0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ελάχιστοι γονείς γνωρίζουν ότι τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ μπορούν να κάνουν διάγνωση πέραν της δυσλεξιας, η οποία και δεν ακούγεται ευχάριστα. Είναι φοβερό το ότι υπάρχουν γονείς που αρνούνται να επισκεφτούν Τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ και προτιμούν να θεωρούν τα παιδιά τους τεμπέληδες ακόμη και όταν τους εξηγουμε. Αλλά για τα χαρισματικα παιδιά τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ σταματούν στη διάγνωση. Δεν υπάρχει τίποτα να προτείνουν ειδικά στην επαρχία. Και όσο πιεζεις το παιδί να προσαρμοστεί στο σχολικό περιβάλλον τόσο περισσότερο καταστρεφονται οι δυνατότητες του.
Κανεις λαθος!Τα ΚΕΔΔΥ δεν σταματουν στη διαγνωση. Εχω παει πανω απο 19 φορες σε σχολειο οπου υπαρχει παιδι με ανωτατη νοημοσυνη (αλλες τοσες πηγε και η ψυχολογος και ηκοινωνικη κειτουργις), ειμαστε σε συνεχη επαφη με τους γονεις και τη δασκαλα (για τη διαμορφωςη του προγραμματος εκπαιδευςης), στειλαμε κοινωνικη λειτουργο που διοργανωσε προγραμμα για τη διαχειρηση της διαφορετικοτητας....Τι παραπανω;Σαφως και πρεπει να υπαρχει θεληση και μερακι, αλλα ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα.....Οσο για το τη μπορει να προταθει..... Πολλα και διαφορα, αναλιγα το αιδι. Και ενδοσχολικα μπιρουν να γινουν πραγματα και εξωσχολικα
Στην επαρχία είναι γενικά μεγάλο το χάσμα μεταξύ όλων των μαθητών. Έχεις τα παιδιά μου μεγαλώνουν με τις παραστάσεις που έχουν τα παιδιά των αστικών κέντρων, τις ξένες γλώσσες, τον αθλητισμό, τη μουσική, και τα παιδιά των χωριών που στον ελεύθερο χρόνο τους ασχολούνται με τα ζώα και οι γονείς τους μπορεί να είναι σχεδόν αναλφάβητοι. Πόσο μάλλον εκεί έχεις επιπλέον και 1 χαρισματικό παιδί στο ίδιο τμήμα με παιδί με σοβαρές νοητικές αναπηρίες, επειδή δεν υπάρχει ειδικό σχολείο στην περιοχή. Εκεί ουσιαστικά όλα τα παιδιά είναι καταδικασμένα, αφού είσαι υποχρεωμένος να κρατάς ένα μέσο επίπεδο πιστεύοντας ότι τους βοηθάς όλους, αν και τελικά μάλλον δεν βοηθάς κανέναν....
Να ριψοκινδυνέψω άλλη μια ρήση:{για το ελληνικό εκπ/κό (και όχι μόνο εκπαιδευτικό) σύστημα}:"1 στους 100 δασκάλους μπορούν (ίσως και εάν....) να προσφέρουν στα χαρισματικά παιδιά που θα "πέσουν στα χέρια τους"0 στους 100 ΕΕΠ μπορούν να "βοηθήσουν" στη διαχείριση της διαφορετικότητας των χαρισματικών παιδιών (που αμφίβολο και αν τη χρειάζονται αυτά τα παιδιά η οι άλλοι {......} γύρω τουςΚΑΙ:-1 στα 100 ΚΕΔΔΥ μπορούν να βοηθήσουν στην "κατάσταση" {ΝΑΙ: ΜΕΙΟΝ 1} , υπερβολικό; δε νομίζω...το αποτέλεσμα δειχνει".
http://www.chiourea.gr/2013/12/blog-post_5658.html
ΚαλησπέραΈχω ένα παιδί 7 ετών που μόλις τελείωσε την Α Δημοτικού. Οι γλωσσικες και μαθηματικές του ικανότητες υπερκαλύπτουν την ύλη της