0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=174968και ποιοι τελικά μένουν;
είναι προφανές ότι ο κάθε ένας θεωρεί τον εαυτό του τον πλέον χρήσιμο και όλους τους άλλους άχρηστους.Είναι λυπηρό να διαβάζει κανείς ένα ένα τέτοιο thread το οποίο αποδεικνύει ότι σε καιρούς κρίσεις ο κάθε ένας βγάζει προς τα έξω τα πιο ποταπά ένστικτά του και γίνεται κανίβαλος.Τέτοιους εκπαιδευτικούς θέλουμε ώστε να προετοιμάσουν τα παιδιά για τη ζούγκλα που θα συναντήσουν όταν βγουν στην κοινωνία
Παράθεση από: dijkstra στις Φεβρουαρίου 04, 2012, 04:38:12 pmείναι προφανές ότι ο κάθε ένας θεωρεί τον εαυτό του τον πλέον χρήσιμο και όλους τους άλλους άχρηστους.Είναι λυπηρό να διαβάζει κανείς ένα ένα τέτοιο thread το οποίο αποδεικνύει ότι σε καιρούς κρίσεις ο κάθε ένας βγάζει προς τα έξω τα πιο ποταπά ένστικτά του και γίνεται κανίβαλος.Τέτοιους εκπαιδευτικούς θέλουμε ώστε να προετοιμάσουν τα παιδιά για τη ζούγκλα που θα συναντήσουν όταν βγουν στην κοινωνίαΤο να πούμε ότι κάποιοι κατέλαβαν μία θέση στο δημόσιο εξαιτίας πολιτικών μεθοδεύσεων χωρίς καν να έχουν σαφές αντικείμενο εργασίας και να πληρούν πραγματικές ανάγκες, είναι ποταπό; Για να φανώ υπεράνω πρέπει να αντιμετωπίζω το δημόσιο, που πληρώνουμε όλοι μας, σας φιλανθρωπικό ίδρυμα που οφείλει να συνεχίσει να δίνει ένα κομμάτι ψωμί στο κάθε βύσμα που απαίτησε την προσωπική του αποκατάσταση με κρατικό χρήμα; Ε, δεν πειράζει, ας είμαι ποταπός. Καποια στιγμή θα μάθουμε να αντιμετωπίζουμε την αλήθεια σε αυτή τη χώρα.
Μα ακόμα και αν οι 150.000 αποχωρήσεις περιλαμβάνουν και τις συνταξιοδοτήσεις, που έτσι είναι, δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν μπορείς να απομακρύνεις 150.000 υπαλλήλους από τους 300.000, γιατί τότε θα αποδεκατιστούν όλες οι υπηρεσίες του Δημοσίου. Το ερώτημα λοιπόν είναι το πως θα γίνει η αξιολόγηση. Γιατί αν λάβει υπόψη της και τις υπηρεσιακές ανάγκες, δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί τελικά να παραμείνει ο διοικητικός απόφοιτος Λυκείου που μπήκε με ρουσφέτι και να φύγει ο διορισμένος με ΑΣΕΠ καθηγητής που μπορεί να τύχει όμως να είναι υπεράριθμος.
Παράθεση από: Green στις Φεβρουαρίου 04, 2012, 12:21:07 pmΜα ακόμα και αν οι 150.000 αποχωρήσεις περιλαμβάνουν και τις συνταξιοδοτήσεις, που έτσι είναι, δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν μπορείς να απομακρύνεις 150.000 υπαλλήλους από τους 300.000, γιατί τότε θα αποδεκατιστούν όλες οι υπηρεσίες του Δημοσίου. Το ερώτημα λοιπόν είναι το πως θα γίνει η αξιολόγηση. Γιατί αν λάβει υπόψη της και τις υπηρεσιακές ανάγκες, δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί τελικά να παραμείνει ο διοικητικός απόφοιτος Λυκείου που μπήκε με ρουσφέτι και να φύγει ο διορισμένος με ΑΣΕΠ καθηγητής που μπορεί να τύχει όμως να είναι υπεράριθμος.Ας απολύσει λοιπόν τον διοικητικό απόφοιτο Λυκείου (ο οποίος μπήκε με ρουσφέτι) και ας μετατάξει στη θέση του τον υπεράριθμο καθηγητή, διορισμένο με ΑΣΕΠ (ο οποίος έχει μεγάλες πιθανότητες στη σημερινή εποχή να έχει και μεταπτυχιακό, και διδακτορικό, και 2-3 γλώσσες και άλλα πολλά και θα μπορούν οι ικανότητές του να αξιοποιηθούν πολύπλευρα). Δεν είναι σκάνδαλο να απολυθεί ο δεύτερος και να μείνει ο πρώτος;;;
Και εγώ να το πάω λίγο παρακάτω. Μήπως έπρεπε με το που ακούστηκε η απειλή για «απολύσεις εκπαιδευτικών» η ΟΛΜΕ να προκηρύξει απεργία έπ’ αόριστον;Μήπως έπρεπε σήμερα κιόλας να είναι στημένοι έξω από το υπουργείο; Μήπως έπρεπε σε τοπικό επίπεδο να υπάρξει άμεση παράσταση σε γραφεία βουλευτών; Μήπως έπρεπε να έχουν ήδη έρθει σε επαφή με τους συλλόγους γονέων και τις τοπικές κοινωνίες και να τους ενημερώσουν για τις μελλοντικές εξελίξεις, ζητώντας την συμπαράσταση τους; Μήπως τσάμπα ψηφίζουμε;
Παράθεση από: teogan στις Φεβρουαρίου 04, 2012, 05:18:48 pmΠαράθεση από: Green στις Φεβρουαρίου 04, 2012, 12:21:07 pmΜα ακόμα και αν οι 150.000 αποχωρήσεις περιλαμβάνουν και τις συνταξιοδοτήσεις, που έτσι είναι, δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν μπορείς να απομακρύνεις 150.000 υπαλλήλους από τους 300.000, γιατί τότε θα αποδεκατιστούν όλες οι υπηρεσίες του Δημοσίου. Το ερώτημα λοιπόν είναι το πως θα γίνει η αξιολόγηση. Γιατί αν λάβει υπόψη της και τις υπηρεσιακές ανάγκες, δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί τελικά να παραμείνει ο διοικητικός απόφοιτος Λυκείου που μπήκε με ρουσφέτι και να φύγει ο διορισμένος με ΑΣΕΠ καθηγητής που μπορεί να τύχει όμως να είναι υπεράριθμος.Ας απολύσει λοιπόν τον διοικητικό απόφοιτο Λυκείου (ο οποίος μπήκε με ρουσφέτι) και ας μετατάξει στη θέση του τον υπεράριθμο καθηγητή, διορισμένο με ΑΣΕΠ (ο οποίος έχει μεγάλες πιθανότητες στη σημερινή εποχή να έχει και μεταπτυχιακό, και διδακτορικό, και 2-3 γλώσσες και άλλα πολλά και θα μπορούν οι ικανότητές του να αξιοποιηθούν πολύπλευρα). Δεν είναι σκάνδαλο να απολυθεί ο δεύτερος και να μείνει ο πρώτος;;;Είναι, αλλά ο δεύτερος θα τους στοιχίζει ως υπάλληλος ΠΕ με μεταπτυχιακό, ενώ ο πρώτος μόνο ως ΔΕ...
Μήπως έπρεπε να έχουν ήδη έρθει σε επαφή με τους συλλόγους γονέων και τις τοπικές κοινωνίες και να τους ενημερώσουν για τις μελλοντικές εξελίξεις, ζητώντας την συμπαράσταση τους;
ΠαράθεσηΜήπως έπρεπε να έχουν ήδη έρθει σε επαφή με τους συλλόγους γονέων και τις τοπικές κοινωνίες και να τους ενημερώσουν για τις μελλοντικές εξελίξεις, ζητώντας την συμπαράσταση τους; Nαι θα απευθυνθεις στους γονεις και θα τους πεις οτι εγω που δουλευω 20 ωρες την βδομαδα , 4 μηνες αδεια το χρονο , ζηταω απο εσενα που πληρωνεις τα μαυρα ιδιαιτερα του παιδιου σου συν τα φροντιστηρια , εισαι ανεργος η ελαστικα εργαζομενος να με υποστηριξεις κλεινοντας το σχολεια ωστε να μην πηγαινει πλεον το παιδι σου εκει και να χρειαζεται επιπλεον φροντιστηρια η επιπλεον χρηματα για το ιδιωτικο σχολειο που θα το στειλεις αηδιασμενος απο την δημοσια εκπαιδευση.Αγωνιστικα ο παρτακιας της γειτονιας σου...
Σχολείο σημαίνει δάσκαλος στην τάξη. Από εκεί ξεκινούν όλα.
H 'λιστα' με τα μετρα :http://www.youtube.com/watch?v=dn_e_jS1htU&feature=player_embedded#!Ενα καλο : 5 Αποχωρησεις 1 Προσληψη Ενα κακο: 590 μικτα 400 στο χερι