0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@ gia 96Δεν χρειαζόταν να αναλύσεις σε μένα το δικό μου σχόλιο. Χαλάρωσε λίγο δεν ειναι όλα τόσο μαύρα όσο τα περιγράφεις.Καλό καλοκαίρι σε όλους, αν και πολύ φοβάμαι οτι θα το περάσετε στο πληκτρολόγιο γράφοντας ιστορίες με λύκους και κοκκινοσκουφίτσες.
Χαλαρή είμαι, μιας και έχω ήδη βουτήξει στη θάλασσα για σήμερα!Μακάρι να μην είναι τόσο άσχημα τα πράγματα στο δημόσιο σχολείο σήμερα, αλλά εγώ έχω άλλη εικόνα!
Δεν έγραψα ούτε εδώ ούτε κάπου αλλού κατά του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Αντίθετα είμαι υπέρ ενός συστήματος διορισμού. Η γνώμη μου λοιπόν είναι ξεκάθαρη ,την εχω εκφράσει και άλλη φορά, μόνο που τώρα με βάση αυτά που διαβάζω εδώ θα είμαι απόλυτος. Διορισμός μόνο με γραπτό ΑΣΕΠ χωρίς να λαμβάνονται υπόψη άλλα κριτήρια, πάρα μόνο η επίδοση στον διαγωνισμό και αξιολόγηση ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Αγαπητέ μου δεν εχεις καταλάβει ότι κρινόμαστε συνεχώς στις αίθουσες, όταν μάλιστα γράφω για αυτοαξιολόγιση εννοώ τον διάλογο που κάνουμε καθημερινά με τον εαυτό μας μετά το τέλος των μαθημάτων αλλά συχνά και με τους συνάδελφους μας για διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε.Δεν πιστεύω ότι υπάρχει συνάδελφος που όταν τελειώσει η παραμονή του στο σχολείο εστω και για λίγο δεν έχει ασχοληθεί, εστω και μόνος του, για διάφορα γεγονότα που έγιναν εκείνη την ήμερα ή άλλη.ΥΓ. Είμαι οπαδός των ρήσεων "Γηράσκω δ’ αιεί πολλά διδασκόμενος" και "παν μέτρον άριστον"Είμαι διορισμένος εδώ και χρόνια οπότε δεν εχω ανάγκη για παραμυθάκια.Καλό καλοκαίρι.
Αγαπητέ μου,εσείς διοριστήκατε μόνο με γραπτό ασέπ χωρίς να λαμβάνονται υπόψη άλλα κριτήρια;;;To ερώτημα είναι ρητορικό,δεν περιμένω ειλικρινή απάντηση. Θεωρείται ΔΙΚΑΙΟ να τσουβαλιάζονται ηλικιακά όλοι οι εκπαιδευτικοί;;; Θεωρείται ότι ένας εκπαιδευτικός 40+ έχει τις ίδιες αντοχές με κάποιον συνάδελφο που δεν έχει συμπληρώσει καν το 30ο έτος της ηλικίας του;;; Διότι,ως γνωστόν,το καλό μας υπουργείο μας αντιμετωπίζει λες και όλοι είμαστε 25αρηδες που διψάμε για περιπέτειες και όχι ενήλικες με υποχρεώσεις και προσωπική ζωή. Και ας πάμε να δούμε τι συμβαίνει σ' αυτόν τον περίφημο διαγωνισμό.Θεωρείται ΔΙΚΑΙΟ να μην διορίζεται κάποιος με προυπηρεσία επειδή έτυχε και το τονίζω έτυχε να μην απαντήσει σωστά σε τρεις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και να διορίζεται ο νέος χωρίς προυπηρεσία γιατί έτυχε και πάλι το τονίζω έτυχε να απαντήσει σωστά;;; Διότι οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής μοιάζουν με το τζόκερ,όπως έλεγε και ένας καθηγητής στο παιδαγωγικό.... Πάμε παρακάτω. Στην γειτονιά μου μένει και μία συνάδελφος νηπιαγωγός διορισμένη. Την πρώτη φορά που συμμετείχαμε και οι δύο στον ασέπ, με ηλικιακή διαφορά γύρω στην εφταετία,λάβαμε και οι δύο την ίδια βαθμολογία εκεί γύρω στο 70+ με απόκλιση γύρω στη μια μονάδα χωρίς υπερβολή. Στον επόμενο ασέπ η συγκεκριμένη κυρία εκτοξεύτηκε στο 83+ και εγώ παρέμεινα στο 70+. Πως το εξηγείται αυτό;;; Μήπως είναι πιο άξια και ικανή νηπιαγωγός από μένα ή απλά πήγε φροντιστήριο;;; Εσείς με την πολύχρονη εμπειρία που έχετε στην εκπαίδευση τι από τα δύο λέτε να ισχύει;;; Λοιπόν και για να σοβαρευτούμε.... Η ύλη στον ασέπ είναι....χαοτική,ιδιαίτερα στα παιδαγωγικά και η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών εκεί είναι που την πατάει. Στην κυριολεξία δεν ξέρει τι να πρωτοδιαβάσει.... Στο φροντιστήριο σου δίνουν μπούσουλα,σου λένε τι να διαβάσεις,σου μαθαίνουν πως πρέπει να γράφεις,εξασκείσαι σε διδασκαλίες επί χάρτου,περνάς και διορίζεσαι. Τώρα το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι εγώ αφού πήγα φροντιστήριο γιατί δεν διορίστηκα. Γιατί παράλληλα εργαζόμουν ως αναπληρώτρια και ο χρόνος προσωπικής προετοιμασίας που είχα ήταν λιγοστός.... Και αυτή δεν είναι η μοναδική περίπτωση που γνωρίζω σε σχέση με τα φροντιστήρια. Αν κάποιος εδώ μέσα ισχυριστεί το αντίθετο,τότε αναφέρεται σε μια μικρή κατηγορία εκπαιδευτικών που διορίζονται χωρίς φροντιστήριο και όχι στον κανόνα. Τα θέματα με την αξιοκρατία του ασέπ είναι πολλά.... Ας δούμε ένα ακόμη απ' αυτά τα πολλά. Θεωρείται ΔΙΚΑΙΟ εκπαιδευτικοί που έχουν συμπληρώσει δεκαετία από το έτος αποφοίτησής τους να εξετάζονται σε ένα γνωστικό αντικείμενο που δεν έχουν καν διδαχθεί,διότι το πρόγραμμα σπουδών άλλαξε από τότε που αποφοίτησαν και να "συναγωνίζονται" τους νέους απόφοιτους που όλα αυτά τα έχουν διδαχθεί και στην σχολή και στο φροντιστήριο;;;.... Με άλλα λόγια,αν ο νέος συνάδελφος πηγαίνει και φροντιστήριο για ένα γνωστικό αντικείμενο που το έχει διδαχθεί,τότε ο παλιός τι πρέπει να κάνει για ένα γνωστικό αντικείμενο που του είναι παντελώς άγνωστο;;; Και ξαναγυρνάμε στις ηλικιακές ομάδες. Θεωρείται ότι ένας συνάδελφος 40+ με δεκαετή σχεδόν προυπηρεσία,όπως είμαι εγώ για παράδειγμα,έχει τις ίδιες αντοχές και το ίδιο κουράγιο με έναν σχεδόν άφθαρτο συνάδελφο των 30+;;; Για να μην αναφερθώ στις υποχρεώσεις που έχει ένας συνάδελφος 40+ σε σχέση με έναν συνάδελφο 30+ που έχει ακόμη την υποστήριξη του περιβάλλοντός του με βάση τα ελληνικά δεδομένα. Αγαπητέ μου,ας σοβαρευτούμε. Αν θέλετε μόνο γραπτό ασέπ,τότε να πείτε στο καλό μας το υπουργείο να μας δώσει πίσω την δεκαετία που τρέχαμε δώθε,κείθε και παραπέρα για να ανοίξουμε τα σχολεία κάθε Σεπτέμβρη με το....χαρτζηλίκι από το ταμείο ανεργίας στην τσέπη μας και εμείς θα καθίσουμε ξανά στα θρανία να δώσουμε για πέμπτη φορά ασέπ με την πλειοψηφία των νεαρών συναδέλφων να μας βλέπουν αφ' υψηλού και να μας λοιδωρούν....Εμάς τους....παλιούς και....άτυχους στα πλαίσια της συναδελφικής αλληλεγγύης πάνω απ' όλα και ιδιαίτερα τώρα με τον ασέπ και την ψυχολογία που καλλιεργεί η συναδελφική αλληλεγγύη παραδίδει μαθήματα δικαίου και ηθικής.... Όσο για την περίφημη αξιόλογηση θα σας παραπέμψω σε όσα έχω γράψει σε προηγούμενες σελίδες και θα σας συνιστούσα να κάνετε μια βόλτα στα σχολεία της επαρχίας και στις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν σε αυτά.... Σε πιθανή απάντησή σας ότι όλα αυτά τα γνωρίζετε λόγω της πολύχρονης εκπαιδευτικής σας εμπειρίας,θα σας απαντήσω με ερώτηση. Θεωρείται σωστό να αξιολογείται ένας εκπαιδευτικός που αλλάζει σχολείο κάθε χρόνο;;; Αν το θεωρείται σωστό,τότε μάλλον κάτι συμβαίνει με την πολύχρονη εμπειρία σας....
μόνο που τώρα με βάση αυτά που διαβάζω εδώ θα είμαι απόλυτος. Διορισμός μόνο με γραπτό ΑΣΕΠ
Δεν πρόσεξες κάτι στο σχόλιο μου Το έγραψα επειδη αγανάκτησα με όσα διαβάζω εδώ περί προϋπηρεσίας, πτυχίων κλπ. Φυσικά και πρέπει να λαμβάνονται όλα τα κριτήρια υπόψη, απλά το σχόλιο μου ήταν μια μορφή απόλυτης αντίδρασης σε όσα διαβάζω σχετικά με το ζήτημα. Υπηρετώ στην επαρχία...τα προβλήματα πολλά και γνωστά...η αξιολόγηση ένας μύθος...αλλά αν πρόσεξες οι αξιολογημένοι και άξιοι είναι πολλοί κατά δήλωση τους πάντα. Υπηρετώ λόγω ειδικότητας από 3 έως 5 σχολεία την χρονιά (ευτυχώς τα ίδια πάντα)....ποιος θα αξιολογήσει την προσπάθεια μου, το άγχος μου,τον κόπο μου;Διορίστηκα με επετηρίδα..τότε δεν υπήρχε αυτή η φαγωμάρα μεταξύ μας. Η μεγαλύτερη αστοχία του νέου συστήματος ήταν η διατήρηση στο διηνεκές των πινάκων που έγινε χειρότερή μετά το 2008 με τη αδιοριστία και το πάγωμα των διαγωνισμών. Τώρα μόνο φρούδες υποσχέσεις μοιράζουν.Ελπίζω τώρα να έγινε κατανοητό το πνεύμα του σχολίου μου.ΥΓ. Δε θέλω να φανταστώ τι θα προκύψει σε περίπτωση που προκηρυχτεί γραπτός ΑΣΕΠ μετα από τόσα χρόνια!!(εχεις δίκιο σε όσα αναφέρεις, αλλά ποιος και πως θα λύση τα προβλήματα αυτά;)
Tι θα γίνει? Θα μπει στην ιστορία ο συγκεκριμένος Διαγωνισμός. Θα μνημονευεται ως η μέρα που ο ΑΣΕΠ κατέρρευσε. Η διεξαγωγή του και μόνο θα μπορεί να παρουσιαστεί απο την Κυβέρνηση σαν πραγματικό επίτευγμα δίχως υπερβολή Εαν καλοσκεφτείς πως φέτος - μαζί και εγώ - κάνανε αίτηση 95.000 άτομα (τυπικά βέβαια), ε λοιπόν ώσπου να γίνει και κάποτε Διαγωνισμός θα είμαστε λίγο πάνω απο 100.000 υποψήφιοι! Η Δίοικηση της Αρχής είχε δηλώσει άλλωστε πως είναι σε θέση να διεξάγει εδώ και τώρα κάτι τέτοιο αλλά θα απαιτηθούν 18 εως 24 μήνες ή αλλιώς εναμιση με δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί η διαδιακασία! Πες δύο μόλις γίνουμε περισσότεροι. Πες το 2020 γίνει και είσαι επιτυχών ε κάπου το 2022 με 2023 θα διοριστείς....χαμός δηλαδή. Η Αξιολόγηση αν και δεν πιστεύω πως δύναται να υπάρξει μία αντικειμενική και σωστή εκπαιδευτική αξιολόγηση πιστευω πιο πολύ κάπως υπηρεσιακή θα είναι και δεν θα έχει ιδιαίτερα καλές προθέσεις. Μάλλον θα γίνει εργαλείο μείωσης προσωπικού και μισθών....τουλάχιστον στο παρελθόν επι ΝΔ που πήγε να γίνει κατι τέτοιο αυτή την εντύπωση μου είχε δώσει. Όσο για όλους εσάς που βρίσκεστε στους Πίνακες Προυπηρεσίας ΟΠΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ και να επιλεχθεί θα είναι άδικο για εσάς μιας και κρατήσατε σχολεία ανοιχτά και οργώσατε την Ελλάδα, πιστευω το έχετε ήδη αντιληφθεί οπότε μάλλον καλό θα ήταν να το αποδεχτείτε. Ή πρέπει να σας διορίσουν όλους (ωστε μετα να τσακωθουμε οι Μηδενικης μεταξύ μας χαχα) ή να δώσουν αυξημένη μοριοδότηση...για εσάς αυτά θα είναι δίκαια μόνο (να πω εδω πως το συστημα 60-40 δεν μου φαινόταν τόσο κακό, έτσι θα διοριζονταν ατομα και απο τους 2 Πινακες, λεω τώρα).Κατα τάλλα απο μεριάς μοριοδοτησης καλό θα ήταν το βαρος να δοθει στα πραγματικά προσόντα και τα κοινωνικά κριτήρια να μπουν λίγο σε δεύτερη μοίρα (ναι όσο άδικο και σκληρό αν ακούγεται για οικογένειες αυτό εν μέσω κρίσης, ίσως σαν οικογενειάρχης να μιλούσα διαφορετικά αλλά υποτίθεται μιλάμε για δημόσιο διαγωνισμό που θέλει να καλύψει κενά του Δημοσίου με μορφωμένους ανεξαρτήτως οικογενειακής κατάστασης) αλλά παρ ολαυτα να μετρήσουν απλά να μην είναι καθοριστικά κιόλας. Δεν γίνεται οπου πας να κανεις αιτηση για κρατική θέση να προηγουνται παντα και διαρκως οσοι έχουν πολλά παιδιά ή μεγάλο χρόνο ανεργίας λόγω ηλικίας ενώ ξέρω γω έχουν πολυ κατώτερα προσόντα (πχ ξαδέρφη μου με πτυχίο και μεταπτυχιακό και ξένη γλώσσα και ecdl για μια θέση συμβασιούχου σε έναν Δήμο σε κάποιο Φορέα του βρέθηκε εκτός και την θέση την πήρε μία γυναίκα που ειχε 3 παιδιά και αρκετή ανεργία και προυπηρεσια αλλα αρκετά πίσω χρονικά αυτή και απο προσοντα ειχε ενα πτυχιο μονο και ενα
Επειδη εχουμε μπλεξει με πολλα δικαστηρια, καταλαβαινει καποιος που αναφερεται αυτή η απόφαση:https://xenesglosses.eu/2017/07/aperrifthi-prosfygi-237-anapliroton-sto-ste/