0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με το νέο τύπο σχολείου η φοίτηση διαρκεί 4 χρόνια στο Γυμνάσιο και 4 χρόνια στο Λύκειο. Στο Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού Γυμνασίου, προσαρμοσμένο στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, εμπλουτισμένο με θεωρητικά και εργαστηριακά μαθήματα προεπαγγελαμτικής ετοιμότητας.Στο Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού Επαγγελματικού Γυμνασίου προσαρμοσμένο στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών. Αυτές οι αλλαγές θέτουν τέλος αφενός στο άναρχο νομοθετικό πλαίσιο, υπό το οποίο λειτουργούσαν ως τώρα αυτές οι δομές και αφετέρου τερματίζουν την άκαιρη, άσκοπη και αναιτιολόγητη πρόωρη εξειδίκευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.τι εννοεί ο φιλόσοφος;
Τα δδ, εε, γ ειναι τελείως απαράδεκτα....υπάρχει περίπτωση να μην ψηφιστεί ;;;
Η εμπειρία μου, μου δείχνει ότι απαράδεκτοι είναι και όσοι συναδελφοι αγοράζουν ένα μεταπτυχιακό και μπαινουν στην ειδική αγωγή χωρίς να ενδιαφερονται. Οχι, δεν είμαι τέλεια. Ναι, φυσικά και θέλω να "βολευτώ". Ομως ας σταματήσουμε να γενικεύουμε καταστάσεις. πχ καθηγητής χωρις καμια ειδικευση, χωρίς καμιά γνώση αλλά με πολύ αγάπη και θέληση να πετύχει ο μαθητής του κατάφερε και τον έφτασε σε επίπεδο να γράψει 18 σε βασικό μαθημα στις πανελλήνιες. Αλλος πάλι της ειδικής αγωγής απλά τον χαρακτήριζε, υπερικνητικό , τεμπέλη....Ναι συνάδελφοι τεμπέλη...ενας της ειδικης αγωγής. Ενα δυσλεκτό μαθητή. Οσοι ασχολούμαστε με την ειδική αγωγή , νομίζω, ότι γνωρίζουμε ότι αυτός είναι ένας χαρακτηρισμός αυτών των παιδιών απο συναδέλφους και ανθρώπους που δε γνωρίζουν. Είναι απαράδεκτο να το ακούμε απο ειδικευμένους συναδέλφους. Μήπως τελικά η ειδικευση δεν είναι αρκετη και αυτό που απαιτέιται είναι παιδαγωγική αγάπη; Λυπάμαι αλλα δεν θα ταχτώ υπερ του απαράδεκτου. Θα ευχομαι και δε θα σταματήσω να ελπίζω ότι εκει ανάμεσα θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα πιστεχουν στις δυνατότηττες κάποιων παιδιών. Θα ευχομαι και θα ελπίζω ότι ακόμη και αν αγόρασαν το μεταπτυχιακό τους θα θελήσουν να προσφέρουν στα παιδιά που και μπορούν και θελούν να διδαχτούν.Για ποι λόγο δεν βλέπω κανένα σχολιο για τα πτυχια αυτα που καποιοι πήραν εναντι 4.500 ευρω και 8.000 και μάλιστα σε ένα χρόνο;Για ποιο λόγο δε ζητάνε όλοι αυτοί οι σύλλογοι εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής να διαπιστώθει αν και κατα πόσο αυτό είανι κάτι που το κέρδισαν με την αξία τους. Γνωρίζεται ότι μεταξύ ολων των άλλων αποκτούν και επάρκεια ξένης γλώσσας; Τελικά ένα μετατυχιακό ή ένα σεμινάριο 400 ωρών ειναι αρκετα ωστε να αποκτήσεις τις καταλλήλες γνώσεις, δεξιότητες για την ειδική αγωγή;
Στο νομοσχέδιο υπάρχει περίπτωση η προϋπηρεσία να μετρά μόνο στην ειδικη; Ο ΣΑΝ ζητά επικουρικό πίνακα με τις νηπιαγωγούς που έχουν προϋπηρεσία στην ειδική.
Αν και δεν ειναι απολυτα σχετικο με το θεμα ρωτω οποιον/α γνωριζει. Μπορει να εχει οργανικη σε ΣΜΕΑΕ καποιος που δεν εχει ειδικοτητα ειδικη αγωγη; γιατι εχει συμβει και αυτο σε τουτη τη χωρα...