*

Αποστολέας Θέμα: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016  (Αναγνώστηκε 30380 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #112 στις: Σεπτέμβριος 11, 2016, 11:45:23 μμ »
Με το νέο τύπο σχολείου η φοίτηση διαρκεί 4 χρόνια στο Γυμνάσιο και 4 χρόνια στο Λύκειο. Στο Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού Γυμνασίου, προσαρμοσμένο στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, εμπλουτισμένο με θεωρητικά και εργαστηριακά μαθήματα προεπαγγελαμτικής ετοιμότητας.

Στο Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού Επαγγελματικού Γυμνασίου προσαρμοσμένο στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών. Αυτές οι αλλαγές θέτουν τέλος αφενός στο άναρχο νομοθετικό πλαίσιο, υπό το οποίο λειτουργούσαν ως τώρα αυτές οι δομές και αφετέρου τερματίζουν την άκαιρη, άσκοπη και αναιτιολόγητη πρόωρη εξειδίκευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

τι εννοεί ο φιλόσοφος;

το πιθανότερο δάσκαλος που δεν έχει καμία σχέση με βθμια και τεχνική εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:43:47 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #113 στις: Σεπτέμβριος 12, 2016, 12:20:09 πμ »
Με το νέο τύπο σχολείου η φοίτηση διαρκεί 4 χρόνια στο Γυμνάσιο και 4 χρόνια στο Λύκειο. Στο Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού Γυμνασίου, προσαρμοσμένο στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, εμπλουτισμένο με θεωρητικά και εργαστηριακά μαθήματα προεπαγγελαμτικής ετοιμότητας.

Στο Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού Επαγγελματικού Γυμνασίου προσαρμοσμένο στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών. Αυτές οι αλλαγές θέτουν τέλος αφενός στο άναρχο νομοθετικό πλαίσιο, υπό το οποίο λειτουργούσαν ως τώρα αυτές οι δομές και αφετέρου τερματίζουν την άκαιρη, άσκοπη και αναιτιολόγητη πρόωρη εξειδίκευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

τι εννοεί ο φιλόσοφος;

Τί δεν καταλαβαίνεις από αυτό που υπογράμμισες;
Όλα τα επίθετα αναφέρονται στην "εξειδίκευση"
Και η τελευταία αναφέρεται στους αναφερόμενους μαθητές.

Διαφωνείς;
Το αποτέλεσμα τόσων χρόνων "διδασκαλίας" σου στην "Ειδική" σου δείχνει ότι "πάμε καλά";
Ειδικά για την "Ειδική".....Το "αποτέλεσμα";

ΟΚ: Κατάλαβα.


Άποψή μου; Ότι πάμε καλά._

Αποσυνδεδεμένος Lindape

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 164
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #114 στις: Σεπτέμβριος 12, 2016, 12:33:10 πμ »
Τα δδ, εε, γ ειναι τελείως απαράδεκτα....υπάρχει περίπτωση να μην ψηφιστεί ;;;
Η εμπειρία μου, μου δείχνει ότι απαράδεκτοι είναι και όσοι συναδελφοι αγοράζουν ένα μεταπτυχιακό και μπαινουν στην ειδική αγωγή χωρίς να ενδιαφερονται. Οχι, δεν είμαι τέλεια. Ναι, φυσικά και θέλω να "βολευτώ". Ομως ας σταματήσουμε να γενικεύουμε καταστάσεις. πχ καθηγητής χωρις καμια ειδικευση, χωρίς καμιά γνώση  αλλά με πολύ αγάπη και θέληση να πετύχει ο μαθητής του κατάφερε και τον έφτασε σε επίπεδο να γράψει 18 σε βασικό μαθημα στις πανελλήνιες. Αλλος πάλι της ειδικής αγωγής απλά τον χαρακτήριζε, υπερικνητικό , τεμπέλη....Ναι συνάδελφοι τεμπέλη...ενας της ειδικης αγωγής. Ενα δυσλεκτό μαθητή. Οσοι ασχολούμαστε με την ειδική αγωγή , νομίζω, ότι γνωρίζουμε ότι αυτός είναι ένας χαρακτηρισμός αυτών των παιδιών απο συναδέλφους και ανθρώπους που δε γνωρίζουν. Είναι απαράδεκτο να το ακούμε απο ειδικευμένους συναδέλφους. Μήπως τελικά η ειδικευση δεν είναι αρκετη και αυτό που απαιτέιται είναι παιδαγωγική αγάπη; Λυπάμαι αλλα δεν θα ταχτώ υπερ του απαράδεκτου. Θα ευχομαι και δε θα σταματήσω να ελπίζω ότι εκει ανάμεσα θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα πιστεχουν στις δυνατότηττες κάποιων παιδιών. Θα ευχομαι και θα ελπίζω ότι ακόμη και αν αγόρασαν το μεταπτυχιακό τους θα θελήσουν να προσφέρουν στα παιδιά που και μπορούν και θελούν να διδαχτούν.

Για ποι λόγο δεν βλέπω κανένα σχολιο για τα πτυχια αυτα που καποιοι πήραν εναντι 4.500 ευρω και 8.000 και μάλιστα σε ένα χρόνο;
Για ποιο λόγο δε ζητάνε όλοι αυτοί οι σύλλογοι εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής να διαπιστώθει αν και κατα πόσο αυτό είανι κάτι που το κέρδισαν με την αξία τους. Γνωρίζεται ότι μεταξύ ολων των άλλων αποκτούν και επάρκεια ξένης γλώσσας; Τελικά ένα μετατυχιακό ή ένα σεμινάριο 400 ωρών ειναι αρκετα ωστε να αποκτήσεις τις καταλλήλες γνώσεις, δεξιότητες για την ειδική αγωγή;

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #115 στις: Σεπτέμβριος 12, 2016, 12:40:19 πμ »
Σωστά τα λες! Ας μας έβαζαν όλους έτσι χύμα. Τι δώσαμε τόσα λεφτά για σεμινάρια και μεταπτυχιακά;;;
Αφού το ταλέντο είναι έμφυτο. Ή το χεις ή δε το χεις.
Να υποθέσω ότι αν χρειαστεί (γερή να είσαι πάντα) επισκέπτεσαι πρακτικό γιατρό και αν γεννήσεις ή γέννησες πήγες σε  μαμή. Έλα μωρέ θέμα εμπειρίας είναι...


ΥΓ Αγαπητοί διαχειριστές, προσθέστε το emoticon με τη φατσούλα που βγάζει όπλο και αυτοπυροβολείται. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

ΥΓ2 Εκεί που έριξα τρελό γέλιο ήταν εκεί που λες για τα αμφιβόλου προελεύσεως σεμινάρια και μεταπτυχιακά, τα οποία οι μόνιμοι εγκαίρως (όχι σαν εμάς τους βλάκες) καταλάβατε ότι δε προσφέρουν τίποτα και τα παρακάμψατε μια κι έξω.
Και ξανά το ανθρωπάκι που αυτοπυροβολείται. 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2016, 09:09:04 πμ από Wolowitz »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:43:47 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #116 στις: Σεπτέμβριος 12, 2016, 01:10:53 πμ »
Απλά:

Πολλές φορές δεν χρειάζεται ΚΑΝ να απαντήσεις: Σε "ώτα μη ακοόντων".

1 μόνο: Οι αντιλήψεις ΔΕΝ αλλάζουν ΟΠΟΙΟΣ νόμος (και "προϋποθέσεις" κριτηρίων) να φτιαχτεί.
Τα πράματα έρχονται ΜΟΝΑ τους.

Συνεχίστε. Απλά. Θα "έρθει" μόνο του.

Αποσυνδεδεμένος Melisa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #117 στις: Σεπτέμβριος 16, 2016, 01:05:50 μμ »
Μιλάς με γρίφους γέροντα

Αποσυνδεδεμένος kolokotronis87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #118 στις: Δεκέμβριος 08, 2016, 12:07:34 μμ »
Η εμπειρία μου, μου δείχνει ότι απαράδεκτοι είναι και όσοι συναδελφοι αγοράζουν ένα μεταπτυχιακό και μπαινουν στην ειδική αγωγή χωρίς να ενδιαφερονται. Οχι, δεν είμαι τέλεια. Ναι, φυσικά και θέλω να "βολευτώ". Ομως ας σταματήσουμε να γενικεύουμε καταστάσεις. πχ καθηγητής χωρις καμια ειδικευση, χωρίς καμιά γνώση  αλλά με πολύ αγάπη και θέληση να πετύχει ο μαθητής του κατάφερε και τον έφτασε σε επίπεδο να γράψει 18 σε βασικό μαθημα στις πανελλήνιες. Αλλος πάλι της ειδικής αγωγής απλά τον χαρακτήριζε, υπερικνητικό , τεμπέλη....Ναι συνάδελφοι τεμπέλη...ενας της ειδικης αγωγής. Ενα δυσλεκτό μαθητή. Οσοι ασχολούμαστε με την ειδική αγωγή , νομίζω, ότι γνωρίζουμε ότι αυτός είναι ένας χαρακτηρισμός αυτών των παιδιών απο συναδέλφους και ανθρώπους που δε γνωρίζουν. Είναι απαράδεκτο να το ακούμε απο ειδικευμένους συναδέλφους. Μήπως τελικά η ειδικευση δεν είναι αρκετη και αυτό που απαιτέιται είναι παιδαγωγική αγάπη; Λυπάμαι αλλα δεν θα ταχτώ υπερ του απαράδεκτου. Θα ευχομαι και δε θα σταματήσω να ελπίζω ότι εκει ανάμεσα θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα πιστεχουν στις δυνατότηττες κάποιων παιδιών. Θα ευχομαι και θα ελπίζω ότι ακόμη και αν αγόρασαν το μεταπτυχιακό τους θα θελήσουν να προσφέρουν στα παιδιά που και μπορούν και θελούν να διδαχτούν.

Για ποι λόγο δεν βλέπω κανένα σχολιο για τα πτυχια αυτα που καποιοι πήραν εναντι 4.500 ευρω και 8.000 και μάλιστα σε ένα χρόνο;
Για ποιο λόγο δε ζητάνε όλοι αυτοί οι σύλλογοι εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής να διαπιστώθει αν και κατα πόσο αυτό είανι κάτι που το κέρδισαν με την αξία τους. Γνωρίζεται ότι μεταξύ ολων των άλλων αποκτούν και επάρκεια ξένης γλώσσας; Τελικά ένα μετατυχιακό ή ένα σεμινάριο 400 ωρών ειναι αρκετα ωστε να αποκτήσεις τις καταλλήλες γνώσεις, δεξιότητες για την ειδική αγωγή;
Συ γνώμη που στο λέω αλλά και στην ειδική υπάρχουν παιδιά τεμπέλικα.ειδική σημαίνει παιδιά με μιωμένες ικανότητες εκμάθησης έναντι των άλλων παιδιών λόγω κάποιου προβλήματος και/ή θέλουν ένα διαφορετικό τρόπο εκπαίδευσης για να αποδώσουν το μέγιστο των ικανοτήτων τους.Δεν σημαινει δηλαδή ανοσία στην τεμπελιά.Βέβαια λόγω του προβλήματος τους πολλές φορές απογοητεύονται και δεν διαβάζουν ή δεν ασχολουνται (και δυστυχώς πολλές φορές δεν μπορείς να κάνεις τιποτα) , αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1386
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #119 στις: Δεκέμβριος 08, 2016, 03:00:32 μμ »
Στο νομοσχέδιο υπάρχει περίπτωση η προϋπηρεσία να μετρά μόνο στην ειδικη; Ο ΣΑΝ ζητά επικουρικό πίνακα με τις νηπιαγωγούς που έχουν προϋπηρεσία στην ειδική.
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #120 στις: Δεκέμβριος 09, 2016, 06:10:19 μμ »
Στο νομοσχέδιο υπάρχει περίπτωση η προϋπηρεσία να μετρά μόνο στην ειδικη; Ο ΣΑΝ ζητά επικουρικό πίνακα με τις νηπιαγωγούς που έχουν προϋπηρεσία στην ειδική.

δεν υπάρχει κάποιο ανοιχτό νομοσχέδιο για ειδική αυτή την στιγμή
το νήμα αυτό είναι για νόμο που ψηφίστηκε το καλοκαίρι

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #121 στις: Δεκέμβριος 09, 2016, 10:31:22 μμ »
Αν και δεν ειναι απολυτα σχετικο με το θεμα ρωτω οποιον/α γνωριζει. Μπορει να εχει οργανικη σε ΣΜΕΑΕ καποιος που δεν εχει ειδικοτητα ειδικη αγωγη; γιατι εχει συμβει και αυτο σε τουτη τη χωρα...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχέδιο Νόμου με Θέματα Ειδικής Αγωγής 05-08-2016
« Απάντηση #122 στις: Δεκέμβριος 10, 2016, 12:42:56 πμ »
Αν και δεν ειναι απολυτα σχετικο με το θεμα ρωτω οποιον/α γνωριζει. Μπορει να εχει οργανικη σε ΣΜΕΑΕ καποιος που δεν εχει ειδικοτητα ειδικη αγωγη; γιατι εχει συμβει και αυτο σε τουτη τη χωρα...

τι εννοείς "ειδικότητα ειδική αγωγή"

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158565
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 477
Σύνολο: 500

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.