*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 17944 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
(Χωρίς τίτλο)
« στις: Ιουλίου 18, 2016, 09:44:41 am »
Ενα νέο πρόβλημα τώρα με β ανάθεση.
Σε γυμνάσιο τοποθετείται φυσικός με άρση υπεραριθμίας και μόρια (67) υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες
Την ίδια χρονιά τοποθετείται με οριστική τοπθέτηση μαθηματικός με μόρια (58) υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες
Ο φυσικός παίρνει 12 ώρες φυσική και διεκδικεί 4 ώρες γεωγραφία β ανάθεση, έτσι ώστε να φτάσει τις 16 και να πάει για συμπλήρωση ωραρίου μόνο 4 ώρες.
Ο μαθηματικός παίρνει 16 ώρες μαθηματικά και διεκδικεί τις ίδιες 4 ώρες  γεωγραφίας για να συμπληρώσει ωράριο.
Ποιος από τους δύο έχει δίκιο;
Θα ήθελα απαντήσεις αιτιολογημένες με βάση την νομοθεσία αν υπάρχει.
Ευχατιστώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:13:27 »

Αποσυνδεδεμένος cgs

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 18, 2016, 12:32:40 pm »
Κανείς.
Αν δεν υπάρχει ΠΕ15 οι ώρες μοιράζονται στους δύο κλάδους ΠΕ3 και ΠΕ4.

Για αυτό σε ρωτούσα πώς πάτε από μαθηματικά ....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 18, 2016, 12:35:13 pm από cgs »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 18, 2016, 01:26:10 pm »
Ευχαριστώ για απάντηση.
Δεν είναι στο δικο μου σχολείο. Είχα συζήτησει με ένα φίλο που μου έθεσε το πρόβλημα. Εγώ δεν ξέρω που θα είμαι.
θέλω όμως να σε ρωτήσω αν ξέρεις. Επειδή ο γνωστός μου ζήτησε την νομοθεσία και όχι αυτό που νομίζουμε ότι ισχύει.
α) με βάση ποια νομοθεσία προηγείται ο ΠΕ15 (γράφεις εφόσον δεν υπάρχει ΠΕ15); και
β) με βάση ποια νομοθεσία οι ώρες μοιράζονται στους ΠΕ04 και ΠΕ03;
Στο ΦΕΚ του 2016 η παράγαρφος που έγραφε (με στερίσκο σε παλαιότερο ΦΕΚ) " στην ανάθεση της γεωγραφίας προηγούνται οι ΠΕ15" δεν υπάρχει. Επίσης αναφέρεται ότι οι ώρες μοιράζονται όταν πρόκειται για διαφορετικές ειδικότητες που παίρνουν το μάθημα ως α ανάθεση. Δεν αναφέρει ουτε υποννοεί τι γίνεται με τις β αναθέσεις. Αν γνωρίζεις κάτι σχετικό στη νομοθεσία γράψτο για να το δω και να το συζητήσουμε .


Αποσυνδεδεμένος loumbago

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 18, 2016, 05:42:28 pm »
Στις β΄αναθέσεις, αν δεν ορίζεται ρητά κάποια ειδικότητα, προηγείται πάντα ο παλαιότερος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:13:27 »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #4 στις: Ιουλίου 18, 2016, 05:47:17 pm »
προς Loumbago.
Ευχαριστώ για απάντηση.
Δύο ερωτήσεις
α) Για την παλαιότητα υπάρχει κάποια νομοθεσία που να το αναφέρει με σαφήνεια;
β) Εφόσον παρουσιάστηκαν την ίδια χρονιά τα μόρια δεν παίζουν ρόλο;
Υπάρχει νομοθεσία; Γνωρίζεις κάτι ή αναφέρεσε στο τι ισχύει άτυπα σε όλα τα σχολεία; Αν ξέρεις νομοθεσία γράψτη για να την βρω και εγώ.

Αποσυνδεδεμένος loumbago

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #5 στις: Ιουλίου 18, 2016, 05:55:13 pm »
Παλαιότερος είναι αυτός που έχει τοποθετηθεί με την "παλαιότερη" πράξη ΠΥΣΔΕ. Αν και οι 2 είναι με την ίδια πράξη ΠΥΣΔΕ, τότε μετρούν τα μόρια μετάθεσης και παλαιότερος είναι αυτός με τα περισσότερα. Δεν μπορώ να το βρω αυτή τη στιγμή, αλλά μου το έχουν απαντήσει και εδώ οι συνάδελφοι, αλλά και οι αιρετοί του ΠΥΣΔΕ.

Αποσυνδεδεμένος ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #6 στις: Ιουλίου 18, 2016, 06:15:14 pm »
-Στην εγκύκλιο 118842/Γ2 /17-09-2008 αναφέρεται ότι:
«Με τα μαθήματα 1ης ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα 2ης ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες».

-Η υπουργική απόφαση 69598/Γ2/10-7-2006 (ΦΕΚ 1050

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #7 στις: Ιουλίου 18, 2016, 07:56:03 pm »
Προς αρχάγγελο
Όσα γράφεις τα γνωρίζω. Αν βρεις ότι το άρθρο 14 του ΠΔ 100/97 αναφέρει αυτό που έχεις με bold τότε θα έχεις προσφέρει μία σημαντική υπηρεσία στον κλάδο αλλά και στους εκπαδευτικους γενικότερα (το λέω αλήθεια χωρίς ίχνος ειρωνίας). Θα έχεις βοηθήσει να λυθούν πολλά προβλήματα τον Σεπτέμβριο.  Επειδή εγώ δεν έχω δει κάτι τέτοιο να αναφέρετε με σαφήνεια σε κανένα άρθρο (ειδικότερα στο 14/100/97).

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #8 στις: Ιουλίου 18, 2016, 08:24:45 pm »
Αυτή η εγκύκλιος του 2006 παράγραφος οκτώ
http://www.pde.gr/index.php?topic=28948.msg723198#msg723198
έχει αντικατασταθεί εξ ολοκλήρου ή εν μέρει δεν θυμάμαι από μεταγενέστερη του 2008, ψάξε βρες την κ κάνε συγκρίσεις, δεν την έχω πρόχειρη, αν δεν μνημονεύεται κάτι διαφορετικό για την συγκεκριμένη παράγραφο μπορεί να είναι ακόμα σε ισχύ. Μπορεί όμως να ισχύει η προτεραιότητα της αρχαιότερης οργανικής αν και μιλάμε για διαφορετικές ειδικότητες. Η απάντηση πάντως βρίσκεται σε εγκύκλιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 18, 2016, 08:28:58 pm από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #9 στις: Ιουλίου 18, 2016, 08:41:38 pm »
Ευχαριστώ.
Αν παραμενει ή όσι η  εγκύκλιος σε ισχύ είναι ένα πρόβλημα με δεδομένο ότι αναφέρεται σε ένα ΦΕΚ που έχει καταργηθεί με το ΦΕΚ των αναθέσεων του 2016. Υπάρχει όντως ένα πρόβλημα νομοθετικής σαφήνειας στο ποιος προηγείται στην

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #10 στις: Ιουλίου 18, 2016, 10:43:37 pm »
Θεωρώ δεδομένο ότι θα βγει εγκύκλιος με διευκρινίσεις επί των αναθέσεων μετά τις φετινές αλλαγές, επίσης υπάρχει κ το ερωτηματικό της ψηφισμένης γ ανάθεσης.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #11 στις: Νοεμβρίου 20, 2016, 10:59:26 am »
 Οι βλαβερές συνέπειες των β’ και γ’ αναθέσεων – μας αφορά όλους

 Το μάθημα των Θρησκευτικών φέτος βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων με βασικό θέμα τα Νέα Προγράμματα Σπουδών. Δόθηκε μεγάλη δημοσιότητα στις θέσεις των υπερασπιστών, αλλά και κατηγόρων της θεματολογίας των ΝΠΣ καθώς και του τρόπου διδασκαλίας. Ως σύλλογος έχουμε παρουσιάσει τις θέσεις μας βασιζόμενοι πάντα στην καλύτερη προσέγγιση-εφαρμογή των όποιων προγραμμάτων σπουδών καλούμαστε να διδάξουμε, όπως και στην ουσιαστική επαφή των μαθητών μας με το πανανθρώπινο φαινόμενο της θρησκείας καθώς και την καλλιέργεια της θρησκευτικής σκέψης και κριτικής ικανότητας τους. Δυστυχώς παρατηρούμε ότι ένα τεράστιο πρόβλημα που έχει προκύψει στο χώρο της θεολογικής εκπαίδευσης δεν αντιμετωπίστηκε με τη δέουσα προσοχή και μάλλον θεωρήθηκε ελάσσονος-λαθεμένα κατά τη γνώμη μας-σημασίας. Σύμφωνα, λοιπόν με τα στοιχεία που παραθέτουμε έχει γίνει κατάχρηση της εγκυκλίου που αφορά τη γ΄ανάθεση του μαθήματος των Θρησκευτικών στους φιλολόγους. Παρατηρούμε τα εξής: Δόθηκαν: Στους νομούς Αττικής 58 ώρες, Θεσσαλονίκης 52 ώρες και Δωδεκανήσων 44 ώρες σε φιλολόγους για συμπλήρωση ωραρίου! Επίσης 18 ώρες δόθηκαν, με κατ΄εξαίρεση ανάθεση σε άλλες ειδικότητες, σε μικρά νησιά των Δωδεκανήσων! Υπάρχουν και άλλοι νομοί που χρησιμοποίησαν το μέτρο με λιγότερες ώρες αναθέσεων, ή περιοχές όπως π.χ. η Κρήτη παρόλο που έχει τα περισσότερα κενά (ν. Ηρακλείου) δεν έχει δώσει ώρες σε φιλολόγους. Επίσης υπάρχουν Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας που αρνούνται πεισματικά να απαντήσουν στα επίσημα αιτήματά μας δηλώνοντας ότι ΘΑ ανακοινώσουν τα κενά και τις αναθέσεις (μετά από 2 μήνες λειτουργίας των σχολείων ακόμα τα ανακοινώνουν). Συμπεράσματα:  Αν θέλεις να μην εφαρμοστεί με τις καλύτερες προϋποθέσεις το ΝΠΣ ή να αποτύχει εντελώς, στέλνεις να κάνουν το μάθημα εκπαιδευτικοί που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τα Θρησκευτικά, ειδικά φέτος που ακόμα και έμπειροι Θεολόγοι με γνώσεις, χρειάζονται πολλές ώρες προετοιμασίας για να ανταποκριθούν. Δεύτερον: Αν θέλεις να εξαφανίσεις με νόμιμα μέσα ένα μάθημα μπορείς και χωρίς την επίσημη κατάργησή του. Εν προκειμένω, δεν διορίζεις Θεολόγους, ή χρησιμοποιείς το ψεύτικο δίλημμα: «Τι είναι καλύτερο, να μην γίνεται το μάθημα ή να το κάνουν άλλες ειδικότητες;» Η μόνη λύση φαίνεται να είναι η κατάργηση της γ΄ανάθεσης και η έγκαιρη πρόσληψη Θεολόγων ως προς τα πραγματικά κενά. Σύμφωνα με τα παραπάνω υποστηρίζουμε και διεκδικούμε τα εργασιακά και επιστημονικά μας δικαιώματα ώστε να πάψουν κάποιοι να μας θεωρούν εκπαιδευτικούς β διαλογής ή λιγότερο επιστήμονες από τους συναδέλφους των υπόλοιπων ειδικοτήτων. Ο στόχος όλων των Θεολόγων, όποια θέση και αν έχουμε σε σχέση με το περιεχόμενο του μαθήματος και τον τρόπο διδασκαλίας πρέπει να είναι κοινός: Αγωνιζόμαστε για μια ισότιμη αντιμετώπιση ώστε το μάθημα να διδάσκεται από ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ εφόσον δεν υπάρχει ανάλογη επιστημονική κατάρτιση σε κανέναν άλλο εκπαιδευτικό κλάδο.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ (ΠΑΣΑΘ)


Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2016/11/vlaveres-sinepies-ton-anatheseon-mas-afora-olous/


« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 20, 2016, 11:05:45 am από portokali »

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #12 στις: Νοεμβρίου 20, 2016, 01:47:30 pm »
Οι βλαβερές συνέπειες των β’ και γ’ αναθέσεων – μας αφορά όλους

 Το μάθημα των Θρησκευτικών φέτος βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων με βασικό θέμα τα Νέα Προγράμματα Σπουδών. Δόθηκε μεγάλη δημοσιότητα στις θέσεις των υπερασπιστών, αλλά και κατηγόρων της θεματολογίας των ΝΠΣ καθώς και του τρόπου διδασκαλίας. Ως σύλλογος έχουμε παρουσιάσει τις θέσεις μας βασιζόμενοι πάντα στην καλύτερη προσέγγιση-εφαρμογή των όποιων προγραμμάτων σπουδών καλούμαστε να διδάξουμε, όπως και στην ουσιαστική επαφή των μαθητών μας με το πανανθρώπινο φαινόμενο της θρησκείας καθώς και την καλλιέργεια της θρησκευτικής σκέψης και κριτικής ικανότητας τους. Δυστυχώς παρατηρούμε ότι ένα τεράστιο πρόβλημα που έχει προκύψει στο χώρο της θεολογικής εκπαίδευσης δεν αντιμετωπίστηκε με τη δέουσα προσοχή και μάλλον θεωρήθηκε ελάσσονος-λαθεμένα κατά τη γνώμη μας-σημασίας. Σύμφωνα, λοιπόν με τα στοιχεία που παραθέτουμε έχει γίνει κατάχρηση της εγκυκλίου που αφορά τη γ΄ανάθεση του μαθήματος των Θρησκευτικών στους φιλολόγους. Παρατηρούμε τα εξής: Δόθηκαν: Στους νομούς Αττικής 58 ώρες, Θεσσαλονίκης 52 ώρες και Δωδεκανήσων 44 ώρες σε φιλολόγους για συμπλήρωση ωραρίου! Επίσης 18 ώρες δόθηκαν, με κατ΄εξαίρεση ανάθεση σε άλλες ειδικότητες, σε μικρά νησιά των Δωδεκανήσων! Υπάρχουν και άλλοι νομοί που χρησιμοποίησαν το μέτρο με λιγότερες ώρες αναθέσεων, ή περιοχές όπως π.χ. η Κρήτη παρόλο που έχει τα περισσότερα κενά (ν. Ηρακλείου) δεν έχει δώσει ώρες σε φιλολόγους. Επίσης υπάρχουν Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας που αρνούνται πεισματικά να απαντήσουν στα επίσημα αιτήματά μας δηλώνοντας ότι ΘΑ ανακοινώσουν τα κενά και τις αναθέσεις (μετά από 2 μήνες λειτουργίας των σχολείων ακόμα τα ανακοινώνουν). Συμπεράσματα:  Αν θέλεις να μην εφαρμοστεί με τις καλύτερες προϋποθέσεις το ΝΠΣ ή να αποτύχει εντελώς, στέλνεις να κάνουν το μάθημα εκπαιδευτικοί που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τα Θρησκευτικά, ειδικά φέτος που ακόμα και έμπειροι Θεολόγοι με γνώσεις, χρειάζονται πολλές ώρες προετοιμασίας για να ανταποκριθούν. Δεύτερον: Αν θέλεις να εξαφανίσεις με νόμιμα μέσα ένα μάθημα μπορείς και χωρίς την επίσημη κατάργησή του. Εν προκειμένω, δεν διορίζεις Θεολόγους, ή χρησιμοποιείς το ψεύτικο δίλημμα: «Τι είναι καλύτερο, να μην γίνεται το μάθημα ή να το κάνουν άλλες ειδικότητες;» Η μόνη λύση φαίνεται να είναι η κατάργηση της γ΄ανάθεσης και η έγκαιρη πρόσληψη Θεολόγων ως προς τα πραγματικά κενά. Σύμφωνα με τα παραπάνω υποστηρίζουμε και διεκδικούμε τα εργασιακά και επιστημονικά μας δικαιώματα ώστε να πάψουν κάποιοι να μας θεωρούν εκπαιδευτικούς β διαλογής ή λιγότερο επιστήμονες από τους συναδέλφους των υπόλοιπων ειδικοτήτων. Ο στόχος όλων των Θεολόγων, όποια θέση και αν έχουμε σε σχέση με το περιεχόμενο του μαθήματος και τον τρόπο διδασκαλίας πρέπει να είναι κοινός: Αγωνιζόμαστε για μια ισότιμη αντιμετώπιση ώστε το μάθημα να διδάσκεται από ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ εφόσον δεν υπάρχει ανάλογη επιστημονική κατάρτιση σε κανέναν άλλο εκπαιδευτικό κλάδο.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ (ΠΑΣΑΘ)


Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2016/11/vlaveres-sinepies-ton-anatheseon-mas-afora-olous/
Στην Κρήτη δεν έγιναν τρίτες αναθέσεις σε φιλολόγους,γιατί δεν υπάρχουν φιλόλογοι!Άμα αντιμετωπίζετε το θέμα με τόση προχειρότητα,δεν θα σας πάρουν στα σοβαρά. Ξεκινήστε απο το πόσες θέσεις μόνιμων και αναπληρωτών δίνουν οι δανειστές στο Παιδείας. Δεν θέλω να αναφερθώ στο γεγονός πως χάθηκαν πολλοί μόνιμοι διορισμοί την τελευταία πενταετία,γιατι δεν θέλατε να γίνει ασεπ. Μην την πιάσουμε αυτή την κουβέντα. Η ουσία είναι πως όταν πας να διεκδικήσεις το δίκιο σου με νόμιμα μέσα, πρέπει να ψάξεις πολύ καλά το τι είναι νόμιμο. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο τι νομίζεις και τι είναι πραγματικά νόμιμο και αυτό εκμεταλεύεται το Υπουργείο και σας κάνει ζημιά!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 20, 2016, 01:53:04 pm από origenis »

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #13 στις: Νοεμβρίου 20, 2016, 02:19:25 pm »
Ειναι δυνατόν οι φιλόλογοι να διδάσκουν θρησκευτικά;; Ανοίγουν επικίνδυνοι δρόμοι...
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι,

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 559
Σύνολο: 567

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.