0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όπως έχει αναλυθεί διεξοδικά, το ανώτατο όριο των 20 ωρών αφορά το σύνολο των δομών της μη τυπικής εκπαίδευσης. Εφόσον ρητά δεν αναφέρεται η υποχρέωση του διευθυντή να αναθέτει τις ώρες αυτές σε έναν εκπαιδευτή, τότε τίποτα δεν απαγορεύει στον διευθυντή να αναθέσει και στον 2ο και στον 3ο κοκ εκπαιδευτή επιπλέον ώρες. Είναι άλλο πράγμα η δυνατότητα που έχει να του αναθέτει ΩΣ 20 ώρες και άλλο η ρητή υποχρέωση. Αυτή εξάλλου είναι και η καθιερωμένη πρακτική που ακολουθείται εδώ και πολλά χρόνια, κατ' ερμηνεία της διατύπωσης αυτής στα περισσότερα ΙΕΚ, θα με εξέπληττε αν υπήρχαν συνάδερφοι που έχουν λάβει 20 ώρες σε ένα και μόνο ΙΕΚ, αν υπάρχουν ευχαρίστως να το πουν (όχι ότι θα ήταν παράνομο αλλά δεν συμβαίνει στην πράξη). Αν, λοιπόν, ήταν παράνομο όλο αυτό, τότε είναι βέβαιο ότι θα είχαν ελεγχθεί οι διευθυντές των ΙΕΚ γι αυτό. Αν κάποιος γνωρίζει διευθυντή ΙΕΚ που έχει ελεγχθεί επειδή δεν έδωσε το σύνολο των διαθέσιμων ωρών σε κάποιον εκπαιδευτή, ας μας το πει, αναφέροντας τα πραγματικά περιστατικά.
Που έχει αναλυθεί ; Ποιος κανονισμός το γράφει.
Καμία εντύπωση δεν θέλω να δημιουργήσω, στην πραγματικότητα είσαι ο μόνος ο οποίος υποστηρίζει τη συγκεκριμένη ερμηνεία του κανονισμού. Στην πραγματικότητα δεν εξετάζουμε καν αν είναι ηθικά, λογικά και παιδαγωγικά σωστό να έχει κάποιος 20 ώρες, όπου έτσι κι αλλιώς και σε αυτό έχουν αναπτυχθεί διάφορες απόψεις και προσωπικά δεν έχω κανέναν διευθυντή φίλο. Το θέμα είναι, λοιπόν, ακριβώς αυτό. Ότι πουθενά δεν αναφέρεται στον κανονισμό ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η ανάθεση μαθημάτων και ο διαμοιρασμός ωρών, εφόσον κάτι, λοιπόν, δεν απαγορεύεται ρητά, σαφώς και επιτρέπεται. Αν ήθελαν να υποχρεώσουν τον διευθυντή να δώσει το σύνολο των ωρών σε έναν εκπαιδευτή μία διατύπωση του παρακάτω τύπου θα ήταν αρκετή: "Ο διευθυντής του εκάστοτε ΙΕΚ οφείλει να αναθέτει στους εκπαιδευτές, ανάλογα με την ιεραρχική τους κατάταξη στους αντίστοιχους πίνακες, το σύνολο των διαθέσιμων ωρών μέχρι το ανώτατο όριο που αυτοί μπορούν να διδάξουν. Σε περίπτωση που υπάρχουν κενές ώρες προς διάθεση, είτε λόγω συμπλήρωσης του ανώτατου ορίου, είτε λόγω μη αποδοχής συγκεκριμένων μαθημάτων από τον εκπαιδευτή, οφείλει να αναθέσει με τον ίδιο τρόπο στους αμέσως επόμενους στην ιεραρχία εκπαιδευτές τις αντίστοιχες ώρες μέχρι την κάλυψη τους" (Σ.Σ Δεν διεκδικώ δάφνες νομικής διατύπωσης, απλά ένα παράδειγμα αναφέρω). Τέτοιου είδους διατύπωση δεν υπάρχει πουθενά, και ούτε μπορεί να συναχθεί από οπουδήποτε επειδή έτσι μας βολεύει. Εξάλλου όταν το υπουργείο ήθελε να τονίσει ότι οι ώρες θα πρέπει να δίδονται κατά προτεραιότητα στους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς ή στους πιστοποιημένους εκπαιδευτές, το ανέφερε και το ανακοίνωσε με ρητές διατυπώσεις. Το ίδιο θα έπρεπε να γίνει και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Επίσης επαναλαμβάνω, ό,τι δεν απαγορεύεται ρητά, επιτρέπεται, δεν συμβαίνει το αντίθετο, όπως θες να μας κάνεις να πιστέψουμε..Κι επαναλαμβάνω δεν έχει σημασία ποια είναι η προσωπική θέση του καθενός σχετικά με το τι θα έπρεπε να γίνει αλλά το τι ισχύει πραγματικά...
Δεν καταθέτω προσωπική άποψη αλλά επίσημα έγγραφα. Εσύ από την άλλη άπλα υποθέτεις.Μπορείς να μου πεις πως θα χωριστούν οι ώρες σε εκπαιδευτικους ( π.χ.4 ) σε μια ειδικότητα που έχει 4 ώρες σε ένα εξάμηνο σε ΙΕΚ;
Στα ΙΕΚ του δημοσίου δεν υπάρχει αντίστοιχος κανονισμός παρά μόνο οτι μπορεί να κάνει έως 20 ώρες.
Μάλλον εσύ είσαι αυτός που υποθέτεις. Παραθέτεις έναν κανονισμό ο οποίος αναφέρει ότι οι εκπαιδευτές μπορούν κατ' ανώτατο όριο να διδάξουν 20 ώρες και πάνω εκεί έχεις στήσει μια ολόκληρη υπόθεση σχετικά με το πώς γίνεται ο διαμοιρασμός των ωρών αυτών, υπόθεση η οποία δεν επιβεβαιώνεται καθ' οιονδήποτε τρόπο από τα αναγραφόμενα στον κανονισμό. Τόσο εγώ, όσο και οι υπόλοιποι, σου παραθέσαμε μία σειρά επιχειρημάτων τα οποία αρνείσαι να δεχθείς στηριζόμενος στην αντίληψη σου ότι είναι λογικό οι εκπαιδευτές να παίρνουν το σύνολο των ωρών. Σου απάντησα μάλιστα ότι δεν έχει καμία σημασία αν θεωρούμε ότι όντως πρέπει να γίνεται έτσι ή όχι, στην πραγματικότητα κι εγώ θεωρώ ότι υπάρχει νομικό κενό που πρέπει να καλυφθεί. Αν, εξάλλου, όντως συνέβαινε κάτι τέτοιο θα είχαν ελεγχθεί πειθαρχικά οι διευθυντές, ή η επιτροπή τέλος πάντων, που αναθέτουν τις ώρες στους εκπαιδευτές καθώς, εξ όσων γνωρίζω σχεδόν ποτέ δε συμβαίνει σκόπιμα τουλάχιστον, ΔΙΕΚ στο οποίο υπάρχουν πολλές ώρες να μοιράζονται όλες σε έναν εκπαιδευτή, στην πραγματικότητα πολύ σπάνια ένας εκπαιδευτής έχει πάνω από 10 ώρες σε ένα και μόνο ΔΙΕΚ.Επιπλέον διαστρεβλώνεις τα όσα είπα. Είπα εγώ ότι οι 4 ώρες θα πρέπει να μοιραστούν σε επιπλέον εκπαιδευτές, αν μιλάμε για 4 ώρες ενός μαθήματος σε μία ειδικότητα; Ούτε προβλέπεται, ούτε θα ήταν λογικό να γίνει. Είναι, νομίζω, προφανές ότι αναφερόμαστε σε διαφορετικά μαθήματα ίδιων ή διαφορετικών ειδικοτήτων τα οποία θα μπορούσε να διδάξει ο ίδιος εκπαιδευτής. Αφού σου επισημάνω ότι δεν υπάρχουν δημοτικά ΙΕΚ (τα μπερδεύεις με ΚΕΚ, ΚΔ
''. Άσχετα με τις προθέσεις των συγγραφέων του κανονισμού ''Επίσης δεν έχει κενό ο νόμος καθώς λέει ότι ο πρώτος κάνει έως 20 ώρες.Κενό μάλλον έχει κάτι άλλο......
έτσι απάντησε και δικηγόρος σε σχετική μου ερώτηση. Πρακτικά όμως, η διεύθυνση πράττει όπως νομίζει και δεν υπάρχουν κανόνες. Έχω δει άνεργη να μην πάρει καμία ώρα γιατί και οι 4 διαθέσιμες δόθηκαν σε μόνιμη εκπαιδευτικός (επιπλέον στο καθημερινό της πρόγραμμα). Επίσης, προσωπικά αν και πρώτη και πιστοποιημένη τα τελευταία 2 χρόνια παίρνω λιγότερες ώρες από τον τελευταίο στον πίνακα. Κάποιο εξάμηνο πχ , πήρα 3 ώρες (ως πρώτη) και ο τελευταίος 8.
Παυλίνα αν είχες κάνει ένσταση θα είχες πάρει όλες τις ώρες.(έως 20 ώρες)Κρίμα γιατί αν είχες όλες τις ώρες θα μπορούσες να πάρεις και επίδομα ανεργίας .Γιατί δεν τηλεφώνησες στα κεντρικά του ΙΝΙΔΕ
Είναι πολύ σπάνια η περίπτωση να πάρει κάποιος 20 ώρες σε ΙΕΚ, και κυρίως στην επαρχία...πάνω απ΄όλα είναι αντιπαιδαγωγικό.Ανεξαρτήτως γνωριμιών και όποιων ατόμων επιθυμεί να ευνοήσει ο κάθε διευθυντής έχει έναν αξιολογικό πίνακα μπροστά του, όποιος είναι πιστοποιημένος μη ΔΥ/συνταξιούχος και έχει τα περισσότερα μόρια δικαιούται να πάρει περισσότερες ώρες, και δύναται να πάρει μέχρι 20 εφόσον δεν απασχολείται αλλού, αν όχι ας κάνει ένσταση για αυτό, όχι όμως γιατί δεν πήρε όλες τις ώρες. Σκεφτείτε να υπάρχουν 3-4 μαθήματα με α ανάθεση σε μια ειδικότητα και να κάνει ο ίδιος εκπαιδευτής μάθημα, σε μια εβδομάδα το τμήμα "σχόλασε" θα μείνει μόνος να κάνει μάθημα, οι μαθητές πρέπει να παίρνουν γνώση και να ανταλλάσσουν απόψεις και προβληματισμούς με όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους ώστε να έχουν μια όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη θεώρηση των πραγμάτων σε έναν τομέα...Μην βλέπετε τα ΙΕΚ σαν κύρια εργασία δυστυχώς δεν είναι, είναι ένα συμπλήρωμα με καλά λεφτά (μέχρι στιγμής) για όσους έχουν την τύχη να εργάζονται και κάπου αλλού...Πάντως η τελευταία πρόταση από το Υπ. Παιδείας που ουσιαστικά ξαναβάζει και τους μη πιστοποιημένους στο παιχνίδι για 2 ακόμα έτη, προς την κατεύθυνση του μοιράσματος των ωρών είναι, διαφορετικά θα εφάρμοζε τον κανονισμό από 1/9/2017, έχοντας λιγότερα άτομα για μοίρασμα...
επειδή δεν υπάρχουν αναθέσεις μαθημάτων σε ειδικότητες εκπαιδευτών στο συγκεκριμένο τμήμα. Ούτε καν οδηγό σπουδών (χρησιμοποιείται ένα παλαιότερο) όποτε δεν μπορούσα να τεκμηριώσω το αίτημα μου. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες αλλά αν είχα άλλες επιλογές, δεν θα ξαναπατούσα σε ΙΕΚ μετά από αυτό που αντιμετώπισα πριν 2 χρόνια.
Έχει λυθεί το θέμα του ''αντιπαιδαγωγικου'' , μάλλον δεν έχεις διαβάσει τα παραπάνω σχόλια . Κάνεις σε 2 ή 3 τμήματα μέχρι να φτάσεις τις 20 , όποτε άκυρο αυτό που λες. Δεν υπάρχει τμήμα ΙΕΚ που μπορεί να κάνει ένας εκπαιδευτής όλα τα μαθήματα(20 ωρες) , δεν μπορει να κάνει αγγλικά υπολογιστές μακιγιάζ γυμναστική κτλ ο ίδιος άνθρωπος. Ξέρεις κάποιο τμήμα ΙΕΚ που χρειάζεται μόνο μια ειδικότητα εκπαιδευτή για όλα τα μαθήματα;
Διάβασε προσεχτικά τι έγραψα. Αν σε ένα τμήμα και όχι σε όλο το ΙΕΚ όπως κατάλαβες πχ σε 3-4 μαθήματα υπάρχει μια ειδικότητα σε Α ανάθεση (υπάρχει μια ασάφεια σε αυτό...) και δώσει ο διευθυντής όλα αυτά τα μαθήματα σε έναν εκπαιδευτή, το τμήμα σε μια βδομάδα άντε 2 το πολύ θα σχολάσει γιατί θα βαρεθούνε οι εκπαιδευόμενοι να βλέπουν τον ίδιο εκπαιδευτή! Απλά πράγματα, σύγχρονη εκπαίδευση δεν θέλουμε; Δεν γίνεται με τον ίδιο εκπαιδευτή συνέχεια. Επίσης το ξανατονίζω θα έπρεπε ήδη να σε έχει προβληματίσει η μη υποχρεωτικότητα της πιστοποίησης για 2 έτη.