0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι πιό απλά τα πράγματα... Η χαρακτηρισμός "πρωτεύοντα" έχει καλλιεργηθεί σε κοινωνικό επίπεδο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και "δευτερεύοντα" για τα ενδοσχολικώς εξεταζόμενα. Αν δεν ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα π.χ. τα Αρχαία θα σού΄ λεγα εγώ τι ..."πρωτεύων" θα ήταν, κι΄ ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενο η ..ξεχασμένη (μόλις το 2013 έγινε υποχρεωτικό μάθημα!) Φιλοσοφία θα σού΄ λεγα, επίσης, πόσο "δευτερεύων" θα ήταν...
Είναι πιό απλά τα πράγματα... Η χαρακτηρισμός "πρωτεύοντα" έχει καλλιεργηθεί σε κοινωνικό επίπεδο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και "δευτερεύοντα" για τα ενδοσχολικώς εξεταζόμενα. Αν δεν ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα π.χ. τα Αρχαία και τα Λατινικά θα σού΄ λεγα εγώ τι ..."πρωτεύοντα" θα ήταν, κι΄ ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενα η ..ξεχασμένη (μόλις το 2013 έγινε - στην Ελλάδα που την γέννησε! - υποχρεωτικό μάθημα!) Φιλοσοφία και τα υποτιμημένα (σ΄ ένα κόσμο που φλέγεται από θρησκευτικές συγκρούσεις και πολέμους) Θρησκευτικά θα σού΄ λεγα, επίσης, πόσο "δευτερεύοντα" θα ήταν...
Στα προαπαιτούμενα της Κυβέρνησης είναι και η αξιολόγηση της Παιδείας από τον ΟΟΑΣΑ.(Μνημονιακές υποχρεώσεις)Άρα να περιμένουμε νέα προγράμματα σπουδών και αλλαγές σε Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια-(ίσως ?)Τριτοβάθμιαhttp://www.esos.gr/arthra/39315/oi-desmeyseis-tis-kyvernisis-gia-axiologisi-ekpaideytikon-orarioneo-sholeio-aei
Μα και στον έλεγχο της επίδοσης του παιδιού οι καθηγητές και οι γονείς προσέχουν τα πρωτεύοντα μαθήματα.Τα δευτερεύοντα τα θεωρούν εύκολα και απορούν αν ο καθηγητής έβαλε χαμηλό βαθμό.Ουσιαστικά τα υποτιμούν.Δυστυχώς υπάρχει και όρος βασικά και μη βασικά μαθήματα.
Ο χαρακτηρισμός έχει καλλιεργηθεί πολύ πριν καθιερωθούν οι Πανελλήνιες και αφορά τα Μαθήματα που διδάσκονται τις περισσότερες ώρες και είναι και αντικειμενικά τα δυσκολότερα: Γλωσσικά μαθήματα (Αρχαία - Έκθεση), Μαθηματικά και Φυσικοχημεία. Πρό Πανελληνίων, όταν οι υποψήφιοι έδιναν εξετάσεις στα Πανεπιστήμια για την εισαγωγή τους, αυτά ήταν τα μαθήματα στα οποία κυρίως εξετάζονταν (συνήθως με μεγάλο συντελεστή βαρύτητας) και σε κάποια άλλα, ανάλογα με τη σχολή. Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα είναι και τα Λατινικά, αλλά δεν θεωρείται "πρωτεύον" ούτε και δύσκολο. Πανελλαδικώς εξεταζόμενα είναι και τα ΑΟΘ, ΑΟΔΕ. Θεωρούνται όμως "πρωτεύοντα" και είναι εξίσου δύσκολα όπως τα Αρχαία, τα Μαθηματικά και η Φυσική? Μην ξεχνάμε τέλος οτι επί Αρσένη, όλα τα μαθήματα εξετάζονταν Πανελλαδικώς σε Α,
Γιατί η Ιστορία γενικής παιδείας; Και πολλά ακόμα μαθήματα που προσθέτουν πλούτο γνώσεων στο νέο;Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε.
Ιστορία... Από τα πιο σημαντικά, αλλά και από το πλέον υποβαθμισμένα μαθήματα. Είναι προσωπική μου η άποψη / ένσταση και την καταθέτω: Γιατί στην ελληνική
Προφανως τα οσα λεει ειναι ασυναρτησιες. Αν δοκιμαζα μεταφραση αυτων που λεει θα ελεγα τα εξης:Στη Γ χανονται 2 ωρες προτζεκτ και 1 Αρχαια. Στη
Αυτό γίνεται, αγαπητέ Λαρισαίε, βάσει της ίδιας αντίληψης, σύμφωνα με την οποία, εγώ ως ιστορικός, υποχρεούμαι ως ανήκων στον κλάδο ΠΕ02, εκτός της ιστορίας ή αντί της ιστορίας, να διδάσκω πχ. και λογοτεχνία και έκθεση!!! Το ίδιο και για του φιλολόγους που προέρχονται από το φιλολογικό και υποχρεούνται να διδάξουν ιστορία...όλοι/ες του κλάδου ΠΕ02 υποχρεούνται να τα κάνουν όλα!!!!