0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έκδοση 3η1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)Κύριοι, κύριοι [ εδώ θα γραφούν τα ονόματα των υπουργών στους οποίους απευθυνόμαστε και στους οποίους θα παραδώσουμε την επιστολή]2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση πραγματοποιήθηκαν το 2010. Στην συνέχεια εφαρμόστηκαν αναρίθμητα μέτρα με τα πιο σημαντικά να είναι το κλείσιμο και τη συγχώνευση σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η αύξηση του ωραρίου και πρόσφατα μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια. Τα μέτρα συνολικά, απέφεραν μείωση του διδακτικού προσωπικού στα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια κατά 30.000. 3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)Σήμερα, επτά χρόνια μετά και παρά τα μέτρα που εφαρμόστηκαν για να καλύψουν την μείωση του προσωπικού, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό κάθε χρόνο είναι μεγάλες. Έτσι κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν τα κενά και στην μεγάλη πλειοψηφία καλύπτουν κενά από την αρχή της χρονιάς.Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα αφού οι εκπαιδευτικοί καταφθάνουν σ΄ αυτά με δόσεις ενώ σε πολλές περιπτώσεις ελλείψεις δεν καλύπτονται καν. Ώρες μαθημάτων χάνονται, προγραμματισμός δεν μπορεί να γίνει, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασης αλλά και να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον, να γνωρίσουν τους 200 μαθητές κατά μέσο όρο σε ένα, σε δύο, σε τρία σχολεία ή και περισσότερα τον τελευταίο καιρό. Πρακτικά από την εμπειρία μας οι εκπαιδευτικοί προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος προσαρμογής με ότι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό. Στην ειδική αγωγή και σε άλλες δομές της εκπαίδευσης τα προβλήματα λόγω έλλειψης μόνιμου προσωπικού είναι πλέον μη αντιμετωπίσιμα. Κανένας σοβαρός προγραμματισμός, καμία εγγύηση για το μέλλον λόγω των προσωρινών χρηματοδοτήσεων από προγράμματα που κυρίως αποβλέπουν στην αντιμετώπιση της ανεργίας [….]4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )Έχετε χρέος κ.κ. να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας η οποία συνοδεύεται από την υποβάθμιση του έργου του εκπαιδευτικού με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα τα οποία ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Έχετε χρέος όπως έχει αναγγείλει και ο Πρωθυπουργός απέναντι στο μέλλον των πτυχιούχων να δώστε συνέχεια στο φυσικό κύκλο αποχωρήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία και να παραμείνουν στη χώρα που γεννήθηκαν και σπούδασαν το αγαπημένο τους αντικείμενο. Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλονται 10.000 ή ακόμη και 20.000 μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία. Επίσης αναγγέλλεται κάθε φορά διάλογος για ένα νέο νόμο διορισμών. Κάθε φορά δηλαδή που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ αρχή. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στα φόρα και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.5ο μέρος ( αιτήματα)Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό προς τους εκπαιδευτικούς και σας καλούμε να προχωρήσετε: 1. σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι δική σας ευθύνη και δικό σας καθήκον η ύπαρξη νόμου. Νόμος υπάρχει και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, να εξασφαλιστεί απαραίτητα η συνταγματικότητα των όποιων αλλαγών άρα και η βιωσιμότητα του νόμου. 2. σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.6ο μέρος (επίλογος – υπόσχεση ότι θα παρακολουθούμε τα πεπραγμένα και θα αντιδράσουμε ξανά αν χρειαστεί)…………………………………………………………………………………………………………………………………….Με εκτίμησηονόματα
Ποιους έχεις πείσει να μην κανουν αιτηση? Εύκολα το λες αν εχεις ενα στομα να θρεψεις...
Τα προβλήματα των ανθρώπων με οικονομικά προβλήματα θα αυξηθούν αν καταρρεύσει το δημόσιο σχολείο. Σε λίγο έτσι θα γίνει με τις αλλαγές που προτείνονται μέω του ΙΕΠ (δούρειος ίππος). Light σχολείο από λίγες γνώσεις, όποιος θέλει να σπουδάσει αργότερα, θα πρέπει να πληρώσει χοντρά.
Πολύ σωστά, αλλά λίγοι τελικά το καταλαβαίνουν! Νομίζουν ότι επειδή φέτος κλήθηκαν ως αναπληρωτές, θα γίνεται το ίδιο κάθε χρονιά! Και θεωρούν και τυχερούς τους εαυτούς τους με τους λίγους μήνες δουλειάς! Όσα όμως φοβερά έχουν ετοιμάσει "οι αρμόδιοι" για το δημόσιο σχολείο και για την εξαφάνιση κλάδων και ειδικοτήτων, ούτε καν τους περνούν από το μυαλό! Δεν πειράζει, συνεχίστε έτσι κι όταν μερικοί-μερικοί θα καταλάβετε τι γίνεται, θα είναι πολύ αργά για να αντιδράσετε!Ό,τι κάνουμε, πρέπει να το κάνουμε τώρα! Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια! Ας υπογράψουμε την πολύ καλή επιστολή μερικές χιλιάδες συνάδελφοι σε πρώτη φάση, ας την αποστείλουμε και οργανωνόμαστε για τη συνέχεια!
Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλονται 10.000 ή ακόμη και 20.000 μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία. Επίσης αναγγέλλεται κάθε φορά διάλογος για ένα νέο νόμο διορισμών. Κάθε φορά δηλαδή που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ αρχή. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στα φόρα και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.
Πολλές φορές με εκπλήσσουν απαντήσεις που γράφονται εδώ μέσα. Δηλαδή για να καταλάβω. Όταν λέμε ότι οι αναπληρωτές ζουν κάθε χρόνο με το άγχος της πρόσληψης, εννοούμε ότι την έχουν σίγουρη;Έχουμε 20+ ποσοστό ανεργίας και επιπλέον εδώ μέσα ο ένας καταριέται τον άλλον επειδή νιώθει ότι ο άλλος πάει να του φάει την θέση και τώρα λέμε ότι όσοι προσλήφθηκαν δεν θα έπρεπε να νιώθουν τυχεροί; Χώρια το ότι αυτό εδώ το κομμάτι έρχεται σε αντίθεση με όλο το υπόλοιπο ποστ. Οι αρμόδιοι κοιτάνε να κλείσουν σχολεία, κάνουν διπλές και τριπλές αναθέσεις, να απολύσουν καθηγητές ειδικοτήτων που θεωρούνται δευτερεύουσες, να αυξήσουν τις ώρες ανά εβδομάδα των μόνιμων και νομίζετε ότι ο κόσμος κοιμάται όρθιος; Ότι δεν βλέπει τι γίνεται; Όλοι καταλαβαίνουν τι γίνεται. Αλλά πόσοι είναι διατεθειμένοι υπό τις παρούσες συνθήκες να υπογράψουν μία επιστολή η οποία θα έχει έστω και μια παράγραφο με την οποία διαφωνούν; Με τα 9/10 της επιστολής να συμφωνούν, αν υπάρχει 1/10 με το οποίο διαφωνούν, θα δεχθούν να υπογράψουν; Εγώ προσωπικά αρνούμαι να δεχθώ την παράγραφο που αναφέρεται ειδικά στην ειδική αγωγή. Διαβάζω σε διπλανό θέμα για το πόσο καλοί είναι οι καθηγητές που αφήνουν τους μελλοντικούς πτυχιούχους Ειδικής να γράψουν με ανοιχτά βιβλία εύκολα θεματάκια, και αν ακόμα και τότε είναι ανίκανοι, έλα μωρέ καθυστερούμε και τους βαθμούς μέχρι να βρεθεί μια $λύση$. Η Ειδική αγωγή έχει καταντήσει το απόλυτο μέσο κοινωνικής ανισότητας όπου όποιος σκάει το εξαχίλιαρο στους Κύπριους αποκτάει πλεονέκτημα και θέλετε να το υπογράψω; Έχουμε καταντήσει τα πτυχία Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Φιλολογικών κουρελόχαρτα μπροστά στο μέγα πτυχίο της ειδικής αγωγής και θέλετε να υπογράψω μια επιστολή που αναφέρεται ειδικά στην ειδική αγωγή λες και δεν υπάρχει άλλη ειδικότητα άξια αναφοράς; Αφαιρέστε την παράγραφο αυτή, μην συντάσσετε μια επιστολή η οποία προωθεί ειδικά τα συμφέροντα συγκεκριμένων πτυχιούχων και το συζητάμε. Φτιάξτε μια επιστολή ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς, όχι μια επιστολή που προωθεί εμμέσως τα συμφέροντα κάποιων και το συζητάμε.Από εκεί και πέρα θα πρότεινα να τροποποιήσετε την δεύτερη παράγραφο στο 4. Σε υπουργό στέλνετε την επιστολή, δεν την αναρτάτε σε forum.
Αν εσύ, αγαπητέ συνάδελφε, καταριέσαι τους άλλους που βρίσκουν δουλειά (σε ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα) και νιώθεις τυχερός που σε καλούν να πας να εργαστείς για λίγους μήνες στην κάθε ...πινέζα του χάρτη και ξεσπιτώνεσαι και ξοδεύεσαι και κάνεις τα παιδιά σου λάστιχο κάθε χρονιά και νιώθεις και ... ευγνώμων γ΄αυτό από πάνω, ε, τότε, υποτιμάς κατά πολύ το πτυχίο που έχεις και τους κόπους σου για να το πάρεις κι όσα τραβάς κάθε χρονιά εξαιτίας τους! Σου φτάνουν και σε καλύπτουν τα ψίχουλα που σου πετάνε κάθε χρονιά και τους λες κι ευχαριστώ! Κι όσο για την επιστολή, από κάπου πρέπει να γίνει μια αρχή! Αν κάθόμαστε και συζητάμε τι αρέσει στον έναν και τι εξυπηρετεί τον άλλο, τότε θα μείνουμ στα λόγια! Εδώ χρειάζονται πράξεις και κινητοποιήσεις και μάλιστα άμεσα!Τελικά μερικοί τα βλέπουν όλα, ακόμη και τα φλέγοντα ζητήματα, τόσο κοντόφθαλμα, παρόλο που είναι μορφωμένοι άνθρωποι!
Στο τελευταίο συμφωνούμε, αλλά πιθανόν εσύ βλέπεις τόσο μακριά, που δεν το καταλαβαίνεις. Από εκεί και πέρα θα πρέπει λιγάκι να κατανοήσεις ότι ζεις σε μια χώρα με 20+ ποσοστό ανεργίας. Θα υπερασπιστείς το πτυχίο σου και τους κόπους σου για να το αποκτήσεις, αλλά αν πας να το τρίψεις αυτό και την προϋπηρεσία σου στις πινέζες, στην μούρη κάποιου ανέργου, δεν θα βρεις συμπαράσταση. Οπότε να σέβεσαι και τα ψιχουλάκια. Όσο και αν συμφωνώ και εγώ ότι μας εμπαίζουν, η κατάσταση στην χώρα είναι τέτοια που θα πρέπει να την λαμβάνεις σοβαρά υπόψιν. Οι αγρότες για παράδειγμα, οι κάτοχοι τρακτέρ αγρότες, κατεβαίνουν στους δρόμους για να διεκδικήσουν τα όποια δίκαιά τους. Νομίζεις ότι θα τύχουν της ίδιας συμπαράστασης από τον κόσμο με αυτή που είχαν πριν 10-20 χρόνια; Όσον αφορά την επιστολή, θα πρέπει να ξεκινήσει από κάπου και αυτό το κάπου θα πρέπει να είναι απόλυτα ουδέτερο ώστε να μην δημιουργείται η αίσθηση ότι προτάσσονται τα συμφέροντα συγκεκριμένων εκπαιδευτικών. Δεν ξέρω γιατί διαφωνείς με αυτό. Ίσως επειδή θα σου επιτρέψει να αναβαθμιστείς από τα ψιχουλάκια στις φετούλες. Δεν ξέρω.
Δεν ξέρω τι σε κάνει να νομίζεις ότι επιδιώκω να "αναβαθμιστώ"( από τα ψίχουλα στις φετούλες και ότι θα είμαι και "εντάξει" με αυτό! Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα το μόνο με το οποίο θα ικανοποιούμουν θα ήταν να άρχιζαν οι διορισμοί στους εκπαιδευτικούς κι ας μην είμαι μέσα σ' αυτούς που θα διορίζονταν! Ναι, όσο κι αν σου ακούγεται "κάπως", τόσο αμερόληπτα και τόσο ουδέτερα (όπως έγραψες) τα βλέπω τα πράγματα! Και επαναλαμβάνω: πρέπει από κάπου να ξεκινήσουμε, γιατί τα χειρότερα έρχονται κι έπειτα θα είναι αργά να μετανιώσει κάποιος για κάτι που δεν έκανε ή για κάτι στο οποίο δεν συμμετείχε! Η συγκεκριμένη επιστολή είναι αρκετά καλή, χωρίς να προωθεί κάποια συμφέροντα και χωρίς να προσβάλει ή να υποτιμά κάποιους! Και δεν υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ ημών και των αγροτών, καθώς εμείς "αγόμεθα και φερόμαστε" κατά τη βούληση του εκάστοτε Υπουργού, ενώ εκείνοι είναι οι ίδιοι κύριοι του εαυτού τους! Κι όσο για το αν θα έχουμε τη συμπαράσταση της κοινωνίας ή όχι, κι εμείς στην κοινωνία ανήκουμε, δεν είμαστε απόκληροί της κι ό,τι συναποφασίσουμε και πράξουμε θα είναι προς το συμφέρον της κοινωνίας και προς το καλό των παιδιών, δηλ. του μέλλοντος της χώρας!
Η επιστολη ειναι υπο συζητηση. Οποιος διαφωνει μπορει να εκφραζει τη γνωμη του ευγενικα και η επιστολη να τροποποιηθει. Οποιος διαφωνει με τα σημεια στιξης ή οποιοδηποτε σημειο ας κανει τον κοπο να το διορθωσει και να το παραθεσει αντι να υποτιμαει τους αλλους. Ειρωνιες, εξυπναδες και διαταγες στο σοι σας μερικοι.
Δεν ξέρω τι σε κάνει να νομίζεις ότι καταριέμαι αυτούς που πιάνουν δουλειά. Και όντως πάμε από το κακό στο χερότερο και όντως χρειάζεται μια επιστολή, αλλά αυτή η επιστολή θα πρέπει να ΜΗΝ αναφέρεται συγκεκριμένα σε μια ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κατηγορία εκπαιδευτικών. Αν ας πούμε γινόταν αναφορά σε "πεπειραμένους εκπαιδευτικούς" οι μη έχοντες προυπηρεσία δεν θα ένιωθαν ότι τους θέτει σε δεύτερη μοίρα; Αν αναφερόταν στην αδικία του μη διορισμού εκπαιδευτικών με επιτυχία ΑΣΕΠ, οι νέοι εκπαιδευτικοί που επαναλαμβάνουν συνεχώς ότι δεν είχαν την δυνατότητα να δώσουν ΑΣΕΠ, δεν θα ένιωθαν αδικημένοι; Δεν ξέρω αν κατανοείς αυτό που θέλω να πω. Θίχτηκες; Αν θίχτηκες προσπέρνα τον τρόπο γραφής μου που μπορεί να ήταν ατυχής και μείνε στην ουσία των σχολίων μου όσον αφορά την επιστολή. Εγώ τουλάχιστον είπα μια γνώμη. Δεν έχω δει στις προηγούμενες σελίδες, οπότε δεν γνωρίζω, αλλά εσύ είπες κάποια γνώμη;