0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
O Νόμος Διαμαντοπούλου σου μοριοδοτεί όλο το Γραπτό ΑΣΕΠ. 70 Γράφεις -> 70 Μόρια Παίρνεις). Άρα τα 5-10 Μόρια που παίρνουν οι Πολύτεκνοι - 3 Τεκνοι είναι σωστά "ζυγισμένα". Επίσης Μοριοδοτεί 2 Μεταπτυχιακά + Διδακτορικό + Ξένες Γλώσσες.Τώρα αν δεν Μοριοδοτηθεί το Γραπτό ΑΣΕΠ, 2 λύσεις υπάρχουν. Αλλάζουμε Δουλειά ή πρέπει να γίνουμε και εμείς πολύτεκνοι ...
αν σας φοβίζουν τρίτεκνοι και πολύτεκνοι η μόνη λύση είναι προϋπηρεσία χωρίς ταβάνι, 1 μόριο ο μήνας και διπλά δυσπρόσιτα...το ΣτΕ δεν είπε ποτέ πως και πόσο θα μοριοδοτούνται αυτά....ούτε μπορεί και να το καθορίσει και επίσης 36μηνο... αλλίως ο τρίτεκνος και ο πολυτεκνος θα σου θρονιαστεί ψηλά στον πίνακα όπως οι ειδικές κατηγορίες και τα ιδιωτικά, εσύ θα πηγαίνεις σαν το σύνηθες κορόιδο στις σαβούρες και τις εσχατιές, ο κόπος δεν θα μετράει πουθενά με τα πλαφόν και τους συντελεστές και οι αλλοι πάνω από εσένα θα έχουν το σιγουράκι της αναπλήρωσης και της δουλειάς κοντά στο σπίτι τους....
Δε μας φοβίζουν οι πολύτεκνοι ούτε οι τρίτεκνοι, αρκεί να έχουν περάσει από ΑΣΕΠ! Εμείς δηλ. οι υπόλοιποι με λιγότερα από 3 παιδιά ή οι νεώτεροι που δεν έχουν ακόμη οικογένεια και δεν πρόλαβαν να δώσουν ΑΣΕΠ, θα πεταχτούμε όλοι στον Καιάδα; Αν έδωσαν και πέτυχαν τη βάση στον ΑΣΕΠ, συγχαρητήρια και μπράβο τους! Δικαιολογημένα να προτάσσονται στους νέους πίνακες που θα δημιουργηθούν! Και υπάρχουν και λίγοι τέτοιοι, γιατί οι περισσότεροι από τους πολύτεκνους και τους τρίτεκνους δουλεύουν σίγουρα τόσα χρόνια και χωρίς καμία προσπάθεια, ούτε φυσικά επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Προσμέτρηση ΑΣΕΠ λοιπόν για όλους, άλλα ακαδημαικά προσόντα και ύστερα τα κοινωνικά.
Με βάση τα παραπάνω έκανα μία σκέψη.Ας υποθέσουμε πως ένα τρίτεκνος έχει δώσει ΑΣΕΠ με καλή σειρά και αδυνατεί λόγω οικογενειακών βαρών (δύο ενοίκια, παιδιά "λάστιχο", κλπ....) να πάει αναπληρωτής σε δυσπρόσιτο. Ο ελεύθερος, νεότερος και χωρίς πολλές υποχρεώσεις και χαμηλή επίδοση στον διαγωνισμό, μπορεί να πάει πολύ πιο εύκολα σε δυσπρόσιτο και με τα διπλά μόρια να ξεπεράσει κατά πολύ έναν συνάδελφο που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ακολουθήσει σε αυτόν τον ανταγωνισμό. Είναι δίκαιο αυτό;Επειδή πολλοί βαφτίζουμε το δίκαιο ανάλογα με το τι μας συμφέρει...
Το τι μπορεί και δεν μπορεί ο καθένας είναι πάρα πολύ σχετικό. Η εμπειρία έχει δείξει ότι οι τρίτεκνοι προτιμούν τα δυσπρόσιτα -και επειδή προηγούνται στην κατανομή εντός νομού, τα παίρνουν-, ακριβώς για να περάσουν στον πίνακα αυτούς που έχουν μόρια από ΑΣΕΠ. Είναι δίκαιο δηλαδή να ευνοούνται και στην πρόσληψη και στην τοποθέτηση; Είναι δίκαιο να προσλαμβάνεται κάποιος με λιγότερα μόρια και να μένει έξω κάποιος με ΑΣΕΠ και επιπλέον να παίρνει και το σχολείο φιλέτο εντός νομού; Δεν λέω να μην υπάρχει κάποια επιπλέον μοριοδότηση σε ειδικές κατηγορίες. Αλλά δεν μπορεί να μοριοδοτούνται για τα πάντα και παντού! ΥΓ. Το χειρότερο απ'όλα αυτά είναι ότι καλλιεργείται μια νοοτροπία ότι δεν έχει καμία διαφορά ποιος μπαίνει στην τάξη. Δεν ισχυρίζομαι ότι το υπάρχον σύστημα εξασφαλίζει ότι μπαίνουν στην τάξη οι "καλοί". Ωστόσο, τι τρίτεκνος, τι πολύτεκνος, τι β' ανάθεση, τι γ' ανάθεση, έχει καλλιεργηθεί η αίσθηση ότι ούτως ή άλλως το μάθημα χάλια θα είναι, οπότε ας μπει όποιος να 'ναι για να φαίνεται ότι γίνεται μάθημα. Για να το θέσω αλλιώς, γιατί δεν ισχύουν τα κριτήρια περί πολυτεκνίας στα νοσοκομεία; Θα θέλατε ο χειρουργός σας να έχει προσληφθεί επειδή είναι καρπερός; Γιατί να ισχύει αυτό το κριτήριο για τους δασκάλους;
Πολύ σωστά! Με τίποτε δε θα δεχόμουν να με χειρουργήσει κάποιος που βρίσκεται σε δημόσιο νοσοκομείο, επειδή είναι πολύτεκνος, τρίτεκνος κλπ! Ομοίως, δε θα δεχόμουν ως γονέας να διδάσκει στο παιδί μου Ιστορία ή Λογοτεχνία ένας ξενόγλωσσος, ούτε Χημεία ένας
Διορθώνω:Με βάση τα παραπάνω έκανα μία σκέψη.Ας υποθέσουμε πως ένα ΔΙΤΕΚΝΟΣ έχει δώσει ΑΣΕΠ με καλή σειρά και αδυνατεί λόγω οικογενειακών βαρών (δύο ενοίκια, παιδιά "λάστιχο", κλπ....) να πάει αναπληρωτής σε δυσπρόσιτο. Ο ελεύθερος, νεότερος και χωρίς πολλές υποχρεώσεις και χαμηλή επίδοση στον διαγωνισμό, μπορεί να πάει πολύ πιο εύκολα σε δυσπρόσιτο και με τα διπλά μόρια να ξεπεράσει κατά πολύ έναν συνάδελφο που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ακολουθήσει σε αυτόν τον ανταγωνισμό. Είναι δίκαιο αυτό;Επειδή πολλοί βαφτίζουμε το δίκαιο ανάλογα με το τι μας συμφέρει...
Επιμένω ότι θεωρείς αυτονόητο ποιος έχει και ποιος δεν έχει υποχρεώσεις. Υπάρχουν και άλλες υποχρεώσεις σε αυτόν τον πλανήτη εκτός από τα παιδιά (πχ. άρρωστο/ηλικιωμένο μέλος οικογένειας, συνέχιση σπουδών, κλπ). Είναι δηλαδή ευκολότερο να αφήσεις ηλικιωμένους/άρρωστους γονείς πίσω; Και για να γίνω ξεκάθαρη: τα κοινωνικά κριτήρια, για εμένα, θα έπρεπε να μετράνε σε περίπτωση ισοψηφίας. Για υγεία, παιδεία και σώματα ασφαλείας, δε μπορεί να αποτελούν κριτήριο πρόσληψης. Υπάρχουν θέσεις γραφείου, στις οποίες μπορούν να έχουν ποσόστωση οι ειδικές κατηγορίες. Όχι όμως -επαναλαμβάνω- σε παιδεία, υγεία και σώματα ασφαλείας.
Συνάδελφοι είναι σίγουρο ότι μετα τις 31-12-2016 το σύστημα θα αλλάξει,ορίζεται ξεκάθαρα στις αποφάσεις των δικαστηρίων;Αν ναι τότε σκεφτείτε πόσο θα αλλάξει η θέση του καθενός αν απλά προηγηθούν στον πίνακα οι έχοντες ΑΣΕΠ,χωρίς καμία άλλη αλλαγή..