0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Από την επιστολή του αρχιεπισκόπου:Οφείλω επίσης να επαινέσω την νομοθετική πρωτοβουλία του κ.Υπουργού Παιδείας να φέρει προς ψήφιση στην Βουλή διάταξη, με τηνοποία, πολύ εύλογα, έδωσε το δικαίωμα στους Έλληνες Ισραηλίτες καιΡωμαιοκαθολικούς συμπολίτες μας, ώστε να διδάσκονται τα παιδιά τουςτην θρησκευτική τους πίστη με εκπαιδευτικό του δόγματός τους και τηςεπιλογής τους, τον οποίο προτείνει η οικεία θρησκευτική κοινότητα καιτον προσλαμβάνει το Υπουργείο Παιδείας (άρθρο 55 Νόμου 4386/2016,ΦΕΚ Α΄ 83). Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά των μουσουλμάνωνσυμπολιτών μας στη Δυτική Θράκη. Το αναπάντητο ερώτημα είναι γιατίτο Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να στερήσει το δικαίωμα ανάλογηςθρησκευτικής εκπαίδευσης στα παιδιά των ορθόδοξων χιστιανικώνοικογενειών της χώρας μας. http://www.protothema.gr/files/1/2016/09/28/ch/ieronymos.pdfΓια την αντισυνταγματικότητα των νέων ΠΣ των θρησκευτικών:https://www.youtube.com/watch?v=UlLsy5qQiWw
Με το θέμα των θρησκευτικών είμαστε εδώ εκτός θέματος. Απορώ που δεν έχει ανοίξει αυτότο θέμα σε άλλο νήμα σε αυτό το site για εκπαιδευτικούς. Μάλλον το θέμα είναι αδιάφορο...
Αναφέρεται στα σχολεία που αφορούν Κοινή Υπουργική Απόφαση 25153/26.2.1957 (Β' 86) για Σχολεία Ισραηλιτών - Ρωμαιοκαθολικών και όχι σε όλα τα σχολεία. Κάτι σαν τα εκκλησιαστικά τα δικά μας:https://www.scribd.com/document/325115827/%CE%9A%CE%A5%CE%91-1957-%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%99%CF%83%CF%81%CE%B1%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%A1%CF%89%CE%BC%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BDΔεν έχει κάμία σχέση με το μάθημα των Θρησκευτικών. Και όντως είμαστε και εκτός θέματος...
Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥi) στην «ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Θρησκευτικές γιορτές: μέρεςγεμάτες χαρά και σημασίες» ο μαθητής των 7-8 ετών διδάσκεται«Χαιρόμαστε γιορτάζοντας»: την Ρος Ασανά (Εβραϊκή Πρωτοχρονιά), τηνΙντ αλ-φιτρ των μουσουλμάνων. Για τις ορθόδοξες εορτές υπάρχει μίαμονοσέλιδη αναφορά για τα είδη τους.ii) ακολουθεί αναφορά στα θρησκευτικά σύμβολα της κάθεθρησκείας και ανάλυσή τους, ενώ το εκπαιδευτικό υλικό πληροφορεί τονοκτάχρονο μαθητή για «Τα 99 Ωραιότατα Ονόματα για τον Αλλάχ τωνμουσουλμάνων» και τα «Τα ονόματα του Θεού για τους Εβραίους:Γιαχβέ, Αδωναϊ, Ελοχίμ». Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥvi) στην «ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Ιερά βιβλία» δίνεταιεκπαιδευτικό υλικό για την Αγία Γραφή το «Ιερό βιβλίο των Χριστιανών»,το Κοράνιο των Μουσουλμάνων, την Τανάκχ των Εβραίων, τις Βέδες τωνΙνδουϊστών, το Ταό-Τε-Κίνγκ του Λάο Τσε. ΠΟΛΛΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.Προκειται για ένα παντελώς άχρηστο μάθημα με γνώσεις και πληροφορίες δυσανάλογα δυσνόητες και ογκώδεις σε σχέση με την ηλικία των παιδιών.Το μάθημα πρέπει να μείνει ομολογιακό (όχι κατηχητικό) όπως γίνεται σε τόσες χώρες ευρωπαϊκές.η Νορβηγία, η Αυστρία, η Κύπρος, το Βέλγιο, τοΛουξεμβούργο, η Ολλανδία, η Γερμανία, η Βόρεια Ιρλανδία (:Μ.Βρετανία), η Ιρλανδία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Πολωνία, η Πορτογαλία, ηΣλοβακία, η Τσεχία, η Ουγγαρία, η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Λετονία, ηΜάλτα και η Λιθουανία. Πόσο μάλλον στην Ελλάδα που υπάρχει συνταγματική κάλυψη.
οι άθεοι θέλουν απαλλαγη γιατί είναι κατηχητικό....τα χριστιανόπουλα γιατί είναι θρησκειολογικό....κι ο θεολόγος που θέλει να βγάλει ένα μεροκάματο εγαζόμενος σε αυτό που σπόυδασε όλοι εκτονώνουν την λίμπιντό τους πάνω τους....
Στα εκκλησιαστικά τα δικά μας πάνε παιδιά που σκέφτονται να γίνουν ιερείς. Νομίζω δεν υπάρχουν κορίτσια.Δεν είναι το ίδιο. Ας μας πει κάποιος που έχει δουλέψει σε εκκλησιαστικό. Αν όμως το σύνταγμα αλλάξει και άρα δοθεί η βάση για αλλαγή του μαθήματος των θρησκευτικων (κάτι απόλυτα σεβαστό αν ο λαός το θέλει) τότε ναι θα πηγαίνουν και οι Ορθόδοξοι αγόρια και κορίτσια σε εκκλησιαστικά σχολεία.