0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
κατα τη γνωμη μου, ειτε θα κρατηθοθν οι εξετασεις σε ολα τα μαθηματα, ειτε θα καταργηθουνε σε ολα, διαφορετικα η επισημη εξουσια νομιμοποιει στη συνειδηςη μαθητων και γονεων τις διακρισεις μεταξυ μαθηματων και περισσοτερο η λιγοτερο μορφωμενων εκπαιδευτικων (λες και ολοι οι εκπαιδευτικοι δεν εχουν 4ετη τουλαχιστον πανεπιστημιακη εκπαιδευση)... Το ζητημα του ΚΠΓ στις ξενες γλωσσες ειναι διαφορετικο και σαφως θα πρεπει να θεσμοθετηθει στο τελος της υποχρεωτικης εκπαιδευσης κατ'αρχας και του λυκειου εν συνεχεια ωστε να εκσυγχρονισθει η ξενογλωσση εκπαιδευση. Οσο για το συμβολαιο τιμης, εγω το ειχα εφαρμοσει στο γυμνασιο σε δυσκολα τμηματα πριν απο δεκα χρονια και ενω ολοι υπεγραψαν προθυμα και υπευθυνα και το τοιχοκολλησαμε σε εμφανη θεση μετα απο μια βδομαδα εγινε κουρελοχαρτο κι εξαφανιστηκε...Κατα τη γνωμη μου καταφερνεις πολυ περισσοτερα με μικρα βραχυπροθεσμα συνεργατικα σχεδια παρα με αυτες τις τεχνητες μεθοδους που δεν αλλαζουν συμπεριφορες αλλα επιβαλλουν περισσοτερες τυπικες δεσμευσεις στο ανυποτακτο πνευμα των επαναστατημενων εφηβων
Ηδη εχει περασει στη συνειδηση ολων η διακριση μεταξυ των μαθηματων.Αυτο ειναι το παραλληλο προγραμμα που ελεγα,το παραπρογραμμα,οπως λεγεται στην Παιδαγωγικη επιστημη.Οχι το ανυπαρκτο του Τσιπρα χαχα το υπαρκτο,αυτο που δεν ομολογειται φανερα αλλα υπαρχει.Η καταργηση των εξετασεων δεν θα επιδεινωσει τιποτα κατα τη γνωμη μου.Αλλωστε στη ξενη γλωσσα υπηρχε μια μηχανιστικη αντιμετωπιση του διδακτικης υλης.Δεν ασχολουμαστε τοσο κατα τη διαρκεια-ως μαθητες- και περιμενουμε στο τελος τα sos να γραψουμε κατι.Εγω δεν μπορω να δουλεψω ετσι.Με ενδιαφερει η μεταγνωστικη αξιολογηση.Στην ξενη γλωσσα δε,με ενοχλουν περισσοτερο οι διαφορετικες αφετηριες εκκινησης των μαθητων,η ανομοιογενεια που μπορει να θεραπευσει βεβαια το ΚΠΓ.
Ναι,θα σε αφησω στην ιδια ταξη.Θα σε πεταξω εξω γιατι ενοχλεις το μαθημα μου και απο μενα θα εχεις να λαβαινεις απουσιες.Και κανονισε την πορεια σου.Του δινεις και την δυνατοτητα να επιλεξει.Η ετσι ή γιουβετσι.Λογικες συνεπειες.Διαβασα οτι συμμπληρωματικα θα υπαρχει η περιγραφικη αξιολογηση.Μην μασατε.Οι βαθμοι δεν μπορουν να καταργηθουν,απλως η περιγραφικη αξιολογηση σερβιρεται ως συνοδευτικο,σαν σαλατα για να ''κατεβαινει'' πιο ευκολα ο βαθμος,να το πω μεταφορικα.Τον 15χρονο θα τον κρατησεις οπως κρατας και τον 10 χρονο στο δημοτικο,με τους βαθμους τετραμηνων που επηρεαζουν τον τελικο μεσο ορο στο συνολο των μαθηματων και με τις απουσιες μαλιστα που δεν υπαρχουν στο δημοτικο.Δεν μπορεις να πεταξεις εξω ενα παιδι δημοτικου ενω στο γυμνασιο μπορεις.Σε πρωτη φαση αυτο.Δεν μπορεις να εμφυσησεις πια στο μαθητη τη φιλοσοφια οτι ολα τα μαθηματα εχουν την αξια τους,εχει παγιωθει η διακριση των μαθηματων,αυτο ειναι μια σταθερα.Οι μεταβλητες ομως που μπορουν να αλλαξουν την κατευθυνση της σκεψης του μαθητη σου ειναι η προσωπικοτητα του δασκαλου και η ποιοτητα του μαθηματος του.Δεν πιανει σε ολους τους μαθητες οκ,ομως δεν μπορουμε να κατασκευασουμε ενα γενικο αξιωμα και να αλλαξουμε την αντιληψη των μαθητων περι της σημαντικοτητας ολων των μαθηματων.Ωραια,ερχεται δηλαδη ο υπουργος και λεει ολα τα μαθηματα ειναι εξισου σημαντικα.Και;Θα εκριζωθει η διακριση;
Μαθήτρια β λυκείου, με γονείς εκπαιδευτικούς, στη θετική κατεύθυνση μου ζητά μάθημα για την Αντιγόνη εν όψει εξετάσεων. Τί να αντικρύσω; Δεν ήξερε τίποτα. Μα κυρία λέει....." δευτερεύων είναι αυτό το μάθημα λόγω κατεύθυνσης". Αν δεν το εξετάζεται καθόλου τί λέτε να συμβεί;Να τονίσω ότι πρόκειται για καλή μαθήτρια και γενικά από τα παιδιά που διαβάζουν. Απλά η απαξίωση για ορισμένα μαθήματα έχει ριζώσει. Αν ισχύσουν τα νέα δεδομένα....