*

Αποστολέας Θέμα: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα  (Αναγνώστηκε 62457 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #84 στις: Ιούνιος 06, 2016, 09:20:38 πμ »
Για να συμβεί όμως αυτό χρειάζεται καιρός και αλλαγή νοοτροπίας. Όποτε δεν υπήρχαν εξετάσεις τα παιδιά πήγαιναν για βόλτα. Π.χ. καλλιτεχνικά. Είναι αυτή η άποψη για το σχολείο.Δεν είναι κακή η πρότασή σου αλλά θέλω να την δω στην πράξη να αποδίδει δεδομένου της υπαρχούσης κατάστασης της νεολαίας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:28:57 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #85 στις: Ιούνιος 06, 2016, 09:29:19 πμ »
υπάρχουν κάποια ερωτήματα.... πως μπορεί να μείνει κάποιος στην ίδια τάξη ή μεταξεταστέος; εκτός από απουσίες, μπορεί να μείνεις και από βαθμολογία.....αν έχουμε περιγραφική τι θα γίνει;.... επίσης η περιγραφική θα αφορά όλα τα μαθήματα ή μόνο όσα δεν εξετάζονται στο τέλος (4-6 είπε ο υπουργός)....

θα έχουμε πρόβλημα στο γυμνάσιο αν η περιγραφική αφορά όλα τα μαθήματα.....

δεν έχει σημασία αν κάποιος ονομάζει κάποιο μάθημα δευτερεύον, στην πράξη θα πάρει την αξία του... η περιγραφική θα οδηγήσει το μάθημα εκεί... όπως στο λύκειο με τις πανελλήνιες όπου όσα δεν εξετάζονται θεωρούνται από τους μαθητές δευτερεύοντα και παρακάτω

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #86 στις: Ιούνιος 06, 2016, 10:35:49 πμ »
Για να συμβεί όμως αυτό χρειάζεται καιρός και αλλαγή νοοτροπίας. Όποτε δεν υπήρχαν εξετάσεις τα παιδιά πήγαιναν για βόλτα. Π.χ. καλλιτεχνικά. Είναι αυτή η άποψη για το σχολείο.Δεν είναι κακή η πρότασή σου αλλά θέλω να την δω στην πράξη να αποδίδει δεδομένου της υπαρχούσης κατάστασης της νεολαίας.
Στην πραξη Ιωαννα ,δεν εχει και μεγαλο βαθμο δυσκολιας..Τι δηλ. δεν μπορουν εκπαιδευτικοι ,που η δουλεια τους ειναι η ενασχοληση με παιδια και εφηβους, να εκφερουν αποψη για τα δυνατα και  αδυνατα  σημεια ενος μαθητη!!!Θα τους κανουν και επιμορφωση μην ανησυχεις...

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #87 στις: Ιούνιος 06, 2016, 12:11:16 μμ »
Για ριζικές και ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις απαιτείται χρόνος, συναίνεση και πολύχρονη προετοιμασία. Κατά την προσωπική μου άποψη μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση γίνεται ως εξής : Επιλέγουμε μια νέα γενιά μαθητών πχ αυτά που γεννιούνται φέτος (2016) και αποφασίζουμε ότι οι όποιες αλλαγές θα αφορούν αυτά τα παιδιά. Έχουμε λοιπόν έτσι τουλάχιστον 6 χρόνια μπροστά μας μέχρι να πάνε στη 1η δημοτικού προετοιμασίας, διαλόγου κτλ. Όλοι είναι ενημερωμένοι έγκαιρα και δεν αιφνιδιάζεται κανείς!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:28:57 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #88 στις: Ιούνιος 06, 2016, 12:30:03 μμ »
Δηλαδή, στο δημοτικό που δεν υπάρχουν εξετάσεις υποτιμούν τα παιδιά τα μαθήματα; Οι εξετάσεις είναι αυτές που κάνουν τους μαθητές να εκτιμούν το μάθημα; Συγγνώμη, αλλά δεν είναι παράλογο επί ένα μήνα τα παιδιά να είναι κάτω από τη δοκιμασία των εξετάσεων; Δε θα ήταν πιο εποικοδομητικό να παρατείνεται το έτος, ώστε να μπορούμε πιο άνετα να διδάξουμε κάποια πράγματα; Στο δημοτικό έχουν επαναληπτικά τεστ. Γιατί πρέπει να γράφουν και εξετάσεις μέσα στο καλοκαίρι και, μάλιστα, σε μαθήματα όπως τα θρησκευτικά; Θα τρελαθούμε τελείως; Επίσης, η περιγραφική βαθμολογία θα υπάρχει παράλληλα με την αριθμητική. Μην τα βλέπετε τόσο επιφανειακά τα πράγματα. Αλλού πρέπει να αναζητήσουμε το πρόβλημα: στις ώρες που κόβονται, στην αύξηση των μαθητών στην τάξη, στην απουσία καθηγητών. Αυτά υποβαθμίζουν τη διδασκαλία και όχι το να μη δίνουν επί ένα μήνα τα παιδιά εξετάσεις.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #89 στις: Ιούνιος 06, 2016, 12:50:06 μμ »
Για ριζικές και ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις απαιτείται χρόνος, συναίνεση και πολύχρονη προετοιμασία. Κατά την προσωπική μου άποψη μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση γίνεται ως εξής : Επιλέγουμε μια νέα γενιά μαθητών πχ αυτά που γεννιούνται φέτος (2016) και αποφασίζουμε ότι οι όποιες αλλαγές θα αφορούν αυτά τα παιδιά. Έχουμε λοιπόν έτσι τουλάχιστον 6 χρόνια μπροστά μας μέχρι να πάνε στη 1η δημοτικού προετοιμασίας, διαλόγου κτλ. Όλοι είναι ενημερωμένοι έγκαιρα και δεν αιφνιδιάζεται κανείς!

Αυτή για μένα είναι η πιο σωστή άποψη που έχει διατυπωθεί επί του θέματος.

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #90 στις: Ιούνιος 06, 2016, 01:33:20 μμ »
Διδασκεις σε σχολειο...Εγω οχι ,αλλα μπορω να πω οτι μεσα σε μια ταξη μαθητων Λυκειου το 2% μονο ενδιαφερεται,απο την εμπειρια του γιου μου, να αξιολογηθει με βαθμολογια.Σε πληροφορω οτι τα παιδια αδιαφορουν πληρως και επιδεικτικα για την αξιολογηση που τους κανουν οι καθηγητες απο τη Α λυκειου ,παρολου που καταβαλλω προσπαθεια να πεισω το δικο μου παιδι να μην καταθετει τα οπλα.Μου απαντα πολυ απλα οτι τον ενδιαφερουν τα πανελλαδικως εξεταζομενα και τα υπολοιπα .....ξερεις....Οσοι μονο ξερουν ηδη οτι θα βγουν στο εξωτερικο ενδιαφερονται για το απολυτηριο τους..ποσοι ειναι αυτοι?? Ελαχιστοι..
Το προφιλ του μαθητη ειναι εργαλειο αξιολογησης για τον εκπαιδευτικο.Μπορει καποιος να συμμετεχει σε δραστηριοτητες του σχολειου ,να ειναι ενεργο μελος της σχολικης κοινοτητας και να πατωνει στα διαγωνισματα...Τι θα γινει με αυτον ...Δεν πρεπει να επιβραβευτει ...
Για να συνελθουν μερικοι εδω μεσα που θεωρουν  οτι η αξιολογηση εχει να κανει μονο με τα γραπτα και την βαθμοθηρια. !!!Δεν το δεχομαι ,δεν το θελω για τα παιδια μου.!!!
Θελω απο τη δημοσια εκπαιδευση να σεβεται την προσωπικοτητα τους και να λειτουργει υποστηρικτικα ως οφειλει στην αναπτυξη της.ΟΧΙ με το βαθμο, πρωτιστως με το χαρακτηρα τους .ΓΙ'ΑΥΤΟ χρειαζεται η εκθεση προφιλ.

Παρεπιτόντως δεν έχω καμία σχέση με τη δημόσια εκπαίδευση. Μακάρι να μας ήθελε η δημόσια εκπαίδευση αλλά δυστυχώς το μόνο που είδε η γενιά μου είναι ουρές σε κομματικά γραφεία για λίγες ώρες ψίχουλα στην ΠΔΣ, δίδακτρα σε Μπόνια και διάβασμα στο διάβασμα για να γράψουμε ΑΣΕΠ και τελικά μια "πόρτα" στη μούρη με το ξέσπασμα της κρίσης. Σέβομαι όλους τους συναδέλφους του δημόσιου σχολείου που επιτελούν ένα δύσκολο έργο.   Για όλους εμάς η επιλογή της ιδιωτικής εκπαίδευσης είναι μονόδρομος μετά από όλα αυτά. Μακάρι το δημόσιο σχολείο να αξιοποιήσει το δυναμικό που έχει αφήσει απέξω γιατί κατά τη γνώμη μου κανείς δε περισσεύει..θατο κάνουν όμως ή θα μας κατηγορούν ως "παραπαιδεία" για να μας έχουν οι πολιτικάντηδες και πάλι του χεριού τους; Θα δείξει...

Υ.Γ. είμαι εκτός θέματος, το ξέρω ζητώ προκαταβολικά συγνώμη επ αυτού...

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #91 στις: Ιούνιος 06, 2016, 01:57:02 μμ »
Ποιό είναι το παραπρόγραμμα "που όλοι γνωρισαμε κι αγαπησαμε" ??  Εγώ τουλάχιστον δεν το ξέρω!!
Ειναι παιδαγωγικος ορος.Εμεις ''οι δευτερευουσες'' ειδικοτητες-εγω ειμαι ξενογλωσση-το εχουμε απολαυσει.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #92 στις: Ιούνιος 06, 2016, 02:05:11 μμ »
Δηλαδή, στο δημοτικό που δεν υπάρχουν εξετάσεις υποτιμούν τα παιδιά τα μαθήματα; Οι εξετάσεις είναι αυτές που κάνουν τους μαθητές να εκτιμούν το μάθημα; Συγγνώμη, αλλά δεν είναι παράλογο επί ένα μήνα τα παιδιά να είναι κάτω από τη δοκιμασία των εξετάσεων; Δε θα ήταν πιο εποικοδομητικό να παρατείνεται το έτος, ώστε να μπορούμε πιο άνετα να διδάξουμε κάποια πράγματα; Στο δημοτικό έχουν επαναληπτικά τεστ. Γιατί πρέπει να γράφουν και εξετάσεις μέσα στο καλοκαίρι και, μάλιστα, σε μαθήματα όπως τα θρησκευτικά; Θα τρελαθούμε τελείως; Επίσης, η περιγραφική βαθμολογία θα υπάρχει παράλληλα με την αριθμητική. Μην τα βλέπετε τόσο επιφανειακά τα πράγματα. Αλλού πρέπει να αναζητήσουμε το πρόβλημα: στις ώρες που κόβονται, στην αύξηση των μαθητών στην τάξη, στην απουσία καθηγητών. Αυτά υποβαθμίζουν τη διδασκαλία και όχι το να μη δίνουν επί ένα μήνα τα παιδιά εξετάσεις.

Δεν υπάρχουν χρήσιμα και μη μαθήματα...Στο δημοτικό σε πληροφορώ κάθε φορά που ολοκληρώνω μια ενότητα στην ξένη γλώσσα οι ίδιοι οι μαθητές ζητούν ένα τεστ, αλλά εγώ το εφαρμόζω όταν κρίνω πως είναι ο κατάλληλος χρόνος. Διδάσκω σε 4 σχολεία και παντού οι μαθητές ζητούν το τεστ.
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #93 στις: Ιούνιος 06, 2016, 02:15:32 μμ »
Eνα ειδος αυτοαξιολογησης.

Μας είχαν δώσει πρι 4 χρόνια ένα dossier - portofolio εντελώς δύσχρηστο (κονδύλια ΕΣΠΑ) ...Όταν επικοινωνήσαμε με τους σχολικούς συμβούλους μας πρότειναν να συμπληρώσουμε μόνο δυο σελίδες....!!
Όσο  για τις  ''οι δευτερεύουσες'' ειδικότητες-ξένων  γλωσσών -εχεις δίκιο...Όταν το 2005 καταργήθηκε το τρίωρο, οι ΠΕ2 πανηγύριζαν...τώρα...που σήμανε η ώρα τους και...η ώρα όλων φοβάμαι....διαμαρτύρονται...
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #94 στις: Ιούνιος 06, 2016, 02:20:56 μμ »
Δεν υπάρχουν χρήσιμα και μη μαθήματα...Στο δημοτικό σε πληροφορώ κάθε φορά που ολοκληρώνω μια ενότητα στην ξένη γλώσσα οι ίδιοι οι μαθητές ζητούν ένα τεστ, αλλά εγώ το εφαρμόζω όταν κρίνω πως είναι ο κατάλληλος χρόνος. Διδάσκω σε 4 σχολεία και παντού οι μαθητές ζητούν το τεστ.

Το θεωρω τραγικο..να ζητουν μαθητες το τεστ ...και μαλιστα Δημοτικου.Καταλαβαινετε λοιπον γιατι χρειαζονταν ολες αυτες οι αλλαγες που εχουν εξαγγελθει και θα γινουν .ΕΥΤΥΧΩΣ :)

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #95 στις: Ιούνιος 06, 2016, 02:27:33 μμ »
Το θεωρω τραγικο..να ζητουν μαθητες το τεστ ...και μαλιστα Δημοτικου.Καταλαβαινετε λοιπον γιατι χρειαζονταν ολες αυτες οι αλλαγες που εχουν εξαγγελθει και θα γινουν .ΕΥΤΥΧΩΣ :)

Τραγικό είναι να επικρατεί παντού η αρχή της ελάχιστης προσπάθειας....κανένας έλεγχος....καμία αξιολόγηση .....
Ο καθένας και τα όπλα του....
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #96 στις: Ιούνιος 06, 2016, 02:29:05 μμ »
Μας είχαν δώσει πρι 4 χρόνια ένα dossier - portofolio εντελώς δύσχρηστο (κονδύλια ΕΣΠΑ) ...Όταν επικοινωνήσαμε με τους σχολικούς συμβούλους μας πρότειναν να συμπληρώσουμε μόνο δυο σελίδες....!!
Όσο  για τις  ''οι δευτερεύουσες'' ειδικότητες-ξένων  γλωσσών -εχεις δίκιο...Όταν το 2005 καταργήθηκε το τρίωρο, οι ΠΕ2 πανηγύριζαν...τώρα...που σήμανε η ώρα τους και...η ώρα όλων φοβάμαι....διαμαρτύρονται...
Το χω κι εγω,αν γινει σωστα με την καθοδηγηση του δασκαλου-οχι το συγκεκριμενο-εχει καποιο αποτελεσμα.Γεγονος ειναι πως οι μαθητες ζητουν απο μονοι τους να εξεταζονται αλλιως απογοητευονται.Ειναι σαν προσπαθεια χωρις ανατροφοδοτηση,χωρις ικανοποιηση.Οπως και οι μαθητες ζητουν απο μονοι τους να βαζουμε ορια οσον αφορα στα θεματα συμπεριφορας.Νιωθουν ασφαλεια.Ειναι αποδεδειγμενο επιστημονικα.Και τα τεστ δε,στο δημοτικο,τα ηθελαν να τους τα πηγαινω αμεσως διορθωμενα,αν γινεται και την ιδια ωρα.Οταν τα μαζευα,τα τεστ, μετα την εξεταση,πλακωναν στην εδρα και ζητουσαν να τα διορθωσω τωρα!ΚΠΓ σχολικο,οπως υπαρχει και το Delf scolaire,οποιος ηθελε και εβρισκε εδαφος προσφορο,το εκανε.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα μαθήματα
« Απάντηση #97 στις: Ιούνιος 06, 2016, 02:31:35 μμ »
Για να συμβεί όμως αυτό χρειάζεται καιρός και αλλαγή νοοτροπίας. Όποτε δεν υπήρχαν εξετάσεις τα παιδιά πήγαιναν για βόλτα. Π.χ. καλλιτεχνικά. Είναι αυτή η άποψη για το σχολείο.Δεν είναι κακή η πρότασή σου αλλά θέλω να την δω στην πράξη να αποδίδει δεδομένου της υπαρχούσης κατάστασης της νεολαίας.

Ιωάννα2016

τι εννοείς για τα καλλιτεχνικά;

Αν εννοείς  στο γυμνάσιο όπου το μάθημα δεν εξετάζεται γραπτά, το αν "τα παιδιά παν βόλτα" εξαρτάται απο τους στόχους που θέτει ο κάθε εκπαιδευτικός για το μάθημά του, ποιές βάσεις θα τους δώσει ειδικά αν δεν έχουν ξανακάνει καλλιτεχνικά στο δημοτικό, πως θα το κάνει ενδιαφέρον για τους μαθητές και το πως θα τους πλησιάσει για να τους κερδίσει.

Αν εννοείς στο Λύκειο, τα καλλιτεχνικά εξεταζονται γραπτά και στην Α' και στην Γ' Λυκείου και το αν τα παιδιά "παν για βόλτα" ή όχι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως πάλι από το πως θα κανει ενδιαφέρον το μάθημα ο καθηγητής, το εποπτικό υλικό, αν θα τους επιτραπεί να εκφραστούν δημιουργικά (κάτι που το έχουν πάρα πολύ ανάγκη), αν κάποιοι δίνουν το μάθημα πανελλαδικά κλπ. Και αν χρειαστεί, ναι  θα παν και βόλτα κυριολεκτικά για να βγουν έξω από την τάξη και να μάθουν να παρατηρούν το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον και να καθήσουν έξω να το αποδώσουν σχεδιαστικά/χρωματικά εκ του φυσικού  :). Είναι μία από τις χρησιμότερες βιωματικές ασκήσεις.

Τα ίδια πάνω-κάτω ισχύουν για όλα τα μαθήματα. Εκτός από τους μαθητές που είναι διαφορετικοί σε καθε χρονιά, άλλοτε πιό "εύκολοι" και άλλοτε πιο "δύσκολοι", από εμάς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό το πως θα μεγιστοποιήσουμε το όφελος του κάθε μαθήματος.

Και σίγουρα όπως έχουν πει και άλλοι εδώ μέσα η αξιολόγηση των μαθητών δεν έχει να κάνει μόνο με τα διαγωνίσματα και την βαθμοθηρία.
 


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159772
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 480
Σύνολο: 486

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.