώτερο σκοπό να την ιδιωτικοποιήσουν.

Τα πιο σημαντικά από αυτά είναι τα εξής:
*          Η εθελοντική εργασία με αντάλλαγμα μόρια για την αξιολόγηση των μονίμων εκπαιδευτικών (Φίλης) ή μόρια για μελλοντικό διορισμό αδιόριστων εκπαιδευτικών (Λοβέρδος)".
Σήμερα δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία!

*          Με αυτά και με αυτά, χάνει ο πολίτης την εμπιστοσύνη στο πολιτικό σύστημα και στην αριστερά! Πρόκειται περί ωμής εξαπάτησης, με πρόσχημα το Συμβούλιο της Επικρατείας!
*          Αν τόσο πολύ παίρνουν υπόψη τους τις δικαστικές αποφάσεις, γιατί δεν τις εκτελούν στην περίπτωση των συντάξεων, παρά μόνο αυτές που αναφέρονται στους δικαστικούς;
*          Από πότε το Συμβούλιο της Επικρατείας ασκεί εκπαιδευτική πολιτική και διαμορφώνει κριτήρια παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας;

Οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ δεν έχουν εγκυρότητα

Η λεγόμενη Ανεξάρτητη Αρχή είναι στο απυρόβλητο και θεωρείται ο εγγυητής της αξιοκρατίας. Πρόκειται για μια απλή πολτική επινόηση για την άμβλυνση της παθογένειας των πελατειακών σχέσεων.

Αυτό από μόνο του δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα της παιδαγωγικής επάρκειας.

Υπάρχουν κρίσιμα ερωτήματα:

Πώς στελεχώθηκε η υπηρεσία και από ποιους;

Χωράει αναξιοκρατία εδώ;

Έχουν εξειδικευμένη τεχνογνωσία τα στελέχη της σε θέματα επαγγελματικής ανάπτυξης, παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας;

Ποιοι διαμόρφωσαν την τράπεζα θεμάτων;

Ποιο ορίζονταν βαθμολογητές και με ποια διαφάνεια;

Μια σημαντική ερώτηση: Ποιο ήταν το πανεπιστημιακό σύγγραμμα που εξασφάλιζε μεγαλύτερη εγγύτητα στις απαντήσεις των εξετάσεων του ΑΣΕΠ; Θα πρέπει να ήταν ογκώδη τα συγγράμματα και κόστισαν αρκετά στους υποψήφιους.

Οι γραπτές εξετάσεις ποια εγκυρότητα και αξιοπιστία διαθέτουν για την πιστοποίηση της διδακτικής και παιδαγωγικής επάρκειας;

Είναι Ανύπαρκτη.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι υποψήφιοι αγχώθηκαν και ταλαιπωρήθηκαν στη φάση της προετοιμασίας και της συμμετοχής.

Είχε και κόστος η προετοιμασία!

Είχε και φροντιστήρια!

Σε αυτά πρέπει να σκύψει η Αριστερά και να δώσει έγκυρες και αξιόπιστες λύσεις.


http://www.e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-21-29/19202-2016-04-16-07-36-37
Η Αριστερά ποτέ δεν αντιμετώπιζε τις νομικές και δικαστικές διατυπώσεις ως θέσφατα κι αδιάβροχες στην κριτική.

Σημαντικότατες... Αν κρίνω από το Μαυρογιώργο, το Γεραπετρίτη και το Νικολόπουλο, καλά πάμε από καθηγητές πανεπιστημίου...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3921 στις: Απρίλιος 16, 2016, 01:47:22 μμ »
Ελπίζω να κατάλαβα σωστά το τι έγραψες. Εννοείται πως ο υποψήφιος θα πρέπει να πιάσει τη βάση η οποία ορίζεται στο νομικό πλαίσιο του εκάστοτε διαγωνισμού και δεν αρκεί απλώς το να συμμετάσχει στη γραπτή δοκιμασία του Α.Σ.Ε.Π.
Προσωπικά πιστεύω ότι το Σ.τ.Ε. εστιάζει στο ταβάνι και τη βαρύτητα την οποία θα πρέπει να δίνει το κάθε κριτήριο, σε άμεση αντιστοιχία με τα άλλα κριτήρια. Δηλαδή, για να είναι αξιοκρατικό και διαφανές το σύστημα, η προϋπηρεσία (ως μη αξιοκρατική) δεν θα πρέπει να ξεπερνάει σε μονάδες το (εκάστοτε) άλλο αξιοκρατικό κριτήριο (πόσο μάλλον, να είναι το μοναδικό και καθοριστικό κριτήριο διορισμού, όπως συνέβη στους εκπαιδευτικούς). Με το σκεπτικό, δηλαδή, ότι στον διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. παρέχεται στον υποψήφιο η δυνατότητα (στο επίπεδο του άριστα), να αποκτήσει 45 βαθμούς πάνω από τη βάση. Από την προϋπηρεσία μπορεί να λάβει 16,80. Ο νόμος τού δίνει το δικαίωμα να προσπεράσει όσους δεν θα γράψουν και τόσο καλά και στηριχθούν περισσότερο στην προϋπηρεσία τους. Οπότε, υπάρχει μια σχετική αναλογικότητα κριτηρίων, δεδομένου και του τρόπου απόκτησης της προύπηρεσίας, η οποία δεν έχει αποκτηθεί με αξιοκρατικές εγγυήσεις, οπότε και ΔΕΝ επιτρέπεται να αποτελεί το βασικό κριτήριο καθορισμού της τελικής βαθμολογίας του υποψηφίου και να υπερτερεί (ή έστω να πλησιάζει) έναντι του αξιοκρατικού κριτηρίου (διότι τότε θα δημιουργούσε δυσανάλογες αδικίες μεταξύ των υποψηφίων...). Γι’ αυτό και η μοριοδότηση του άρ. 3 του 3848/10 έχει κριθεί συνταγματική από το Σ.τ.Ε.. Γιατί δεν δίνει τη μεγαλύτερη βαρύτητα στην προϋπηρεσία (η οποία δεν έχει αποκτηθεί αξιοκρατικά και δεν μπορεί να οδηγεί σε διορισμό) αλλά απλώς προσαυξάνει τον βαθμό του γραπτού Α.Σ.Ε.Π., κάτι που δέχεται το ίδιο το Σ.τ.Ε.:

Στο παραπάνω χωρίο, το Σ.τ.Ε. αναφέρεται ακριβώς στην προϋπηρεσία, την οποία, στη αρχή της 13ης σκέψης της απόφασης, έκρινε ότι αυτή δεν έχει αποκτηθεί με αξιοκρατικές διαδικασίες και δεν μπορεί να αποτελεί, συλλήβδην, το μοναδικό κριτήριο διορισμού. Δεν φάινεται να την διαχωρίζει σε προϋπηρεσία αποκτηθείσα μετά από συμμετοχή σε διαγωνισμό Α.Σ.Ε.Π. και πριν από αυτόν. Με άλλα λόγια, (κι εφ’ όσον το δικαστήριο δεν απορρίπτει την προϋπηρεσία/εμπειρία ως ένα αντικειμενικό κριτήριο με τις αποφάσεις του 3593 - 3595/2008), το Σ.τ.Ε. δέχεται ότι αυτή η προϋπηρεσία μπορεί να προσαυξάνει τον βαθμό του γραπτού Α.Σ.Ε.Π. ως αυτοτελές και πραγματικό κριτήριο, (δηλαδή, ενδιαφέρει το να υπάρχει η προϋπηρεσία και όχι ο τρόπος απόκτησης να είναι αξιοκρατικός. Το τελευταίο αυτό ποιοτικό χαρακτηριστικό θα ενδιέφερε αν μιλούσαμε για μόνιμο διορισμό με απαραίτητη προϋπόθεση την προϋπηρεσία). Δεν μπορεί όμως, (επειδή ακριβώς δεν είναι αξιοκρατική), να αποτελεί προϋπόθεση διορισμού στο δημόσιο. Κινείται ακριβώς στο ίδιο πνεύμα, όπως και με την προϋπηρεσία από τον ιδιωτικό τομέα, η οποία, (αν και, για τις αρχές του δημοσίου, είναι αδιαφανώς αποκτηθείσα φυσικά...), προσμετράται κανονικά στους διορισμούς μέσω Α.Σ.Ε.Π. με σειρά προτεραιότητας, όπως έγραψα και εδώ: http://www.pde.gr/index.php?topic=32708.msg923451#msg923451 .
Ετσι!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3922 στις: Απρίλιος 16, 2016, 01:56:44 μμ »
Λογικα μεχρι να γινει ο νεος ασεπ (λογικα για ολους, στα πλαισια του 3848, κρατας τελευταιο ή προτελευταιο βαθμο) θα ισχυσει αυτο το συστημα που συντομα θα ψηφιστει, με τις οποιες μικροδιορθωσεις ,το οποιο επειδη το εχει προτεινει το στε, νομιζω πως οποιαδηποτε προσφυγη γινει (απο οποιαδηποτε ομαδα) θα την απορριψει εφοσον αυτο το συστημα εχει διαρκεια ζωης ενα ετος.
Η αλήθεια ειναι οτι αν θελουμε να ειμαστε αντικειμενικοι θα πρεπει να μετρησει μονο ο βαθμος του νεου ΑΣΕΠ. Οι διαγωνισμοι του 2006 και του 2008 μετα απο δεκα χρονια τι αξια μπορουν να εχουν, ποιες γνωσεις  μπορουν να πιστοποιησουν?
Να παραμερισουμε ολοι μας τα μικροσυμφεροντα μας και να διεκδικησουμε ισες ευκαιριες για ολους.
Αλλωστε οσοι ειναι αξιοι θα επιτυχουν και στον νεο ΑΣΕΠ

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3923 στις: Απρίλιος 16, 2016, 02:03:18 μμ »
για να γράφεις αυτά που βλέπω , μάλλον δεν έχεις δώσει ποτέ σου ΑΣΕΠ. Με συνθήματα και σλόγκαν κουβεντιάζουμε όση ώρα θέλεις . Αλλά η αλήθεια είναι στην πράξη και στην ζωή. Παίζουν πολλά πράγματα ρόλο για αυτές τις περίφημες ίσες ευκαιρίες. Και σου μιλάω έχοντας εξαιρετικό ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ignis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3924 στις: Απρίλιος 16, 2016, 02:13:31 μμ »
Η αλήθεια ειναι οτι αν θελουμε να ειμαστε αντικειμενικοι θα πρεπει να μετρησει μονο ο βαθμος του νεου ΑΣΕΠ. Οι διαγωνισμοι του 2006 και του 2008 μετα απο δεκα χρονια τι αξια μπορουν να εχουν, ποιες γνωσεις  μπορουν να πιστοποιησουν?
Να παραμερισουμε ολοι μας τα μικροσυμφεροντα μας και να διεκδικησουμε ισες ευκαιριες για ολους.
Αλλωστε οσοι ειναι αξιοι θα επιτυχουν και στον νεο ΑΣΕΠ

Δεν θα διαφωνήσω με την ανάγκη να γίνει ασεπ,  αλλά δεν μπορώ και να μην αναρωτηθώ αν έχετε την ίδια άποψη και για τα πτυχία και την διάρκεια τους

Αποσυνδεδεμένος alousia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3925 στις: Απρίλιος 16, 2016, 02:22:51 μμ »
Πριν λίγους μήνες όσοι από εσάς δούλευαν κ ήταν ψηλά στον πίνακα μόνο με προϋπηρεσία, δεν σκεφτόσασταν καν για ασεπ κ ίσες ευκαιρίες.. Τώρα ξαφνικά που τα περιθώρια στενεύουν κ θα γίνουν ακόμη πιο δύσκολα μετά από νέες πρόσφυγες γλυφετε εκεί που φτυνατε....όποιος έχει δώσε ασεπ κ είναι ψηλά άρα διάβασε, δεν θα φοβηθεί να ξαναδώσει. Η αρχή για τους έχοντας ασεπ έγινε και χρειάζεται επιπλέον διόρθωση για να είναι ορθή!!!όλα θα γίνουν!!! Τώρα ζητάτε αλληλεγγύη, εγώ όμως δεν την είχα ποτέ από εσας, τράβηγμα χαλιου κάτω από τα πόδια...δεν ένοιαζε κανέναν αν εγώ ήμουν πολύ ψηλά στον ασεπ αλλά δεν μπόρεσα να δουλέψω..

Αποσυνδεδεμένος ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3926 στις: Απρίλιος 16, 2016, 02:23:09 μμ »
για να γράφεις αυτά που βλέπω , μάλλον δεν έχεις δώσει ποτέ σου ΑΣΕΠ. Με συνθήματα και σλόγκαν κουβεντιάζουμε όση ώρα θέλεις . Αλλά η αλήθεια είναι στην πράξη και στην ζωή. Παίζουν πολλά πράγματα ρόλο για αυτές τις περίφημες ίσες ευκαιρίες. Και σου μιλάω έχοντας εξαιρετικό ΑΣΕΠ.
Εγω δεν ειμαι εκπαδευτικος, αλλα η γυναικα μου ειχε δυο επιτυχιες στον ΑΣΕΠ το 2004 και το 2006 με μεσο ορο γυρω στο 70. Εφόσον  η αλήθεια είναι στην πράξη και στην ζωη και εφοσον παίζουν πολλά πράγματα ρόλο για αυτές τις περίφημες ίσες ευκαιρίες, γιατι αφοριζετε την δημοσια προυπηρεσια και τους κοπους και τις αγωνιες ολων αυτων που οργωσαν ολη την ΕΛΛΑΔΑ υπηρετωντας το κρατος
Γιατι τους ζητατε να τα απεμπολησουν ολα αυτα, οταν εσεις δεν μπορειτε να χασετε μια επιτυχια στον ΑΣΕΠ που μαλιστα εχει πραγματοποιηθει και πριν δεκα χρονια

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3927 στις: Απρίλιος 16, 2016, 02:27:54 μμ »
Η αλήθεια ειναι οτι αν θελουμε να ειμαστε αντικειμενικοι θα πρεπει να μετρησει μονο ο βαθμος του νεου ΑΣΕΠ. Οι διαγωνισμοι του 2006 και του 2008 μετα απο δεκα χρονια τι αξια μπορουν να εχουν, ποιες γνωσεις  μπορουν να πιστοποιησουν?
Να παραμερισουμε ολοι μας τα μικροσυμφεροντα μας και να διεκδικησουμε ισες ευκαιριες για ολους.
Αλλωστε οσοι ειναι αξιοι θα επιτυχουν και στον νεο ΑΣΕΠ
Eτσι μπραβο νεος ΑΣΕΠ ολοι απο την αρχη παλι τρεξτε σε φροντιστηρια διαβαστε ολΗ μερα, το πρωι ή το απογευμα δουλεια και μετα διαβασμα, ή πρωι-απογευμα δουλεια και τη νυχτα διαβασμα!!Αφηστε τα ολα και ασχοληθειτε ολη μερα με ΑΣΕΠ για να δουλεψετε δυο χρονια και μετα παλι ΑΣΕΠ μην μας περασει και κανενας αλλος  και χασουμε  τη θεση.Μετα ομως οχι κλαψα αν ερχεται  ο ενας η αλλος υπουργος και λεει α οκ ελευθερος χρονος υπαρχει , ελα να κανεις σεμιναρια μεταπτυχιακα διδακτορικα ημεριδες συνεδρια μα ειναι κι αυτα απαραιτητα πρεπει να μαζευεις οσα χαρτια μπορεις θα υπαρχει και αξιολογηση το ξεχασαμε?Οχι επειδη περασαμε ενα ΑΣΕΠ καθαρισαμε ε? Μετα ομως αγαπητε μην γκρινιαζεις που θα εισαι "ΣΥΖΥΓΟΣ ΑΟΡΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ"!

Αποσυνδεδεμένος asep2008

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 331
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3928 στις: Απρίλιος 16, 2016, 02:35:30 μμ »
Εγω δεν ειμαι εκπαδευτικος, αλλα η γυναικα μου ειχε δυο επιτυχιες στον ΑΣΕΠ το 2004 και το 2006 με μεσο ορο γυρω στο 70. Εφόσον  η αλήθεια είναι στην πράξη και στην ζωη και εφοσον παίζουν πολλά πράγματα ρόλο για αυτές τις περίφημες ίσες ευκαιρίες, γιατι αφοριζετε την δημοσια προυπηρεσια και τους κοπους και τις αγωνιες ολων αυτων που οργωσαν ολη την ΕΛΛΑΔΑ υπηρετωντας το κρατος
Γιατι τους ζητατε να τα απεμπολησουν ολα αυτα, οταν εσεις δεν μπορειτε να χασετε μια επιτυχια στον ΑΣΕΠ που μαλιστα εχει πραγματοποιηθει και πριν δεκα χρονια
Επειδη οντως εχεις αγνοια απο δικαστικες αποφασεις και επειδη δεν εισαι εκπαιδευτικος σου προτεινω να πας μια βολτα για να απολαυσεις το σημερινο ηλιο!!!!!Αδικα φθειρεσαι και κοπανιεσαι....πιστεψε με......

Αποσυνδεδεμένος amavi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3929 στις: Απρίλιος 16, 2016, 02:36:11 μμ »
οσοι επιθυμουν να γινει νεος ασεπ και να μηδενιστουν οι επιτυχιες του 2006 και 2008 δεχονται να μηδενιστουν και οι προυπηρεσιες που αποκτηθηκαν χωρις ασεπ;;;

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3930 στις: Απρίλιος 16, 2016, 02:38:10 μμ »
Eτσι μπραβο νεος ΑΣΕΠ ολοι απο την αρχη παλι τρεξτε σε φροντιστηρια διαβαστε ολΗ μερα, το πρωι ή το απογευμα δουλεια και μετα διαβασμα, ή πρωι-απογευμα δουλεια και τη νυχτα διαβασμα!!Αφηστε τα ολα και ασχοληθειτε ολη μερα με ΑΣΕΠ για να δουλεψετε δυο χρονια και μετα παλι ΑΣΕΠ μην μας περασει και κανενας αλλος  και χασουμε  τη θεση.Μετα ομως οχι κλαψα αν ερχεται  ο ενας η αλλος υπουργος και λεει α οκ ελευθερος χρονος υπαρχει , ελα να κανεις σεμιναρια μεταπτυχιακα διδακτορικα ημεριδες συνεδρια μα ειναι κι αυτα απαραιτητα πρεπει να μαζευεις οσα χαρτια μπορεις θα υπαρχει και αξιολογηση το ξεχασαμε?Οχι επειδη περασαμε ενα ΑΣΕΠ καθαρισαμε ε? Μετα ομως αγαπητε μην γκρινιαζεις που θα εισαι "ΣΥΖΥΓΟΣ ΑΟΡΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ"!
Έτσι ακριβώς συνάδελφε. Όλοι τη ζωή θα κυνηγάμε το "λαχείο". Κάποιοι βέβαια το έχουν σίγουρο ότι θα το κερδίσουν. Ο χρόνος θα δείξει.Είμαστε ο μόνος κλάδος που βγάζει μόνος του τα μάτια του.

Αποσυνδεδεμένος ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3931 στις: Απρίλιος 16, 2016, 02:42:37 μμ »
Eτσι μπραβο νεος ΑΣΕΠ ολοι απο την αρχη παλι τρεξτε σε φροντιστηρια διαβαστε ολΗ μερα, το πρωι ή το απογευμα δουλεια και μετα διαβασμα, ή πρωι-απογευμα δουλεια και τη νυχτα διαβασμα!!Αφηστε τα ολα και ασχοληθειτε ολη μερα με ΑΣΕΠ για να δουλεψετε δυο χρονια και μετα παλι ΑΣΕΠ μην μας περασει και κανενας αλλος  και χασουμε  τη θεση.Μετα ομως οχι κλαψα αν ερχεται  ο ενας η αλλος υπουργος και λεει α οκ ελευθερος χρονος υπαρχει , ελα να κανεις σεμιναρια μεταπτυχιακα διδακτορικα ημεριδες συνεδρια μα ειναι κι αυτα απαραιτητα πρεπει να μαζευεις οσα χαρτια μπορεις θα υπαρχει και αξιολογηση το ξεχασαμε?Οχι επειδη περασαμε ενα ΑΣΕΠ καθαρισαμε ε? Μετα ομως αγαπητε μην γκρινιαζεις που θα εισαι "ΣΥΖΥΓΟΣ ΑΟΡΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ"!
Ειδες πως ειναι να ερχεται ο αλλος και με μια κατα πως βολευει τροποποιηση του νομου να σου ανατρεπει ολα οσα ηξερες
Ή θεωρεις απιθανο να συμβει αυτο που λεω αν προσφυγουν οι νεοι πτυχιουχοι

Αποσυνδεδεμένος ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3932 στις: Απρίλιος 16, 2016, 02:49:41 μμ »
Επειδη οντως εχεις αγνοια απο δικαστικες αποφασεις και επειδη δεν εισαι εκπαιδευτικος σου προτεινω να πας μια βολτα για να απολαυσεις το σημερινο ηλιο!!!!!Αδικα φθειρεσαι και κοπανιεσαι....πιστεψε με......
Τους νομους και τις αποφασεις του ΣΤΕ οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ του 2008 τους ερμηνευετε και θελετε να εφαρμοστουν κατα οπως σας βολευει

Αποσυνδεδεμένος ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων (2016) (Νέο Νομοσχέδιο)
« Απάντηση #3933 στις: Απρίλιος 16, 2016, 02:51:07 μμ »
οσοι επιθυμουν να γινει νεος ασεπ και να μηδενιστουν οι επιτυχιες του 2006 και 2008 δεχονται να μηδενιστουν και οι προυπηρεσιες που αποκτηθηκαν χωρις ασεπ;;;
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 322
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.