0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνώ απολυτά μαζί σου, με μια διάφορα οτι μονιμότητα δεν έχουν ούτε οι αναπληρωτές, ούτε οι ωρομίσθιοι στην πρωτοβάθμια και δευτοροβαθμια εκπαίδευση.Διορισμοί και αναθέσεις με τον ίδιο τρόπο όπως στους δασκάλους και τους καθηγητές. Τόσο απλά και δεν θα είχαμε κάνει όλη αυτή την συζήτηση.....Το μόνο κάλο είναι ότι γνωριστήκαμε ...κάτι είναι και αυτό.Κάποια παραδείγματα που δίνω μπορεί να σου φαίνονται ακραία άλλα τα έχω δυστυχώς βιώσει.
Σε αυτή την περίπτωση, κι εφόσον υπήρχε άτομο που γνώριζες ότι προηγείτο στους πίνακες κατάταξης, κακώς δεν έκανε ένσταση η άμεσα ενδιαφερόμενη.
Με διέθεσαν για 2 ώρες σε ΙΕΚ, για συμπλήρωση ωραρίου (καθηγητής πληροφορικής).Το μάθημα που καλούμε να διδάξω είναι άσχετο με πληροφορική μιας και είναι το «ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ Η/Υ». Τυπικά μπορεί να ανατεθεί σε καθηγητή πληροφορικής, όμως αυτά που πρέπει να διδάξω είναι τα παρακάτω : Μάθημα: Ξενοδοχειακές εφαρμογές με χρήση Η/Υ ( Γ΄ εξ.) Ώρες μαθήματος/εβδομάδα (Θ, Ε, Σ):0,2,2 Σκοπός - Μαθησιακά Αποτελέσματα Σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι καταρτιζόμενοι γνώση πάνω στο χειρισμό ξενοδοχειακών πακέτων και να είναι σε θέση, αντλώντας πληροφορίες από τις διάφορες καταστάσεις ή στατιστικά στοιχεία ή άλλες πληροφορίες μέσω Η/Υ, να προβούν σε ενέργειες στρατηγικής, προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις στα διάφορα τμήματα του ξενοδοχείου, ή να βελτιώσουν τη γενική οργάνωση και διοίκηση αυτού. Περιεχόμενο του μαθήματος 1. Κρατήσεις: Καταχώρηση κρατήσεων μεμονωμένων και πρακτορειακών πελατών. Αυτόματη τιμολόγηση κρατήσεων, έλεγχος allotment and release period Μεταβολές, ακυρώσεις κρατήσεων Προβλεπόμενες κινήσεις πελατών, πρακτορείων Ηλεκτρονικό room rack Πληροφορίες, καταστάσεις και στατιστικά κάθε είδους σχετικά με κρατήσεις 2. Εργασίες αφίξεων: Check – in μεμονωμένου πελάτη, πρακτορειακού πελάτη, group Άνοιγμα λογαριασμών κατά περίπτωση Αλλαγές σε στοιχεία πελατών, δωμάτια, ημερομηνίες, χρεώσεις, κ.λπ. Πληροφορίες, καταστάσεις και στατιστικά σχετικά με αναχωρήσεις 3. Εργασίες Main Courante: Άνοιγμα λογαριασμών πελατών ή διορθώσεις επί των ήδη υπαρχόντων Ενημέρωση λογαριασμών πελατών και πρακτορείων (συμφωνηθέντα, ekiras ή κατά ερίπτωση όπου δεν προβλέπεται από τη διαδικασία αυτόματης χρέωσης) Πληροφορίες και καταστάσεις, όπως ισοζύγια, ταμειακές καταστάσεις, χρεώσεις ημέρας, υπόλοιπα κ.λπ. Συσχετισμός εργασιών main – courante και εργασιών κλεισίματος ημέρας 4. Κλείσιμο ημέρας: Μη πραγματοποιηθείσες αφίξεις Συμφωνία και έλεγχος αφίξεων – αναχωρήσεων Πληροφορίες – καταστάσεις – ενημερώσεις – εκτυπώσεις – στατιστικά, όπως: βιβλίο πόρτας, βιβλίο αστυνομίας, αναμενόμενες αφίξεις, αναχωρήσεις επόμενης μέρας. Συμφωνίες πρωινών – γευμάτων, κίνηση ξενοδοχείου – πρακτορείων, maison, non show, στατιστικά πελατών, κ.λπ. 5. Τηλεφωνικό κέντρο: On line σύνδεση με Ηλεκτρονικό Υπολογιστή, χρεώσεις, υπηρεσιακές συνδιαλέξεις, πληροφορίες – καταστάσεις – στατιστικά 6. On line σύνδεση με διάφορα τμήματα - point of sales: Έλεγχος δικαιούμενων κατά περίπτωση Αυτόματη χρέωση λογαριασμών πελατών Έκδοση πιστωτικών δελτίων Έκδοση δελτίων extras Διάφορες εκτυπώσεις – πληροφορίες και στατιστικά Κατάσταση πωλήσεων ανά σερβιτόρο, είδος, τιμές ειδών τροφίμων ή ποτών, κ.λπ. 7. Κεντρική αποθήκη υλικών: Καρτέλες ειδών Ομάδες ειδών τροφίμων και ποτών Προμηθευτές Τιμολόγια προμηθευτών Πληροφορίες – εκτυπώσεις υπολοίπων, ισοζυγίων, καρτελών, κ.λπ. 8. Αποθήκη υλικών τμήματος: Καρτέλες ειδών Εισαγωγές – εξαγωγές ειδών και αυτόματη ενημέρωση κεντρικής αποθήκης Απογραφές: ημερήσιες, εβδομαδιαίες, μηνιαίες κ.λπ. Ισοζύγια αναλωθέντων Κοστολόγια ανά είδος, ομάδα, επιλεγέν προϊόν (όπως πρωινό ή γεύμα) Τιμοκατάλογοι Στατιστικά στοιχεία Και το ερώτημα είναι πως είναι δυνατό να γνωρίζω τη λειτουργία ενός ξενοδοχείου, για να το διδάξω κιόλας;;;;;;Τι μπορώ να κάνω για να το αποφύγω;;;;;
Με διέθεσαν για 2 ώρες σε ΙΕΚ, για συμπλήρωση ωραρίου (καθηγητής πληροφορικής).Το μάθημα που καλούμε να διδάξω είναι άσχετο με πληροφορική μιας και είναι το «ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ Η/Υ». Τυπικά μπορεί να ανατεθεί σε καθηγητή πληροφορικής, όμως αυτά που πρέπει να διδάξω είναι τα παρακάτω : Μάθημα: Ξενοδοχειακές εφαρμογές με χρήση Η/Υ ( Γ΄ εξ.) Ώρες μαθήματος/εβδομάδα (Θ, Ε, Σ):0,2,2 Σκοπός - Μαθησιακά Αποτελέσματα .....................Και το ερώτημα είναι πως είναι δυνατό να γνωρίζω τη λειτουργία ενός ξενοδοχείου, για να το διδάξω κιόλας;;;;;;Τι μπορώ να κάνω για να το αποφύγω;;;;;
3. Μήπως το μάθημα είναι συνδιδασκαλία και ο άλλος έχει σχέση με το αντικείμενο?
Που μπορώ να βρω αν το μάθημα (εργαστηριακό) είναι συνδιδασκαλία;;;