*

Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών  (Αναγνώστηκε 285852 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #112 στις: Μάιος 17, 2016, 09:52:12 μμ »
Αχ ναι μωρε δεν το είχα σκεφτει .....
θα παρατεινει την μεταβατική όσο γουστάρει , επίσης ο νόμος πρόσληψης αναπληρωτών δεν θα αλλάζει , και ετσι οοοοοολοι με τις τεράστιες προυπηρεσίες  θα συνεχίζουν να είναι αναπληρωτες .Βολικό εεε;;;;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:42:34 »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #113 στις: Μάιος 17, 2016, 09:57:18 μμ »
Αχ ναι μωρε δεν το είχα σκεφτει .....
θα παρατεινει την μεταβατική όσο γουστάρει , επίσης ο νόμος πρόσληψης αναπληρωτών δεν θα αλλάζει , και ετσι οοοοοολοι με τις τεράστιες προυπηρεσίες  θα συνεχίζουν να είναι αναπληρωτες .Βολικό εεε;;;;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

δεν συμφωνείς;

Αποσυνδεδεμένος physicos1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #114 στις: Μάιος 17, 2016, 10:34:38 μμ »
οχι δε συμφωνουμε,ουτε εγω ουτε η συναδερφος ran που τα ειπε ολα πολυ σωστα.ελπιζω να αποκατασταθει και η αδικια η δικια μας καμια φορα,που γραφαμε συνεχεια ασεπ και διορισμος πουθενα.....αλλοι διοριστηκαν στη θεση μας!!!
μπραβο,ran τα ειπες ολα ωραια!

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #115 στις: Μάιος 17, 2016, 10:44:48 μμ »
οχι δε συμφωνουμε,ουτε εγω ουτε η συναδερφος ran που τα ειπε ολα πολυ σωστα.ελπιζω να αποκατασταθει και η αδικια η δικια μας καμια φορα,που γραφαμε συνεχεια ασεπ και διορισμος πουθενα.....αλλοι διοριστηκαν στη θεση μας!!!
μπραβο,ran τα ειπες ολα ωραια!
δηλαδή θέλετε να δίνετε μια ζωή ασεπ για να πηγαίνετε αναπληρωτες και οι κόποι σας να είναι υποβαθμισμένοι με 16, 80 και 60 μήνες ορορφή και καθόλου δυσπρόσιτα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:42:34 »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #116 στις: Μάιος 17, 2016, 11:01:21 μμ »
Τι προτείνεται μέχρι να γίνουν μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών

 Στην αναγκαιότητα των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση αναφέρεται και η Έκθεση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Μάλιστα καταγράφονται και τα προβλήματα παιδαγωγικής και διοικητικής φύσεως που δημιουργεί ο μεγάλος αριθμός των αναπληρωτών όπως: Α) Εφόσον οι θέσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών δεν καλυφθούν εγκαίρως, οι προσωρινά κενές θέσεις εκπαιδευτικών δημιουργούν τεράστια παιδαγωγικά και λειτουργικά ζητήματα στις σχολικές μονάδες με άμεσο αντίκτυπο στη σχολική ζωή των μαθητών και κατ’ επέκταση και στους γονείς τους. Β) Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί είναι «καταδικασμένοι» να ζουν σε καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας (job insecurity), λόγω της αβεβαιότητας που αφορά την πρόσληψή τους ή μη και για το επόμενο σχολικό έτος, τον χρόνο αλλά και την περιοχή πρόσληψής τους, το σχολείο τοποθέτησης και την αέναη και αγωνιώδη προσπάθεια συγκέντρωσης «μορίων προϋπηρεσίας». Η εργασία σε ένα πλαίσιο αυξημένης εργασιακής ανασφάλειας επιστημονικά έχει αποδειχθεί ότι συνδέεται με δυσμενέστερες συνθήκες εργασιακού περιβάλλοντος και υπ’ αυτό το πρίσμα ενδέχεται να επηρεάζει και την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου. Γ) Οι τακτικές μεταβολές στη σύνθεση του εκπαιδευτικού δυναμικού της σχολικής μονάδας, ιδίως σε περιοχές όπου είναι αυξημένα τα κενά σε μόνιμο προσωπικό, δυσχεραίνει την υλοποίηση διαχρονικών ή μεσοπρόθεσμων εκπαιδευτικών δράσεων στο επίπεδο της σχολικής μονάδας, λόγω της μεγάλης κινητικότητας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Στις προϋποθέσεις υλοποίησης των αλλαγών αναφέρεται ότι αναμφίβολα, το ζήτημα των νέων διορισμών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, συνδέεται με το δημοσιονομικό πλαίσιο της χώρας και τους περιορισμούς που αυτό θέτει. Ωστόσο, η αναγκαιότητα δεν αμφισβητείται και εναπόκειται στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ να ιεραρχήσουν τις ανάγκες σε μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό κατά κλάδο και βαθμίδα. Σε αυτή τη διαδικασία η καταχώρηση έγκυρων δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου θα αποτελέσει κρίσιμο παράγοντα για την εκπόνηση μιας ρεαλιστικής και αξιόπιστης μελέτης που θα αφορά τους διορισμούς.

 Η ανάγκη για νέους διορισμούς και «αιμοδότηση» του δημόσιου σχολείου θα έπρεπε να καλυφθεί πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς (καλοκαίρι 2016). Ωστόσο, το εν λόγω αίτημα συνδέεται με συγκεκριμένους δημοσιονομικούς περιορισμούς που δεν είναι εύκολο να αρθούν στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα. Μέχρι να δοθεί η δυνατότητα μόνιμων διορισμών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, οι προτεραιότητες του Υπουργείου Παιδείας για τη διαχείριση του εκπαιδευτικού δυναμικού είναι κρίσιμο να αφορούν τους ακόλουθους άξονες προτεραιοτήτων: 3.1.Αξιόπιστη και έγκυρη ενημέρωση του Πληροφοριακού Συστήματος για τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό δυναμικό./ [Β-ΜΣ-ΜΚ] 3.2 Έγκαιρη ολοκλήρωση του συνόλου των υπηρεσιακών μεταβολών (μεταθέσεις και αποσπάσεις) των μονίμων εκπαιδευτικών, βάσει των ανωτέρω./ [Β-ΜΣ-ΜΚ] 3.3 Έγκαιρος επανυπολογισμός και επικαιροποίηση δεδομένων του Πληροφοριακού Συστήματος σχετικά με τα οργανικά και λειτουργικά κενά και προσδιορισμός του βέλτιστου δυνατού τρόπου κάλυψης των αναγκών με αναπληρωτές (ή και μόνιμους εφόσον είναι δημοσιονομικά εφικτό) εκπαιδευτικούς βάσει των διαθεσίμων πόρων/ πιστώσεων./ [Β-ΜΣ-ΜΚ] Στην Έκθεση παρατίθενται και αριθμητικά δεδομένα για τους αναπληρωτές. Σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα αριθμητικά στοιχεία από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Μάρτιος 2016), ένας στους επτά εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ποσοστό 14%) υπηρετεί με σχέση εργασίας αναπληρωτή εκπαιδευτικού. Περίπου οι μισοί εξ’ αυτών προσλαμβάνονται και αμείβονται μέσω Προγραμμάτων ΕΣΠΑ, με το αντίστοιχο ποσοστό στην Ειδική Αγωγή να αγγίζει το 80%. Η εν λόγω ποσόστωση ενδέχεται να μεταβληθεί επί τω χείρω όσο συντηρείται η τάση αφενός να αποχωρούν εκπαιδευτικοί λόγω σύνταξης και αφετέρου να διατηρείται στην ουσία η αναστολή νέων διορισμών.

Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/05/porisma-gabroglou-ti-proteinetai-mex/

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #117 στις: Μάιος 18, 2016, 02:25:35 πμ »
Αχ ναι μωρε δεν το είχα σκεφτει .....
θα παρατεινει την μεταβατική όσο γουστάρει , επίσης ο νόμος πρόσληψης αναπληρωτών δεν θα αλλάζει , και ετσι οοοοοολοι με τις τεράστιες προυπηρεσίες  θα συνεχίζουν να είναι αναπληρωτες .Βολικό εεε;;;;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Πες τα,Χρυσόστομη!!!

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #118 στις: Μάιος 18, 2016, 05:27:27 μμ »
Φέτος οι προσλήψεις θα είναι περιορισμένες γιατί υπήρξε το θέμα με την καθυστέρηση της αξιολόγησης, δήλωσε σήμερα στο ραδίοφωνο “Στο Κόκκινο” ο Νίκος Φίλης. Απαντώντας, σε ερώτηση του δημοσιογράφου για τον αριθμό των εκπαιδευτικών που χρειάζονται ο υπουργός δήλωσε ότι απαιτούνται 20.000 αναπληρωτές. Επίσης, τόνισε ότι από τη στιγμή που δεν κάναμε φέτος διορισμούς θα κάνουμε την επόμενη χρονιά. “Το να πάρει μόνιμους εκπαιδευτικούς είναι μια διαδικασία. Προφανώς δε μπορείς να κάνεις διαδικασία ΑΣΕΠ, γιατί με ΑΣΕΠ τους παίρνεις τους ανθρώπους, ένα σύστημα” τόνισε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι δε μπορείς να κάνεις διαδικασία ΑΣΕΠ σε 1-2 μήνες, πιθανόν θες μια μεγαλύτερη περίοδο. Ο υπουργός προβλέπει προσλήψεις χιλιάδων αναπληρωτών ενώ σημείωσε ότι “προφανώς θα υπάρξει διορισμός των αναπληρωτών που επί χρόνια υπηρετούν στην εκπαίδευση, έχουμε απέναντί τους μια ηθικοπολιτική υποχρέωση ως κράτος, ως πολιτεία, αυτούς να τους έχουμε. Επαναλαμβάνω στους μαζικούς διορισμούς θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το στοιχείο των αναπληρωτών που επί χρόνια υπηρετούν στην εκπαίδευση”.

Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/05/filis-profanos-tha-yparxei-diorismos-ton-anapliroton-pou-epi-xronia-ypiretoun-stin-ekpaideusi/

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #119 στις: Μάιος 18, 2016, 10:20:52 μμ »
Αχ ναι μωρε δεν το είχα σκεφτει .....
θα παρατεινει την μεταβατική όσο γουστάρει , επίσης ο νόμος πρόσληψης αναπληρωτών δεν θα αλλάζει , και ετσι οοοοοολοι με τις τεράστιες προυπηρεσίες  θα συνεχίζουν να είναι αναπληρωτες .Βολικό εεε;;;;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Κλειστό επάγγελμα ....................................................

υ.γ. κανένα δάκρυ για το μέλλον , ας έχουν και 10 παιδιά..
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2016, 10:22:35 μμ από PASAS123 »

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #120 στις: Μάιος 18, 2016, 10:25:04 μμ »
δηλαδή θέλετε να δίνετε μια ζωή ασεπ για να πηγαίνετε αναπληρωτες και οι κόποι σας να είναι υποβαθμισμένοι με 16, 80 και 60 μήνες ορορφή και καθόλου δυσπρόσιτα;

εσυ καταλαβαίνεις ότι δε μπορούν να υπάρξουν άλλοι αναπληρωτές πέρα απο αυτούς που επι 5 χρονια δούλεψαν σε ΚΛΕΙΣΤΟΥΣ πινακες?????

αν θέλετε να συνεχιστή αυτό, συγνώμη αλλά να μην εκφράσω τι θα ήθελα να πάθετε

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #121 στις: Μάιος 19, 2016, 12:54:18 πμ »
Το "μαζικοί διορισμοί" ως αίτημα ανήκει πλέον στην ιστορία.Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού θα είναι για λίγους και εκλεκτούς.Αυτό επιτάσσει ο ΟΑΣΑ και αυτό γίνεται,γιατί το είχουμε υπογράψει.Να θυμίσω πως το είχε αποδεχτεί και ο ΣΥΡΙΖΑ της πρώτης περιόδου αυτό!

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #122 στις: Μάιος 19, 2016, 08:13:33 πμ »
εσυ καταλαβαίνεις ότι δε μπορούν να υπάρξουν άλλοι αναπληρωτές πέρα απο αυτούς που επι 5 χρονια δούλεψαν σε ΚΛΕΙΣΤΟΥΣ πινακες?????

αν θέλετε να συνεχιστή αυτό, συγνώμη αλλά να μην εκφράσω τι θα ήθελα να πάθετε
εσύ τι θέλεις; να διαιωνιστεί η κρεταομηχανή με νέο κρέας  τους νέους πτυχιούχους;

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #123 στις: Μάιος 19, 2016, 08:25:40 πμ »
Δίκαιο σύστημα διορισμών ή «σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν;»

ύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών

Aξιότιμε κύριε Υπουργέ,

η ανησυχία δεκάδων χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών κορυφώνεται τις μέρες που διανύουμε. Γιατί στην πρόσφατη αβεβαιότητα μας για τον επί μήνες υπερτονισμένο εκ μέρους σας αριθμό των μόνιμων διορισμών (10.000 λέγατε για το 2016!), έρχονται και οι ασαφείς αλλά υπαινικτικές αναφορές σας για τον τρόπο διορισμού μόνιμων εκπαιδευτικών, όποτε αυτός προκύψει.        Η αναζήτηση τρόπου όπου θα εξασφαλίζει το μόνιμο διορισμό και νέων πτυχιούχων της εκπαίδευσης, είναι κατανοητή για την εφαρμογή του σε ένα ΄΄δεύτερο κύμα΄΄. Δεν μπορεί όμως να γίνει αντιληπτή για τους πρώτους διορισμούς μετά από 6ετή (μέχρι σήμερα) περίοδο μηδενικών διορισμών. Νέος διαγωνισμός ΑΣΕΠ λοιπόν σε ένα εργασιακό τοπίο όπου δεκάδες χιλιάδες ΄΄νομάδες΄΄ εκπαιδευτικοί έχουν κάνει την επιλογή του δύσκολου βιοπορισμού τους στη δημόσια εκπαίδευση; Μέσα από διαδικασίες εξεταστικών κέντρων, στείρας πολλές φορές απομνημόνευσης, χαρακτηριστικών δηλαδή που δεν συνάδουν με τις δομικές αντιλήψεις της Αριστεράς όπως τις εκφωνούσαν τα στελέχη της και όπως κι εμείς τις γνωρίζαμε τόσα χρόνια; Όπως με το ότι το βασικό πτυχίο αποτελεί το κυρίως μέσο διεκδίκησης θέσης εργασίας και δεν απαιτούνται συμπληρωματικές διαδικασίες εκ νέου αξιολόγησης. Όπως με το ότι οι εξετάσεις ευνοούν πάντα τους ταξικά ευνοημένους! Όπως με το ότι οι επί μεγάλο χρονικό διάστημα εργαζόμενοι, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και πρέπει να διορίζονται με μόνιμη εργασία.   

Κύριε Υπουργέ, ο 50αρης αλλά και δέκα χρόνια νεότερος του εκπαιδευτικός με τη συσωρευμένη γνώση και πολύχρονη εμπειρία τους, θα ανταγωνιστούν π.χ. τον 25αρη υποψήφιο εκπαιδευτικό για το ποιος είναι ο καλύτερος εκπαιδευτικός στην τάξη ή για το ποιος μπορεί να γράψει σε ένα τυποποιημένο γραπτό διαγωνισμό καλύτερα; Ο 50ρης και ο 40ρης με ήδη κακοπληρωμένη εργασία αναπληρωτή, με μετακινήσεις από πόλη σε πόλη και συχνά δεύτερο σπίτι, με μια τάξη το πρωί και μια οικογένεια το απόγευμα με ότι αυτό συνεπάγεται, θα μελετήσουν και ακόμη χειρότερο θα απομνημονεύσουν, θα ανταγωνιστούν τον 25αρη; Που κακώς βέβαια συντηρείται από την οικογένεια του, αλλά οι υποχρεώσεις του σε τρίτους είναι ελάχιστες ή μηδενικές; Και όλοι αυτοί θα ΄΄διαγωνισθούν΄΄ για το καλό των μαθητών μέσα σε μια τάξη με 25 παιδιά, σε πραγματικές συνθήκες ή για το άριστα των εξεταστών του ΑΣΕΠ σε μια κόλλα χαρτί; Πάρα πολλοί δε από αυτούς για άλλη μια φορά (4η η 5η) !       

          Κύριε Υπουργέ, η επιλογή ενός συστήματος που για τους πρώτους διορισμούς μετά από πολλά χρόνια θα αφορά και νέους πτυχιούχους παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών θα αποτελέσει κατάφορη αδικία για δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς,οι οποίοι ήδη μετρούν πολλές επιτυχίες ΑΣΕΠ και που σε μεγάλο ποσοστό τους πίστεψαν ότι οι αρχές του κομματικού σας φορέα αποτελούσαν δρόμο για μια νέα αφετηρία στη δημόσια εκπαίδευση, με γνώμονα τη δικαιοσύνη.     

Η αλληλεγγύη των γενεών για την οποία πολύς λόγος έχει γίνει και από την Αριστερά, προϋποθέτει να μην σκοτώνουμε τα άλογα όταν γεράσουν. Ο χρόνος για την επαγγελματική αποκατάσταση προφανώς δεν μπορεί να είναι ατέρμων, δεν μπορεί όμως να είναι και αδιέξοδος. Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι θα αντιμετωπίσετε τον αναμφισβήτητα δυσβάσταχτο όγκο του προβλήματος με ένα απλό άνοιγμα της ελπίδας στο σύμπαν του εκπαιδευτικού κόσμου. Γι΄αυτό πρέπει στη μεταβατική φάση που διανύουμε, για τα πρώτα δυο χρόνια των μόνιμων διορισμών, όποτε αυτοί ξεκινήσουν, να αξιοποιηθούν οι ήδη επιτυχόντες εκπαιδευτικοί, στους οποίους το ελληνικό κράτος χρωστά επί χρόνια τη στοιχειώδη εργασιακή αποκατάσταση τους.Με αυτόν τον τρόπο θα ανοίξει σταδιακά και ο δρόμος  για τους νέους πτυχιούχους.
 

Μετά τιμής,

Για το Δ.Σ. του Σ.Α.Ν.

Αποσυνδεδεμένος tinyeye

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #124 στις: Μάιος 19, 2016, 09:41:27 πμ »
ενταξει δεν τους φταιει ο διαγωνισμος το προβλημα τους ειναι το συνταγμα οποτε η λυση ειναι ευκολη ή αλλαζουν χωρα ή αλλαζουν το συνταγμα  ;D ;D ;D
he who tries to shine , dims his own light

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #125 στις: Μάιος 19, 2016, 11:43:39 πμ »
συναδελφοι εχω φτιαξει με σελιδα στο facebook για τους επιτυχοντες ασεπ 2008!οσοι μπορειτε ακολουθήστε την για να μπορουμε να ενημερωνομαστε για τις εξελιξεις δικαστικες και μη και για οτι μας αφορα

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 631

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.