0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διατυπώνω μια ερώτηση με πολλή προσοχή, ελπίζοντας ότι δεν θα παρερμηνευτώ. Έχουμε στο σχολειο μαθητή που κανονικά θα έπρεπε να φοιτά σε ειδικό σχολείο, καθώς όμως δεν υπάρχει στο νησί, του έχει δοθεί παράλληλη στήριξη με ρητή επεξήγηση ότι είναι καθαρα πρακτικό θέμα γιατί δεν είναι για γενικό σχολείο. Σε ανάλογη περίπτωση στο παρελθόν το τότε κεδδυ είχε δώσει τμήμα ένταξης. Το παιδί μετά βίας γράφει κ διαβάζει κ φυσιξα δεν μπορεί να κάνει κάτι στην ύλη του σχολείου. Καταλαβαίνω τη σημασία του να εντάσσεται στο σχολικό πλαίσιο κ να κοινωνικοποιείται, όμως κάποιες φορές στην τάξη κουράζει το γεγονός ότι μιλάει διαρκώς με τη δίκη του καθηγήτρια, η οποία φυσικά του κάνει τελείως διαφορετικό μάθημα πάνω στις δικές του ανάγκες. Το να εχεις στην τάξη δυο άτομα να μιλάνε διαρκώς χαμηλόφωνα είναι πολύ κουραστικό για τους άλλους. Με δεδομένο ότι η ΠΣ σ αυτόν τον μαθητή ούτως ή άλλως λειτουργεί καταχρηστικά κ εκτός πλαισίου, πιο λογικό θα ήταν κάποιες ώρες να του κάνει μάθημα ιδιαιτέρως, σε μαθήματα που δεν μπορεί καν να συμμετάσχει. Δεν θέλω όμως να φανεί ότι διώχνω τη συναδελφο, ούτε να πω ότι με ενοχλεί ένας άνθρωπος που κανει τη δουλειά του με το παραπάνω. Τι θα προτείνατε;
Το παιδί είναι λειτουργικό κ κοινωνικό. Απλώς δεν μπορεί να συμβαδίσει αφού μετά βίας γράφει κ διαβάζει. Εξατομικευμένο πρόγραμμα έχουν, απλώς κ η φιλόλογος κ η μαθηματικός κάθονται με το παιδί στην τάξη κ λενε τα δικά τους κ αυτό δημιουργεί μια φασαρία. Εγω της είχα πει εξαρχής ότι όποτε κρίνει μπορεί να του κάνει σε άλλη αίθουσα, δεν θα πω τίποτα ούτε θα κάνω θέμα για τον βαθμό ή τι διαγωνισμα θα γράψει ή οτιδήποτε άλλο. Όμως για λόγους που δεν γνωριζω, κάθεται μέσα. Εγω έχω θέμα γενικα με τη φασαρία, με ενοχλεί κ με αποσυντονίζει. Σ αυτό το τμήμα ειναο υπεύθυνη κ κάνω 6 ώρες, όλη την ώρα λέω σσσσς κ μετά συνειδητοποιώ ότι δεν μιλάνε τα παιδιά αλλά εκείνοι! Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πώς να το ξαναπώ. Έχω καταλάβει ότι οι συβαδελφοι της ειδικής έχουν κακό περάσει κατά καιρούς από θέματα συνεργασίας κ είναι σε μόνιμη άμυνα, τουλάχιστον όσοι έρχονται στο σχολείο μας. Δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλούν γιατί είναι ντροπή, τη δουλειά της κάνει η κοπέλα. Ήθελα να δω κ άλλες απόψεις, αν θεωρείται λάθος το να σκέφτομαι ότι θα μπορούσαν να είναι σε δικό τους χώρο. πχ στα αρχαία ή την ιστορθα ή τη γλώσσα όταν κάνουμε γραμματική/συντακτικό. Κείμενα ή Ιλιάδα μπορεί να παρακολουθεί με τους άλλους ώς ένα σημείο. αλλά να κάνω αρχαία κ να έχω σε ένα θρανίο δυο άτομα που μιλάνε για διφθόγγους, δεν βλέπω λόγο να συμβαίνει, δεν νομίζω ότι εξυπηρετεί κανέναν.
Παραθέτω το καθηκοντολογιο των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης. Υπάρχει η εξής αναφορά: "υλοποιούν το εξατομικευμένο πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη".https://edu.klimaka.gr/nomothesia/kathhkontologio/1457-kathikonta-armodiotites-proswpiko-smeaΈσπερος, όταν της το ανέφερες, ήταν αρνητική;
Ευχαριστώ για την απάντηση! Καταλαβαίνω τις δυσκολίες στη συνεργασία, εμείς δεν είχαμε ποτέ τέτοιο θέμα, αλλά έχω ακούσει διαφορα. Γι αυτό δεν θέλω να φανεί σαν να «διώχνω». Θα κάνω άλλη μια νύξη σε λίγες μέρες, πέρα απ αυτό δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Από όσα έχεις αναλύσει τείνω να πιστέψω ότι η συνάδελφος της ΠΣ το πιο πιθανόν είναι να είναι σχετικά άπειρη και απλά να μη γνωρίζει επακριβώς το πλαίσιο λειτουργίας της ΠΣ και το πόσο "ευέλικτοι" πρέπει να είμαστε όλοι μέσα σε αυτό. Εσύ κάνε την προσπάθειά σου, προσπάθησε να της εξηγήσεις και νομίζω πως θα λυθεί το θέμα.Σε σχέση με τη συνεργασία που λέμε, πραγματικά θα σου πω ότι είναι σπανιότατη δυστυχώς... Εάν υπήρχε πραγματικά ένας κοινός τόπος ανάμεσα στους συναδέλφους τουλάχιστον Γενικής και Ειδικής πίστεψέ με ειδικά για τα παιδάκια θα ήταν πολύ πολύ καλύτερα τα πράγματα.