0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο 3848 δεν μένει αλώβητος από την νομολογία του ΣτΕ. Ήδη σύγκριση διαφορετικών ΑΣΕΠ δεν μπορεί να υπάρξει καθ΄΄ως και μεταβατικές διατάξεις του κρίνονται αντισυνταγματικές όπως η βαρύτητα της προϋπηρεσίας. Επίσης δεν γνωρίζουμε τι ακόμα θα κριθεί σε αυτόν αντισυνταγματικό μετά τις σίγουρες νέες προσφυγές.
Γιατί από το 08 νομίζετε ότι υπάρχει σε πολλούς κλάδους καθαρή προϋπηρεσία; ακόμα και οι επιλαχόντες φιλόλογοι δενκατάφεραν αναπλήρωση. Μόνο σε συνδυασμό με ασεπ 06 ή προϋπηρεσία. Οπότε είναι ανέφικτο. Κατά τα άλλα συμφωνώ, μετά από κάθε ασεπ είναι συνταγματικές, αλλά ποιο το νόημα να τις ξεχωρίζουμε παρά μόνο ο καθένας για τον εαυτό του; δεν νομίζω να μπουν σε τέτοιες διαδικασίες, θα προκύψουν αδικίες και προσφυγές. Αν κάποιος με πδσ και μέτριο ασεπ προηγήθηκε ενός με καλύτερο βαθμο; θα ανοίξουν τις πύλες της κόλασης!!
Το προηγούμενο το έγραψα για τους πίνακες αναπληρωτών την φετινή χρονιά. Ξέχασα όμως κάτι σημαντικό που αφορά τους εκπαιδευτικούς που εκτοπίστηκαν από αντισυνταγματικούς νόμους για να διοριστούν άλλοι. Αυτό είναι άλλη ιστορία. Θεωρώ ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί αργά η γρήγορα θα βιώσουμε άλλο ένα σοκ με νέες μεγάλες ανατροπές στους διορισμούς. Είναι αλήθεια αυτά που γράφεις. Το μεγάλο ερώτημα εδώ είναι: καλά διορίστηκαν τόσοι και τόσοι γυμναστές με αντισυνταγματικούς νόμους, πότε θα πάρουν την σειρά νεότεροι απόφοιτοι σε περίπτωση που κληθεί η πολιτεία να δικαιώσει τους παραγκωνισμένους/αδικημένους που είναι πολλές εκατοντάδες;
Εγω εδω ειμαι συμφωνος..Αλλα μονο μετα απο Ασεπ.Αυστηρα μονο απο Ασεπ.Αν και γω απο Ασεπ εχω ελαχιστοτατα μορια ωρομισθιας και ο λογος ειναι προφανης και η απαντηση βρισκεται στην ανακοινωση επιτυχοντωνΑ να σου πω ρε πορτοκαλι,ανεβαζεις του κοσμου τις ανακοινωσεις...Ανεβασε σε παρακαλω και τη σημερινη ανακοινωση της πανελληνιας ενωσης επιτυχοντων ασεπ.Ασχετως αν συμφωνεις η διαφωνεις με την ανακοινωση(πιστευω με τη συγκεκριμενη θα συμφωνησεις)ανεβασε την ετσι κ για τον προυραλισμο των αποψεωνΕξαλλου και συ επιτυχων εισαι
To πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων δηλ. ο 3848, σύμφωνα με την 4303, εναρμονίζεται πλήρως προς τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας κτλ. σελ. 34
Ωραία έτσι είναι. Κρίθηκε αποδεκτό μόνο λόγω κρισιμότητας για ένα έτος αλλά όχι χωρίς αλλαγές για ένα επόμενο. Άλλωστε και οι έχοντες μόνο προϋπηρεσία πάνε σε προσφυγή. Θα αποδειχτεί δηλαδή αν οι αλλαγές του Φίλη στην βαρύτητα της προϋπηρεσίας είναι αποκύημα της δικής του φαντασίας. Να περιμένεις και άλλα ξεκαθαρίσματα από το ΣτΕ. Θερμό καλοκαίρι έρχεται!
Απ τη στιγμη που δε θα γινει γραπτος διαγωνισμος οι νεοι το ξερουν οτι δε μπορουν ουτε απ εξω απ τα σχολεια να περασουν.Δυστυχως.Ετσι τα καταφεραν οι πολιτικοιΚαποτε πρεπει να αναζητηθουν ευθυνες...αλλα δε το βλεπω...ειναι τετοια η σαπιλα...
Περίμενε... Η μεταβατική του ν3848 κρίθηκε αποδεκτή για ένα έτος (το τρέχον), όχι το πάγιο σύστημα (άρθρο2) το οποίο ορίζεται ότι πρέπει να εφαρμοστεί.
Στην συντριπτική πλειοψηφία των δηλώσεων προς τα ΜΜΕ των συγκεντρωμένων εκπαιδευτικών μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ έξω από το υπουργείο κατά την διάρκεια της κινητοποίησης της ΟΛΜΕ την περασμένη Παρασκευή 15/4/16, τονίζονταν ότι η εφαρμογή της διάταξης Φίλη η οποία απαξιώνει την αποκτηθείσα προϋπηρεσία χάριν της επιτυχίας ΑΣΕΠ, θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα σε εκατοντάδες οικογενειάρχες εκπαιδευτικούς μη επιτυχόντες ΑΣΕΠ, οι οποίοι για χρόνια υπηρέτησαν ως αναπληρωτές στα έσχατα σημεία της Ελλάδος. Πολλοί υποστηρίζουν ότι οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί με τις δηλώσεις αυτές, προσπάθησαν ουσιαστικά να ισορροπήσουν το σοβαρό νομικό κενό από το οποίο πάσχουν τα επιχειρήματά τους, δημοσιοποιώντας το ηθικό πλεονέκτημα που θεωρούν ότι διαθέτουν με την κατοχή μεγάλων προϋπηρεσιών, έναντι της ομάδας των εκπαιδευτικών επιτυχόντων ΑΣΕΠ, οι οποίοι, σύμφωνα με τα ισχυριζόμενα των πρώτων, ευνοούνται αδικαιολογήτως από τη συγκεκριμένη διάταξη.Ωστόσο στους κόλπους των αδιόριστων εκπαιδευτικών το ηθικό αυτό επιχείρημα των μη επιτυχόντων, φαίνεται ότι δεν μπορεί να σταθεί χωρίς κριτική, ειδικά όταν είναι ευρέως γνωστό και αποδεκτό από νομικούς και πολιτικούς κύκλους του Υπουργείου Παιδείας, ότι η απόκτηση αυτής της προϋπηρεσίας δεν αποτέλεσε απλά το παράτυπο προϊόν της για δεκαπενταετία καταστρατήγησης του νόμου 2525/97, αποκτήθηκε δυστυχώς και εις βάρος του νόμιμου δικαιώματος που είχαν οι άλλοι συνάδελφοί τους ως προς την απόκτησή της. Αυτοί οι αδικηθέντες εκπαιδευτικοί, επιτυχόντες ΑΣΕΠ, είχαν την ίδια ακριβώς διάθεση να συγκεντρώσουν την προϋπηρεσία τους σπυρί σπυρί από όλη την Ελληνική επικράτεια, είχαν δημιουργήσει ακριβώς τις ίδιες οικογένειες με παιδιά με τους μη επιτυχόντες, είχαν προγραμματίσει ακριβώς με τον ίδιο τρόπο την ζωή τους όπως και αυτοί. Η προαναφερόμενη εις βάρος των επιτυχόντων ΑΣΕΠ συγκέντρωση των παράτυπων προϋπηρεσιών από τους μη επιτυχόντες, διαφαίνεται εξαιρετικά στο εντυπωσιακό παράδειγμα των καθηγητών Φυσικής Αγωγής και του τρόπου με τον οποίο στήθηκε άρτια και οργανωμένα η όλη «επιχείρηση» παράκαμψης του ΑΣΕΠ και της νομοθεσίας. Συγκεκριμένα:1. Έπρεπε καταρχάς να βρεθεί ένας τύπος σχολείου διαφορετικός από τα κανονικά στο οποίο η πρόσληψη δεν θα συνδέονταν πουθενά με το ΑΣΕΠ. και βρέθηκαν τα Τ.Α.Δ. – Ε.Τ.Α.Δ. τα λεγόμενα αθλητικά γυμνάσια – λύκεια. Πράγματι στα σχολεία αυτά και ως το κλείσιμό τους το 2010, οι προσλήψεις των αναπληρωτών δεν γίνονταν όπως όριζε το σύνταγμα από ανεξάρτητη αρχή, άρα αντίκειντο στις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας (άρθρα 4 παρ. 1 και 103 παρ. 7 Συντάγματος). Πράγματι οι προσλήψεις στα Τ.Α.Δ. γίνονταν χωρίς τον έλεγχο του ΑΣΕΠ, διά της παρακάμψεως του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών και χωρίς την υποχρέωση επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό.2. Σε δεύτερο χρόνο έπρεπε να βρεθεί τρόπος έτσι ώστε οι προϋπηρεσίες που θα αποκτιόνταν στα Τ.Α.Δ. να συνδέονταν με τους μόνιμους διορισμούς στα κανονικά σχολεία. Πράγματι με την ψήφιση του νόμου 3027/2002 (παράγραφο 34 του άρθρου 6), την ίδια ακριβώς χρονιά που θα έπρεπε σύμφωνα με τον νόμο Αρσένη όλες οι προσλήψεις μονίμων – αναπληρωτών να πραγματοποιούνταν από τους πίνακες επιτυχόντων του κάθε διαγωνισμού ΑΣΕΠ, επετράπη η προσμέτρηση των προϋπηρεσιών Τ.Α.Δ. στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών παρά του ότι οι προϋπηρεσίες αυτές προέρχονταν από προσλήψεις εκτός των πινάκων των επιτυχόντων ΑΣΕΠ. 3. Σε τρίτο στάδιο έπρεπε να εξασφαλισθούν όσο το δυνατό περισσότερες προσλήψεις μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ στα Τ.Α.Δ. και αυτό επετέυχθει με δύο τρόπους: α) με την δημιουργία νέων Τ.Α.Δ. τα οποία άρχισαν ξαφνικά να ξεφυτρώνουν από παντού χωρίς σχεδιασμό και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές ανάγκες τους υπουργείου και β) με την ρύθμιση των ετήσιων κονδυλίων προσλήψεων του υπουργείου, ζήτημα ιδιαίτερα σοβαρό που ίσως να χρίζει δικαστικής διερεύνησης. Τα κονδύλια προσλήψεων μη επιτυχόντων ΑΣΕΠ στα Τ.Α.Δ., έφθασαν την διετία 2008-2010 ακόμα και στο 100% των συνολικών κονδυλίων πρόσληψης καθηγητών Φυσικής αγωγής, παρά το ότι ο αριθμός των Τ.Α.Δ. ήταν ανά την επικράτεια ελάχιστος συγκριτικά με την συντριπτική πλειοψηφία των κανονικών σχολείων.
γιατί να μην προηγηθεί; είναι η προϋπηρεσία προσαύξηση στην επίδοση; ναι ή όχι; σε λίγο θα θέλετε να μηδενίζουμε και οι ασεπίτες τις προϋπηρεσίες μας για να προηγηθείτε του 08...ο ασεπ παιδιά είναι από το 1998 κάποιοι προηγούνταν υμών πως να το κάνουμε...