0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
http://www.enikos.gr/economy/430289,Erxetai-monimopoihsh-gia-xiliades-symvasioyxoys.htmlνα οριστε κάτι έβγαλε αλλά......άσχετο
Άσχετο, όπως το έγραψες! Δεν αφορά στους εκπαιδευτικούς! Κι όπως βλέπεις κάποιοι άλλοι καλά βολεύονται!
http://www.sdna.gr/politiko-deltio/politiki/article/286973/dioristikan-kai-timorimenoi-gia-ntopingk-sto-dimosioΗ απόφαση της Όλγας Γεροβασίλη 156 Έλληνες αθλητές διορίζονται στο Δημόσιο, έχοντας κατοχυρώσει βάσει νόμου διορισμό από το 2008.Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Goal» μεταξύ αυτών των αθλητών υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις που έχουν τιμωρηθεί στο παρελθόν για χρήση απαγορευμένων ουσιών. Ο λόγος για τον
"εργασία" των λίγων μηνών, που στο κάτω-κάτω δεν είναι εργασία, αλλά ταλαιπωρία, ξεσπίτωμα και εξυπηρέτηση, που εν τέλει δεν αναγνωρίζεται!
έχετε δίκιο...εκεί βρίσκεται το πρόβλημα...όχι μόνο δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας οι εκπαιδευτικοί, αλλά και η κάθε ομάδα εκπαιδευτικών πολλές φορές αντιμετωπίζει από αδιάφορα έως εχθρικά τις άλλες ομάδες εκπαιδευτικών...όταν λοιπόν εμείς δεν συμφωνούμεως σύνολο για το τί θέλουμε, αλλά εμφανιζόμαστε ξεκάθαρα ως απολύτως κατακερματισμένοι ως προς τους στόχους και τις επιδιώξεις...λογικό είναι μετά η κάθε πολιτική ηγεσία να εκμεταλλεύεται, όπως θέλει αυτήν την κατάσταση... ή ας παραδεχτούμε ότι η κάθε ομάδα έχει διαφορετικές επιδιώξεις που δεν συμπίπτουν με τις άλλες και ας μην ψάχνουμε μια ενότητα, η οποία είναι μέχρι τώρα ανύπαρκτη και στο επίπεδο του φανατασιακού....
.. ή ας παραδεχτούμε ότι η κάθε ομάδα έχει διαφορετικές επιδιώξεις που δεν συμπίπτουν με τις άλλες και ας μην ψάχνουμε μια ενότητα, η οποία είναι μέχρι τώρα ανύπαρκτη και στο επίπεδο του φανατασιακού....
Το πιο δύσκολο από όλα είναι να καταφέρουμε να είμαστε μεν χώρια σε αυτά που μας χωρίζουν, γιατί αυτό γίνεται νομοτελειακά, αλλά μαζί σε αυτά που μας ενώνουν. Το να έχω πχ., διαφορετική άποψη για τον τρόπο διορισμού με κάποιον που δεν έχει επιτυχία στον ΑΣΕΠ, αλλά μεγάλη προυπηρεσία, ενώ εγώ έχω προσπαθήσει και μέσω του διαγωνισμού είναι λογικό και πλήρως κατανοητό. Αυτό δεν πρέπει να με εμποδίζει, όμως, να είμαι μαζί με τον συνάδελφο που δεν έχει ΑΣΕΠ στην διεκδίκηση μόνιμων διορισμών. Αυτό εν' τέλει είναι προς το συμφέρον και των δύο μας. Αν εφαρμοστεί ένα σύστημα διορισμού που ενδεχομένως αδικεί εμένα και υπάρξουν όντως διορισμοί, αρκετοί συνάδελφοι που βρίσκονται μπροστά από εμένα στους πίνακες αναπληρωτών θα διοριστούν και εγώ θα έχω περισσότερες πιθανότητες διορισμού ως αναπληρωτής στον τόπο συμφερόντων μου.Μπορεί εγώ ως φυσικός (και επειδή με συμφέρει...) να θεωρώ πως η διδασκαλία της Φυσικής δεν είναι επαρκής με το 2ωρο της Α' Λυκείου και θα έπρεπε ίσως να γίνει 3ωρο σε βάρος των θρησκευτικών (portokali δέχεσαι επίθεση ), αλλά κανονικά πρέπει να είμαστε μαζί όλοι οι εκπαιδευτικοί ενάντια σε όλες τις παρεμβάσεις της πολιτείας που μειώνουν τις ανάγκες για εκπαιδευτικούς. Θα έπρεπε να ήμασταν όλοι μαζί ενάντια στην μέιωση κατά 3 ώρες στο εβδομαιαίο πρόγραμμα στο Γυμνάσιο και ενάντια στην κατάργηση της ελάφρυνσης κατά 3 ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα των υπεύθυνων εργαστηρίων.ΥΓ. Παρεμπιποντως, πράγματι το μάθημα φυσικής στην Α' Λυκείου είναι το μάθημα που έχει την μεγαλύτερη αύξηση στο επίπεδο δυσκολίας από το Γυμνάσιο. Το τρίωρο θα έπρεπε να είναι must. Επίσης το μάθημα της Φυσικής συνολικά είναι αυτό που δίνει νόημα σε όλα τα μαθηματικά που γίνονται στο σχολείο. Τα μαθηματικά χωρίς τις εφαρμογές τους στη Φυσική είναι άδειο πουκάμισο...
https://www.esos.gr/arthra/48465/metatithetai-i-apofasi-gia-toys-monimoys-diorismoys-ekpaideytikonΗ προγραμματισμένη για την περασμένη εβδομάδα Διϋπουργική Σύσκεψη για τον τριετή προγραμματισμό των προσλήψεων μονίμων διορισμών εκπαιδευτικών (2018 -2020), μετατίθεται για την άλλη εβδομάδα.