*

Αποστολέας Θέμα: Υπάρχει μέλλον για τους ΠΕ19/20; Και αν ναι, πώς μπορούμε να το διεκδικήσουμε;  (Αναγνώστηκε 10641 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Συνάδελφε έτσι οπως κανεις παραθεση το σχολιο μου, φαίνεται οτι το εμπρηστικο μελος ειμαι εγω. Θα σε παρακαλουσα να το διευκρινησεις.
Ειπα να ανοίξουμε νεο θεμα, για να εχουμε το αλλο ωστε να ενημερωνομαστε για τις προσληψεις.
Σορυ για τη λέξη "τσακωμος" απλα το ειπα για να ανοιξουμρ αλλο θεμα...
Συγνώμη, δεν είχα καθόλου τέτοια πρόθεση, κάθε άλλο. Απλά απάντησα στην αναφορά σου για τσακωμό, αφού όπως προσπάθησα να εξηγήσω δεν θεωρώ ότι υπάρχει πραγματικός τσακωμός (ακόμα  ;D).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
elia πρέπει να είναι τυχεροί οι μαθητές που σε έχουν. Έχεις ωραίο λόγο, τεκμηριωμένο, αφόρτιστο
συναισθηματικά. Μακάρι οι αγώνες σου να δικαιωθούν.  :-\
Ευχαριστώ, αλλά σε ποιους αγώνες αναφέρεσαι; Εγώ νιώθω ότι είμαι σε αφασία. Και θα ήθελα αυτό να αλλάξει, αλλά τελικά μου φαίνεται μάταιο.


Γι' αυτό για πείτε, υπάρχει κάτι που να μπορούμε να κάνουμε; Ξαναλέω, συνολικότερο των τελευταίων αναθέσεων.

Μας έχουν αλλάξει τα φώτα χρόνια τώρα. Χθες γνώρισα μία θεολόγο στη γειτονιά και μόλις της ανέφερα ότι είμαι πληροφορικός χωρίς να της κάνω καμία απολύτως νύξη για προσλήψεις κ.τ.λ., αμέσως με λύπηση με ρώτησε "Τι γίνεται με εσάς ρε παιδιά; Τέτοια στοχοποίηση κλάδου δεν έχω ξαναδεί!". Εκεί έχουμε φτάσει, να μας λυπούνται όσοι ξέρουν και δεν είναι εμπαθείς, και κυρίως να συνειδητοποιούν ότι είμαστε στοχοποιημένοι. Ε, μήπως πρέπει να βρούμε τρόπους να το κάνουμε ευρύτερα γνωστό;

Αποσυνδεδεμένος grobari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα σύλλογο αναπληρωτών με καταστατικό, μέλη και διοικητικό συμβούλιο. Αυτό όμως προϋποθέτει πολλά πράγματα και κυρίως θέληση και όρεξη για ενέργειες.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4008
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Ευχαριστώ, αλλά σε ποιους αγώνες αναφέρεσαι; Εγώ νιώθω ότι είμαι σε αφασία. Και θα ήθελα αυτό να αλλάξει, αλλά τελικά μου φαίνεται μάταιο.


Γι' αυτό για πείτε, υπάρχει κάτι που να μπορούμε να κάνουμε; Ξαναλέω, συνολικότερο των τελευταίων αναθέσεων.

Μας έχουν αλλάξει τα φώτα χρόνια τώρα. Χθες γνώρισα μία θεολόγο στη γειτονιά και μόλις της ανέφερα ότι είμαι πληροφορικός χωρίς να της κάνω καμία απολύτως νύξη για προσλήψεις κ.τ.λ., αμέσως με λύπηση με ρώτησε "Τι γίνεται με εσάς ρε παιδιά; Τέτοια στοχοποίηση κλάδου δεν έχω ξαναδεί!". Εκεί έχουμε φτάσει, να μας λυπούνται όσοι ξέρουν και δεν είναι εμπαθείς, και κυρίως να συνειδητοποιούν ότι είμαστε στοχοποιημένοι. Ε, μήπως πρέπει να βρούμε τρόπους να το κάνουμε ευρύτερα γνωστό;

Στο χώρο της εκπαίδευσης, για μένα τουλάχιστον 3 τρόποι υπάρχουν να αλλάξει κάτι:

1. Απεργία διαρκείας από ΔΟΕ ή/και ΟΛΜΕ
2. Να είναι "δικός" σου ο σύμβουλος του υπουργού που παίρνει τις αποφάσεις (γιατί δε νομίζω να πιστεύει κανείς ότι ασχολείται ο ίδιος ο υπουργός)
3. Να ξεσηκωθούν απανταχού οι γονείς/ψηφοφόροι.

Το 3 έγινε (ή φοβήθηκαν ότι θα γίνει) με τα θρησκευτικά. Και όσο κι αν το παίζουν παληκάρια και ο Αλέξης και ο Νίκος, στον ανασχηματισμό θα του δώσει πόδι. Δυστυχώς οι γονείς και κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου και έχουν βυθιστεί στα δικά τους προβλήματα, ώστε να αντιδράσουν.

Αυτό που εγώ έχω καταλάβει είναι ότι κανένα κανάλι δε θα ενδιαφερθεί, καμία διαμαρτυρία έξω από το υπουργείο δεν πρόκειται να έχει αποτέλεσμα και οποιαδήποτε λευκή απεργία σε ευαίσθητες χρονικές περιόδους (π.χ. πανελλαδικές), πέραν του ότι με βρίσκει αντίθετο, γιατί χρησιμοποιούμε την αγωνία των παιδιών για να διεκδικήσουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, μόνο αντίθετα αποτελέσματα πιστεύω μπορεί να έχει, καθώς κανείς δε θα κάτσει να ακούσει αυτό που έχουμε να πούμε. Αντιθέτως όλοι θα μας κατηγορούν ως ανάλγητους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
οποιαδήποτε λευκή απεργία σε ευαίσθητες χρονικές περιόδους (π.χ. πανελλαδικές), πέραν του ότι με βρίσκει αντίθετο, γιατί χρησιμοποιούμε την αγωνία των παιδιών για να διεκδικήσουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, μόνο αντίθετα αποτελέσματα πιστεύω μπορεί να έχει, καθώς κανείς δε θα κάτσει να ακούσει αυτό που έχουμε να πούμε. Αντιθέτως όλοι θα μας κατηγορούν ως ανάλγητους.

Είχα ακούσει πάντως παλιότερα και το επιχείρημα που λέει ότι αν είναι γνώστη η ημερομηνία των εξετάσεων από την μεριά των εξεταζομένων, αυτό ευνοεί την παπαγαλία.  Συγκεντρώνεται δηλαδή ο εξεταζόμενος, μαθαίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα κάτι, και μετά το ξεχνάει εντελώς. Γιαυτό και ποιό σωστό σύστημα εξετάσεων είναι οι εξετάσεις να γίνονται σε τυχαίο χρόνο, έτσι ώστε να μην προλαβαίνει ο εξεταζόμενος να προετοιμαστεί, και κατά συνέπεια να αποδίδει αυτά που πραγματικά έχει αφομοιώσει και κατανοήσει.

Υπό αυτό το πρίσμα μια απεργία στις πανελλήνιες , όπου τα παιδιά δεν θα ξέρουν ποια μέρα θα δώσουν, θα δημιουργήσει μεν αναστάτωση στους παπαγάλους και στα φροντιστήρια, αλλά από την άλλη θα ευνοήσει τα παιδία που δεν παπαγαλίζουν. ’ρα ναι, θα είμαστε ανάλγητοι στους παπαγάλους και στα φροντιστήρια, αλλά από την άλλη θα βοηθήσουμε να περάσουν όσοι πραγματικά καταλαβαίνουν και αφομοιώνουν αυτό που διαβάζουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2016, 01:03:53 μμ από ilith »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Ευχαριστώ, αλλά σε ποιους αγώνες αναφέρεσαι; Εγώ νιώθω ότι είμαι σε αφασία. Και θα ήθελα αυτό να αλλάξει, αλλά τελικά μου φαίνεται μάταιο.


Γι' αυτό για πείτε, υπάρχει κάτι που να μπορούμε να κάνουμε; Ξαναλέω, συνολικότερο των τελευταίων αναθέσεων.

Μας έχουν αλλάξει τα φώτα χρόνια τώρα. Χθες γνώρισα μία θεολόγο στη γειτονιά και μόλις της ανέφερα ότι είμαι πληροφορικός χωρίς να της κάνω καμία απολύτως νύξη για προσλήψεις κ.τ.λ., αμέσως με λύπηση με ρώτησε "Τι γίνεται με εσάς ρε παιδιά; Τέτοια στοχοποίηση κλάδου δεν έχω ξαναδεί!". Εκεί έχουμε φτάσει, να μας λυπούνται όσοι ξέρουν και δεν είναι εμπαθείς, και κυρίως να συνειδητοποιούν ότι είμαστε στοχοποιημένοι. Ε, μήπως πρέπει να βρούμε τρόπους να το κάνουμε ευρύτερα γνωστό;

Νόμιζα ότι για να ανοίγεις νέο θέμα μάλλον αγωνίζεσαι για κάτι. Παίρνω πίσω αυτό που είπα.

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: ’ντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απο τις Νέες Αλλαγές που θα κάνουν έστω και βιαίως ( https://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/allazoyn-ta-panta-teliko-ypomnima-tis-epitropis-gia-tin-mesi-ekpaideysi-kai-tin ) προβλέπονται ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ σε Εκπαιδευτικό Προσωπικό

1) Μετατάξεις Ειδικοτήτων ( Ακόμα και Υποχρεωτικές) 
2) Ελάχιστος Αριθμός Μαθητών ανα Τάξη => 20
3) Συγχώνευση Λυκείων
4) Μείωση Διδακτικών Ωρών σε 32 (Λύκειο)
5) Πέταμα στον Καιάδα Χιλίαδων Αναπληρωτών = (Φίλης , "Ευκαιρίες στους Νέους")
   " Εναλλακτική λύση είναι η στρατολόγηση νέου δυνα΅ικού –αποφοίτων
    των πανεπιστη΅ίων κατά την τελευταία πενταετία, ΅ε φρέσκιες γνώσεις, όρεξη για
    δουλειά και δυνατότητα δια΅όρφωσης νέων επαγγελ΅ατικών συνηθειών "
6) Εξετάσεις μετά το 4ετες Γυμνάσιο για το ποιοι θα προχωράνε σε ΓΕΛ., ΕΠΑΛ.   Οι υπόλοιποι σε ΕΠΑΣ.
7) Απο το 6, Μείωση Εισακτέων σε Γ/Βαθμια -> Κλείσιμο Μονάδων Γ/ΒΑΘΜΙΑΣ - Απολύσεις Μεταταξεις)
8 ) Μείωση Μαθημάτων σε 9-10 στο Γυμνάσιο
--------------------------------------------------------
9) ΟΟΣΑ: Μείωση Εκπαιδευτικών και στις 2 Βαθμίδες στις 90000 ( Αν θυμάμαι καλά τον Αριθμό)
10) ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ  (http://3.bp.blogspot.com/-UGbfhAVcZoI/Vo_RjR0XEFI/AAAAAAAABd8/cCophpwf1W4/s640/2.jpg)
11) ΜΕΤΑΝ’ΣΤΕΥΣΗ : Ολόκληρες Οικογένειες (Με τα παιδιά τους) φεύγουν εξωτερικό.
12)  Εξάλειψη φαινομένου "Φροντιστηρίων". Θα γίνει καθώς τα Σχολεία θα γίνουν "Καλλιτεχνικά". Δυστυχώς αυτό θα έπρεπε να γίνει ’ΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ με ΑΛΛΟΝ ΤΡΟΠΟ. Τώρα θα αφήσει καμια 40-50 χιλιάδες Ανέργους.

Ίσως να έχουμε βραχυπρόθεσμα μια βελτίωση στην Εκπαίδευση σαν ΠΕ19/20, (Περισσότερες Ώρες στα Αναλυτικά Προγράμματα της Β/Θμιας). Ωστόσο
α)Απο fb της ΠΕΚΑΠ αναφέρεται ότι το υπουργείο μας προορίζει για "Τεχνικούς"...
β) Μας έκοψαν τις μισές ώρες στα Δημοτικά
γ) ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ τους Αναπληρωτές της Ειδικότητας μας.
 
Μετά απο τόσα Θέματα, τί να διεκδικήσει κάποιος?


PS. Κινδυνολογώ ...






 
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μετά απο τόσα Θέματα, τί να διεκδικήσει κάποιος?

Είναι πολυ απλό τι θα διεκδικήσεις.
Πρέπει να μάθεις που βρίσκεται ο καθένας από αυτά τα τζιμάνια που μας έχουν κάνει την ζωή ποδήλατο, και να πας εκεί που βρίσκονται για να τους κάνεις και την δικιά τους ζωή ποδήλατο. Τόσο απλά. Να μην μπορούν να βγουν έξω, να μην μπορούν να πάνε πουθενά, και να ακούνε συνέχεια διαμαρτυρίες όπου σταθούν και όπου βρεθούν.

Αυτή είναι η λύση. Μια μαύρη λίστα με τοποθεσίες, που θα κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο και θα ανανεώνεται κατάλληλα, έτσι ώστε να ξέρουμε αν είναι δυνατόν και ανά πάση στιγμή που βρίσκονται αυτοί που μας πολεμούν, και  που πρέπει να πηγαίνουμε για να διαμαρτυρηθούμε. Μια λίστα που θα εγράφεται σε κάποια κατάλληλη δομή και δεν θα μπορεί να ξεγραφτεί  (π.χ. στο bitcoin blockchain). Και μάλιστα σε αυτή τη μαύρη λίστα να ψηφίζονται οι τοποθεσίες που βρίσκονται μέσα, έτσι ώστε συλλογικά να αποφασίζουμε ποιά τοποθεσία είναι η πιό "μαύρη", και έτσι να την προτιμάμε στις διαμαρτυρίες μας.

Υπάρχουν όμως άραγε τα κότσια για να εφαρμόσουμε κάτι τέτοιο;

https://www.youtube.com/watch?v=QPgig3TTPkk
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2016, 08:01:34 πμ από ilith »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα σύλλογο αναπληρωτών με καταστατικό, μέλη και διοικητικό συμβούλιο. Αυτό όμως προϋποθέτει πολλά πράγματα και κυρίως θέληση και όρεξη για ενέργειες.
Γνωρίζει κανείς τη διαδικασία για να δημιουργήσει κανείς σύλλογο; Έχω την εντύπωση ότι είναι αρκετά δαπανηρή  :-\
Θα ήταν βέβαια μια καλή αρχή, αλλά έτσι και αλλιώς εφόσον δεν βλέπω και καμία φοβερή διάθεση από πολύ κόσμο να ασχοληθεί ενεργά, δεν νομίζω ότι θα μπορούσε από μόνο του να προσφέρει κάτι. Είναι που είμαστε όλο και πιο λίγοι, όλο και πιο άνεργοι, και κυρίως όλο και πιο απογοητευμένοι...

Υπάρχει κανείς εδώ που να έχει ασχοληθεί με τους υπάρχοντες συλλόγους να μας πει γνώμες; (εγώ ποτέ, δε με "πείθουν" καθόλου)
Αναρωτιέμαι όμως, αν υπάρχει περιθώριο, στην περίπτωση που γραφτούμε πολλοί να μπορέσουμε να τους χρησιμοποιήσουμε.

Ίσως να έχουμε βραχυπρόθεσμα μια βελτίωση στην Εκπαίδευση σαν ΠΕ19/20, (Περισσότερες Ώρες στα Αναλυτικά Προγράμματα της Β/Θμιας). Ωστόσο
α)Απο fb της ΠΕΚΑΠ αναφέρεται ότι το υπουργείο μας προορίζει για "Τεχνικούς"...
β) Μας έκοψαν τις μισές ώρες στα Δημοτικά
γ) ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ τους Αναπληρωτές της Ειδικότητας μας.
 
Μετά απο τόσα Θέματα, τί να διεκδικήσει κάποιος?

PS. Κινδυνολογώ ...
Κινδυνολογείς; Εγώ πάλι σε βρίσκω και αισιόδοξο: τι σε κάνει να ελπίζεις ότι θα αυξηθούν οι ώρες στη Β/θμια;

Αποσυνδεδεμένος klados_PE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
    • Προφίλ
ΠΕΚΑΠ: Καταγγελία για σκόπιμες και μεθοδευμένες ενέργειες από το Ι.Ε.Π.

https://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/pekap-kataggelia-gia-skopimes-kai-methodeymenes-energeies-apo-iep

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μια λίστα που θα εγράφεται σε κάποια κατάλληλη δομή και δεν θα μπορεί να ξεγραφτεί  (π.χ. στο bitcoin blockchain).

Για να καταλάβετε το παραπάνω , διαβάστε και εδώ:
https://21.co/learn/embedding-data-blockchain-op-return/#embedding-data-in-the-blockchain-with-op_return

Φυσικά εκτός από το blockchain του bitcoin υπάρχουν και πολλά άλλα blockchains στο διαδίκτυο (και φθηνότερα φυσικά) που προσφέρουν παρόμοια immutability services (αν και όχι τόσο immutable όσο είναι το bitcoin) , και όπου μπορεί να υλοποιηθεί μια τέτοια διαδικασία.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2016, 06:26:19 μμ από ilith »

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΠΕΚΑΠ: Καταγγελία για σκόπιμες και μεθοδευμένες ενέργειες από το Ι.Ε.Π.

https://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/pekap-kataggelia-gia-skopimes-kai-methodeymenes-energeies-apo-iep

Για  να υπάρχει μέλλον στην πληροφορική στην Αθμια και Βθμια, θα πρέπει να το διεκδικήσουμε:

1) Με νομικό τρόπο
2) Με το να εντοπίζουμε-αποκαλύπτουμε τα ονοματεπώνυμα αυτών που μας πολεμούν. Θα πρέπει δηλαδή να φτιάξουμε μεταξύ μας ένα δίκτυο ενημέρωσης που με στοιχεία να αποκαλύπτουμε αυτά τα πρόσωπα κλειδιά
3) Με πολιτικό τρόπο, δηλαδή με το να πιέζουμε πολιτικά οποιονδήποτε βάλλει ενάντια στα συμφέροντά μας.
4) Με το να μιλάμε με αριθμούς και να ποσοτικοποιούμε τα αιτήματά μας.

Πολύ ευχάριστο που η πεκάπ άρχισε να εφαρμόζει τη λύση 1, και πλησιάζει και στην λύση 2 δεδομένου ότι στις ανακοινώσεις της δίνει ονοματεπώνυμα.

Αποσυνδεδεμένος millhaven

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 341
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος nitivoke

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΠΕΚΑΠ: Καταγγελία για σκόπιμες και μεθοδευμένες ενέργειες από το Ι.Ε.Π.

https://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/pekap-kataggelia-gia-skopimes-kai-methodeymenes-energeies-apo-iep

Και η απάντηση :

http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou/?pcm_id=867b4bce-f86c-4f60-b852-a69e0129a7fb


Τα ονόματα της επιτροπής που επεξεργάστηκε το σχέδιο για τiς ΤΠΕ, θα τα διαβάσατε στο παρακάτω pdf.

www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/9792398.pdf

Σύμφωνα με το παραπάνω έγγραφο της Βουλής, αυτοί που επιλέχτηκαν από το Δ.Σ. του ΙΕΠ ( που αποτελείται από τους: Γεράσιμος Κουζέλης καθηγητής ΕΚΠΑ, Παύλος Χαραμής εκπαιδευτικός Βθμιας, Βρατσάλης Κώστας του Αντωνίου, Κανελλόπουλος Παναγιώτης  Αναπληρωτής καθηγητής του Π.Τ.Προσχολικής Εκπ. Θεσσαλίας, Μαρία−Τατιάνα Σπανέλλη εκπαιδευτικός Α/θμιας, Κρυσταλλία Χαλκιά−Θεοδωρίδου καθηγήτρια του Π.Τ.Δημοτικής Εκπ. ΕΚΠΑ, Γεωργία Φέρμελη Σύμβουλος Α΄ του ΙΕΠ)
και ασχολήθηκαν με την αναδιοργάνωση και τον εξορθολογισμό των ΤΠΕ ήταν οι παρακάτω:

ΓΛΕΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ19, ΠΕ04.01
ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ70
ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ19
ΜΑΝΟΥΣΑΡΙΔΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΕ19
ΜΠΟΥΤΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΠΕ70
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ70
ΣΟΦΟΣ ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ,ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΤΔΕ
ΤΖΕΛΕΠΗ ΣΟΦΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ19
ΤΣΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ19

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 17, 2016, 01:40:09 πμ από nitivoke »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159907
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 460
Σύνολο: 470

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.