*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη Στήριξη  (Αναγνώστηκε 40036 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος napi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 09:35:02 πμ »
Νομίζω ότι και για εκείνη κ για το παιδί θα ήταν καλύτερο γιατί θα μπορούσε να κάνει διάφορα πράγματα με τον μαθητή της και να τον βοηθήσει πραγματικά αφού δεν μπορεί να ακολουθήσει την ύλη!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:02:46 »

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 11:57:32 πμ »
Διατυπώνω μια ερώτηση με πολλή προσοχή, ελπίζοντας ότι δεν θα παρερμηνευτώ. Έχουμε στο σχολειο μαθητή που κανονικά θα έπρεπε να φοιτά σε ειδικό σχολείο, καθώς όμως δεν υπάρχει στο νησί, του έχει δοθεί παράλληλη στήριξη με ρητή επεξήγηση ότι είναι καθαρα πρακτικό θέμα γιατί δεν είναι για γενικό σχολείο. Σε ανάλογη περίπτωση στο παρελθόν το τότε κεδδυ είχε δώσει τμήμα ένταξης.

Το παιδί μετά βίας γράφει κ διαβάζει κ φυσιξα δεν μπορεί να κάνει κάτι στην ύλη του σχολείου. Καταλαβαίνω τη σημασία του να εντάσσεται στο σχολικό πλαίσιο κ να κοινωνικοποιείται, όμως κάποιες φορές στην τάξη κουράζει το γεγονός ότι μιλάει διαρκώς με τη δίκη του καθηγήτρια, η οποία φυσικά του κάνει τελείως διαφορετικό μάθημα πάνω στις δικές του ανάγκες. Το να εχεις στην τάξη δυο άτομα να μιλάνε διαρκώς χαμηλόφωνα είναι πολύ κουραστικό για τους άλλους. Με δεδομένο ότι η ΠΣ σ αυτόν τον μαθητή ούτως ή άλλως λειτουργεί καταχρηστικά κ εκτός πλαισίου, πιο λογικό θα ήταν κάποιες ώρες να του κάνει μάθημα ιδιαιτέρως, σε μαθήματα που δεν μπορεί καν να συμμετάσχει. Δεν θέλω όμως να φανεί ότι διώχνω τη συναδελφο, ούτε να πω ότι με ενοχλεί ένας άνθρωπος που κανει τη δουλειά του με το παραπάνω.

Τι θα προτείνατε;
Ελλείψει του κατάλληλης σχολικής δομής για το συγκεκριμένο μαθητή, κατά τη γνώμη μου θα ήταν ωφέλιμο το παιδί αυτό να ήταν κάτι ιδίαν με την καθηγήτρια του για κάποιες ώρες.Ομως αυτό πρέπει να γίνει με.πολλη προσοχή.Δλδ πρέπει να εμπλακουν το κεσυ, ο συντονιστής ειδικής αγωγής, το σχολείο , η οικογένεια, ώστε να εκπονηθεί ένα ορθό εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με συγκεκριμένο  ωραριο εκτός τυπικής τάξης και στοχους. Οι καθηγητές, το παιδί και τομσχολειο πρέπει να ξέρουν πότε φεύγει από την τυπική τάξη.Απ ότι κατάλαβα ο μαθητής δε δύναται να παρακολουθήσει την η του τυπικου σχολείου, επομένως το τι θα δουλεύεται θα οργανωθεί από την καθηγήτρια π.σ. πάντα με τη συνδρομή του συμβούλου.
Καλό θα ήταν να εμπλέκεται το παιδί ας δραστηριότητες που μπορεί να κάνει κάτι στο μετρό του δυνατου.
Δύσκολες αυτές οι περιπτώσεις αλλα.μπορουν να γίνουν πράγματα με.καλη διάθεση, οργάνωση και συνεργασία των εμπλεκομένων φορέων.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 12:58:39 μμ »
Το παιδί είναι λειτουργικό κ κοινωνικό. Απλώς δεν μπορεί να συμβαδίσει αφού μετά βίας γράφει κ διαβάζει. Εξατομικευμένο πρόγραμμα έχουν, απλώς κ η φιλόλογος κ η μαθηματικός κάθονται με το παιδί στην τάξη κ λενε τα δικά τους κ αυτό δημιουργεί μια φασαρία. Εγω της είχα πει εξαρχής ότι όποτε κρίνει μπορεί να του κάνει σε άλλη αίθουσα, δεν θα πω τίποτα ούτε θα κάνω θέμα για τον βαθμό ή τι διαγωνισμα θα γράψει ή οτιδήποτε άλλο. Όμως για λόγους που δεν γνωριζω, κάθεται μέσα. Εγω έχω θέμα γενικα με τη φασαρία, με ενοχλεί κ με αποσυντονίζει. Σ αυτό το τμήμα ειναο υπεύθυνη κ κάνω 6 ώρες, όλη την ώρα λέω σσσσς κ μετά συνειδητοποιώ ότι δεν μιλάνε τα παιδιά αλλά εκείνοι! Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πώς να το ξαναπώ. Έχω καταλάβει ότι οι συβαδελφοι της ειδικής έχουν κακό περάσει κατά καιρούς από θέματα συνεργασίας κ είναι σε μόνιμη άμυνα, τουλάχιστον όσοι έρχονται στο σχολείο μας. Δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλούν γιατί είναι ντροπή, τη δουλειά της κάνει η κοπέλα. Ήθελα να δω κ άλλες απόψεις, αν θεωρείται λάθος το να σκέφτομαι ότι θα μπορούσαν να είναι σε δικό τους χώρο. πχ στα αρχαία ή την ιστορθα ή τη γλώσσα όταν κάνουμε γραμματική/συντακτικό. Κείμενα ή Ιλιάδα μπορεί να παρακολουθεί με τους άλλους ώς ένα σημείο. αλλά να κάνω αρχαία κ να έχω σε ένα θρανίο δυο άτομα που μιλάνε για διφθόγγους, δεν βλέπω λόγο να συμβαίνει, δεν νομίζω ότι εξυπηρετεί κανέναν.

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #73 στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 01:31:47 μμ »
Το παιδί είναι λειτουργικό κ κοινωνικό. Απλώς δεν μπορεί να συμβαδίσει αφού μετά βίας γράφει κ διαβάζει. Εξατομικευμένο πρόγραμμα έχουν, απλώς κ η φιλόλογος κ η μαθηματικός κάθονται με το παιδί στην τάξη κ λενε τα δικά τους κ αυτό δημιουργεί μια φασαρία. Εγω της είχα πει εξαρχής ότι όποτε κρίνει μπορεί να του κάνει σε άλλη αίθουσα, δεν θα πω τίποτα ούτε θα κάνω θέμα για τον βαθμό ή τι διαγωνισμα θα γράψει ή οτιδήποτε άλλο. Όμως για λόγους που δεν γνωριζω, κάθεται μέσα. Εγω έχω θέμα γενικα με τη φασαρία, με ενοχλεί κ με αποσυντονίζει. Σ αυτό το τμήμα ειναο υπεύθυνη κ κάνω 6 ώρες, όλη την ώρα λέω σσσσς κ μετά συνειδητοποιώ ότι δεν μιλάνε τα παιδιά αλλά εκείνοι! Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πώς να το ξαναπώ. Έχω καταλάβει ότι οι συβαδελφοι της ειδικής έχουν κακό περάσει κατά καιρούς από θέματα συνεργασίας κ είναι σε μόνιμη άμυνα, τουλάχιστον όσοι έρχονται στο σχολείο μας. Δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλούν γιατί είναι ντροπή, τη δουλειά της κάνει η κοπέλα. Ήθελα να δω κ άλλες απόψεις, αν θεωρείται λάθος το να σκέφτομαι ότι θα μπορούσαν να είναι σε δικό τους χώρο. πχ στα αρχαία ή την ιστορθα ή τη γλώσσα όταν κάνουμε γραμματική/συντακτικό. Κείμενα ή Ιλιάδα μπορεί να παρακολουθεί με τους άλλους ώς ένα σημείο. αλλά να κάνω αρχαία κ να έχω σε ένα θρανίο δυο άτομα που μιλάνε για διφθόγγους, δεν βλέπω λόγο να συμβαίνει, δεν νομίζω ότι εξυπηρετεί κανέναν.
Για να βγει το συγκεκριμένο παιδί από την τάξη πρέπει να υπάρχει γραπτή και ενυπόγραφη εντολή από συντονιστή ειδικής αγωγής στην οποία θα αιτιολογουνται οι λόγοι που το παιδί απομακρύνεται από το τμήμα του, οι ώρες που θα.λειπει και να υπογράφει όχι μόνο από τον ίδιο αλλά και από εμπλεκομένους (καθηγητές, παράλληλη στήριξη, διευθυντή).Το παιδί δε γίνεται να απομακρύνεται ακόμη και με συνοδεία της παραλληλης στήριξης ανοργάνωτα και όποτε προκύπτει...επίσης στο απουσιολογιο πρπςι να φαίνεται ότι το παιδί είναι σε άλλη αίθουσα .. Κιν
Τώρα αυτό που λες ότι το παιδί δε διαβάζει, γράφει αλλά κάνει διφθογγους στα αρχαία, κάτι δε μου κολλάει!


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:02:46 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #74 στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 01:45:25 μμ »
Όχι καλέ διφθόγγους στα αρχαία!!! διφθόγγους στα νέα κάνει. εννοώ δλδ ότι κάνει μια τελείως άσχετη ύλη γιατί έχει σοβαρότατα κενά σε άλλους τομείς.

Η παράλληλη που είχαμε πριν (αναβαθμίστηκε κ αλλαξε νησί), τον έπαιρνε τις περισσότερες ώρες. Κανένας δεν είχε θέμα. Ερχόταν κ τον έπαιρνε από την τάξη κ ξέραμε ότι ήταν μαζί της. Δεν γνωριζω αν είχε κάποια συνεννόηση με ανώτερους. Γενικα σε όσες περιπτώσεις κ στο παρελθόν είχαμε που ήταν μη τυπικής ανάπτυξης κ κανονικά ήθελαν ειδικό σχολείο, η προσέγγιση των συμβούλων κ του κεδδυ ήταν «κάντε ο,το θεωρείτε καλύτερο, μην ασχολείστε με τους νόμους αλλά μην περιμένετε να σας δώσουμε τίποτα γραπτό». Αν είναι για τόσες διαδικασίες, κι από τη στιγμή που στο παιδί παρέχεται εκπαίδευση (πέρσι ο συνάδελφος δεν έκανε τίποτα), θα υπομείνω τη φασαρία.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #75 στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 02:16:59 μμ »
Πάντως δεν μιλώ για ανοργάνωτο προφραμμα. Οι ώρες που έχει παράλληλη είναι καθορισμένες, τις γνωρίζουμε, είναι συγκεκριμένες κάθε εβδομάδα. Αυτό που φανταζόμαστε είναι ότι πχ ξέρουμε ότι στα αγγλικά, τα αρχαία, την ιστορία πχ κάνει εκτός τάξης ενώ στα κείμενα, τα θρησκευτικά, τη μουσική κάνει εντός τάξης.

Αποσυνδεδεμένος giotampa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #76 στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 04:08:27 μμ »
Ούσα εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης σε νησί και μάλιστα σε παιδί που θα έπρεπε να φοιτά κανονικά σε ειδικό σχολείο θα σας πω πως όταν ζητήθηκε από τη ΔΔΕ να παίρνουμε το παιδί σε άλλη αίθουσα μιας και δε μπορούσε να ακολουθήσει το απς του γενικού σχολείου η απάντηση ήταν αρνητική. Η αιτιολογία ήταν ότι ο νόμος στην παράλληλη στήριξη προβλέπει το παιδί να βρίσκεται στη τάξη με τους υπόλοιπους συμμαθητές του και αφού αυτή είναι η γραμμη του υπουργείου πρέπει να την ακολουθήσουμε. Η αλήθεια είναι πως για λόγους κοινωνικοποίησης και μόνο προτιμούμε τέτοιες περιπτώσεις παιδιών να μένουν στη γενική τάξη που γνωστικά τους προσφέρει ελάχιστα. Πρακτικά στη δική μου περίπτωση το μάθημα της γλώσσας και των μαθηματικών γίνεται σε χωριστή αίθουσα ύστερα από την άτυπη σύμφωνη γνώμη της διεύθυνσης και μετά από πολλά παρακάλια.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #77 στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 05:22:33 μμ »
Καλή η κοινωνικοποιηση, αλλά αυτά τα παιδθα δεν θα μπορούν να επιβιώσουν χωρίς τους γονείς τους αν δεν μάθουν δυο τρία βασικά. Αν από τις 30 ώρες λειπει το πολύ 15, δεν νομίζω ότι μένει τόσο πίσω στην κοινωνικοποιηση. Ίσως κ οι 15 είναι πολλές, δεν ξέρω τι αντοχές έχουν για τόσο εντατικό μάθημα. Βασικά δεν καταλαβαίνω κ η κοπέλα πώς κάνει δουλειά με τόση φασαρία μιλώντας ψιθυριστά κ με μάσκα που δυσκολεύει να μαντεύεις τα χείλια. Κι η ίδια θα έπρεπε να το αποζητά.

Εμάς η γραμμή της διεύθυνσης είναι ότι γραπτά δεν μπορούν να πουν τίποτα, αλλά προφορικα κάνουμε ο,τι κρίνουμε.

Αποσυνδεδεμένος despinoula4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 164
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω τα παιδιά!
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #78 στις: Φεβρουάριος 13, 2021, 06:18:26 μμ »
Έσπερος καλησπέρα! Έχουμε ξαναμιλήσει μαζί, οπότε παίρνω το θάρρος να αου πω κάποια πρακτικά πράγματα περί Παράλληλης. Η συνάδελφος προφανώς από αυτά που γράφεις κάνει ουσιαστικά τη δουλειά της και προσπαθεί πολύ. Αναφορικά με την αμυντική της στάση (και επειδή έχω δουλέψει σε όλες τις δομές της Ειδικής Αγωγής μέχρι τώρα) έχε υπόψη σου ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι της Γενικής δε γνωρίζουν επακριβώς τι κάνει η Παράλληλη στήριξη... Το πως και το γιατί συμβαίνει αυτό, ενώ είναι ένας θεσμός χρόνων, δε γνωρίζω πραγματικά...
Πρακτικά τώρα: Κανονικά η ΠΣ πρέπει να είναι εντός τάξης δίπλα στον μαθητή/τρια της και να τον υποστηρίζει με εξατομικευμένες οδηγίες, επεξηγήσεις, ενθαρρύνσεις, θετικές ενισχύσεις, κλπ. κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Αυτό φυσικά πρέπει να γίνεται όσο πιο χαμηλόφωνα είναι εφικτό και λέω εφικτό γιατί το κάθε παιδάκι που έχει δίπλα του μια ΠΣ είναι και μια ιδιαίτερη περίπτωση (πχ., από τα 4 παιδάκια που έχω φέτος όλα με ΔΑΦ-Αυτισμό, το ένα δεν μπορεί να μιλήσει χαμηλόφωνα, παρά μόνο αφού τον πιέσω πολύ γλυκά για πολλή ώρα και δεδομένου ότι με συμπαθεί πάρα πολύ... στις άλλες συναδέλφισσες όμως των Μαθηματικών και της Φυσικής δεν κάθεται καθόλου ήρεμος...). Σε ό,τι αφορά στο παιδάκι που αναφέρεις, που σας είπαν ότι κανονικά θα έπρεπε να είναι σε Ειδικό σχολείο τα πράγματα είναι περίπλοκα, τι εννοώ; Ουσιαστικά ισχύουν όλα αυτά που σου έγραψαν οι συνάδελφοι παραπάνω για εγκρίσεις, ΚΕΣΥ, Συμβούλους, Διευθυντή και Εκπαιδευτικούς Γενικής Παιδείας. Πρακτικά όμως, και εφόσον υπάρχει καλή θέληση και κατανόηση από όλες τις πλευρές, είναι εύκολο και εφικτό και πιο αποδοτικό για το παιδάκι θα τολμούσα να πω, να το έπαιρνε η συνάδελφος κάποιες ώρες σε άλλον χώρο και να του κάνει εκεί τα εξατομικευμένα σχέδια δράσης πάνω στα φιλολογικά μαθήματα. ΑΛΛΑ, θα πρέπει τουλάχιστον οι γονείς να είναι ενήμεροι και να συναινέσουν ώστε να γίνει αυτό απρόσκοπτα και ανεμπόδιστα. Συνήθως συμφωνούν αλλά μπορεί και όχι.
Η συνάδελφος εκεί μπορεί ίσως να μη γνωρίζει ότι αυτό γίνεται πολλές φορές άτυπα, και ενδεχομένως γιαυτό και βλέπεις ότι οι παραινέσεις σου έχουν πέσει στο κενό. Ή μπορεί απλά να μη θέλει να το κάνει αυτό, μιας και δικαιούται να είναι εντός τάξης μαζί σου και δίπλα στο παιδάκι της. Την αμυντική στάση που βλέπεις είναι γιατί οι εκπαιδευτικοί της ΠΣ δυστυχώς αντιμετωπίζονται τις περισσότερες φορές ως εκπαιδευτικοί κατώτερης κατηγορίας... ενώ ουσιαστικά για να βρισκόμαστε εκεί που βρισκόμαστε τα τυπικά μας προσόντα είναι πάρα πολλά και αξιόλογα... Επίσης και το πιο σημαντικό είναι ότι πλέον δεν επιλέγουμε σε ποια δομή θα μας προσλάβουν (Ειδικό σχολείο, ΤΕ, ή ΠΣ) εξαρτάται από τη ροή του συστήματος που θα μας απορροφήσει...
Ελπίζω κάπως να βοήθησα! ;)
ΠΕ02 ΕΑΕ

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 07:58:52 πμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Καταλαβαίνω τις δυσκολίες στη συνεργασία, εμείς δεν είχαμε ποτέ τέτοιο θέμα, αλλά έχω ακούσει διαφορα. Γι αυτό δεν θέλω να φανεί σαν να «διώχνω». Θα κάνω άλλη μια νύξη σε λίγες μέρες, πέρα απ αυτό δεν μπορώ να κάνω κάτι. 

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #80 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 12:20:58 μμ »
Παραθέτω το καθηκοντολογιο των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης. Υπάρχει η εξής αναφορά: "υλοποιούν το εξατομικευμένο πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη".

https://edu.klimaka.gr/nomothesia/kathhkontologio/1457-kathikonta-armodiotites-proswpiko-smea

Έσπερος, όταν της το ανέφερες, ήταν αρνητική;

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #81 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 01:12:10 μμ »
Παραθέτω το καθηκοντολογιο των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης. Υπάρχει η εξής αναφορά: "υλοποιούν το εξατομικευμένο πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη".

https://edu.klimaka.gr/nomothesia/kathhkontologio/1457-kathikonta-armodiotites-proswpiko-smea

Έσπερος, όταν της το ανέφερες, ήταν αρνητική;

Όχι. Ούτε θετική. ήταν η πρώτη μέρα και είπε ότι οκ θα δούμε.

Αποσυνδεδεμένος despinoula4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 164
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω τα παιδιά!
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #82 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 03:59:09 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Καταλαβαίνω τις δυσκολίες στη συνεργασία, εμείς δεν είχαμε ποτέ τέτοιο θέμα, αλλά έχω ακούσει διαφορα. Γι αυτό δεν θέλω να φανεί σαν να «διώχνω». Θα κάνω άλλη μια νύξη σε λίγες μέρες, πέρα απ αυτό δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Από όσα έχεις αναλύσει τείνω να πιστέψω ότι η συνάδελφος της ΠΣ το πιο πιθανόν είναι να είναι σχετικά άπειρη και απλά να μη γνωρίζει επακριβώς το πλαίσιο λειτουργίας της ΠΣ και το πόσο "ευέλικτοι" πρέπει να είμαστε όλοι μέσα σε αυτό. Εσύ κάνε την προσπάθειά σου, προσπάθησε να της εξηγήσεις και νομίζω πως θα λυθεί το θέμα.
Σε σχέση με τη συνεργασία που λέμε, πραγματικά θα σου πω ότι είναι σπανιότατη δυστυχώς... Εάν υπήρχε πραγματικά ένας κοινός τόπος ανάμεσα στους συναδέλφους τουλάχιστον Γενικής και Ειδικής πίστεψέ με ειδικά για τα παιδάκια θα ήταν πολύ πολύ καλύτερα τα πράγματα.
ΠΕ02 ΕΑΕ

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #83 στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 05:04:50 μμ »
Από όσα έχεις αναλύσει τείνω να πιστέψω ότι η συνάδελφος της ΠΣ το πιο πιθανόν είναι να είναι σχετικά άπειρη και απλά να μη γνωρίζει επακριβώς το πλαίσιο λειτουργίας της ΠΣ και το πόσο "ευέλικτοι" πρέπει να είμαστε όλοι μέσα σε αυτό. Εσύ κάνε την προσπάθειά σου, προσπάθησε να της εξηγήσεις και νομίζω πως θα λυθεί το θέμα.
Σε σχέση με τη συνεργασία που λέμε, πραγματικά θα σου πω ότι είναι σπανιότατη δυστυχώς... Εάν υπήρχε πραγματικά ένας κοινός τόπος ανάμεσα στους συναδέλφους τουλάχιστον Γενικής και Ειδικής πίστεψέ με ειδικά για τα παιδάκια θα ήταν πολύ πολύ καλύτερα τα πράγματα.

Θα το πω άλλη μια φορά. Αν το πω στον διευθυντή, θα το χειριστεί με τρόπο που εγω θα φανώ ιδιόρρυθμη ή κακιασμενη, ή η συνάδελφος ενοχλητική, ή κ τα δυο. Κάτι παραπάνω δεν μπορώ να κάνω, δεν θέλω να νομίσει κιόλας ότι είναι απ αυτούς που τους ενοχλεί η παράλληλη για να μην βλέπει το μάθημά τους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159749
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 358
Σύνολο: 379

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.