*

Αποστολέας Θέμα: Αγγλικά Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 78920 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #126 στις: Απριλίου 15, 2010, 09:39:17 am »
Η ορθογραφία είναι αμελητέα ποσότητα και σκοπό έχει να βοηθήσει τους μαθητές της β και γ γυμνασίου. Ο πιο αντικειμενικά δίκαιος τρόπος είναι με αριθμό λέξεων. π.χ. 30 λέξεις από 0,1 η λέξη.
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:51:01 »

Αποσυνδεδεμένος talkinghead

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #127 στις: Απριλίου 21, 2010, 11:19:38 pm »
Φέτος είναι η 1η χρονιά που είμαι στην Δευτεροβάθμια (στην Πρωτοβάθμια έχω φάει ήδη κάμποσα χρόνια) και έχω αγχωθεί αρκετά με το τί θα δουν τα ματάκια μου τον Ιούνη...

Για όποιον ενδιαφέρεται επισυνάπτω το περσυνο αρχείο με τις οδηγίες που έστειλε η σύμβουλος για την εξέταση των γερμανικών και ελπίζω να σας βοηθήσει.

Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #128 στις: Απριλίου 25, 2010, 05:00:26 pm »
Συναδελφοι/-σσες Αγγλικων, ειχαμε συζητησει μερικα πραγματακια στην αρχη της χρονιας για τα νεα βιβλια και την ελλειψη ακουστικου υλικου. Τωρα που τελειωνει η χρονια μπορειτε να κανετε μια αποτιμηση των νεων βιβλιων; Πως σας βγηκαν;μεχρι που φτασατε;Πως φανηκαν στα παιδια;
Για να μιλησω για τον εαυτο μου, εγω διδαξα τα εξης επιπεδα:
Α' Γυμνασιου, προχωρημενους: Αν και το βιβλιο εχει πολυ υλικο, μου φανηκε γενικα πολυ ευκολο, και στα παιδια το ιδιο. Τα κειμενα βατα, το λεξιλογιο οχι τεραστιο, λιγες λεξεις ηταν αγνωστες στην ουσια και η γραμματικη πολυ βασικη! Ωρες ωρες το εβρισκα βαρετο, ως προς τη θεματολογια.Τελειωνω το κεφ. 8.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 26, 2010, 02:39:34 pm από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος vivi06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #129 στις: Απριλίου 26, 2010, 12:04:12 am »
ας παραθεσω κ τη δικη μου αποψη λοιπον...
ημουν πολυ διστακτικη στη χρηση των βιβλιων αλλα μπορω να πω οτι σε γενικες γραμμες με εξεπληξαν ευχαριστα. και για να γινω πιο σαφης...
1. α γυμνασιου διδαξα το βιβλιο των προχωρημενων (εχω φτασει στο κεφ4, αλλα απο γραμματικη τελειωσα ολους τους χρονους - ποτε δεν ακολουθω το βιβλιο). το βιβλιο μου φανηκε πολυ ευχαριστο κ ωραια γραμμενο, με υλικο καταλληλο για την ηλικια κ το επιπεδο των παιδιων - ακομα κ οι αδυναμοι μαθητες (γιατι στο σχολειο μου δεν εχουμε επιπεδα, τους εβαλα ολους στους προχωρημενους) δεν εχουν προβλημα να ακολουθησουν το βιβλιο. φυσικα μεγαλο μειον η ελλειψη σιντι, αλλα γιαυτο δεν φταινε οι συγγραφεις. μαλιστα πολλα λισενινγκ τους τα υπαγορευω γιατι ειναι αρκετα ενδιαφεροντα. επισης ευχαριστη εκπληξη ηταν το πραγματικα διαθεματικο πνευμα του βιβλιου κ ποσο ευκολα εβγαζα επιπλεον δραστηριοτητες προτζεκτ κλπ απο καθε κεφαλαιο. λυπαμαι που δεν το τελειωνουμε. βεβαια παντα χρησιμοποιω κ αλλες πηγες κ ποτε δεν μενουμε στο βιβλιο απλα.
2. β γυμνασιου προχωρημενοι. πολλοι συναδελφοι παραπονιουνται οτι ειναι δυσκολο. για μενα ειναι το καλυτερο απο ολα τα βιβλια του δημοσιου που εχω δει. πολυ ωραια δομη, δυσκολα μεν κειμενα, αλλα κειμενα που ιντριγκαρουν τους μαθητες με πολυ διαθεματικοτητα - πολλες φορες οι μαθητες μου φερνουν επιπλεον πληροφοριες (πχ για τα ηφαιστεια, την σαντορινη, το τριγωνο των βερμουδων κλπ) εχουν κανει απειρα προτζεκτ εμπνευσμενα απο το βιβλιο. εχουμε δει ντοκιμαντερ κλπ κλπ κ τα λισενινγκ ειναι επισης πολυ ενδιαφεροντα. μπορω να πω οτι - εφοσον δεν στεκεσαι σε μικρα πραγματα οπως το να μαθουν τα παιδια 100 λεξεις ανα σελιδα κ χειριζεσαι τα κειμενα ως εναυσμα προς συζητηση κ ερευνα ειναι πραγματικα πολυ καλο. εχω ολοκληρωσει το 3 αλλα απο θεμα γραμματικης εχουμε κανει ολους τους χρονους κ παρα πολλα προτζεκτ. θα ηθελα να τελειωσω το συγκεκριμενο βιβλιο, ειδικα το κεφ 4 που μιλαει για τη νεα παιδαγωγικη του καζαντζακη - θα τους το κανω του χρονου κ ας μην προβλεπεται...
3. γ γυμνασιου αναγκαστικα αρχαριων γιατι δεν βγηκε προχωρημενων. 3000 επιπεδα κατω απο της δευτερας. πως θα δουν τα παιδια του χρονου ενα βιβλιο που μπροστα στο προηγουμενο ειναι αλφαβηταρι, δεν ξερω... θα γελασουμε παντως.
εχω βαρεθει να βαζω χι στις απαραδεκτες ασκησεις που δεν εχουν ουτε λογο υπαρξης ουτε παιδαγωγικο σκοπο - πρεπει να εγινε το βιβλιο στην πραγματικοτητα σε μια βδομαδα. κ φυσικα δεν εγινε ποτε προυφ ριντινγκ πραγμα πραγματικα αισχρο! ακομα κ σε τιτλους κεφαλαιων εχει λαθη! για να μην πω για την κακομοιρα την μισα μπαρτον που ειναι γραμμενη με 100 διαφορετικους τροπους στην ιδια σελιδα! γενικως, μια αηδια... εφτασα στο 5 κεφαλαιο κ αυτο γιατι περναω τις σελιδες σαν να ξεφυλλιζω το κοσμοπολιταν (συγγνωμη, στο κοσμοπολιταν διαβαζω κ κανενα αρθρο, στο συγκεκριμενο βιβλιο δεν κανω πανω απο 1 ασκηση στη σελιδα).
 γενικως εχει ωραια θεματα που δεν τα εκμεταλλευεται... κ φυσικα το απαραδεκτο "διαθεματικο" μαθημα φυσικης που κατευθειαν του εβαλα χι... οποιος θελει να μαθει την φυγοκεντρο δυναμη στα αγγλικα ας περασει πρωτα στο φυσικο κ ας το μαθει ως ορολογια - κ μετα ας εξηγησει κ σε μενα την αμοιρη αγγλικου πως λειτουργει γιατι δεν εβγαζα ακρη! (παντα σκραπας στη φυσικη γαρ)
κ φυσικα δουλευαμε κυριως εκτος βιβλιου, με εκθεσεις εμπνευσμενες απο το θεμα τις ενοτητας, λισενινγκ απο αλλα βιβλια, προτζεκτ πανω στη θεματολογια αλλα σε καμια περιπτωση απο αυτα που εχει μεσα γιατι ειναι πολυ "ακυρα". οποιος εκανε το προτζεκτ με το λουνα παρκ ας μας πει τη γνωμη του, εγω απλα βαζω χι στις σελιδες, τοσο πολυ το μισω.
δεν ειμαι πολυ αντικειμενικη, αλλα χιλιες φορες να εκανα το βιβλιο της β που μου αρεσει κιολας! αυτα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:51:01 »

Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #130 στις: Απριλίου 26, 2010, 02:36:49 pm »
Ευχαριστω για την απαντηση σου που πραγματικα ηταν πολυ διαφωτιστικη. Φαινεται οτι εχεις δουλεψει πολυ τα βιβλια, και εκανες οτι καλυτερο μπορουσες για να εμπνευσεις και να κινητοποιησεις τα παιδια! Πραγματικα αυτο επρεπε να κανουμε ολοι...αν ειχαμε χρονο, αρκετες ωρες διδασκαλιας εννοω. Θα ηθελα να σταθω στην υλη που εχεις καλυψει και να σε ρωτησω κατι, με καμμια διαθεση κριτικης. Απο τοσα λιγα κεφαλαια πως θα βαλεις θεματα εξετασεων; Ο λογος που εγω προχωρουσα προσπαθωντας να καλυψω οσα περισσοτερα κεφαλαια γινεται, εχοντας κανει ελαχιστα project, ειναι για να εχω κατι να βαλω στις εξετασεις του Ιουνιου. Εκτος απο την Α Γυμνασιου, που εχει αρκετα κειμενα, τα αλλα δυο βιβλια που διδαξα μπορει να εχουν μεγαλα κειμενα, ομως δεν προσφερονται για επεξεργασια καταλληλη και για εξετασεις. Αν σκεφτεις δε οτι καποια τα εβαλα στα διαγωνισματα τριμηνων, γιατι προσπαθω να εχουν το format των εξετασεων, δεν μενουν και πολλα για επεξεργασια στις εξετασεις. Ειναι ενα θεμα που μας απασχολει στο τελος της χρονιας, δεν ειναι ευκολο να βγαλεις υλικο διαγωνισματος που να καλυπτει περιπου 4 σελ. οταν δεν εχεις κανει αρκετα.
Του χρονου θα τα συνεχισεις η θα προχωρησεις στο επομενο βιβλιο;
Εμενα παντως με κουρασαν αυτα τα βιβλια, ισως του χρονου που θα εχω απαλλαγει απο το αγχος του καινουριου που το ανακαλυπτεις σιγσ-σιγα κανω κι εγω περισσοτερα πραγματα, αλλωστε παντα τα πραγματα βελτιωνονται τον επομενο χρονο, αν θελεις να κανεις δουλεια!

Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #131 στις: Απριλίου 26, 2010, 02:54:14 pm »
Μιας και ειπες οτι δεν εχετε επιπεδα και στη

Αποσυνδεδεμένος vivi06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #132 στις: Απριλίου 26, 2010, 09:33:40 pm »
οσον αφορα την υλη για εξετασεις, εχω παρα πολλα πραγματα να τους βαλω. καταρχην, πριν απο καθε διαγωνισμα (κ τωρα που γραφω ειμαι στη μεση συνταξης του επομενου διαγωνισματος της πρωτης) τους δινω φωτοτυπημενες ολες τις λεξεις των κεφαλαιων που συμπεριλαμβανονται στο διαγωνισμα. αντι να τρωω χρονο γραφοντας λεξεις στον πινακα κλπ, τους ζητω να σημειωνουν μονο οσες τους δυσκολευουν πολυ στην κατανοηση (οχι την αυτολεξει μεταφραση του κειμενου, αλλα στην κατανοηση του γενικου νοηματος του μαθηματος) κ στο τελος για επαναληψη τους δινω τη φωτοτυπια. τα λεξιλογια περιλαμβανουν και συνωνυμα αντιθετα και παραγωγα και καθε διαγωνισμα περιλαμβανει επισης 1 ασκηση ορθογραφιας για να εξοικειωθουν με την υπαγορευση, 1 κειμενο για κατανοηση λογου κ μια εκθεση (καθοδηγουμενη και φυσικα διδαγμενη). οποτε ο τροπος που κανω το διαγωνισμα κ κατεπεκταση την τελικη εξεταση του ιουνιου ειναι ως εξης: 1 ορθογραφια, 3-4 ασκησεις λεξιλογιου με παραγωγα συνωνυμα εκφρασεις κλπ, 2-4 (αναλογως) γραμματικες ασκησεις που να περιλαμβανουν τα παντα - πολλαπλων επιλογων με χρονους, κλοουζ, αντιστοιχισεις, συμπληρωση κενων κλπ. επιπλεον, δινω ενα μικρο κομματι απο ενα κειμενο κ 5 ασκησεις κατανοησης (συνηθως συντομες απαντησεις λογω ελλειψης χωρου). κ φυσικα στο τελος μια εκθεση περιπου οσο μια παραγραφος. η διδακτικη ωρα φτανει ακριβως για εναν μετρια διαβασμενο. στις εξετασεις θα κανω κατι αναλογο, αλλα δυστυχως η εκθεση δεν μπορει να μπει. θα βαλω καποια αλλη ανοιχτου τυπου ασκηση που θα βασιζεται σε γραμματικους τυπους, ωστε να την ενταξω στην γραμματικη. αν θελεις δειγμα μπορω να σου στειλω. συνηθως ζοριζομαι στο τι να αφησω εξω, απο λεξιλογικης πλευρας, ενω τα γραμματικα φαινομενα τα εξαντλω μεσω πολλαπλων επιλογων η ασκησεων αντιστοιχισης. κ προσπαθω να συμπεριλαβω τυπους ασκησεων που συναντουν σε επιπεδο

Αποσυνδεδεμένος vassiliki K.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #133 στις: Απριλίου 26, 2010, 11:09:40 pm »
Vivi πραγματικα εισαι φοβερη,κανεις πολλη δουλεια. Εγω κανω τα απαραιτητα γιατι οταν ξεκινησα πριν 10 χρονια, αντιμετωπισα παραπονα ως προς το υλικο, τους φαινονταν πολλα και απιτητικα, ενω δεν εβρισκα ανταποκριση και απο τα παιδια χαμηλου επιπεδου η αυτα που δεν πανε Αγγλικα εξω. Προτιμω λοιπον να κανω λιγα, με οσο καλυτερο τροπο μπορω, για να δινω την ευκαιρια και στους σχεδον ασχετους μαθητες να μην πελαγωνουν.Αφου προθυμοποιηθηκες θα σου στειλω π.μ. με το mail μου να μου στειλεις υλικο, και αν χρειαζεσαι κατι και απο εμενα πες μου.Ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να απντησεις με τοσες λεπτομερειες και πληροφοριες. Ελπιζω να εχουμε κι αλλες απαντησεις, συντομα!

Αποσυνδεδεμένος edipmet

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #134 στις: Μαΐου 17, 2010, 11:47:49 pm »
ειναι πραγματι λιγο ασαφες. εγω παντως θα δωσω μικρη βαρυτητα στη βαθμολογια ετσι ωστε να μην παιζει κ μεγαλο ρολο πως κ τι θα κοψω.

Αποσυνδεδεμένος edipmet

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #135 στις: Μαΐου 21, 2010, 09:39:43 pm »
θα συμφωνησω οτι της Α και β ταξης (προχωρημενων) ηταν πολυ καλα .Της γ γυμνασιου εβγαλα αρκετα που τα βρηκα παρατραβηγμενα και το βιβλιο των αρχαριων της β ταξης το βρηκα πολυ δυσκολο για αρχαριους ιδιαιτερα απο πλευρας λεξιλογιου. Σε γενικες γραμμες ομως υπηρχε αρκετο καλο υλικο σε ολα και με δεδομενο οτι ετσι κι αλλιως δεν προλαβαινεις να βγαλεις ολοκληρο βιβλιο μπορεις να κρατησεις οτι σε ικανοποιει.

Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #136 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 12:33:33 pm »
Συνάδελφοι καλησπέρα,
χρειάζομαι τη βοήθεια όποιου γνωρίζει...
Με ποιο τρόπο εξετάζουμε τους μετεξεταστέους στην Ξένη Γλώσσα;; Η δομή της γραπτής εξέτασης πρέπει να είναι η ίδια όπως τον Ιούνιο ή ισχύει κάτι άλλο; Μπορώ να βρώ κάπου την σχετική νομοθεσία;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον γνωρίζει και μπει στον κόπο ν' απαντήσει!

Αποσυνδεδεμένος AlexandeR

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 289
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #137 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 12:49:18 pm »
Όπως το είπες: η δομή της γραπτής εξέτασης είναι η ίδια όπως τον Ιούνιο. Για το Γυμνάσιο, ισχύει το Π.Δ. 465/81 Φ.Ε.Κ. 129 Τ. Α΄, άρθρο 10 και η διευκρινιστική εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ Γ2/241/25-1-1985.

Another Brick In The Wall

Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #138 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 12:57:26 pm »
σ' ευχαριστώ για την βοήθεια AlexandeR!

Αποσυνδεδεμένος Μέλια

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #139 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2010, 05:15:15 pm »
Γνωρίζει κανείς πόσο πρέπει να'ναι ο μέσος όρος προφορικού και γραπτού βαθμού ενός μαθητή γυμνασίου για να θεωρείται ότι προάγεται κατά την εξεταστική περίοδο Σεπτεμβρίου;; Ισχύει π.χ.το 9,5 μέσος όρος;
Μ' αρέσει να μη λέω πολλά...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 510
Σύνολο: 511

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.