*

Αποστολέας Θέμα: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα  (Αναγνώστηκε 27108 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 04, 2016, 11:54:33 μμ »
Δεν πρέπει κάποτε και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί να έχουν άποψη για τι παιδεία θέλουν με βάση τα εκάστοτε οικονομικά του κράτους;

Εννοείται ότι θα πρέπει! Εγώ προσωπικά θεωρώ λάθος των συνδικαλιστικών φορέων να αρνούνται τους διαλόγους, όσο προσχηματικοί κι αν είναι. Ας πάνε να καταθέσουν απόψεις, ακόμα κι αν δεν εκφράζουν τους εκπαιδευτικούς, για να μπορούν μετά να μιλήσουν. Αλλά την εμπιστοσύνη στους συνδικαλιστές την έχω χάσει γιατί έχω δει ότι δεν ασχολούνται ούτε με πολύ τετριμμένα και ανώδυνα. Υπάρχουν και οι επιστημονικές ενώσεις μας, που σπανίως εκφράζουν θέσεις. Υπάρχουμε και όλοι εμείς βέβαια. Που είμαστε ένα πολυποίκιλο σώμα, με διαφορετικές πανεπιστημιακές καταβολές, διαφορετική ιδεολογία, διαφορετική παιδαγωγική αντίληψη. Πώς θα συνεννοηθούμε για να καταθέσουμε κοινές προτάσεις, όταν κάποιες φορές δεν μπορούμε ούτε καν να συντονιστούμε στο ρυθμό με τον οποίο προχωράμε την ύλη σε μαθήματα του Γυμνασίου; Δυστυχώς υπάρχουν πολλά βαρίδια στον κλάδο...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:07:53 »

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #29 στις: Ιούνιος 05, 2016, 12:18:25 πμ »
Μάθημα χωρίς τελική εξέταση =  "παιδική χαρά" καθώς ΚΑΝΕΝΑΣ μαθητής δε θα δίνει βάρος.Το μάθημα απαξιώνεται και ο καθηγητής του χάνει το κύρος του στα μάτια των παιδιών.


Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #30 στις: Ιούνιος 05, 2016, 12:46:10 πμ »
Οι ενδιαμεσες ομως εξετασεις που θα πεφτουν στα δυο τετραμηνα δεν θα καθοριζουν τον τελικο βαθμο;Οκ,ειπε ο Φιλης δεν θα γινονται εξετασεις στα λεγομενα δευτερευοντα,δεν θα υπαρχει ομως ενας τελικος βαθμος σε αυτα στον ελεγχο που θα συνεισφερει στη συνολικη βαθμολογια;Εδω στην Στ,στο δημοτικο,υπαρχουν πολλα παιδια που παρακολουθουν και προσπαθουν για να μην παρουν π.χ 8 στην ξενη γλωσσα και πεσει ο μεσος ορος που χρειαζονται για την παρελαση π.χ ως σημαιοφοροι κτλ.
Λαθος κινητρο βεβαια,δεν ειναι εσωτερικο,αλλα δουλεια μας ειναι να μετατρεψουμε τα εξωτερικα κινητρα σε εσωτερικα.
Αφου κιολας δεν θα υπαρχει το βαρος και η πιεση να βγει μια συγκεκριμενη,απολυτα καθορισμενη υλη η οποια θα γινει αντικειμενο εξετασης στο τελος,ο καθηγητης μπορει να διευρυνει το γνωστικο πεδιο με προτζεκτ επι παραδειγματι.
Μην ξεχναμε οτι η καταργηση των εξετασεων δεν καταργει και την αποτυπωση του βαθμου στον ελεγχο.
Θα μου πειτε θα ειναι περιγραφικη η αξιολογηση.Σε ολα τα μαθηματα δεν λενε πως θα ειναι περιγραφικη;Η μονο στα ''δευτερευοντα'';
Εξακολουθω,βεβαια,να θεωρω το ΚΠΓ επωφελες και για τα παιδια και για την αναβαθμιση του μαθηματος που θα αποκτησει συνοχη,δομη,και συγκεκριμενους στοχους.Αλλιως,οι διακρισεις μεταξυ μαθηματων και εκπαιδευτικων τους-γιατι επεκτεινεται και στο προσωπο των εκπαιδευτικων,ο μορφωμενος φιλολογος,ο λιγοτερο μορφωμενος ξενογλωσσος κτλ-που εγγραφονται στο παραπρογραμμα,στο κρυφο προγραμμα που ολοι γνωρισαμε κι αγαπησαμε χαχαχα,δεν προκειται να εξαλειφθουν.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5261
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #31 στις: Ιούνιος 05, 2016, 12:46:16 πμ »
Εκτός και αν το μάθημα γίνεται με διαφορετικό τρόπο (π.χ. εργασίες, πειράματα στις θετικές επιστήμες κλπ), οπότε ο μαθητής ίσως να εκτιμήσει περισσότερο το μάθημα και να μάθει ακόμα περισσότερα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:07:53 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #32 στις: Ιούνιος 05, 2016, 09:59:34 πμ »
Ακριβώς, συμφωνώ με Landau και spiritus asper. Ας μην είμαστε τόσο ηττοπαθείς, σίγουρα θα υπάρχουν τρόποι να κρατηθεί ζωντανό το ενδιαφέρον των παιδιών για το μάθημα. Ας μην ξεχνάμε ότι πολλοί "ταραξίες" είναι τα παιδιά που έχουν νιώσει απόρριψη από ένα εκπαιδευτικό σύστημα προσανατολισμένο στην εξέταση και την ακαδημαϊκή επίδοση και με τη σειρά τους το έχουν απορρίψει κι εκείνοι. Μπορεί μια άλλη προσέγγιση σε κάποια μαθήματα να τους κερδίσει. Τα γυμνασιόπαιδα είναι μικρά ακόμα και διαμορφώνονται, δεν είναι παιδιά λυκείου που έχουν δικές τους αντιδράσεις για διαφόρους άλλους λόγους.

Και στο κάτω κάτω, παιδαγωγοί είμαστε, δεν γίνεται να θέλουμε τις εξετάσεις μόνο και μόνο για να κερδίζουμε υποτιθέμενο κύρος. Έτσι κι αλλιώς πολλές φορές παρωδία είναι και οι εξετάσεις.

Αποσυνδεδεμένος nickitol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1120
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #33 στις: Ιούνιος 05, 2016, 10:17:32 πμ »
1..Δεν θυμάμαι να άκουσα ποτέ προτάσεις από την πλευρά των εκπαιδευτικών, ...

2. Δεν πρέπει κάποτε και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί να έχουν άποψη για τι παιδεία θέλουν με βάση τα εκάστοτε οικονομικά του κράτους;
Επειδή η γνώμη μου είναι ότι η Παιδεία πάσχει από σύνδρομο και όχι από απλή ασθένεια ανέκαθεν θεωρούσα ότι χρήζει συνολικής αναθεώρησης/αλλαγής και όχι αποσπασματικής προσέγγισης .
1. Οι εκπαιδευτικοί ποτέ δεν απεργούσαν  για μια καλύτερη Παιδεία αλλά πάντοτε παρακινούμενοι από τους τεμπέληδες συνδικαλιστές απεργούσαν για οικονομικά, διορισμούς και στο τέλος έβαζαν για την τιμή των όπλων και το ..."για μια καλυτερη Παιδεια".
2. ΒΕβαίως, θα πρέπει να απαιτείται άυξηση δαπανων για την Παιδεια ως ποσοστό του ΑΕΠ, όμοι α με τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κρατη.


Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #34 στις: Ιούνιος 05, 2016, 10:27:42 πμ »

1. Οι εκπαιδευτικοί ποτέ δεν απεργούσαν  για μια καλύτερη Παιδεία αλλά πάντοτε παρακινούμενοι από τους τεμπέληδες συνδικαλιστές απεργούσαν για οικονομικά, διορισμούς και στο τέλος έβαζαν για την τιμή των όπλων και το ..."για μια καλυτερη Παιδεια".

Γι' αυτο οι εκπαιδευτικοι εχουν πετυχει τοσα πολλα με τους αγωνες τους και αμειβονται σαν στελεχη πολυεθνικων, χωρις κενα στα σχολεια και με εργασιακες συνθηκες που θα τις ζηλευαν παγκοσμιως;

Μακαρι να ειχαν απεργησει οι εκπαθδευτικοι οταν επρεπε για τα εργασιακα τους δικαιωματα. Μονο κατι ασαφεις εκθεσεις ιδεων θυμαμαι, με μια υποσημειωση για τους μισθους, μην τυχον και ριξουμε το επιπεδο ζητωντας χρηματα. Ειμαστε εργαζομενοι οπως ολοι οι αλλοι και οχι σκλαβοι κοινωφελους εργασιας και εχουμε δικαιωματα οπως ολοι οι εργαζομενοι. Απο το πως αντιμετωπιζει το κρατος τους εκπαιδευτικους λειτουργους, συναγεται και η σημασια που αποδιδει στην παιδεια.

Αλλα εδω ξεστρατιζουμε απο το θεμα :)

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1048
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #35 στις: Ιούνιος 05, 2016, 10:38:52 πμ »
Ακριβώς, συμφωνώ με Landau και spiritus asper. Ας μην είμαστε τόσο ηττοπαθείς, σίγουρα θα υπάρχουν τρόποι να κρατηθεί ζωντανό το ενδιαφέρον των παιδιών για το μάθημα. Ας μην ξεχνάμε ότι πολλοί "ταραξίες" είναι τα παιδιά που έχουν νιώσει απόρριψη από ένα εκπαιδευτικό σύστημα προσανατολισμένο στην εξέταση και την ακαδημαϊκή επίδοση και με τη σειρά τους το έχουν απορρίψει κι εκείνοι. Μπορεί μια άλλη προσέγγιση σε κάποια μαθήματα να τους κερδίσει. Τα γυμνασιόπαιδα είναι μικρά ακόμα και διαμορφώνονται, δεν είναι παιδιά λυκείου που έχουν δικές τους αντιδράσεις για διαφόρους άλλους λόγους.

Και στο κάτω κάτω, παιδαγωγοί είμαστε, δεν γίνεται να θέλουμε τις εξετάσεις μόνο και μόνο για να κερδίζουμε υποτιθέμενο κύρος. Έτσι κι αλλιώς πολλές φορές παρωδία είναι και οι εξετάσεις.

Συμφωνώ, ειδικά για το Γυμνάσιο. Εκεί, αν ορισμένοι χρειάζονται τις εξετάσεις μόνο και μόνο για να δικαιωθούν ως εκπαιδευτικοί τότε θα πρέπει να αναρωτηθούμε τι πάει στραβά.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #36 στις: Ιούνιος 05, 2016, 10:52:34 πμ »
Κι ομως, πολλοι φαινεται οτι σκεφτονται ετσι... Ειναι το μονο επιχειρημα που ακουω γυρω γυρω: η ταξη θα γινει η ωρα του παιδιου, δεν θα διαβαζουν ποτε, πως θα τους κραταμε με φοβο κλπ. Και ταυτοχρονα ο φοβος μηπως το μαθημα μας θεωρηθει πιο ευκολο, λιγοτερο βαρυ και πιο ασημαντο.

Δηλαδη αυτοεπιβεβαιωνομαστε μονο και μονο απο τον τρομο που ασκουμε και τα βασανιστηρια που επιβαλλουμε στους μαθητες, χωρις ουσιαστικο γνωστικο οφελος; Πολυ απογοητευτικη διαπιστωση...

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1048
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #37 στις: Ιούνιος 05, 2016, 11:08:53 πμ »
Αυτό πιά το "πάω να τους τσακίσω στο διαγώνισμα" το έχω ακούσει τόσες φορές που έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι μήπως βρέθηκα σε λάθος τόπο. Φυσικά δεν φταιν τα διαγωνίσματα από μόνα τους, αλλά η νοοτροπία κάποιων που πρέπει να αλλάξει.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1423
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #38 στις: Ιούνιος 05, 2016, 11:16:37 πμ »
Ούτε εγώ καταλαβαίνω γιατί επιμένουμε να έχουμε τόσα πολλά φωνήεντα , εδώ και χρόνια προσπαθούν να τα καταργήσουν. Το 1976 έγινε ένα βήμα, κάποια μέρα θα καταργηθούν , άλλωστε σταδιακά θα ξεχάσουμε την ορθογραφία και την γραμματική, το επιτάσσει η εποχή με τόσους αλλοδαπούς μαθητές και με την τεχνολογία, ποιος θα σκεφτεί πως γράφονται οι λέξεις όταν συμπληρώνονται αυτόματα? Υπάρχουν και τα γκρικλις που τα προτιμούν αρκετοί. Τώρα μπορούμε να δώσουμε φωνητική εντολή και να εκτελεστεί από κάποια συσκευή. Η τεχνολογία βοηθάει και στους υπολογισμούς των θετικών μαθημάτων, π.χ στο κτηματολόγιο μπορείς να εντοπίσεις τις συντεταγμένες, το μήκος και το εμβαδόν χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να το σχεδιάσεις, να κάνεις υπολογισμούς και να γνωρίζεις γεωγραφία. Τα μαθηματικά του μπακάλη θα καταργηθούν αφού μπορούμε να πληρώσουμε με κάρτα.Το 2016 πρέπει να εξιχρονιστούμε, όχι μόνο επειδή υπάρχει οικονομικό πρόβλημα αλλά πλέον δεν χρειάζονται, τόσα προβλήματα, αρχαία ελληνικά, αποστήθιση σελίδων θεολογικού, ιστορικού, λογοτεχνικού περιεχομένου. Θεωρούμε φυσιολογικό να εξετάζονται κάθε χρόνο οι μαθητές χωρίς να μπορούν να πάρουν μια πιστοποίηση για το επίπεδο γνώσης που έχουν στο αντίστοιχο αντικείμενο.
Δεν θα υποβαθμιστούν τα μαθήματα χωρίς γραπτές εξετάσεις, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να μαθαίνουν χωρίς άγχος για το ποιος, που, πότε έγινε κάτι.Υγ Δεν υπάρχουν αντιδράσεις γιατί κατά βάθος όλοι ελπίζουν πως δεν θα κοπούν ώρες από την ειδικότητά τους, άλλωστε δεν θα επωφεληθεί κανείς… Χωρίς εξετάσεις γλιτώνουν χρόνο οι καθηγητές, αν δεν υπάρχει διάθεση για το μάθημα τέλος Μαΐου θα σχεδιάζουν τις διακοπές.

Αποσυνδεδεμένος raclette

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • ό,τι να'ναι αυτή η εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #39 στις: Ιούνιος 05, 2016, 11:18:21 πμ »
κατα τη γνωμη μου, ειτε θα κρατηθοθν οι εξετασεις σε ολα τα μαθηματα, ειτε θα καταργηθουνε σε ολα, διαφορετικα η επισημη εξουσια νομιμοποιει στη συνειδηςη μαθητων και γονεων τις διακρισεις μεταξυ μαθηματων και περισσοτερο η λιγοτερο μορφωμενων εκπαιδευτικων (λες και ολοι οι εκπαιδευτικοι δεν εχουν 4ετη τουλαχιστον πανεπιστημιακη εκπαιδευση)... Το ζητημα του ΚΠΓ στις ξενες γλωσσες ειναι διαφορετικο και σαφως θα πρεπει να θεσμοθετηθει στο τελος της υποχρεωτικης εκπαιδευσης κατ'αρχας και του λυκειου εν συνεχεια ωστε να εκσυγχρονισθει η ξενογλωσση εκπαιδευση. Οσο για το συμβολαιο τιμης, εγω το ειχα εφαρμοσει στο γυμνασιο σε δυσκολα τμηματα πριν απο δεκα χρονια και ενω ολοι υπεγραψαν προθυμα και υπευθυνα και το τοιχοκολλησαμε σε εμφανη θεση μετα απο μια βδομαδα εγινε κουρελοχαρτο κι εξαφανιστηκε...Κατα τη γνωμη μου καταφερνεις πολυ περισσοτερα με μικρα βραχυπροθεσμα συνεργατικα σχεδια παρα με αυτες τις τεχνητες μεθοδους που δεν αλλαζουν συμπεριφορες αλλα επιβαλλουν περισσοτερες τυπικες δεσμευσεις στο ανυποτακτο πνευμα των επαναστατημενων εφηβων

Αποσυνδεδεμένος raclette

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • ό,τι να'ναι αυτή η εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #40 στις: Ιούνιος 05, 2016, 11:42:55 πμ »
επισης ειναι πολυ δυσκολο για ενα μετριο μαθητη 13 χρονων να αντεπεξελθει στον ογκο της υλης που αντιστοιχει σε μια και μοναδικη εξεταση στο τελος του χρονου. Αν ρο γυμνασιο χωριστει σε τετραμηνα, μπορουν να γινουν δυο εξετασεις ανα τετραμηνο με μικροτερη υλη στην οποια μπορουν να ανταποκριθουν πιο ευκολα, θα ειναι συνεχως σε εγρηγορση και θα εχουν την ευκαιρια να βελτιωθουν και να επανορθωσουν ενα στραβοπατημα στη συνεχεια

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #41 στις: Ιούνιος 05, 2016, 11:48:37 πμ »
Συμφωνω με τη δευτερη παρατηρηση. Διαφωνω ομως με την τυπολατρικη θεοποιηση της διαδικασιας των εξετασεων. Ας γραφουν επαναληπτικα και μη επαναληπτικα τεστ και διαγωνισματα, η μικρες εργασιες, οχι μονο για την αξιολογηση αλλα κυριως για την ανατροφοδοτηση. Προτιμοτερο απο την σπροσωπη τελικη εξεταση, απο την οποια δεν παιρνουν κανενα feedback πλην του βαθμου.


Ομως για τη διακριση μη γραπτων και γραπτων, θελει προσοχη. Υπαρχουν ηδη τετοια μαθηματα. Οι μουσικοι, οι καλλιτεχνικοι και πι πλητοφορικοι, θεωρουνται δηλαδη λιγοτερο μορφωμενοι επειδη δεν εξεταζονται τα μαθηματα τους;

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29337
  • Τελευταία: Psychlogic
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1009002
  • Σύνολο θεμάτων: 17378
  • Σε σύνδεση σήμερα: 253
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 191
Σύνολο: 196

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.