0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ανάθεμα κι αν ξες τι λέει η απόφαση του ΕΔΔΑ, πέρα από όσα σου έχει πει ο δικηγόρος. Το μόνο που μου απάντησες ήταν "δεν είμαι νομικός". Οπότε μην είσαι τόσο σίγουρος ότι σε καλύπτουν οι αποφάσεις το ΕΔΔΑ
Μην βιάζεσαι.Οι 36μήνες που λες,δεν ξέρουμε ακόμα αν κηρυχθούν νόμιμοι, γιατί δεν τους έχεις πάρει με βάση την θέση σου στους πίνακες επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Η 4303/2015 κήρυξε την προυπηρεσία σου ανεκτή και όχι νόμιμη.Περίμενε λοιπόν την νέα απόφαση του ΣτΕ και μετά βλέπεις. Άλλωστε πριν απο αυτή την απόφαση μην περιμένετε να δικάσει το οτιδήποτε το Εφετείο. Γι αυτό μην ταλαιπωρείς τον κόσμο που είναι ήδη ταλαιπωρημένος με εκτιμήσεις. Πρώτα να δούμε την νέα σχετική απόφαση του ΣτΕ για τους αναπληρωτές και μετά να δει ο καθένας τι θα κάνει.
εγώ περιμένω τις αποφάσεις των δικαστηριών... εσύ ξέρεις τι λέει; εσύ έψαξες και την βρήκες και την ανέβασες και τη διάβασες..πες μας λοιπόν τι λέει...
http://www.pde.gr/index.php?topic=31804.msg955615#msg955615Στα είπα, αλλά μάλλον δε θες να τα δεχτείς. Και σε συνδυασμό με τα προηγούμενα, λέει και αυτό:"Τέλος, διαπιστώνεται ότι, σε περίπτωση που κράτος μέλος επιφυλάσσει την πρόσβαση σε μόνιμες θέσεις στα υπό κρατική διαχείριση σχολεία μόνο στο προσωπικό που έχει επιτύχει σε διαγωνισμό, μπορεί να είναι αντικειμενικά δικαιολογημένη, βάσει της διατάξεως αυτής, η κάλυψη των κενών θέσεων με διαδοχικές συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου έως την ολοκλήρωση των εν λόγω διαγωνισμών."Σύμφωνα με το σύνταγμα μας, όπως έχεις πει πολλάκις, με 2 τρόπους μπορεί να γίνει διορισμός στο δημόσιο. Είτε με γραπτό διαγωνισμό, είτε με διαγωνισμό με μοριοδότηση. Άρα ξεκάθαρα, το αγαπημένο σου ΕΔΔΑ, λέει ότι μπορεί να είναι αντικειμενικά δικαιολογημένη η κάλυψη των κενών θέσεων με διαδοχικές συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου έως την ολοκλήρωση των εν λόγω διαγωνισμών. Για αυτό σου λέω. Ανάθεμά σε κι αν την έχεις διαβάσει ολόκληρη...
και στην Ιταλία ασεπ είχαν και τους καλούσαν με διαδοχικές συμβάσεις...αλλά υπήρχε κατάχρηση αυτού γι'αυτό αποφάσισαν την μονιμοποίησή τους..τι ηταν οι Ιταλοί χωρίς ασεπ; ...μην τη διαβάζεις αποσμασματικά...έλεος πια,έλεος!!!
Όχι αγαπητέ, στην Ιταλία έχουν 2 διαύλους διορισμού, το λέει ξεκάθαρα στην απόφαση: "Εν πάση περιπτώσει, επισημαίνεται ότι, όπως προκύπτει από τη σκέψη 89 της παρούσας αποφάσεως, εθνική κανονιστική ρύθμιση όπως αυτή των κύριων δικών δεν επιφυλάσσει την πρόσβαση σε μόνιμες θέσεις εργασίας στα σχολεία υπό κρατική διαχείριση μόνο στο προσωπικό που έχει επιτύχει σε διαγωνισμό, καθώς επιτρέπει, στο πλαίσιο του λεγόμενου συστήματος «των δύο διαύλων», τη μονιμοποίηση εκπαιδευτικών που έχει παρακολουθήσει μόνον μαθήματα για τη χορήγηση επάρκειας διδασκαλίας. Υπό τις συνθήκες αυτές, όπως ορθώς επισήμανε η Επιτροπή κατά την επ’ ακροατηρίου συζήτηση, η σύναψη, εν προκειμένω, διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου για την κάλυψη κενών και ελεύθερων θέσεων στα εν λόγω σχολεία, εν αναμονή της ολοκληρώσεως των διαγωνισμών προσλήψεως προσωπικού, δεν είναι καθόλου αυτονόητο ότι μπορεί να χαρακτηριστεί ως δικαιολογημένη, βάσει της ρήτρας 5, σημείο 1, στοιχείο α΄, της συμφωνίας-πλαισίου, πράγμα που εναπόκειται στα αιτούντα δικαστήρια να κρίνουν."Η Ιταλία είχε και έναν πίνακα διορισμών, όπως είχαμε κι εμείς. Απλά απαρτιζόταν είτε από επιτυχόντες παλαιότερων ΑΣΕΠ τους, είτε από κατόχους αυτής της επάρκειας διδασκαλίας που λέει. ΑΣΕΠ εκεί έχει να γίνει 11 χρόνια. Διορισμοί όμως με τον άλλον τρόπο συνέχιζαν να γίνονται. Για αυτό λέει ότι η δικαιολογία για διαγωνισμό δεν ισχύει. Εδώ έχουν να γίνουν διορισμοί 2+ χρόνια. Και πλέον, μετά την 527, ο μόνος τρόπος διορισμού είναι μέσω του γραπτού ΑΣΕΠ. Και οι μόνοι που θα διοριστούν μετά από 2 χρόνια αδιοριστίας, είναι διοριστέοι του γραπτού ΑΣΕΠ. Οπότε, όσο κι αν δε σε συμφέρει, δεν είμαστε ίδια περίπτωση με την Ιταλία. Εντασσόμαστε στην περίπτωση που ανέφερα πιο πάνω, που λέει ότι όσο περιμένουμε να γίνει διαγωνισμός και εφόσον ο διαγωνισμός είναι ο μόνος τρόπος διορισμού, επιτρέπεται να κάνουν συνεχείς ανανεώσεις συμβάσεων. Ελληνικά τα λέει, διάβασε τα.
Οι προσφεύγοντες των κύριων δικών υποστηρίζουν, ωστόσο, ότι η επίμαχη στις κύριες δίκες εθνική κανονιστική ρύθμιση, όπως απορρέει από το άρθρο 4, παράγραφος 1, του νόμου 124/1999, το οποίο επιτρέπει την ανανέωση των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου προκειμένου να καλυφθούν με ετήσιες αναπληρώσεις κενές και ελεύθερες θέσεις, έως «την ολοκλήρωση των διαγωνισμών για την πρόσληψη μόνιμου διδακτικού προσωπικού», οδηγεί, στην πράξη, στην καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου, διότι δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα όσον αφορά τον χρόνο διεξαγωγής των διαγωνισμών. Επομένως, η ανανέωση τέτοιων συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου καθιστά δυνατή και την κάλυψη πάγιων και διαρκών αναγκών των σχολείων υπό κρατική διαχείριση, οι οποίες είναι απόρροια της διαρθρωτικής ελλείψεως μόνιμου προσωπικού.
Συνεπώς, αντιθέτως προς ό,τι υποστηρίζει η Ιταλική Κυβέρνηση, το γεγονός ότι η επίμαχη στις κύριες δίκες εθνική κανονιστική ρύθμιση μπορεί να δικαιολογηθεί από «αντικειμενικό λόγο» κατά την έννοια της προαναφερθείσας διατάξεως δεν εξασφαλίζει τη συμβατότητα της ρυθμίσεως αυτής, εφόσον προκύπτει ότι η εφαρμογή της ρυθμίσεως σε μια συγκεκριμένη περίπτωση καταλήγει εν τοις πράγμασι σε καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου.
105 Πάντως, συναφώς, μολονότι, κατά τη νομολογία που υπομνήσθηκε με τις σκέψεις 81 και 82 της παρούσας αποφάσεως, η εκτίμηση των πραγματικών περιστατικών, στο πλαίσιο της διαδικασίας του άρθρου 267 ΣΛΕΕ, εμπίπτει αποκλειστικά στη δικαιοδοσία των εθνικών δικαστηρίων, εντούτοις διαπιστώνεται ότι από τα στοιχεία που προσκομίστηκαν στο Δικαστήριο στις υπό κρίση υποθέσεις προκύπτει ότι, όπως άλλωστε παραδέχεται η Ιταλική Κυβέρνηση, ο χρόνος που απαιτείται για τη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο του συστήματος αυτού είναι μεταβλητός και αβέβαιος.
Αφετέρου, από τις διευκρινίσεις της Ιταλικής Κυβερνήσεως προκύπτει ότι η μονιμοποίηση διά της εξελίξεως των εκπαιδευτικών στους εφεδρικούς πίνακες εξαρτάται από τη συνολική διάρκεια των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου, καθώς και από τον αριθμό των κενών θέσεων, δηλαδή, όπως ορθώς επισημαίνει η Επιτροπή, από τυχαίες και απρόβλεπτες περιστάσεις.
ναι σκέψη 97 επίσης
κατάλαβες τι του είπε το εδαδ..τοότι δεν μπορείς να πάρεις λόγω οικονομικών δεν σημαίνει πως μπορεί να κάνεις κατάχρηση των συμβασιούχων...σκέψη 110
Σε αυτό που λες, ενδεχομένως να έχεις δίκιο. Αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι αυτό που ισχύει στην Ελλάδα, αναγνωρίζεται από το ίδιο το ΕΔΔΑ ως αντικειμενικός λόγος...Α και ξέχασα και κάτι ακόμα ε...
δεν είναι απαραίτητο να ασχοληθεί με τη διάρκεια της σύμβασης αλλά με τον αριθμό των ανανεώμενων συμβάσεων..θα πάω τη συνολική βεβαίωση προϋπηρεσίας από τον οπσυδ που θα δείχνει πόσες χρονιές δούλεψα αναπληρωτής ήτοι τον αριθμό των ανανεώμουνεων συμβάσεων που αποδεικνύει την κάταχρηση...
Επιτρέπεται στην Ελλάδα καμία μονιμοποίηση διά της εξελίξεως των εκπαιδευτικών στους εφεδρικούς πίνακες; Καταλαβαίνεις ότι επικαλείσαι άσχετα με την ελληνική πραγματικότητα πράγματα;
όντως η ελληνική πραγματικότητα σε σχέση με την απόφαση του ΕΔΑΔ και την ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι άσχετα μεταξύ τους είναι αυτό που έλεγε ο Ελύτης «στην Ελλάδα κάνει ό,τι ώρα μας αρέσει κι ας λένε τα Γκρήνουιτς»
Μπα. Στην Ελλάδα το πρόβλημα είναι ότι έπρεπε να είχε γίνει ένας ΑΣΕΠ το 2012 και ένας το 2014. Αλλά ήταν απασχολημένοι με το να διορίζουν τα 24μηνα, τα 30μηνα και τα 40%. Ε τώρα δε ζητάς και τίποτα παράλογο. Να επεκταθεί το 24μηνο σε 36μηνο.