0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ…ΩΣ ΑΝΑΜΝΗΣΗ! Είναι γνωστό ότι από τις αρχές του 2015 υπήρχε από τη μεριά των ηγεσιών του Υπουργείου Παιδείας εξαγγελία για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Τόσο ο πρώην Υπουργός Παιδείας κ. Α. Μπαλτάς όσο και ο πρώην αναπληρωτής Υπουργός Τάσος Κουράκης εξήγγειλαν 20-25.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών σε βάθος τριετίας αρχής γενομένης από το 2015/16. Κατόπιν, μετά την αλλαγή της ηγεσίας στο Υπουργείο Παιδείας, από την αρχή του 2016 ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης υποσχέθηκε 20.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, που μάλιστα, σύμφωνα με τις αρχικές εξαγγελίες, το μεγαλύτερο μέρος τους θα γινόταν μέσα στο 2016 και η τελευταία δόση θα ήταν το 2018. Τον Ιούνιο του 2016 ο υπουργός Παιδείας δηλώνει ότι οι μόνιμοι διορισμοί δεν προφταίνουν να γίνουν μέσα στο 2016 «γιατί καθυστέρησε η αξιολόγηση της ελληνικής οικονομίας από τους θεσμούς». Στην ίδια αυτή δήλωσή του υπόσχεται ότι «από το 2017 θα υπάρξουν προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών». Σήμερα, η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας τηρεί σιγή ιχθύος για την προοπτική μόνιμων διορισμών. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες, στη συνάντηση της Παρασκευής 21 Οκτωβρίου, οι θεσμοί επικαλέστηκαν τη δυσμενή δημοσιονομική κατάσταση που «απαγορεύει» τους διορισμούς στο Δημόσιο και ξεκαθάρισαν ότι για να πραγματοποιηθούν διορισμοί στα σχολεία, πρέπει να προηγηθεί αυστηρή και εξαντλητική αξιολόγηση του υπάρχοντος διδακτικού δυναμικού, να απομακρυνθούν οι «ακατάλληλοι» από τις τάξεις και όσα κενά προκύψουν να καλυφθούν με αντίστοιχο αριθμό προσλήψεων.
γιατί εσύ περίμενες να κάνει διορισμούς μονίμων; ούτε σε δέκα χρόνια.
https://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/trietes-shedio-gia-tin-paideia-i-atzenta-toy-ypoyrgeioy-paideias-kai-oi-diorismoi
Όχι βέβαια, άλλοι περίμεναν και περιμένουν να διοριστούν (και μάλιστα μόνο με το κριτήριο της προυπηρεσίας κι έχουν πάρει τα όρη και τα βουνά, αλλά από του χρόνου που θα έχουν ξεμείνει από δυνάμεις να δω τι θα κάνουν;!). Εγώ δεν έχω αυταπάτες! Ο μόνος τρόπος να φέρουμε το Υπουργείο που έχει βολευτεί τόοοοοοοοοοοοοσα χρόνια με τους αναπληρωτές σε αδιέξοδο για τη λειτουργία των σχολείων, και να πιέσουμε είναι: καμία αίτηση για αναπληρωτής-ωρομίσθιος το καλοκαίρι του 2017! Αλλά ποιος με ακούει!
Όλα αυτά είναι υποκειμενικά! Όλοι μας έχουμε κωλύματα και θέματα, επαναλαμβάνω!Για τα αντικειμενικά κριτήρια όμως δε λες τίποτε, συνάδελφε!
αν ισχύσουν και φέτος οι περσινές δημοσιονομικες δυσκολίες και περιοριορισμοί ξεχάστε το...θα γίνουν προσφυγές...αναδρομική ισχύ νόμου δεν επτρέπεται και επι το δυσμενέστερον μάλιστα...οι προσφυγές και τα εξώδικα θα πάνε σύννεφο...είναι πλεόν πασίδηλο πως για τα τρία επόμενα χρόνια διορισμοί caput...άρα μέχρι και εάν εφαρμοστει ο 3848 καληνύχτα σας...το περσινό εξώδικο
Αυτό ακριβώς λέω, απλά εσύ δεν το έχεις καν στο μυαλό σου. Η αναπηρία είναι αντικειμενικό κριτήρια και δεν μπορείς εσύ να την εξισώνεις με τα διάφορα θέματα κ κωλύματα. Δεν είναι σχέση από απόσταση, δεν είναι έχω σπίτι κ δε με συμφέρει να νοικιάζω δεύτερο, δεν είναι...δεν είναι...αλλά είναι αντικειμενικό κριτήριο. Εσύ δεν το αντιμετωπίζεις έτσι. Εγώ δεν διαφωνώ με την επιτυχία στον ΑΣΕΠ. ΑΣΕΠ,παιδαγωγική κατάρτιση, διδακτική προυπηρεσία είτε σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό τομέα, Μεταπτυχιακά κ Διδακτορικά σε συναφές αντικείμενο, ακόμα και προυπηρεσία σε ιδιωτικό τομέα/ελεύθερο επάγγελμα σε συναφές αντικείμενο για τις τεχνικές ειδικότητες, σεμινάρια, πιστοποιητικά γνώσης υπολογιστών, κοινωνικά κριτήρια. Εσύ όμως υποστηρίζεις ότι η αναπηρία είναι υποκειμενικό κριτήριο που δεν σε αφορά κ πρέπει να πριμοδοτείται λιγότερο και από ένα μεταπτυχιακό. Εκεί είναι η αντίρρησή μου. Εσύ κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις ή όντως δεν καταλαβαίνεις;
Τι εννοείς αγαπητέ ότι "αναδρομική ισχύ νόμου δεν επτρέπεται και επι το δυσμενέστερον μάλιστα"; Αναδρομικά δεν άνοιξαν οι πίνακες από 1/9/2012 και το ΣτΕ είπε ότι καλά έκαναν; Ως προς το "δυσμενέστερον", για ποιον; Για σένα; Υπάρχει κάποιο άρθρο στο Σύνταγμα που επιτάσσει την προστασία εσού συγκεκριμένα έναντι των άλλων;
Αρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων) 1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου. 4. Mόνο Έλληνες πολίτες είναι δεκτοί σε όλες τις δημόσιες λειτουργίες, εκτός από τις εξαιρέσεις που εισάγονται με ειδικούς νόμους.Παράθεση 'Αρθρο 5: (Ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, προσωπική ελευθερία) 1. Kαθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.
Πότε αναμένεται να βγει η απόφαση του ΣΤΕ συνάδελφοι;για να γίνουμε όλοι πιο συγκεκριμένοι...
το Σύνταγμα δεν απαγορεύει την έξοδο των μη εχόντων ασεπ από τους πίνακες αναπληρωτών είπε το ΣτΕ ΣΤΗΝ 4303 βάσει του Συντάγματος και επικαλέστηκε τα άρθρα Δεν αποκλειόταν δε, κατά την έννοια των ίδιων διατάξεων, ακόμη και η κατάρτιση νέων ετησίων πινάκων αναπληρωτών κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου, κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 6 παρ. 5 του ν. 3255/2004, ώστε -σύμφωνα και με τις αρχές που απορρέουν από τις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1 και 4, και 5 παρ. 1 του Συντάγματος- να μην περιορίζεται το δικαίωμα προσβάσεως σε θέσεις αναπληρωτών μόνο στους εκπαιδευτικούς που περιλαμβάνονταν στους ισχύοντες κατά τη δημοσίευση του ν. 3848/2010 πίνακες.
Συνάδελφε, δεν ξέρω την περίπτωσή σου, αλλά έχεις τη συμπάθειά μου στον αγώνα σου! Συμβαίνει όμως να ξέρω αρκετούς που ισχυρίζονται ότι ανήκουν σε ειδική κατηγορία και μάλιστα έχουν προσκομίσει και "μαιμού" χαρτιά, για να έχουν ευνοική μεταχείριση ακόμη και στις προσλήψεις! Δε λέω ότι αυτό συμβαίνει με εσένα, αλοίμονο! Αλλά γενικά είμαι καχύποπτη με κάποιους που κανείς μας δεν μπορεί να ελέγξει αν όντως είναι έτσι, όπως ισχυρίζονται. Η αναπηρία δεν μπορεί να είναι αντικειμενικό κριτήριο, αλλά λέω πως πρέπει να προσμετράται όπως και τα υπόλοιπα κοινωνικά κριτήρια, αφού οι ανάπηροι είναι άτομα με ειδικές ικανότητες και σαφώς δε γίνεται να αποκλείονται από το χώρο της εκπαίδευσης!Πάντως, δε συμφωνώ καθόλου με την προσμέτρηση της προυπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα (π.χ. φροντιστήρια), γιατί εκεί είναι που δεν μπορεί να ελεγχεί το πώς προσελήφθη ο ένας κι ο άλλος συνάδελφος, με τι διασυνδέσεις, τι γνωριμίες και τι κριτήρια! Αυστηρά και μόνο η προυπηρεσία στα δημόσια σχολεία!
Τέλος πάντων, άστο. Ότι γίνει.
Μα ούτε το σύστημα του Απριλίου τους έβγαζε από τους πίνακες. Άρα ποια η παραβίαση της 4303; Ποια η παρανομία που θα έκαναν οι βουλευτές αν επέτρεπαν να περάσει εκείνο το σύστημα; Πρόσεξε, είναι άλλο πράγμα η "αδικία", όπως την αντιλαμβάνεται ο καθένας και άλλο η παρανομία και η αντισυνταγματικότητα.