0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μπορείς να γίνεις πιο σαφής, συνάδελφε; Ποιοι αν δεν πάθουν έγκαυμα θα συνεχίζουν τα ίδια; Και ποια είναι τα ίδια που θα συνεχίσουν να κάνουν; Για το δυστυχισμένο κράτος λες, για εμάς τους εκπαιδευτικούς, ποια η γνώμη σου; Σε ποιους θα γίνει το πάθημα μάθημα; Ποιες πρακτικές να μην επαναληφθούν;
Αφου τα ξέρεις και τα ξέρουμε. Δεν ειναι ολοι ιδιοι φυσικά αλλα μαζι με τα χλωρά καίγονται και τα ξερά.Το σκαρφαλωμα με πλαγιους τρόπους πρεπεινα εξαλειφθεί για πάντα. Γραοτος ΑΣΕΠ και μονο
Ακομα και με γραπτο ΑΣΕΠ καποιοι θα ξερουν απο μεσα κατι περισσοτερο απο καποιους αλλους. Επισης γραπτος ΑΣΕΠ επι ισοις οροις σημαινει σε ολες τις αιθουσες να γινεται το ιδιο αυστηρη επιτηρηση γιατι εχω ακουσει διαφορα απο συναδελφους. στη μια αιθουσα να γινονται οργια αντιγραφης και στην αλλη να μην κουνιεται φυλλο. Ειναι πολλα που πρεπει να αλλαξουν και θελουν μελετη και πιστη εφαρμογη απο ολους . Καποια στιγμη πρεπει να γινει η αρχη.
Επειδή έχω συμμετάσχει σε 3 γραπτούς ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών σε 3 διαφορετικά εξεταστικά κέντρα, έχω να πω ότι ως προς την επιτήρηση δεν υπήρχε ποτέ κάποιο ζήτημα/θέμα του τύπου "ανεκτικοί οι επιτηρητές", "μπορούσες να μιλήσεις, να δεις, να αντιγράψεις" κλπ. Αντίθετα, οι επιτηρητές ήταν πολύ αυστηροί, "όργωναν" κυριολεκτικά την αίθουσα εξέτασης (κάποτε που χρειάστηκα ντεπόν, ο ένας επιτηρητής ήρθε και άνοιξε ο ίδιος το τσαντάκι μου και το έβγαλε για να το πιω) και αν κάποιος από τους δύο επιτηρητές χρειαζόταν να βγει για λίγο, ερχόταν αμέσως ο αναπληρωτής του. Τώρα αν συμβαίνει κάτι ως προς τα θέματα, δηλ. αν είναι γνωστά από πριν σε κάποιους φροντιστές π.χ. για αυτό δεν έχω προσωπική άποψη. Πάντως, ο γραπτός διαγωνισμός δεν έχει τόσα τρωτά σημεία, όσα έχει η απόκτηση της προυπηρεσίας!
Ποια τραπεζα θα μας δανεισει για τα εξοδα φροντιστηριων και με τι επιτοκιο;;Σιγουρα σε περιπτωση γραπτου ΑΣΕΠ τα φροντιστηρια θα ειναι σιγουρα κερδισμενα.
Ναι, συμφωνω ότι στην αποκτηση προϋπηρεσιας υπηρχαν ''παραθυρα'' προσληψης ειναι γνωστα να μην κουραζω, αλλα δεν σημαινει οτι ολοι την απεκτησαν με πλαγιους τροπους. Προσωπικα με επετηριδα διοριστηκα, ομως σεβομαι οτι κι οι νεοι εχουν δικαιωμα να αποκτησουν τροπο προσβασης στους διορισμους. Αυτο που τονιζω ειναι οτι για να προχωρησει οποιοδηποτε συστημα πρεπει οι κανονες να ειναι εφαρμοσιμοι και σεβαστοι απο ολους τους συμμετεχοντες στην διαδικασια , να μην υπαρχουν αδυναμοι κρικοι. Κατι τετοιο προυποθετει αλλη παιδεια στους πολιτες αλλα αυτο ειναι ενα πολυ μεγαλο κομματι που χρηζει ιδιαιτερης αναλυσης και κουλτουρας.
Πού να βρεθεί κουλτούρα και παιδεία σε όσους κοιτάζουν μόνο τον εαυτό τους, το συμφέρον τους και χρησιμοποιούν χίλιους δυο τρόπους, άδικους και παράνομους, για να υπερπηδήσουν τους συναδέλφους τους και ύστερα να καυχιώνται για το "κατόρθωμά" τους;!Συμφωνώ με όσα γράφεις για τους νέους και την πρόσβασή τους στα δημόσια σχολεία και για τους "αδύναμους κρίκους"! Θεωρώ, όμως, πως είμαστε κοντά στην αρχή μιας αλλαγής! Οψόμεθα!
μακάρι να κάνουν ασεπ πριν το καλοκαίρι και να γίνουν προσλήψεις τον Σεπτέμβρη πλέον με τον 3848