0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
πως ξέρεις ότι δεν 'έχω ασεπ; μου αρέσει που μιλάς για εμένα χωρίς εμένα...για τα άλλα έλα μαζί μας στο 36μηνο....
Ακολουθεί σεντόνι αλλά γράφω σπάνια Παρακολουθώ καιρό και θεωρώ ότι το μόνο μέχρι στιγμής που μπορούμε να σχολιάσουμε σαφώς είναι η απόφαση του ΣτΕ. Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ότι κάποιοι ίσως άμεσα ενδιαφερόμενοι δεν έχουν ή δεν θέλουν να αντιληφθούν το πνεύμα της απόφασης. Πιο συγκεκριμένα (οι υπογραμμίσεις δικές μου):Σύμφωνα με την παράγραφο 13: "Επειδή, η μεταβατική διάταξη του άρθρου 9 παρ. 1 του ν. 3848/2010, κατά το μέρος που προβλέπει ότι οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών γίνονται, κατά το χρόνο που αυτή ισχύει, σε ποσοστό 40% από ενιαίους πίνακες αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία (πρβλ. και τη μνημονευθείσα στην ενδέκατη σκέψη ρύθμιση του άρθρου 6 παρ. 2 περ. α΄ υποπερ. ββ΄ του ν. 3255/2004), με αποτέλεσμα τον περιορισμό των διορισμών από τους πίνακες διοριστέων του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π., αντίκειται στις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας (άρθρα 4 παρ. 1 και 103 παρ. 7 Συντάγματος). Τούτο, για τους εξής λόγους: α) Με το άρθρο 118 παρ. 6 του Συντάγματος εξακολούθησαν μεν να ισχύουν, μετά τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001, οι προβλεπόμενες στο ν. 2190/1994 εξαιρέσεις, μεταξύ των οποίων η κατά το άρθρο 14 παρ. 2 περ. γ΄ εξαίρεση από τον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π. των διορισμών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης· πλην, η εξαίρεση αυτή, σύμφωνα και με όσα εκτέθηκαν στην ένατη σκέψη, περιλαμβάνει, όσον αφορά τους αναπληρωτές ή ωρομίσθιους, μόνο τους εγγεγραμμένους στον πίνακα του άρθρου 138 του ν. 2725/1999, από τον οποίο διορίστηκαν ως μόνιμοι, μετά τη συνταγματική αναθεώρηση (6.4.2001), αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι του ν. 1566/1985, κατά τα εκτεθέντα στις δέκατη και ενδέκατη σκέψεις (άρθρα 7 παρ. 3 περ. β΄ υποπερ. ββ΄ ν. 3027/2002, 6 παρ. 2 περ. β΄ ν. 3255/2004) (πρβλ. Σ.τ.Ε. 3593 - 3595/2008). Συνιστά, δηλαδή, στην ουσία, η εξαίρεση αυτή, επέκταση νομοθετικής ρύθμισης προγενέστερης της συνταγματικής αναθεώρησης του 2001 και δεν εκτείνεται σε νέες ρυθμίσεις μετά τη συνταγματική αναθεώρηση, ασύνδετες προς το νομοθετικό καθεστώς που ίσχυε πριν από τις 6.4.200 [...] και β) Ναι μεν ο διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών από πίνακες αναπληρωτών κατά το άρθρο 9 παρ. 1 του ν. 3848/2010 αποτελεί επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια (κατάταξη σε πίνακα αναπληρωτών με βάση την πραγματική προϋπηρεσία του εκπαιδευτικού), όπως δε έχει κριθεί (Σ.τ.Ε. 3593 - 3595/2008), η προϋπηρεσία και η εμπειρία συνιστούν τέτοια κριτήρια• η απόκτηση όμως της προϋπηρεσίας αυτής ανάγεται σε προσλήψεις αναπληρωτών ή ωρομισθίων, οι οποίες δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής και, ενόψει και των σχετικών διάσπαρτων στη νομοθεσία διατάξεων (όπως αυτές που αφορούν τις μνημονευθείσες στις δέκατη και ενδέκατη σκέψεις περιπτώσεις των άρθρων 6 παρ. 34 του ν. 3027/2002 και 41 παρ. 4 του ν. 3762/2009), δεν προκύπτει ότι έχουν γίνει με αξιοκρατικές εγγυήσεις [σχετ. το 82394/Δ2/27.5.2014 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προς το Δικαστήριο, στο οποίο διαλαμβάνεται, κατ’ επίκληση του άρθρου 21 του ν. 2190/1994, ότι «αναφορικά με τη σύναψη συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, είναι σαφές ότι αυτή δεν υπόκειται σε έλεγχο από το Α.Σ.Ε.Π.»]. Τα ανωτέρω ισχύουν και όσον αφορά το διορισμό ως μόνιμων, α) εκπαιδευτικών με τριακοντάμηνη πραγματική υπηρεσία αναπληρωτών ή ωρομισθίων και β) εκπαιδευτικών με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία αναπληρωτών ή ωρομισθίων, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π. (άρθρο 9 παρ. 8 και 9 του ν. 3848/2010). Η προϋπηρεσία, πάντως, αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού επιτρεπτώς, κατ’ αρχήν (πρβλ. ανωτ. Σ.τ.Ε. 3593 - 3595/2008), λαμβάνεται υπόψη προκειμένου να προσαυξηθεί η βαθμολογία σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. για το διορισμό σε θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών (άρθρο 1 παρ. 7 ν. 2834/2000 και ήδη άρθρο 3 παρ. 1 ν. 3848/2010), ενώ, κατά τα εκτεθέντα σε προηγούμενες σκέψεις, έχει λειτουργήσει ως κριτήριο για την εκ νέου πρόσληψη εκπαιδευτικών ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων και την απόκτηση, ως εκ τούτου, περαιτέρω σχετικής προϋπηρεσίας κ.ο.κ. Τέλος, όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).παράγραφος 16:Επειδή, όσον αφορά το τρίτο ερώτημα, κατά τα εκτεθέντα στη δέκατη τρίτη σκέψη, η ρύθμιση της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 3848/2010, καθώς και οι ειδικότερες σχετικές ρυθμίσεις των παρ. 8 και 9 του ίδιου άρθρου, αντίκεινται στις κατοχυρούμενες από τα άρθρα 4 παρ. 1 και 103 παρ. 7 του Συντάγματος αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας και είναι, ως εκ τούτου, ανίσχυρες.Δηλαδή, αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι σύμφωνα με το ΣτΕ α. Το μόνο κριτήριο διορισμού θα πρέπει να είναι ο τελευταίος γραπτός διαγωνισμός με προσαυξήσεις: για τον διορισμό από τον πίνακα μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαν μια εξαίρεση του νόμου για τους αναπληρωτές του 1999 η οποία όμως καταργήθηκε αυτόματα με τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001 και άρα είναι καταχρηστική και αντισυνταγματική επέκταση.
Εκδηλώθηκες.
πως ξέρεις και διαβάζεις τους άλλους ανθρώπους....τίποτα δεν σου ξεφεύγει
Από κανέναν εχέφρονα άνθρωπο δεν ξεφεύγει.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πιστεύεις ότι είμαστε αφελείς. Από τότε που βγήκε η απόφαση, αφηνίασες. Αλλά το ΣτΕ είναι εδώ κι αυτό δεν αλλάζει.
αφελείς και πολλά άλλα ...το ΣτΕ είναι εδώ, και καλά κάνει...αλλά ο Υπουργός μπορεί να θεσπίσει όποιο σύστημα διορισμού θέλει αρκεί να είναι σύμφωνο με το Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία..να τα διαβάζεις όλα όχι επιλεκτικά...στο 36μηνο έχουμε προσφύγει και πολλοί ασεπίτες...
Μα πραγματικά τα πιστεύεις αυτά που γράφεις; Τόσο σας παραμυθιάζει ο δικηγόρος σας;Ποιο 36μηνο;
Kαλησπερα!Ξερουμε κατα ποσο αυτες οι αλλαγες θα επηρεασουν τους αναπληρωτες ειδικης αγωγης;;
Δεν έχει υπάρξει ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής άρα δεν αναμένονται αλλαγές στο βαθμό που θα συμβούν στην γενική. Οι αλλαγές όμως στους πίνακες της γενικής μπορούν έμμεσα να αυξήσουν τον ανταγωνισμό στην αναπλήρωση της ειδικής αγωγής κυρίως στην δευτεροβάθμια. Πρέπει να περιμένουμε τα νέα κριτήρια πριμοδότησης για να μιλήσουμε συγκεκριμένα...
Oι πίνακες ειδικής είναι κατα κάποιο τρόπο "κλειδωμένοι",εφοσον δεν μεταφέρεται η προυπηρεσία απο την γενική στην ειδική!Οπότε δεν μπορούν να γίνουν μετακινήσεις απ την γενική συν το οτι δεν μετραει η βαθμολογία ΑΣΕΠ!
θα το παλέψουμε...δεν είπα ότι έχουμε στην τσέπη μας την απόφαση....μετά δεν κατάλαβα...τί θέλετε εσείς την εργασιακή ομηρία των αναπληρωτών; είναι απόφαση του ΕΔΑΑ; ή δικής μας έμπνευσης είναι; αλλά εδώ κάποιοι θέλουν το ψαλίδισμα των προϋπηρεσιών ακόμα και να μην μετράνε διπλά τα δυσπρόσιτα...πάντως μέσα στο 36μηνο είμαστε αρκετοί με ασεπ....τώρα τα υπόλοιπα είναι εμμονές και ιδεοληψίες...
Aυτά που γράφεις τόσον καιρό είναι αντιφατικά και σε προδίδουν. Αν είχες ΑΣΕΠ, όπως λες, θα ήσουν με τους επιτυχόντες, από την άλλη πλευρά του λόφου.
ο μη ών μετ' εμού κατ' εμού εστι, και ο μη συνάγων μετ' εμού σκορπίζει» (Ματθ. 12, 30).