0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Sorry αν ήταν κάπως απότομο το στυλ μου πριν. Μου βγήκε λίγο αυθόρμητα. Μιλάμε για επιστολή που θα σταλεί σε υπουργό από καθηγητές. Αν δεν είναι αριστούργημα την άλλη μέρα θα παίζει στην Αυγή και τα φιλοκυβερνητικά site με μπόλικο χλευασμό.Για την ειδική έχεις λάθος. Όπως θα είχες λάθος αν θεωρούσες απαραίτητο να μην λησμονηθούν οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ που περιμένουν χρόνια, όπως θα είχες άδικο αν αναφερόσουν στην προϋπηρεσία η οποία για πολλούς μεταφράζεται σε πολύ κόπο, θυσίες και χρόνια μακριά από τα σπίτια τους. Η επιστολή πρέπει να είναι εντελώς απρόσωπη και να μην φαίνεται ότι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν κάποιους από τους συναδέλφους τους, ότι θα πρέπει να τύχουν επιπλέον προσοχής από το υπουργείο. Μια τέτοια επιστολή εγώ δεν θα την υπέγραφα ακόμα και αν με ευνοούσε. Προφανώς ούτε θα με χάλαγε, αλλά δεν θα στήριζα το "διαίρει και βασίλευε". Αν δεν μου αρέσει ένα πράγμα, αυτό είναι η υποκρισία. Αν υπήρχε σχετικό μάθημα θα μπορούσες να το διδάσκεις με επιτυχία. Μου πετάς σε προηγούμενο ποστ ένα "αγαπητέ συνάδελφε" για να ακολουθήσουν κατηγορίες. Μου πετάς τώρα ένα σχόλιο περί θλίψης και ακολουθούν ανυπόστατες κατηγορίες. Μιλάς για σύμπνοια και κατηγορείς εμένα για διχόνοια, όταν το μόνο που κάνεις είναι να επιτίθεσαι προσωπικά και να πετάς λάσπη σε αυτόν που απλά έχει διαφορετική άποψη. Με θλίψη και με αγάπη. ....Υποκρισία. Και βέβαια αγνοείς το νόημα αυτών που σου γράφω και απλά βγάζεις τα δικά σου βολικά συμπεράσματα (EDIT: Δεν το κάνεις μόνο με μένα αυτό από ότι διαπιστώνω). Διότι τι πιο εύκολο από το να διαστρεβλώσεις το νόημα αυτών που γράφει ο άλλος και να επιχειρηματολογήσεις πάνω σε αυτή την διαστρέβλωση; Το αποκορύφωμα βέβαια είναι ότι αυτοαναγορεύεσαι εκπρόσωπος όλων των άλλων. Congrats για την προαγωγή. Ναι, μπορείς κάλλιστα να το αποκαλέσεις ειρωνικό αυτό το τελευταίο. Διότι μερικές φορές χρειάζεται και αυτός ο τρόπος απάντησης.
Αγαπητέ συνάδελφε, υποκρίτρια ούτε ήμουν ούτε θα γίνω, ούτε διαστρεβλώνω όσα γράφεις, ούτε έχω όρεξη να μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου! Απλά κάνω κάποιες οδυνηρές διαπιστώσεις και παρακολουθώ όντως με θλίψη την προσπάθειά σου να μας διασπάσεις και να ακυρώσεις την όποια ενέργεια ετοιμάζουμε. Ειρωνεύεσαι, χαρακτηρίζεις και προσπαθείς τάχα με τις επισημάνσεις σου να μας προστατέψεις και να μας δείξεις το "σωστό δρόμο". Προσπαθείς όμως πάρα πολύ κι αυτό είναι από μόνο του "ύποπτο"!Επιπλέον: ποτέ δεν αναγόρευσα τον εαυτό μου εκπρόσωπο όλων των άλλων κι ούτε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Αν με ενδιέφερε, θα είχα ασχοληθεί με την πολιτική. Λυπάμαι πραγματικά που έχεις τέτοια άποψη για μένα, χωρίς μάλιστα να με γνωρίζεις! Και εύχομαι να είχες έστω λίγη αυθεντικότητα και ειλικρίνεια σε όσα γράφεις!Η προσπάθειά μας θα συνεχιστεί, να είσαι σίγουρος κι αν δεν συμφωνείς, ας μη συμμετέχεις! Είμαστε πάρα πολλοί και θα πιέσουμε!
Έκδοση 5η1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)Αξιότιμε υπουργέ,2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών έγιναν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα, όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια. Τα μέτρα αυτά αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)Σήμερα, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό εξακολουθούν να είναι μεγάλες. Έτσι, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση γενική και ειδική αγωγή, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία υπάρχουν παρατηρούνται από την αρχή της χρονιάς.Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους, παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις, με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα, αφού οι εκπαιδευτικοί καταφθάνουν διορίζονται σ΄ αυτά με δόσεις καθυστέρηση, ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι ελλείψεις αυτές δεν καλύπτονται καν. Ώρες μαθημάτων χάνονται, ούτε σωστός προγραμματισμός δεν μπορεί να γίνει, οι Οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασης τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον, όπου επιπλέον θα πρέπει να γνωρίσουν τους 200, μαθητές κατά μέσο όρο, νέους μαθητές τους, σε ένα, σε δύο, σε τρία ή και περισσότερα σχολεία ή και περισσότερα τον τελευταίο καιρό. Πρακτικά από την εμπειρία μας, οι αναπληρωτέςεκπαιδευτικοί που εντάσσονται στα σχολεία εβδομάδες ή και μήνες μετά την έναρξη τη σχολικής χρονιάς προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος ελλείψεως διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των νέων αναπληρωτών με ότι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό και το επίπεδο της παιδείας που αυτά παρέχουν. Κύριε υπουργέ σας καλούμε4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας, η οποία συνοδεύεται από την υποβάθμιση του έργου του εκπαιδευτικού υποβαθμίζεται με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα, τα οποία ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Λαμβάνοντας υπόψιν και εξαγγελίες του Πρωθυπουργού, Έχετε χρέος όπως έχει αναγγείλει και ο Πρωθυπουργός απέναντι στο μέλλον των πτυχιούχων στους σημερινούς και μελλοντικούς πτυχιούχους, να δώσετε συνέχεια στο φυσικό κύκλο αποχωρήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση, ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία στον τομέα της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης και να παραμείνουν στη χώρα που γεννήθηκαν και σπούδασαν το αγαπημένο τους αντικείμενο. Αυτό έχει ως συνέπεια και την όξυνση του προβλήματος της μετανάστευσης, που οδηγεί σε απώλεια εκπαιδευτικού προσωπικού για το οποίο το κράτος ήδη έχει δαπανήσει σημαντικά ποσά για την εκπαίδευσή του.Εδώ και τρία Τα τελευταία χρόνια, οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, αλλά τώρα και τώρα εσείς, μας αναγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς, και ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Έτσι κάθε φορά που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Δυστυχώς κάθε φορά έχουμε την έναρξη ενός νέου διαλόγου που δεν ολοκληρώνεται ποτέ Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο δεν δείχνει ότι τρέφουν τον απαραίτητο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς, στις συζητήσεις των εκπαιδευτικών και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.5ο μέρος ( αιτήματα)Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό προς τους εκπαιδευτικούς και σας καλούμε να προχωρήσετε:1. σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι υποχρέωση δική σας αλλά και της πολιτείας να εφαρμόζει ή να θεσπίζει νόμους. Νόμος υπάρχει ο 3848 και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.2. σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.Κύριε υπουργέ, εμείς θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στην δημόσια εκπαίδευση όπως αυτό της στελέχωσης με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θέλουμε να δούμε έργα και πράξεις και ειλικρινή διάλογο όπου αυτός χρειάζεται. Αν δούμε ότι συνεχίζετε την πολιτική των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα.Με εκτίμησηΑδιόριστοι – εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Και συνεχίζεις ακάθεκτη. Απλά τώρα στο "αγαπητέ" και στο "θλίψη" προσθέσαμε και το "οδυνηρές διαπιστώσεις" πριν επαναληφθούν οι ίδιες κατηγορίες και η κλασική εκτόξευση λάσπης. Δεν ξέρω αν διαβάζεις τι γράφεις ή αν απλά με δουλεύεις. Πάντως και για να το κλείνουμε, εσύ πρέπει να με γνωρίζεις πολύ καλά με αυτά που γράφεις. Δύο μέτρα και δύο σταθμά.[/quoteΚαλημέρα.Δε σε γνωρίζω καθόλου, κρίνω μόνο απ' όσα γράφεις (όπως κι εσύ εξάλλου για εμένα).Δε σε "δουλεύω", ούτε τρελάθηκα και σε κατηγορώ έτσι! Πάντως, ποτέ μου δε λειτούργησα ούτε υποκριτικά, ούτε συμφεροντολογικά! Κι επειδή το θέμα μας εδώ είναι άλλο κι όσοι μπαίνουν εδώ δεν έχουν όρεξη να διαβάζουν προσωπικές "κόντρες" το κλείνω κι εγώ εδώ. Μόνο που δεν έχω καταλάβει: θα στηρίξεις την προσπάθεια τελικά; Θα υπογράψεις την επιστολή που ετοιμάζεται ή έχεις κάποιους "αστερίσκους" που σε εμποδίζουν; Ελπίζω να υπογράψεις και να καταλάβεις ότι τις μικροδιαφορές μας ως εκπαιδευτικοί τις δημιούργησαν άλλοι (Υπουργείο), για να μας διασπάσουν, να μη μας βλέπουν ενωμένους και να επιχαίρουν!
οταν ολοκληρωθεί η επιστολή στην τελική της μορφή, μετά τις προσθήκες και τις βελτιώσεις, θα παρακαλέσω να ανοίξουμε "Νέο θέμα" για να μην μπερδεύουμε τα θέματα, και να συζητάμε εκεί τα νεότερα αυτης της προσπάθειας.Ευχαριστώ και εύχομαι καλή τύχη