0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι Κυπριοι αναπληρωτές ήταν αορίστου χρόνου? Για ψάξτο λίγο καλύτερα.........
Σημειώνεται ότι σήμερα υπάρχει απόφαση πρωτόδικου δικαστηρίου, σε προσφυγή ενός δασκάλου αορίστου χρόνου, που δικαιώνει και κατοχυρώνει το διορισμό του. Οι δάσκαλοι αορίστου χρόνου είναι γύρω στους 350, σύμφωνα με την ΠΟΕΔ. Η κυβέρνηση και η νομική υπηρεσία εφεσίβαλαν την απόφαση και αναμένεται τώρα η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου. Ο υπουργός Παιδείας σημείωσε ότι οι αορίστου χρόνου εκπαιδευτικοί, ανέρχονται γύρω στους 700 σε βάθος διετίας.
Δεν ηταν αοριστου αλλα εκαναν δωδεκαμηνες ή εξαμηνες συμβασεις κατευθειαν με το σχολειο με δυνατοτητα ανανεωσης(που παντα σχεδον ειχε ανανεωση, δηλαδη δεν υπηρχε χρονικο κενο απο τη μια συμβαση στην αλλη) και ο εκπαιδευτικος συνεχιζε να καλυπτει το ιδιο ακριβως κενο στο ιδιο σχολειο.
Ποιοι ειναι οι αορίστου χρόνου δλδ εκπαιδευτικοί;υπάρχουν τέτοιοι; Και τί σχέση εχουν με τους αναπληρωτές;
το ζήτημα είναι λίγο πιο σύνθετο με το θέμα των συμβάσεων και τις συνθήκες υπό τις οποίες ανανεώνονται στην Ελλάδα υπάρχει και ο μέγιστος αριθμός των ανανεούμενων συμβάσεων η ιδεατός συνολικός τους χρόνος που τεκμαίρει την κατάχρηση ...
Αυτά τα ξέρουν στην Κύπρο. Για να το λέει πάντως και ο ίδιος ο υπουργός Παιδείας της Κύπρου, ε κάτι θα ξέρει...http://www.gspa.gr/%288309579945430256%29/eCPortal.asp?id=3433&nt=60&lang=1&pID=255&lang=1
Εξάλλου, με την παρ. 1 του άρθρου 6 του π.δ. 164/2004 προβλέπεται και άλλη ασφαλιστική δικλείδα κατά των καταχρηστικών διαδοχικών συμβάσεων. Συγκεκριμένα, απαγορεύεται η διάρκεια της σύμβασης ορισμένου χρόνου να υπερβαίνει τους 24 μήνες, ανεξαρτήτως χρόνου διακοπής μεταξύ των συμβάσεων.
Δεν ξέρω ποιο θα είναι το νέο σύστημα πρόσληψης Αναπληρωτών, αλλά με την σούπερ ταχύτητα και τεχνογνωσία του ΑΣΕΠ οι οριστικοί πίνακες χρειάζονται κάτι μήνες για να βγουν. Κι αυτό θα συμπαρασύρει τη φετινή υποβολή των αιτήσεων σε πολύ νωρίτερο χρονικό διάστημα.Το πώς θα γίνει, βέβαια, η κατάταξή τους στους προσωρινούς πίνακες είναι ένα θέμα.Ένα μεγαλύτερο θέμα, όμως, είναι ότι αν γίνουν πολύ νωρίς οι αιτήσεις, η δήλωση περιοχών προτίμησης θα γίνει ψιλο-τυφλά.Κι ένα ακόμα μεγαλύτερο θέμα είναι ότι η προϋπηρεσία μετά την αποστολή των προσωρινών πινάκων στο ΑΣΕΠ δεν είναι σίγουρο ότι θα μετράει. Η 30η Απριλίου ειναι μια κρίσιμη ημερομηνία...
Περαιτέρω, καταλήγει το ΔΕΚ (βλ. σκέψη 105) ότι εθνική ρύθμιση που προβλέπει απόλυτη απαγόρευση μετατροπής συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου δεν είναι συμβατή με την Οδηγία, μόνον εφόσον δεν προβλέπεται άλλο μέτρο από τα αναφερόμενα στην Οδηγία, ικανό ν΄ αποτρέψει τις καταχρηστικές διαδοχικές συμβάσεις. Με τις διατάξεις του π.δ. 164/2004 προβλέπεται όχι απλώς ένα, αλλά όλα τα διαλαμβανόμενα στο σημείο 1 της ρήτρας 5 μέτρα (άρθρα 5 και 6 του π.δ. 164/2004), καθώς και αυστηρές κυρώσεις αλλά και αποζημίωση του εργαζομένου (άρθρο 7). Είναι, επομένως, σαφές ότι οι διατάξεις του π.δ. 164/2004 (όπως δέχθηκε και το ΣτΕ), εισάγουν ένα προστατευτικό πλαίσιο για τους εργαζομένους με σύμβαση ορισμένου χρόνου, που προχωρά και πέραν του πλαισίου προστασίας που επιβάλλει η Οδηγία.
Άρθρο 7Συνέπειες παραβάσεων1. Οποιαδήποτε σύμβαση συνάπτεται κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 5 και 6 του παρόντος διατάγματος είναι αυτοδικαίως άκυρη.2. Σε περίπτωση που η άκυρη σύμβαση εκτελέσθηκε εν όλω ή εν μέρει, καταβάλλονται στον εργαζόμενο τα οφειλόμενα βάσει αυτής χρηματικά ποσά, τυχόν δε καταβληθέντα δεν αναζητούνται. Ο εργαζόμενος έχει δικαίωμα, για το χρόνο που εκτελέσθηκε η άκυρη σύμβαση εργασίας, να λάβει ως αποζημίωση το ποσό το οποίο δικαιούται ο αντίστοιχος εργαζόμενος αορίστου χρόνου σε περίπτωση καταγγελίας της συμβάσεως του. Εάν οι άκυρες συμβάσεις είναι περισσότερες, ως χρόνος για τον υπολογισμό της αποζημίωσης λαμβάνεται η συνολική διάρκεια απασχόλησης με βάση τις άκυρες συμβάσεις. Τα χρηματικά ποσά που καταβάλλονται από τον εργοδότη στον εργαζόμενο καταλογίζονται στον υπαίτιο.3. Όποιος παραβαίνει τις διατάξεις των άρθρων 5 και 6 του παρόντος διατάγματος τιμωρείται με φυλάκιση (άρθρο 5 Ν. 1338/1983, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 6 παρ. 5 του Ν. 1440/1984). Αν το αδίκημα διαπράχθηκε από αμέλεια, ο υπαίτιος τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους. Η ίδια παράβαση στοιχειοθετεί παράλληλα και σοβαρό πειθαρχικό παράπτωμα.
Αν αυτο ισχυει ετσι αυτουσιο, αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι ασχετως εκβασης της δικης του 36μηνου, με τοση εκταση που θα δωθει στο θεμα, θα τροποποιηθει ο νομος και απλως μετα δεν θα μπορουμε να πηγαινουμε αναπληρωτες
Συγνώμη, με αυτό τι ακριβώς προσπαθείς να αποδείξεις; Ότι υπάρχει κατάχρηση ανανεώσεων συμβάσεων; Υπάρχει κανείς που διαφωνεί; Εγώ σου έλεγα πάντα τις διαφορές με τις άλλες χώρες. Ναι, εννοείται ότι υπάρχει κατάχρηση. Μπορείς να αποδείξεις ότι καλύπτεις πάγιες και διαρκείς ανάγκες και όχι λειτουργικές; Κατά την άποψη μου όχι. Μόνο της ειδικής αγωγής μπορούν, γιατί δεν υπάρχουν μόνιμοι (αν και αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν οργανικές). Κατάχρηση λοιπόν υπάρχει. Αυτό που επιμελώς αγνόησες από το υπόλοιπο έγγραφο, είναι το τι προβλέπεται σε αυτή την περίπτωση. Προβλέπονται λοιπόν όλα τα αποτρεπτικά μέτρα της κοινοτικής οδηγίας:Άρθρο 7 Π.Δ. 164/2004:Σε αυτά έχετε να προσβλέπετεΚι εγώ αυτό βλέπω να γίνεται. Να σημειώσω πως το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο απάντησε στην Ιταλία πως δεν ήταν ανάγκη να μονιμοποιήσει όλους όσους ήταν πάνω από 36 μήνες προϋπηρεσία. Δεν απαιτούσε αυτό η απόφαση του δικαστηρίου. Θα μπορούσαν απλά να μην τους ξαναπάρουν...
ωστόσο μονιμοποίησαν αρκετούς από αυτούς ... δεν είπε το εδαδ πάρε εναλλακτικά μέτρα για όσους μέχρι τώρα προσλάμβανες καταχριστικά
Για την ακριβεια, οπως ξαναειπαμε παλιοτερα, μονιμοποιηθηκαν οσοι, εκτος απο 36 μηνες, ειχαν περασει επιτυχως τις εξετασεις gae.