*

Αποστολέας Θέμα: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα  (Αναγνώστηκε 61962 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #140 στις: Ιούνιος 09, 2016, 02:09:41 πμ »
Είναι πιό απλά τα πράγματα...  Η χαρακτηρισμός "πρωτεύοντα" έχει καλλιεργηθεί σε κοινωνικό επίπεδο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και "δευτερεύοντα" για τα ενδοσχολικώς εξεταζόμενα. Αν δεν ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα π.χ. τα Αρχαία θα σού΄ λεγα εγώ τι ..."πρωτεύων" θα ήταν, κι΄ ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενο η ..ξεχασμένη (μόλις το 2013 έγινε υποχρεωτικό μάθημα!) Φιλοσοφία θα σού΄ λεγα, επίσης, πόσο "δευτερεύων" θα ήταν...
Πολυ σωστος.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:14:29 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #141 στις: Ιούνιος 09, 2016, 04:02:02 πμ »
Μα και στον έλεγχο της επίδοσης του παιδιού οι καθηγητές και οι γονείς προσέχουν τα πρωτεύοντα μαθήματα.Τα δευτερεύοντα τα θεωρούν εύκολα και απορούν αν ο καθηγητής έβαλε χαμηλό βαθμό.Ουσιαστικά τα υποτιμούν.Δυστυχώς υπάρχει και όρος βασικά και μη βασικά μαθήματα.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #142 στις: Ιούνιος 09, 2016, 07:52:47 πμ »
Είναι πιό απλά τα πράγματα...  Η χαρακτηρισμός "πρωτεύοντα" έχει καλλιεργηθεί σε κοινωνικό επίπεδο για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και "δευτερεύοντα" για τα ενδοσχολικώς εξεταζόμενα. Αν δεν ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα π.χ. τα Αρχαία και τα Λατινικά θα σού΄ λεγα εγώ τι ..."πρωτεύοντα" θα ήταν, κι΄ ήταν πανελλαδικώς εξεταζόμενα η ..ξεχασμένη (μόλις το 2013 έγινε - στην Ελλάδα που την γέννησε! - υποχρεωτικό μάθημα!) Φιλοσοφία και τα υποτιμημένα (σ΄ ένα κόσμο που φλέγεται από θρησκευτικές συγκρούσεις και πολέμους) Θρησκευτικά θα σού΄ λεγα, επίσης, πόσο "δευτερεύοντα" θα ήταν...
Ο χαρακτηρισμός έχει καλλιεργηθεί πολύ πριν καθιερωθούν οι Πανελλήνιες και αφορά τα Μαθήματα που διδάσκονται τις περισσότερες ώρες και είναι και αντικειμενικά τα δυσκολότερα: Γλωσσικά μαθήματα (Αρχαία - Έκθεση), Μαθηματικά και Φυσικοχημεία. Πρό Πανελληνίων, όταν οι υποψήφιοι έδιναν εξετάσεις στα Πανεπιστήμια για την εισαγωγή τους, αυτά ήταν τα μαθήματα στα οποία κυρίως εξετάζονταν (συνήθως με μεγάλο συντελεστή βαρύτητας) και σε κάποια άλλα, ανάλογα με τη σχολή.
 Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα είναι και τα Λατινικά, αλλά δεν θεωρείται "πρωτεύον" ούτε και δύσκολο.
 Πανελλαδικώς εξεταζόμενα είναι και τα ΑΟΘ, ΑΟΔΕ. Θεωρούνται όμως "πρωτεύοντα" και είναι εξίσου δύσκολα όπως τα Αρχαία, τα Μαθηματικά και η Φυσική?
 Μην ξεχνάμε τέλος οτι επί Αρσένη, όλα τα μαθήματα εξετάζονταν Πανελλαδικώς σε Α, Β Λυκείου, αλλά αυτό δεν τα έκανε όλα "πρωτεύοντα" στην αντίληψη μαθητών, γονέων κλπ
  

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #143 στις: Ιούνιος 09, 2016, 08:42:44 πμ »
Επειδή τη συζήτηση αυτή συνέχεια μπροστά μου τη βρίσκω, με διαφορετική ενσλαρκωση κατά περίσταση, το θέμα πάει ως εξής: ή παππάς ή ζευγάς. Δηλαδή, και υποχρεωτική εκπαίδευση και αεροδιάδρομος τροχοδρόμησης για τριτοβάθμια, όχι και τα δυο μαζί, ασυμβίβαστο. Εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν δύο:

1. με πανελλαδικές κι ένα έτος μη υποχρεωτικής εκπαίδευσης αφιερωμένο στη προετοιμασία γι'αυτές (υπάρχουν διάφορες φόρμουλες να γίνει αυτό)
2. δίχως πανελλαδικές, μέσω απ'ευθείας αίτηση και κατατακτήριες στη σχολή επιλογής

Κι οι δυο έχουν τα ζόρια τους. Όμως είναι απαράδεκτο, πχ να διαβάζω κρυφά φυσική δέσμης στην ώρα των θρησκευτικών, ή ακόμη χειρότερα να κάνω κοπάνα τελευταία ώρα για να πάω σπίτι να'χω λίγο χρόνο να ξεκουραστώ πριν το φροντιστήριο. Παραδείγματα απ'τη νιότη μου που είχαμε 4 βασικά μαθήματα για τις πανελλαδικές κι ο,τι προλαβαίναμε απ'τ'άλλα. Είναι υποχρεωτική εκπαίδευση κι οφείλω να'χω μάθει κι ιστορία και θρησκευτικά και μαθηματικά μα αν κάτσω και τα μάθω όλα αυτά τι σκ... θα γράψω στις πανελλαδικές; Γι'αυτό υποχρεωτική εκπαίδευση κι εισαγωγή στη τριτοβάθμια πρέπει να ξεκόψουν. Άπαξ και διά παντός. Και να'ναι όλα τα μαθήματα ίσα στο σχολειό. Όπως τους αξίζει να'ναι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:14:29 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #144 στις: Ιούνιος 09, 2016, 09:32:59 πμ »
Προσωπικά θεωρώ δύσκολο, αν όχι ανέφικτο, την ανάληψη διοργάνωσης εξετάσεων από τα πανεπιστήμια. Δεν διαθέτουν το χώρο και τη γνώση. Αλλά και αν αυτό γινόταν, σκεφτείτε τι θα συνέβαινε. Ιατρική, νομική και πολυτεχνείο θα δέχονταν το μεγαλύτερο όγκο των εξεταζομένων. Δυστυχώς αυτό υπαγορεύει το...prestige του Έλληνα εξ απαλών ονύχων. Οπότε πώς να λειτουργήσει το σχήμα αυτό; Ίσως το προπαρασκευαστικό έτος μετά το λύκειο θα ήταν μια λύση. Αφενός θα αποκτούσε το σχολείο αξία με τον όρο βέβαια να μετρούσε ο βαθμός σ' όλα τα μαθήματα για να οδηγηθεί κάποιος στο προπαρασκευαστικό στάδιο. Αφετέρου δεν θα υπήρχαν τα φαινόμενα"διαβάζω μόνο τα μαθήματα της κατεύθυνσής μου και απαξιώνω τ' άλλα",αλλά θα αποκτούσε κάθε διδακτικό αντικείμενο την αξία του.Συνεπώς η γνώση θα ήταν σφαιρική και ευρύτερη. Φυσικά αυτό πρέπει να συνοδεύεται από καθιέρωση και αναβάθμιση του κρατικού πιστοποιητικού για τις ξένες γλώσσες και φυσικά εκπόνηση εργασιών και μελετών για όλα τα υπόλοιπα. Υπάρχει περιθώριο αλλαγών αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει βούληση. Πάντως με το διαχωρισμό σε βασικά και μη βασικά,πρωτεύοντα και δευτερεύοντα μαθήματα δεν κάνουμε τίποτα και οι νέοι χάνουν πολύτιμες γνώσεις. Και για αποδειξη θα πω το εξής. Οι μαθητές της γ λυκείου, αφού δώσουν εξετάσεις πανελλαδικές, δεν ανοίγουν βιβλίο στις ενδοσχολικές και οι καθηγητές το δέχονται αναγκαστικά. Το μεμπτό είναι πως τα μαθήματα αυτά είχαν τόσες γνώσεις να προσφέρουν στο παιδί αλλά..... :) 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2016, 09:38:51 πμ από Ιωάννα2016 »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #145 στις: Ιούνιος 09, 2016, 09:47:50 πμ »
Στα προαπαιτούμενα της Κυβέρνησης είναι και η αξιολόγηση της Παιδείας από τον ΟΟΑΣΑ.(Μνημονιακές υποχρεώσεις)
Άρα να περιμένουμε νέα προγράμματα σπουδών και αλλαγές σε Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια-(ίσως ?)Τριτοβάθμια

http://www.esos.gr/arthra/39315/oi-desmeyseis-tis-kyvernisis-gia-axiologisi-ekpaideytikon-orarioneo-sholeio-aei

Τα τεκταινόμενα στην εκπαιδευση φαίνεται ότι  αποτελούν μέρος απαιτούμενων ενεργειών, στο πλαίσο μιας συνολικής αντιμετώπισης  του θέματος "Παιδεία" και πάντα κάτω από το βάρος μνημονιακών υποχρεωσεων μας οποτε κατα συνεπεια ο εν λογω διαχωρισμος σε πρωτευοντα και δευτερευοντα δεν ειναι ο στοχος αλλα κατι που θ ατον εξυπηρετει.
Αν το εναυσμα των διεργασιων του Φιλη προηλθαν λόγω ΟΟΣΑ -μνημονιακων υποχρεωσεων, για αλλη μια φορα αποδεικνυεται οτι ως λαος αδυνατουμε να επιλυσουμε το οτιδηποτε.
Παρέθεσα και το λινκ στο οποίο είχε αναρτηθεί στο pde.gr.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2016, 09:50:24 πμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος Larisaios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 144
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #146 στις: Ιούνιος 09, 2016, 09:49:58 πμ »
Μα και στον έλεγχο της επίδοσης του παιδιού οι καθηγητές και οι γονείς προσέχουν τα πρωτεύοντα μαθήματα.Τα δευτερεύοντα τα θεωρούν εύκολα και απορούν αν ο καθηγητής έβαλε χαμηλό βαθμό.Ουσιαστικά τα υποτιμούν.Δυστυχώς υπάρχει και όρος βασικά και μη βασικά μαθήματα.

...και αυτός ο όρος ("βασικά" και "μη βασικά") ατυχέστατος έως ανόητος: Γιατί π.χ. θεωρείται "βασικό" μάθημα τα (σπουδαία δε λέω, αλλά...) Λατινικά και "μη βασικό" η Οικιακή Οικονομία σε μια χώρα γεμάτη με παχύσαρκα παιδιά (αλλά και γονείς οι οποίοι επειδή δεν έτυχαν της κατάλληλης διατροφικής - διαιτολογικής αγωγής καταφεύγουν στα Διαιτολογικά γραφεία και στα Γυμναστήρια);

Αποσυνδεδεμένος Larisaios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 144
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #147 στις: Ιούνιος 09, 2016, 09:59:05 πμ »
Ο χαρακτηρισμός έχει καλλιεργηθεί πολύ πριν καθιερωθούν οι Πανελλήνιες και αφορά τα Μαθήματα που διδάσκονται τις περισσότερες ώρες και είναι και αντικειμενικά τα δυσκολότερα: Γλωσσικά μαθήματα (Αρχαία - Έκθεση), Μαθηματικά και Φυσικοχημεία. Πρό Πανελληνίων, όταν οι υποψήφιοι έδιναν εξετάσεις στα Πανεπιστήμια για την εισαγωγή τους, αυτά ήταν τα μαθήματα στα οποία κυρίως εξετάζονταν (συνήθως με μεγάλο συντελεστή βαρύτητας) και σε κάποια άλλα, ανάλογα με τη σχολή.
 Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα είναι και τα Λατινικά, αλλά δεν θεωρείται "πρωτεύον" ούτε και δύσκολο.
 Πανελλαδικώς εξεταζόμενα είναι και τα ΑΟΘ, ΑΟΔΕ. Θεωρούνται όμως "πρωτεύοντα" και είναι εξίσου δύσκολα όπως τα Αρχαία, τα Μαθηματικά και η Φυσική?
 Μην ξεχνάμε τέλος οτι επί Αρσένη, όλα τα μαθήματα εξετάζονταν Πανελλαδικώς σε Α, Β Λυκείου, αλλά αυτό δεν τα έκανε όλα "πρωτεύοντα" στην αντίληψη μαθητών, γονέων κλπ

Η προσέγγισή σου είναι και αντιεπιστημονική και, κυρίως, αντιπαιδαγωγική: το "αντικειμενικά δύσκολα" έχει να κάνει με την κλίση του μαθητή, ο οποίος αν έχει έφεση στις θετικές επιστήμες αριστεύει στα Μαθηματικά και "πατώνει" στην Εκθεση, ή αν έχει έφεση στα Αρχαία πατώνει στη Φυσική...  Οταν επί Αρσένη μετρούσαν όλα τα εξεταζόμενα, ως πανελλαδικά, μαθήματα οι μαθητές έτρεχαν στα φροντιστήρια για όλα τα μαθήματα, γεγονός απόλυτα εξηγήσιμο με όρους - ας μη κοροϊδευόμαστε - βαθμοθηρίας!

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #148 στις: Ιούνιος 09, 2016, 10:00:21 πμ »
Γιατί η Ιστορία γενικής παιδείας; Και πολλά ακόμα μαθήματα που προσθέτουν πλούτο γνώσεων στο νέο;Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε.

Αποσυνδεδεμένος Larisaios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 144
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #149 στις: Ιούνιος 09, 2016, 10:06:44 πμ »
Γιατί η Ιστορία γενικής παιδείας; Και πολλά ακόμα μαθήματα που προσθέτουν πλούτο γνώσεων στο νέο;Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε.

Ιστορία... Από τα πιο σημαντικά, αλλά και από το πλέον υποβαθμισμένα μαθήματα. Είναι προσωπική μου η άποψη / ένσταση και την καταθέτω: Γιατί στην ελληνική Β/θμια Εκπαίδευση ΔΕΝ (!) υπάρχει κλάδος ιστορικών επιστημόνων, αλλά το μάθημα το διδάσκουν (και μάλιστα με Α΄ ανάθεση [!!!] απόφοιτοι διαφορετικής (μη ιστορικής / απόφοιτοι τμημάτων Φιλολογίας, Φιλοσοφίας, Ψυχολογίας (!),  Εθνολογίας, Κοινωνικών Επιστημών / ΚΦΣ (!), κ.λ.π.)  επιστημονικής ειδίκευσης; 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2016, 10:09:18 πμ από Larisaios »

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #150 στις: Ιούνιος 09, 2016, 10:25:30 πμ »
Ειπώθηκε και παραπάνω αυτό, αλλά το γράφω και εγώ εδώ πιο αναλυτικά...από την στιγμή που οι κοινωνικές αναπαραστάσεις και νοοτροπίες δεν αλλάζουν, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε...τί εννοώ..όταν, ακόμη και στην τωρινή δυσχερέστατη κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας, το ελληνικό κοινωνικό φαντασιακό, εξακολουθεί να κατευθύνει τα παιδιά της, όπως αναφέρθηκε παραπάνω σε νομικές, ιατρικές, πολυτεχνείο, οικονομικά κλπ...και οτίδήποτε άλλο, να θεωρείται περίπου ως αποτυχία, όποιο σύστημα επιλέξουμε για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση πάντοτε αυτό  το, ας υποτεθεί, τελειο σύστημα και σε πείσμα των προσπαθειών μας, θα διαστρεβλώνεται, παραμορφώνεται από αυτήν την νεοελληνική κοινωνική εμμονή...προχθές στον τηλεοπτικό σταθμό contra ο καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης ήταν καλεσμένος του Κουρή και του Ξενάκη...έλεγε  λοιπόν ο Μπαμπινιώτης, πέραν όλων των άλλων, ότι το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι αυτό...ενώ στο εξωτερικό το 70% περίπου των μαθητών κατευθύνεται στην επαγγελματική εκπαίδευση κάθε είδους και μόνο το 30% στην γενικό λύκειο, στην Ελλάδα, αυτήν η σχεδόν εμμονική επιμονή για εισαγωγή σε αει και μάλιστα συγκεκριμένα(νομική, ιατρική κλπ..)οδηγεί στο αντίστροφο, δηλαδή ελάχιστοι στη νεπαγγελματική εκπαίδευση και συνωστισμός στα γενικά λύκεια...Στο εξωτερικό λοιπόν, συνέχιζε ο καθηγητής, το σύστημα εισαγωγής στα αει είναι μεν αυστηρό, αλλά εκ των πραγμάτων δεν υπάρχουν ιδιαίτερες δυσκολίες στην επιλογή για την εισαγωγή στα αει, αφού, έτσι και αλλιώς, ένας μικρός μόνον αριθμός αποφοίτων λυκείου τα επιλέγει.
Συμπέρασμα...όλα τα παραπάνω(βασικά, μη βασικά,πρωτεύοντα και μη) που αναφέρουμε έχουν την ρίζα τους σε αυτήν την νεοελληνική κοινωνική αγκύλωση και αυτή η νοοτροπία συνέχεια θα υπονομεύει και θα διαστρεβλώνει ή θα παραμορφώνει το οποιοδήποτε σύστημα εκπαίδευσης επιλεγεί για δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, αφού για όλους το ζήτημα θα εξακολουθήσει να μην είναι τί εγκύκλιο ουσιαστική εκπαίδευση θα δώσουμε στους νέους,αλλά η σκέψη και η ανησυχία όλων θα συνεχίσει να εστιάζεται στονα αγχωνόμαστε άπαντες και άπασες για το τί πρέπει να κάνουμε για να περάσουμε στην νομική Αθηνών..

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #151 στις: Ιούνιος 09, 2016, 10:42:37 πμ »
Ιστορία... Από τα πιο σημαντικά, αλλά και από το πλέον υποβαθμισμένα μαθήματα. Είναι προσωπική μου η άποψη / ένσταση και την καταθέτω: Γιατί στην ελληνική Β/θμια Εκπαίδευση ΔΕΝ (!) υπάρχει κλάδος ιστορικών επιστημόνων, αλλά το μάθημα το διδάσκουν (και μάλιστα με Α΄ ανάθεση [!!!] απόφοιτοι διαφορετικής (μη ιστορικής / απόφοιτοι τμημάτων Φιλολογίας, Φιλοσοφίας, Ψυχολογίας (!),  Εθνολογίας, Κοινωνικών Επιστημών / ΚΦΣ (!), κ.λ.π.)  επιστημονικής ειδίκευσης;

Αυτό γίνεται, αγαπητέ Λαρισαίε, βάσει της ίδιας αντίληψης, σύμφωνα με την οποία, εγώ ως ιστορικός, υποχρεούμαι ως ανήκων στον κλάδο ΠΕ02, εκτός της ιστορίας ή αντί της ιστορίας, να διδάσκω πχ. και λογοτεχνία και έκθεση!!! Το ίδιο και για του φιλολόγους που προέρχονται από το φιλολογικό και υποχρεούνται να διδάξουν ιστορία...όλοι/ες του κλάδου ΠΕ02 υποχρεούνται να τα κάνουν όλα!!!!

Αποσυνδεδεμένος FIREFOX

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #152 στις: Ιούνιος 09, 2016, 11:15:10 πμ »
Προφανως τα οσα λεει ειναι ασυναρτησιες. Αν δοκιμαζα μεταφραση αυτων που λεει θα ελεγα τα εξης:Στη Γ χανονται 2 ωρες προτζεκτ και 1 Αρχαια. Στη Β χανεται μια προτζεκτ, 1 αρχαια και 1 ή μαθηματικα ή καποιο μαθημα κλαδου ΠΕ.04 (εκτος βεβαια χημειας, για προφανεις λογους). Στην Α χανεται 1 προτζεκτ, 1 αρχαιων γινεται γλωσσα οποτε δε χανεται ακομη δευτερη ωρα και αναζητουνται δυο ωρες ακομη. Ισως η μια να ναι οικιακη (που δεν το νομιζω τελικα να συμβει γιατι υπαρχουν και οι γυμναστες εκει που μειωνουν τα κενα τους), οποτε παλι εκει νομιζω το μαχαιρι θα μπει σε μαθηματικα και σε ωρα κλαδου ΠΕ.04. Ολα τα παραπανω διαισθητικα και  μονο και με βαση αυτα που λεει.
   ΤΌΣΕΣ ΔΙΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΟΗΣΊΕΣ!!!!!!!


Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #153 στις: Ιούνιος 09, 2016, 11:32:44 πμ »
Αυτό γίνεται, αγαπητέ Λαρισαίε, βάσει της ίδιας αντίληψης, σύμφωνα με την οποία, εγώ ως ιστορικός, υποχρεούμαι ως ανήκων στον κλάδο ΠΕ02, εκτός της ιστορίας ή αντί της ιστορίας, να διδάσκω πχ. και λογοτεχνία και έκθεση!!! Το ίδιο και για του φιλολόγους που προέρχονται από το φιλολογικό και υποχρεούνται να διδάξουν ιστορία...όλοι/ες του κλάδου ΠΕ02 υποχρεούνται να τα κάνουν όλα!!!!

Ιστορία και μελέτη κειμένων, λογοτεχνικών και μη, είναι συμπληρωματικές επιστήμες ως ένα βαθμό. Προφανώς έχουν διαφορετικές μεθόδους, και σίγουρα ο ιστορικός είναι εξειδικευμένος στις σύγχρονες τάσεις μελέτης της ιστορίας που δεν γνωρίζει ο φιλόλογος, όπως και ο φιλόλογος γνωρίζει θεωρία λογοτεχνίας ή γλωσσολογία με τις οποίες δεν είναι εξοικειωμένες ο ιστορικός, αλλά και ο φιλόλογος έχει γνώση της ιστορικής διάστασης της κάθε εποχής που μελετάει τα κείμενά της, και ο ιστορικός έχει επαφή με τα κείμενα ως πρωτογενείς πηγές ιστορικού υλικού. Επομένως δεν νομίζω ότι, για το σχολικό επίπεδο, τίθεται θέμα ελλιπούς κατάρτισης του ενός ή του άλλου επιστήμονα, και θεωρώ ακραία την πολυδιάσπαση των αναθέσεων των φιλολογικών. Είναι ένα ζήτημα που μπορεί να διευθετηθεί απλώς μέσα στο σύλλογο με μια καλή συνεννόηση στον καταμερισμό των φιλολογικών μαθημάτων ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις του καθενός.  Καταλαβαίνω βέβαια ότι ο απόφοιτος ΦΠΨ ή ακόμα και κάποιος που πήρε κατεύθυνση αρχαιολογίας έχει πολύ μικρότερη επαφή με τα κείμενα, αλλά αυτό είναι ένα χρόνιο πρόβλημα που δεν αφορά τόσο τις αναθέσεις, όσο τα επαγγελματικά δικαιώματα συγκεκριμένων σχολών.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158552
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 506
Σύνολο: 523

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.