0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οχι η παιδαγωγική κατάρτιση να προσφέρεται δωρεάν και μετά απο έξετασεις όσοι αποφοιτούν απο το 5 έτος να έχουν δικαίωμα για συμμετοχή στο ΑΣΕΠ ,μαζί με την επιτυχία στα ψυχομετρικά τεστ .Με συγχωρείτε αλλα διαβάζοντας αρκετά ποστ δεν θα αναφερθώ σε πρόσωπα αλλα σε λεκτικές συμπεριφορές που υπό το πρισμα των ψυχομετρικων τεστ δεν νομίζω ότι θα κρίνονταν ικανές να επιτρέψουν δικαίωμα διορισμού στην εκπαίδευση ,με η χωρίς ΑΣΕΠ,με η χωρίς προϋπηρεσία,με η χωρίς παιδιά,με η χωρίς σύζυγο.
Και μια απάντηση στην ΠΕΑΔ και τον διχαστικό της ρόλο:http://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/dihastikes-theseis-kai-koinonikos-aytomatismos-gia-diagonismo-toy-asep-apo-tin
λοιπόν με αφορμη αυτό που λες θα σου πω αληθινό περιστατικό που έγινε σε σχολείο όπου εργάστηκα αναληρωτήςΥπήρχε λοιπόν ένας μόνιμος φιλόλογος στο σχολείο με διορισμό μετά από ασεπ super προσοντούχος με 2 πτυχία (φιλολογίας και νομικής) μαστερ και υποψήφιος διδάκτωρ της βυζαντινής φιλολογίας...ήλθε μια μια ψυχολόγος στο σχολείο και συζητούσε με τους μόνιμους για το πως θα φτιάξουν ομάδες μαθητών μεσα στην τάξη με συνοχή και ταυτότητα..έκανε αρκτές συναντήσεις μαζί τους και με αυτόν τον φιλόλογο...μετά το πέρας των συναντησεων από τη γνωριμία με το προσωπικό του σχολε'ίου είπε γι' αυτόν τον φιλόλογο (με επιτυχια σε ασεπ και τα λοιπά προσόντα) στον διευθυντή πως ''δεν έκανε για τάξη αλλά έκανε για γραφειοκράτηςτόσο τυπικούρα ήταν ο τύπος σφόδρα επηρεασμένος από τις νομικές σπουδές του....και μας το έπαιζε και εισαγγελέας μέσα στον σύλλογο και με τους μαθητές...νευρωτικός ....γι' αυτό σου λέω μακάρι ο ασεπ να εβρισκε τον πιο κατάλληλο δάσκαλο,αλλά δεν το κάνει...
Ο διαγωνισμός Ασεπ δεν ειναι η ιδανικότερη αξιολόγηση,αλλά είναι η καλυτερη και η δικαιότερη από τις άλλες και είναι τελοσπάντων μια μορφή αξιολόγησης.Η προϋπηρεσία δεν διασφαλίζει αυτόματα ότι κάποιος είναι ικανός εκπαιδευτικός.Έχω και εγώ άπειρα παραδείγματα να παραθέσω με αντίστοιχους μόνιμους που διορίστηκαν με την προϋπηρεσία και είναι για το Δαφνί.Γι'αυτό θα έπρεπε ανα τριετία τουλάχιστον όλοι οι μόνιμοι να περνούν από ψυχολογική εξέταση και να διαπιστώνεται η καταλληλότητά τους για διδασκαλία σε σχολείο.Αλλά στο Ελλάντα είμαστε!Το θέμα είναι πως ένας γραπτός διαγωνισμός έδινε ευκαιρίες σε όλους!Νέοι,με ή χωρίς προϋπηρεσία,παλιοί(αν και απο το 1998 μεχρι το 2008 οι παλιοί έπρεπε να ειχαν διοριστεί με τον ενα ή τον άλλο τρόπο που φωνάζουν ότι ο Ασεπ ειναι για τα πανηγυρια) μπορούσαν να δώσουν επι ίσοις όροις.Ειναι σαν τις εξετάσεις της σχολής δημόσιας αυτοδιοίκησης:περνούν οι ικανότεροι και αυτοί που έχουν διαβάσει πολυ.Ολα τα άλλα είναι να'χαμε να'λέγαμε.
...Να προσθέσω ότι τα ψυχομετρικά τεστ και η αυστηρή ψυχιατρική εξέταση είναι απαραίτητα, όπως θα έπρεπε να υπήρχαν και για άλλα επαγγέλματα( οδηγοί αστικών, φύλακες, αστυνομικοί, στρατός, γιατροί, νοσοκόμοι...)
Πάντως ούτε τα μεταπτυχιακά, ούτε τα διδακτορικά, ούτε οι δεύτερες-τρίτες σχολές λένε κάτι για την ικανότητα κάποιου να διδάξει. Δυστυχώς θα κρατήσω μια φράση που ειπώθηκε σε μένα<< Τί;; περίμενες να διοριστούμε, έχω μια απογοήτευση, σε τόσα σχολεία αναπλήρωσης και οι μόνιμοι, σε ποσοστό 90% είναι 30μηνα,πολύτεκνοι, με ΠΔΣ και άλλα, δεν έχουν Ασεπ και ούτε νοιάζονται για κάτι τόσο ποταπό...>> Ειλικρινά το ξέρω το παραμύθι. Έπρεπε από την αρχή να θεσπιστεί μόνο Ασεπ και τίποτα άλλο. Ούτε ιδιωτικά σχολεία, ούτε τίποτα. Διαφάνεια. Και φυσικά, μετά το βαθμό, να προστίθενται και κάποια παραπάνω προσόντα ή ικανότητες ή αδυναμίες. Δεκτό διότι όλα πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψιν. Αλλά όχι αυτό το κουβάρι αδιαφάνειας. Συζητώντας με μια κοπέλα, που ποτέ δεν έδωσε Ασεπ και πήγαινε με μέσο ΠΔΣ και μετά αναπληρώτρια και είχε δυο παιδάκια, ακούω το εξής...καλά σκέφτεσαι να δώσεις Ασεπ;;;;, χάζεψες. Αν είναι δυνατόν, αξιολογήθηκα ήδη με την παρουσία στην τάξη. Δεν θα πάω ποτέ. Να με διορίσουν, τόσα προσφέρω. Έφυγα με μια σιχαμάρα και κοιτούσα πόσο έπαρση έχει το μέσο. Οπότε δεν μπορώ να ακούω χαζά. Έλεοοος πια. Να μιλάνε όσοι έδωσαν Ασεπ και έτρεξαν στα κουτάκια και όσοι νέοι αποκλείονται να το καταλάβω. Αρκετά πια, ο καθένας το βόλεμά του. Για το λόγο αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε και οι πολιτικοί έχουν δει την παιδεία πεδίο ρουσφετοπραξίας....(η λέξη είναι νεολογισμός μάλλον).Και τέλος αφού καταντήσαμε όπως καταντήσαμε τί θέλετε να γίνει;;; Να δοθεί Ασεπ και γραπτός και τέλος. Οι έχοντες προυπηρεσία θα την διατηρήσουν και θα διοριστούν με έναν μέτριο βαθμό που θα γράψουν. Τους συμφέρει αφού το κράτος με προυπηρεσία μόνο δεν διορίζει. Τί έχουν να χάσουν πια;;; Και οι νέοι θα συμμετάσχουν και αν γράψουν έγραψαν...Άντε λιθοβολήστε με τώρα διότι κάτι δεν θα σας βολεύει...αλλά δεν βλέπω να μονιμοποιούνται τα 30 και άνω μήνες....αυτό έπαψε, άρα.....;;;;;Να προσθέσω ότι τα ψυχομετρικά τεστ και η αυστηρή ψυχιατρική εξέταση είναι απαραίτητα, όπως θα έπρεπε να υπήρχαν και για άλλα επαγγέλματα( οδηγοί αστικών, φύλακες, αστυνομικοί, στρατός, γιατροί, νοσοκόμοι...)
συμφωνούμε σε όλα η καθηγητρια που σου είπε αυτα εκφράζει μια σχολή σκέψης και δράσης την αρχη ΄της ήσσονος προσπάθειας...τι γίνεται όμως με μιαν άλλη κατηγορια που αντιμετωπίζεται με έπαρση από τις ''βαθμάρες του ασεπ'' δηλαδη αυτούς που και έδωσαν Ασεπ και έτρεξαν στα κουτάκια, όπως λες;...η επικληση των νέων για παροχή σε αυτούς ευκαιριών έχει και μια άλλη διάσταση....το υπουργείο έχει διαπιστώσει πως έχει αυξηθεί ο αριθμός των αναπληρωτών με μεγάλες προϋπηρεσίες άρα έχει και ΜΚ μεγάλο και έχει πέσει ή θα πέσει ωράριο...οπότε λανσάρει το ''δώστε ευκαιρίες στους νέους'' ...θα μας κοστίσουν λίγότερο...εσύ πιστέυεις πως ο νέος που θα πάει αναπληρωτής μόνο αναπληρωτής θέλει να πηγαίνει μια ζωή; δεν θέλει να γίνει μόνιμος και να διοριστεί κάποια στιγμή; δηλ. να κεφαλαιοποιήσει το αναπληρωτηλίκι του σε μόνιμο διορισμό; έπειτα όταν έχουμε 120.000 υποψήφιους και 20.000 θεσεις ποιες ευκαιρίες έχουν οι νέοι; τι θα πεις στους αλλους 100.000 ; να διάβαζες να έγραφες;
Και σύμφωνα μα το σκεπτικό σου, τι πρέπει να γίνει δηλ; Να μην έχουν καμία ευκαρία οι νέοι μέχρι κι όταν και εάν διοριστούν όλοι οι παλαιοί μα επιτυχίες αε ΑΣΕΠ και μεγάλες προυπηρεσίες;! Τότε καλύτερα να κλείσουν τις πόρτες τους οι καθηγητικές και οι παιδαγωγικές σχολές!
αυτό το περί παροχής ευκαιρίων γιατί να μην γίνεται και με άλλους τομείς του δημοσιου ; στα ελτα πήραν τις πρόσφατα υπαλληλους με μόρια για οκτάμηνες συμβάσεις ; γιατι να μην έχει γραπτό ασεπ κι εκεί; με ύλη από το λύκειο και έστω πολλαπλής επιλογής ερωτήσεις για να μπορεί να δώσουν όλοι; είναι μικρότερης σοβαρότητας τα ΕΛΤΑ από την εκπαίδευση; δεν αρκεί ο ο γραπτός αυτός καθ' αυτος για την παροχή θέσεων...κάθε πότε θα γίνεται αυτος; με ποια συχνότητα; πόσους θα διορίζει μόνιμους ή αναπληρωτές; όλα κρίνονται στους αριθμούς και τις ποσότητες....120.000 για 10.000 θέσεις δεν είναι ευκαιρία για τους νέους αλλά καταστροφή...μην ανοίγουμε και σαμπάνιες επειδή θα γίνει ασεπ με τόσες λίγες θέσεις για τόσους πολλούς υποψήφιους, διότι είναι μαζοχισμός...