*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 72398 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #210 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 10:48:18 μμ »
.....χωρις καμια διαθεση αντιπαραθεσης:
ποσο ισωπεδωτικη αποψη μπορει να εχεις για καποια πραγματα. Λες δηλαδη οτι απο τους 70000 ολοι ειναι λαμογια της πδσ και των παλιων τροπων εκτος της δικη σου φαρδιας  πλατιας υπογραφης και των αλλων 360 περιπου....Εχεις αναρωτηθει αραγε ποσοι δεν υπογραφουν-συναινουν στο καλεσμα ενος ανθρωπου με τοσο προσβλητικες και απολυτες αποψεις......Σκεψου το.....και κατι ακομη.....επειδη λες συνεχως οτι δουλευεις αναπληρωτρια και χανεις θεσεις....αν θελεις μας λες σε ωρες εκπαιδευτικου προγραμματος πως ποσταρεις θεματα και αποψεις στο διαδικτυο;;;;
Δεν έγραψα, ούτε συνέταξα μόνο εγώ την επιστολή, αλλά κι άλλοι συνάδελφοι, που έχουμε κοινές αγωνίες και κοινούς στόχους! Αν εσένα αυτά δε σε αφορούν, δικό σου θέμα, γιατί μάλλον ζεις στο δικό σου "όμορφο και αγγελικά πλασμένο" κόσμο! Κι αν νομίζεις ότι η επιστολή εμπεριέχει απόλυτες και προσβλητικές απόψεις, σου λέω ότι βλέπεις τα γεγονότα από τη δική σου, μονόπλευρη οπτική!
Εσύ που δουλεύεις σε σχολείο ως αναπληρωτής/-τρια, εργάζεσαι 7ωρο καθημερινά; Δεν έχεις κανένα κενό; Προφανώς και δε δουλεύεις 7ωρο, προφανώς κι έχεις κενά, αλλά μάλλον κάνεις άλλα "πιο εποικοδομητικά" πράγματα, από το να γράφεις σ' ένα εκπαιδευτικό forum και να συμπαρίστασαι στους συναδέλφους σου!
Και ναι, έχεις διάθεση αντιπαράθεσης μαζί μου, γιατί συνεχώς αυτό κάνεις στα περισσότερα μηνύματά σου: μου αντιτίθεσαι! Ας είναι, όμως! Το ξαναέγραψα: οι αλήθειες ενοχλούν!
Και κάτι τελευταίο: αν είχες κάτι καλύτερο να προτείνεις κατά τη σύνταξη της επιστολής ή από την ίδια την επιστολή, ως τρόπο αντίδρασης απέναντι στον εμπαιγμό του Υπουργείου για τους διορισμούς, γιατί δεν το έπραξες τότε και κάνεις τώρα κριτική, που δεν προσφέρει καμία υπηρεσία; Και ποιες είναι εν τέλει οι δικές σου απόψεις για το όλο θέμα; Διαφώτισέ με να καταλάβω, γιατί η στάση σου είναι άκρως διασπαστική και αντισυναδελφική!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #211 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:10:18 μμ »
.....Η επιστολή δεν έχει τίποτα απόλυτο και προσβλητικό.....Το σχόλιο αυτό αφορά εσένα που κυνηγάς παντού φαντάσματα και βλέπεις εχθρούς....Εσύ λειτουργείς διασπαστικα χαρακτηρίζοντας εκπαιδευτικούς .... Μπορείς να σερφαρεις όσο θες στην ώρα του μαθήματος....Απλά δεν ξέρουμε τη γνώμη του υπεπθ για αυτό...... Χαμήλωσε τους τόνους αποδυναμωνεις την ΙΣΧΥ της ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΜΑΣ

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #212 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:16:33 μμ »
Στον υπουργό πως λέτε να προωθηθεί? Όπως είναι με το λινκ ας πούμε ή υπάρχει κι άλλος τρόπος?

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #213 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:23:23 μμ »
.....Η επιστολή δεν έχει τίποτα απόλυτο και προσβλητικό.....Το σχόλιο αυτό αφορά εσένα που κυνηγάς παντού φαντάσματα και βλέπεις εχθρούς....Εσύ λειτουργείς διασπαστικα χαρακτηρίζοντας εκπαιδευτικούς .... Μπορείς να σερφαρεις όσο θες στην ώρα του μαθήματος....Απλά δεν ξέρουμε τη γνώμη του υπεπθ για αυτό...... Χαμήλωσε τους τόνους αποδυναμωνεις την ΙΣΧΥ της ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΜΑΣ
Την ώρα του μαθήματος, κάνω μάθημα! Άλλοι υποτίθεται ότι μαθαίνουν γράμματα στους μαθητές και κοιτάζουν το ρολόι τους, πότε επιτέλους θα χτυπήσει το κουδούνι!
Στο κενό του ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει ό,τι θέλει! Κάποιοι άλλοι μάλιστα ακούνε μουσική, τραγουδούν, βλέπουν βιντεάκια, κλπ.
Κι όσο για τα υπόλοιπα που μόλις σου έγραψα, φυσικά τα προσπερνάς! Αλλά τι να πεις; Αφού είναι έτσι όπως ακριβώς τα γράφω! Κάνεις κριτική που δεν προσφέρει τίποτε! Και σε 'μένα προσωπικά επιτίθεσαι άλλη μία φορά, χωρίς προφανή λόγο!
Αλλά δε θα μου κλείσεις το στόμα! Πρώτα χαμήλωσε εσύ τους τόνους σου και μετά να ζητάς από τους άλλους πράγματα!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #214 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:30:21 μμ »
Τους ρώτησες, συζήτησες μαζί τους αν είναι ευχαριστημένοι με τη ζωή του αναπληρωτή κι αν έτσι φαντάστηκαν τη ζωή τους, δηλ. κάθε χρονιά κι αλλού, κάνοντας "νομαδική" ζωή;
Αν τους εξήγησες και παρόλ' αυτά δεν τους νοιάζει, τότε έχουν εντελώς χαμηλή αυτοεκτίμηση και χαμηλό αυτοσεβασμό και δεν πολυλογαριάζουν ούτε πολυυπολογίζουν το πτυχίο τους, την κούραση και τους κόπους τόσων χρόνων. "Παίζει" βέβαια οι συγκεκριμένοι να δουλεύουν ως αναπληρωτές "άκοπα", ανήκοντας δηλ. σε κάποια από τις γνωστές ομάδες που ευνοούνται και που κατηγορώ τόσο καιρό (απολυθέντες ιδιωτικών, βολεμένοι σε ενισχυτική και ΠΔΣ, τρίτεκνοι κλπ.), οπότε δεν τους "χαλάει" η συνέχιση/διαιώνιση αυτής της κατάστασης! Πάντως, είναι άξιο απορίας!

Gia νομίζω ότι η κριτική αναφέρεται στο συγκεκριμένο σου μνμ. Η αλήθεια είναι ότι κανείς μας δεν έχει υποχρέωση να συζητήσει με κανέναν συνάδελφο για να τον πείσει να υπογράψει την επιστολή. Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, ο καθένας κάνει ό,τι κρίνει. Επίσης, το ότι δεν θέλουν να υπογράψουν κάποιοι δε σημαίνει ότι έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση ή είναι βολεμένοι. Υπάρχουν πολλοί λόγοι, για τους οποίους κάποιος μπορεί να μη θέλει να υπογράψει. Μπορεί να μη συμφωνούμε, αλλά ας μην γενικεύουμε και ας μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες.

Αποσυνδεδεμένος depap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #215 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:34:11 μμ »
Gia νομίζω ότι η κριτική αναφέρεται στο συγκεκριμένο σου μνμ. Η αλήθεια είναι ότι κανείς μας δεν έχει υποχρέωση να συζητήσει με κανέναν συνάδελφο για να τον πείσει να υπογράψει την επιστολή. Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, ο καθένας κάνει ό,τι κρίνει. Επίσης, το ότι δεν θέλουν να υπογράψουν κάποιοι δε σημαίνει ότι έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση ή είναι βολεμένοι. Υπάρχουν πολλοί λόγοι, για τους οποίους κάποιος μπορεί να μη θέλει να υπογράψει. Μπορεί να μη συμφωνούμε, αλλά ας μην γενικεύουμε και ας μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες.
Ακριβώς αυτό!

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #216 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:37:17 μμ »
Gia νομίζω ότι η κριτική αναφέρεται στο συγκεκριμένο σου μνμ. Η αλήθεια είναι ότι κανείς μας δεν έχει υποχρέωση να συζητήσει με κανέναν συνάδελφο για να τον πείσει να υπογράψει την επιστολή. Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, ο καθένας κάνει ό,τι κρίνει. Επίσης, το ότι δεν θέλουν να υπογράψουν κάποιοι δε σημαίνει ότι έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση ή είναι βολεμένοι. Υπάρχουν πολλοί λόγοι, για τους οποίους κάποιος μπορεί να μη θέλει να υπογράψει. Μπορεί να μη συμφωνούμε, αλλά ας μην γενικεύουμε και ας μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες.

+++++++++++++++++++
Σε ευχαριστώ..... Υπάρχουν άνθρωποι που κατανοούν

Αποσυνδεδεμένος MATRIX

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Αστειεύομαι.
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #217 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:39:48 μμ »
Όλες οι περιοχές της Ελλάδας πιέζουν για την ίδρυση κάποιου ΑΕΙ ή ΤΕΙ στην περιοχή τους. Οι γονείς πιέζουν για αύξηση του αριθμού των θέσεων σε κάθε ΑΕΙ-ΤΕΙ ώστε το βλαστάρι τους να περάσει στις Πανελλήνιες ασχέτως αν δεν τα καταφέρνει και πολύ καλά με τα μαθήματα. Πιέζουν ακόμη και για "βατά" θέματα. Αν και πάλι δεν τα καταφέρει υπάρχει και η λύση του εξωτερικού. Βρέξει χιονίσει λοιπόν, πάνω απ'τους μισούς νέους διαθέτουν κάποιο πτυχίο.
Στη λογική του βολέματος, στην εκπαίδευση μπορούν να δουλέψουν σχεδόν όλες οι ειδικότητες. Και όχι μόνο με πτυχίο. Κομμώτριες μέχρι πριν 3-4 χρόνια, υδραυλικοί,ηλεκτρολόγοι,μπετατζήδες αυτή τη στιγμή είναι μόνιμοι εκπαιδευτικοί!!!
Όλοι αυτοί οι άνεργοι ,πτυχιούχοι και μη , τώρα πιέζουν κάποιον βουλευτή για να διοριστούν . Θα μου πούνε κάποιοι πως μόνο οι "παραδοσιακές" καθηγητικές ειδικότητες μπορούν να θεωρούνται "αδιόριστοι εκπαιδευτικοί". Ούτε αυτό είναι σωστό. Οι φιλόλογοι,οι μαθηματικοί και οι φυσικοί μπορούν να δουλέψουν στον ιδιωτικό τομέα όπως όλοι οι άλλοι. Ποτέ δεν υπήρξε σύνδεση των θέσεων στα πανεπιστήμια με την αγορά εργασίας. Όποτε ετίθετο τέτοιο θέμα , η αριστερή αντίληψη πως είναι άλλο πράγμα το δικαίωμα στη μόρφωση και άλλο οι ανάγκες της αγοράς κατέπνιγε κάθε άλλη άποψη. Για κάθε κενό φιλολόγου στα σχολεία, τα πανεπιστήμια βγάζουν 100 πτυχιούχους!

Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να υπάρχει τεράστιος αριθμός νέων υψηλού επιπέδου μόρφωσης για ελάχιστες θέσεις εργασίας με συνέπεια να θησαυρίζουν οι υδραυλικοί και  οι ηλεκτρολόγοι και να πεινάνε οι πτυχιούχοι.

Και τώρα εσείς οι νέοι πτυχιούχοι,με ρητορική της δεκαετίας του  80, απαιτείτε διορισμό!!! Όλοι θέλετε να μπείτε στο δημόσιο και μόνο στο δημόσιο γιατί είστε πτυχιούχοι! Και μετά αναρωτιώμαστε γιατί έχουμε μνημόνιο.


Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #218 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:40:04 μμ »
Gia νομίζω ότι η κριτική αναφέρεται στο συγκεκριμένο σου μνμ. Η αλήθεια είναι ότι κανείς μας δεν έχει υποχρέωση να συζητήσει με κανέναν συνάδελφο για να τον πείσει να υπογράψει την επιστολή. Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, ο καθένας κάνει ό,τι κρίνει. Επίσης, το ότι δεν θέλουν να υπογράψουν κάποιοι δε σημαίνει ότι έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση ή είναι βολεμένοι. Υπάρχουν πολλοί λόγοι, για τους οποίους κάποιος μπορεί να μη θέλει να υπογράψει. Μπορεί να μη συμφωνούμε, αλλά ας μην γενικεύουμε και ας μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες.
Είσαι λάθος, θεωρώ, γιατί πολλοί συνάδελφοι δεν ήξεραν τίποτε για την επιστολή ή το περιεχόμενό της! Αν δεν το συζητήσουμε μαζί τους, πώς θα ενημερωθούν; Με τη συζήτηση, δεν θα τους ασκήσουμε προσηλυτισμό! Ήμαρτον! Ο καθένας έχει κρίση κι αν θεωρούν κάποιοι ότι τα πράγματα βαίνουν καλώς κι είναι και ευχαριστημένοι, ας μην κάνουν τίποτε!
Ο μόνος λόγος για να μην υπογράψει κάποιος είναι ο φόβος! Αλλά τι στο καλό μπορεί να φοβάται κάποιος περισσότερο από το να μείνει του χρόνου χωρίς δουλειά λόγω του Νέου Λυκείου ή να τον θεωρήσει το Υπουργείο τόσο αναλώσιμο, ώστε να τον παρωπλίσει λέγοντάς του "ευχαριστώ" και προσλαμβάνοντας κάποιους άλλους που είναι πιο οικονομικοί και συμφέρουν!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #219 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:40:59 μμ »
Ακριβώς αυτό!
++++++++++++++
Σε ευχαριστώ και εσένα depap...... Τώρα έχω σιγουρευτεί ότι κάποιοι κατανοούν

.,.......μα τόση έπαρση;;;;;

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #220 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:42:36 μμ »
+++++++++++++++++++
Σε ευχαριστώ..... Υπάρχουν άνθρωποι που κατανοούν
Ναι, ευτυχώς που υπάρχουν και κάποιοι που τα εξηγούν σε 'μας που δεν ... καταλαβαίνουμε!
Σε ό,τι σε συμφέρει όμως απαντάς!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος depap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #221 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:47:46 μμ »
Είσαι λάθος, θεωρώ, γιατί πολλοί συνάδελφοι δεν ήξεραν τίποτε για την επιστολή ή το περιεχόμενό της! Αν δεν το συζητήσουμε μαζί τους, πώς θα ενημερωθούν; Με τη συζήτηση, δεν θα τους ασκήσουμε προσηλυτισμό! Ήμαρτον! Ο καθένας έχει κρίση κι αν θεωρούν κάποιοι ότι τα πράγματα βαίνουν καλώς κι είναι και ευχαριστημένοι, ας μην κάνουν τίποτε!
Ο μόνος λόγος για να μην υπογράψει κάποιος είναι ο φόβος! Αλλά τι στο καλό μπορεί να φοβάται κάποιος περισσότερο από το να μείνει του χρόνου χωρίς δουλειά λόγω του Νέου Λυκείου ή να τον θεωρήσει το Υπουργείο τόσο αναλώσιμο, ώστε να τον παρωπλίσει λέγοντάς του "ευχαριστώ" και προσλαμβάνοντας κάποιους άλλους που είναι πιο οικονομικοί και συμφέρουν!
Κοίτα, όταν κατηγορείς όποιον δεν υπογράφει ότι είναι βολεμένος ή ότι έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση πρέπει να το καταλάβεις ότι είσαι και απόλυτη και δε βοηθάς στο να πείσεις κάποιον να υπογράψει. Αν δε θέλεις να το καταλάβεις, πάσο... Αλλά έτσι είναι.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #222 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:51:30 μμ »
ΜΑΤRIX, αμφιβάλλω αν διάβασες την επιστολή. Η προσέγγιση που κάνουμε δεν είναι βάση του αριθμού των πτυχιούχων οι οποίοι θα μπορούσαν να εργαστούν στην εκπαίδευση αλλά βάση της πραγματικότητας σήμερα στα σχολεία την οποία ζούμε κάθε χρόνο όσοι ασχολούμαστε με την εκπαίδευση. Αυτό περιγράφουμε στην επιστολή. Δεν έχουμε την παρωχημένη ρητορική που μας καταλογίζεις. Το μήνυμά σου είναι κάπως άκαιρο. Ποιος πιέζει σήμερα για νέες σχολές και αύξηση του αριθμού των εισακτέων;
Η πρωτοβουλία της επιστολής έχει αυτό το στόχο: Ότι δεν μπορούν να πουν άλλοι, το λέμε εμείς, η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών.

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #223 στις: Φεβρουάριος 09, 2017, 11:52:18 μμ »
Τους ρώτησες, συζήτησες μαζί τους αν είναι ευχαριστημένοι με τη ζωή του αναπληρωτή κι αν έτσι φαντάστηκαν τη ζωή τους, δηλ. κάθε χρονιά κι αλλού, κάνοντας "νομαδική" ζωή;
Αν τους εξήγησες και παρόλ' αυτά δεν τους νοιάζει, τότε έχουν εντελώς χαμηλή αυτοεκτίμηση και χαμηλό αυτοσεβασμό και δεν πολυλογαριάζουν ούτε πολυυπολογίζουν το πτυχίο τους, την κούραση και τους κόπους τόσων χρόνων. "Παίζει" βέβαια οι
συγκεκριμένοι να δουλεύουν ως αναπληρωτές "άκοπα", ανήκοντας δη
λ. σε κάποια από τις γνωστές ομάδες που ευνοούνται και που κατηγορώ τόσο καιρό
(απολυθέντες ιδιωτικών, βολεμένοι σε ενισχυτική και ΠΔΣ, τρίτεκνοι κλπ.), οπότε δεν τους "χαλάει" η συνέχιση/διαιώνιση αυτής της κατάστασης! Πάντως, είναι άξιο απορίας!
..... Απλά τραγικό....Στο ξαναλεω.... τόση απαξίωση....Τόση έπαρση.....Τέτοιος εγωισμός.....
Δυσκολευεις την προσπάθεια της επιστολής

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160918
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 718
Σύνολο: 726

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.