0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ενεργοποιήθηκε ο κόφτης. Μείον 30% οι προσλήψεις δασκάλων! 10 Οκτώβριος 2016 Ιωάννης ΠαπαδόπουλοςΠάνω από 30% είναι μειωμένες οι προσλήψεις αναπληρωτών, μέχρι στιγμής, στον κλάδο των δασκάλων. Συγκεκριμένα πέρσι προσλήφθηκαν λίγο πάνω από 4000 για τις ανάγκες των πρωινών και ολοήμερων τμημάτων. Φέτος μέχρι και τη στιγμή που μιλάμε έχουν γίνει 2615 προσλήψεις και έχουν εξαγγελθεί άλλες 100 μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Σίγουρα θα υπάρξουν και άλλες φάσεις προσλήψεων όμως με βεβαιότητα το σύνολο των προσλήψεων για τη φετινή χρονιά δύσκολα θα ξεπεράσει τις 3000.
... αναμενόμενο....Αν όχι επιβεβλημένο....
Καλησπέρα, παιδιά! Σήμερα πρώτη μέρα με τα προσφυγάκια. Μεγάλη λαχτάρα είχαν να ξεκινήσει το σχολείο! Από τους 5 εκπαιδευτικούς μειωμένου ωραρίου που είχαμε προσληφθεί στη ΔΥΕΠ, παρουσιάστηκαν 3. Δασκάλα ήμουν μόνο εγώ, ενώ λέει οι άλλες 2 θα έρθουν αύριο. Το θέμα με τις προσλήψεις στις ΔΥΕΠ είναι ότι πήραν περισσότερους από όσους χρειάζονταν σε πρώτη φάση, με αποτέλεσμα να πάρουν ακόμα και 7 ώρες κάποιοι συνάδελφοι.
Επίσης πέρα από το τι γίνεται με όσους εργάζονται τόσα χρόνια και φέτος μπορεί να μην εργαστούν, αναρωτήθηκε κανείς τι γίνεται με τους πιο πρόσφατους απόφοιτους που με αυτά τα μέτρα αλλά και με τα κριτήρια που ισχύουν, δεν πρόκειται να εργαστούν ποτέ?
Έχεις δίκιο και είναι μεγάλη κουβέντα. Όμως, υπάρχει μια σημαντική διαφορά. Πρωτοδούλεψα στο δημόσιο το 2011 και από τότε δεν έχασα χρονιά. Θα ήταν 1000 φορές καλύτερο να μην είχα εργαστεί ούτε τότε ούτε αργότερα, από το να έχω εργαστεί 5 χρόνια και τώρα να πετιέμαι στο δρόμο, για τον απλούστατο λόγο ότι με το πέρασμα των χρόνωνυπάρχει προσωπικός προγραμματισμός σε εξέλιξη, αλλά και προϋπηρεσία. Θα ήταν πολύ ευκολότερο για μένα να βρω άλλη δουλειά τότε, παρά να βρω τώρα, κυρίως διότι έχοντας τότε 0 μόρια δεν θα είχα να χάσω κάτι, ούτε προγραμματισμός υπήρχε. Τώρα όμως έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στη ζωή μου, και η ανεργία είναι η απόλυτη καταστροφή. Άλλο να έχεις ξεκινήσει εδώ και χρόνια, κι άλλο να μην έχεις.