0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σύμφωνα με το σκεπτικό του, πρέπει να διοριστεί ο ίδιος και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν! Επίσης, δεν υπάρχουν καθηγητικές σχολές, αλλά μόνο παιδαγωγικές. Αλίμονο αν π.χ. τα τμήματα θετικών επιστημών υπάρχουν για να "βγάζουν" μόνο καθηγητές. Επίσης, δεν είναι μόνο ο δημόσιος τομέας, ας αναζητήσει ο καθένας την επαγγελματική του αποκατάσταση και στον ιδιωτικό τομέα. Αλλά τουλάχιστον στον δημόσιο τομέα να υπάρξει κάποτε αξιοκρατία στις προσλήψεις.
συμφωνούμε σε όλα η καθηγητρια που σου είπε αυτα εκφράζει μια σχολή σκέψης και δράσης την αρχη ΄της ήσσονος προσπάθειας...τι γίνεται όμως με μιαν άλλη κατηγορια που αντιμετωπίζεται με έπαρση από τις ''βαθμάρες του ασεπ'' δηλαδη αυτούς που και έδωσαν Ασεπ και έτρεξαν στα κουτάκια, όπως λες;...η επικληση των νέων για παροχή σε αυτούς ευκαιριών έχει και μια άλλη διάσταση....το υπουργείο έχει διαπιστώσει πως έχει αυξηθεί ο αριθμός των αναπληρωτών με μεγάλες προϋπηρεσίες άρα έχει και ΜΚ μεγάλο και έχει πέσει ή θα πέσει ωράριο...οπότε λανσάρει το ''δώστε ευκαιρίες στους νέους'' ...θα μας κοστίσουν λίγότερο...εσύ πιστέυεις πως ο νέος που θα πάει αναπληρωτής μόνο αναπληρωτής θέλει να πηγαίνει μια ζωή; δεν θέλει να γίνει μόνιμος και να διοριστεί κάποια στιγμή; δηλ. να κεφαλαιοποιήσει το αναπληρωτηλίκι του σε μόνιμο διορισμό; έπειτα όταν έχουμε 120.000 υποψήφιους και 20.000 θεσεις ποιες ευκαιρίες έχουν οι νέοι; τι θα πεις στους αλλους 100.000 ; να διάβαζες να έγραφες;
Σύμφωνα με το δικό σου σκεπτικό θα πρέπει να διοριστεί ο νέος και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν
https://xenesglosses.eu/2017/01/prota-axiologisis-meta-apofasi-gia-tha-ginoun-diorismi/
λοιπόν με αφορμη αυτό που λες θα σου πω αληθινό περιστατικό που έγινε σε σχολείο όπου εργάστηκα αναληρωτήςΥπήρχε λοιπόν ένας μόνιμος φιλόλογος στο σχολείο με διορισμό μετά από ασεπ super προσοντούχος με 2 πτυχία (φιλολογίας και νομικής) μαστερ και υποψήφιος διδάκτωρ της βυζαντινής φιλολογίας...ήλθε μια μια ψυχολόγος στο σχολείο και συζητούσε με τους μόνιμους για το πως θα φτιάξουν ομάδες μαθητών μεσα στην τάξη με συνοχή και ταυτότητα..έκανε αρκτές συναντήσεις μαζί τους και με αυτόν τον φιλόλογο...μετά το πέρας των συναντησεων από τη γνωριμία με το προσωπικό του σχολε'ίου είπε γι' αυτόν τον φιλόλογο (με επιτυχια σε ασεπ και τα λοιπά προσόντα) στον διευθυντή πως ''δεν έκανε για τάξη αλλά έκανε για γραφειοκράτηςτόσο τυπικούρα ήταν ο τύπος σφόδρα επηρεασμένος από τις νομικές σπουδές του....και μας το έπαιζε και εισαγγελέας μέσα στον σύλλογο και με τους μαθητές...νευρωτικός ....γι' αυτό σου λέω μακάρι ο ασεπ να εβρισκε τον πιο κατάλληλο δάσκαλο,αλλά δεν το κάνει...
Όχι, αλλά να βρεθεί μια δίκαιη λύση για όλους, ξεκινώντας από μια δίκαιη βάση κι όχι δυο μέτρα και δυο σταθμά!
δεν υπάρχει δίκαιο σύστημα...όλα άδικα είναι από τη στιγμή που οι θέσεις είναι λιγότερες από τους υποψήφιους
Μιλάμε με τα δεδομένα που υπάρχουν κι όχι με ουτοπίες!Και στις Πανελλαδικές όταν έδινα, 40000 εισάγονταν στα Παν/μια και τα ΤΕΙ από τους 100000 υποψηφίους, αλλά πήγα κι έδωσα κι εγώ και όλοι οι άλλοι κι ας ήταν λιγότερες οι θέσεις από τους υποψηφίους!