*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη Στήριξη  (Αναγνώστηκε 39949 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Yioukos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 217
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #98 στις: Αύγουστος 30, 2021, 12:12:28 πμ »
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Πέρυσι η κόρη μου είχε παράλληλη στήριξη στο Δημοτικό. Η κοπέλα ήταν πολύ καλή. ’ψογη! Είχε άριστη σχέση με το παιδί, φοβερή επικοινωνία και σημείωσε απίστευτη πρόοδο!!! Τώρα με τις προσλήψεις την πήραν αναπληρώτρια στο πάλι  στο ΠΥΣΠΕ μας.
Το θεωρώ απίθανο (μακάρι όμως...)  να πιάσει το σχολείο της κόρης μου , αν και θα το βάλλει 1η επιλογή. Θέλει πολύ να έχει πάλι το παιδί.
Η ερώτησή μου είναι η εξής:
Αν το ΠΥΣΠΕ την τοποθετήσει σε άλλο σχολείο, υπάρχει κάποιος νόμος που να μου επιτρέπει να κάνω αίτηση (εννοείται το θέλει και η κοπέλα) για βελτίωση θέσης έτσι ώστε να έλθει στο σχολείο της κόρης μου; Πχ να επικαλεστώ παιδαγωγικούς λόγους, που είναι και η αλήθεια, ώστε να συνεχίσει το παιδί με την ίδια δασκάλα παράλληλης και να μην διαταράξω έτσι την πρόοδό της;
Ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:54:09 »

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: ’ντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #99 στις: Αύγουστος 30, 2021, 05:39:27 πμ »
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Πέρυσι η κόρη μου είχε παράλληλη στήριξη στο Δημοτικό. Η κοπέλα ήταν πολύ καλή. ’ψογη! Είχε άριστη σχέση με το παιδί, φοβερή επικοινωνία και σημείωσε απίστευτη πρόοδο!!! Τώρα με τις προσλήψεις την πήραν αναπληρώτρια στο πάλι  στο ΠΥΣΠΕ μας.
Το θεωρώ απίθανο (μακάρι όμως...)  να πιάσει το σχολείο της κόρης μου , αν και θα το βάλλει 1η επιλογή. Θέλει πολύ να έχει πάλι το παιδί.
Η ερώτησή μου είναι η εξής:
Αν το ΠΥΣΠΕ την τοποθετήσει σε άλλο σχολείο, υπάρχει κάποιος νόμος που να μου επιτρέπει να κάνω αίτηση (εννοείται το θέλει και η κοπέλα) για βελτίωση θέσης έτσι ώστε να έλθει στο σχολείο της κόρης μου; Πχ να επικαλεστώ παιδαγωγικούς λόγους, που είναι και η αλήθεια, ώστε να συνεχίσει το παιδί με την ίδια δασκάλα παράλληλης και να μην διαταράξω έτσι την πρόοδό της;
Ευχαριστώ πολύ!

Καλημέρα! Νομίζω πως, μετά την ανάληψη υπηρεσίας στο σχολείο που θα την τοποθετήσουν, μπορεί να κάνει αίτηση στο ΠΥΣΠΕ της οικείας ΔΠΕ για βελτίωση θέσης αναφέροντας του λόγους αίτησης. Έχω την εντύπωση όμως πως, οι παιδαγωγικοί λόγοι, δε θα τους συγκινήσουν.

Όπως κ' να 'χει, καλή της τοποθέτηση κ' ελπίζω όλα να πάνε κατ' ευχήν.
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: ’ντρας
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #100 στις: Σεπτέμβριος 06, 2021, 09:15:55 μμ »
Μπορεί ένας μαθητής, ο οποίος υποστηρίζεται από εκπ/κό στο μέτρο της παράλληλης στήριξης, να υποστηρίζεται και από τον εκπ/κό του Τμήματος Ένταξης; Δεν είναι δυο διαφορετικά μέτρα; Έχει προβλέψει κάτι ο νομοθέτης;

Σχετικά με το παραπάνω ερώτημα, καλύπτει το παρακάτω άρθρο πως παράλληλη και τμήμα ένταξης λειτουργούν ανεξάρτητα;

ΝΟΜΟΣ 3699/2008 - ΦΕΚ 199/Α'/2.10.2008
’ρθρο 6

Φοίτηση

 

  1. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μπορούν να φοιτούν:

α) Σε σχολική τάξη του γενικού σχολείου, εφόσον πρόκειται για μαθητές με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες, υποστηριζόμενοι από τον εκπαιδευτικό της τάξης, ο οποίος συνεργάζεται κατά περίπτωση με τα ΚΕΔΔΥ, με τους σχολικούς συμβούλους γενικής και ειδικής εκ­παίδευσης και τους συμβούλους ΕΕΠ.

β) Σε σχολική τάξη του γενικού σχολείου, με παράλ­ληλη στήριξη-συνεκπαίδευση, από εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, όταν αυτό επιβάλλεται από το είδος και το βαθμό των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Η παράλληλη στήρι­ξη παρέχεται σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης, σε μαθητές με σο­βαρότερες εκπαιδευτικές ανάγκες όταν στην περιοχή τους δεν υπάρχει άλλο πλαίσιο ΕΑΕ (ειδικό σχολείο, τμήμα ένταξης) ή όταν η παράλληλη στήριξη καθίσταται απαραίτητη - βάσει της γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ - εξαι­τίας των ειδικών εκπαιδευτικών τους αναγκών. Στην τελευταία περίπτωση η στήριξη από ειδικό εκπαιδευτι­κό μπορεί να γίνεται σε μόνιμη και προγραμματισμένη βάση. Την παράλληλη στήριξη εισηγείται αποκλειστικά το οικείο ΚΕΔΔΥ το οποίο με γραπτή γνωμάτευσή του καθορίζει τις ώρες παράλληλης στήριξης κατά περίπτω­ση. Οι αιτήσεις για παράλληλη στήριξη υποβάλλονται στη διεύθυνση του σχολείου και μέσω της οικείας διεύ­θυνσης εκπαίδευσης διαβιβάζονται στη Διεύθυνση ΕΑΕ του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων για έγκριση και προγραμματισμό εκτέλεσης. Ο χρόνος υποβολής αιτήσεων παράλληλης στήριξης ορίζεται από την ημερομηνία εγγραφής στο σχολείο μέχρι την 20ή Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους.

γ) Σε ειδικά οργανωμένα και κατάλληλα στελεχωμένα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχο­λεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης με δύο (2) διαφορετικούς τύπους προγραμμάτων:

αα) Κοινό και εξειδικευμένο πρόγραμμα, που καθορί­ζεται με πρόταση του οικείου ΚΕΔΔΥ για τους μαθητές με ηπιότερης μορφής ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, το οποίο για κάθε μαθητή δεν θα υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως. Στα ΤΕ μπορούν να φοιτούν και μαθητές χωρίς γνωμάτευση από διαγνω­στικό φορέα, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του σχολικού συμβούλου ΕΑΕ. Για την ίδρυση ΤΕ απαραίτητη προϋπό­θεση είναι να υπάρχουν κατ' ελάχιστον τρεις μαθητές και σχετική πρόταση από διαγνωστική υπηρεσία. Σε περιπτώσεις συστεγαζόμενων ή γειτονικών σχολικών μονάδων, τα ΤΕ συνενώνονται μέχρι του μέγιστου αριθ­μού δώδεκα (12) μαθητών ανά ΤΕ.

ββ) Εξειδικευμένο ομαδικό ή εξατομικευμένο πρόγραμ­μα διευρυμένου ωραρίου, που καθορίζεται με πρόταση του οικείου ΚΕΔΔΥ, για τους μαθητές με σοβαρότε­ρης μορφής ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίες δεν καλύπτονται από αντίστοιχες με το είδος και το βαθμό αυτοτελείς σχολικές μονάδες. Το εξειδικευμένο πρόγραμμα μπορεί να είναι ανεξάρτητο από το κοινό, σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών. Στις περιπτώ­σεις αυτές η συνδιδασκαλία γίνεται σύμφωνα με τις προτάσεις των διαγνωστικών υπηρεσιών.

Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πρέπει να μειώνεται αναλογικά ο αριθμός των μαθητών και οι παραπάνω μαθητές να κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας

τάξης.



αναφέρεται πουθενά αλλού πως η παράλληλη στήριξη γίνεται εντός της τάξης και όχι στο τμήμα ένταξης;

Αποσυνδεδεμένος giannisn1991

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
  • ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #101 στις: Ιούλιος 16, 2023, 09:46:01 μμ »
Αναμένουμε φάση πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς με τα υπόλοιπα κενά. Σε πολλούς νόμους είχαμε 50-60% στην καλύτερη περίπτωση, κάλυψη σε παράλληλη, με αποτέλεσμα 2-3 άτομα να γυρίζουν ολόκληρο νόμο για λίγες ώρες σε κάθε παιδί, χάνοντας ώρες ακόμη και από την μετακίνηση. Επίσης εκτός από την Α Αθήνας στην παράλληλη μηδενικές προσλήψεις είχαμε και στο ΚΕΔΑΣΥ Β Ανατολικής Αττικής, το οποίο δεν έχει μόνιμους άρα εάν δεν γίνουν το συντομότερο προσλήψεις θα πάνε πίσω τα ραντεβού συνεπώς και οι αξιολογήσεις για τη χορήγηση παράλληλης που πρέπει να εχουν καταχωρηθεί μέχρι τέλος Οκτώβρη.

γιατί δεν εχει μόνιμο προσωπικό ομως ;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2023, 03:43:14 μμ από giannisn1991 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:54:09 »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1551
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #102 στις: Ιούλιος 16, 2023, 09:51:26 μμ »
Ο κύριος πιερρακακης είπε και αυτο:Ήδη σχεδιάζουμε την αναμόρφωση του πλαισίου για την ειδική αγωγή με την δημιουργία νέων προγραμμάτων σπουδών κατάλληλα στοχευμένων στο είδος των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών αλλά και την ποιοτική αναβάθμιση και αξιοποίηση της παράλληλης στήριξης.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #103 στις: Ιούλιος 16, 2023, 10:13:31 μμ »
Πότε πρόλαβε και σχεδίασε; Πόσο καιρό πριν ήξερε ότι θα αναλάβει τη θέση Υπουργού Παιδείας και έκανε και σχεδιασμούς; ’ρα ό,τι ανακοινωθεί θα έχει μαγειρευτεί καιρό πριν. Ας αλλάξει πρώτα τον ελλιπέστατο κανονισμό της παράλληλης στήριξης και μετά τα λέμε. Ας επιτρέψει πάλι στα ιατροπαιδαγωγικά να δίνουν γνωματεύσεις για τα σχολεία, που το έκοψαν κι αυτό, και τα λέμε πάλι.

Αποσυνδεδεμένος vagg99

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 874
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #104 στις: Σεπτέμβριος 16, 2023, 09:48:58 μμ »
Υπάρχει ΦΕΚ που αναφερει τα καθήκοντα των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης στο Δημοτικό;

Έχουμε ένα θέμα: Ο διευθυντής λέει ότι βάσει καθηκοντολογίου οι παράλληλες είναι υπεύθυνες από την προσέλευση μέχρι την αποχώρηση των μαθητών. Προτείνει λοιπόν να σχολάνε στη 1.15 αφού παραδώσουν με ασφάλεια το παιδί στον γονέα. Εκείνες όμως επιμένουν ότι δεν υπάρχει πουθενά γραμμένο αυτό και ζητάνε να φτιάξουν πρόγραμμα να σχολάνε καθημερινά στο 5ωρο (12.25) και μία μέρα τετράωρο (11.30) (24 ώρες σύνολο). Ο διευθυντής τούς λέει να κάνουν ένα κενό μες στη μέρα να ξεκουράζονται και να παραδίδουν τα παιδιά -που συχνά λόγω και των περικοπών φέτος είναι 2-3 με αυτισμό ή άλλες διαταραχές - με ασφάλεια στο σχόλασμα τους γονείς.

Αναζήτησα και βρήκα μόνο κάποια ανακοίνωση σχολικής συμβούλου ειδικής αγωγής στην Κρήτη που αναφέρει ότι "Βοηθούν στην ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών". Αλλά ΦΕΚ δε βρήκα...

σελ 7:
https://pekes.pdekritis.gr/wp-content/uploads/2021/12/%CE%9F-%CE%98%CE%B5%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CE%A3%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BE%CE%B7%CF%82-%CE%9C%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%91-%CE%93%CE%99%CE%93%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%A4%CE%91%CE%9A%CE%97.pdf   

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #105 στις: Σεπτέμβριος 16, 2023, 10:57:50 μμ »
Με βάση αυτό "Υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής." Θα μπορούσε να υπάγεται εδώ αλλά εφόσον αναφέρει η αξιολόγηση των μαθητών ότι χρειάζεται να έχουν πλήρους ωραρίου παράλληλη στήριξη δε μπορεί να επιβάλει ο διευθυντής σου να κάνουν κενό οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές να μένουν μόνοι.
Στην Ελλάδα είμαστε, τοποθετούμαστε σε πολλούς μαθητές και σε πολλά σχολεία για να φανεί ότι γίνεται κάλυψη. Εγώ είμαι της άποψης να μη κάνει κανείς χάρη στο σύστημα που υπολειτουργεί και να βάζεις πλάτες. Δυστυχώς τα παιδιά θα μείνουν μόνα τους κάτι που θα οδηγήσει γονείς, εκπαιδευτικούς, διευθυντές κλπ να διεκδικήσουν να φέρουν παραπάνω άτομα. Αλλιώς μόνο περαιτέρω εξαθλίωση του θεσμού και γενικά της εκπαίδευσης θα υπάρχει.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #106 στις: Σεπτέμβριος 17, 2023, 08:18:27 πμ »
https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2022-10/fek_0.pdf

Νομίζω ότι το ΦΕΚ είναι αυτό. Ίσως υπάρχει και πιο πρόσφατο. Πάντως πρέπει να ομολογήσουμε ότι ο Πιερρακάκης και η Μιχαηλίδου τα έχουν κάνει μαντάρα με αυτό το θέμα. Ήρθαν για να διαλύσουν την παράλληλη στήριξη.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #107 στις: Σεπτέμβριος 17, 2023, 09:09:56 πμ »
Σε κάποιες διευθύνσεις πρωτοβαθμιας ήδη από προηγούμενα χρόνια χρέη παράλληλης κάνουν εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων για συμπλήρωση ωραρίου …

Αποσυνδεδεμένος Mini1234

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #108 στις: Σεπτέμβριος 17, 2023, 11:38:24 πμ »
Kανεις δε μιλαει για τις αλλαγες στην παραλληλη, οπου πλεον θελουν ο νομος να λεει οτι η παραλληλη επιτρεπεται να καλυπτει κενα εκπαιδευτικων γενικης οταν λειπουν, να διορθωνει φωτοτυπιες και τετραδια και φυσικα να σχολαει 1 και 20 και ας εχει και κενο τελευταια ωρα. Ομως οι εκπαιδευτικοι γενικης μπορουν να φυγουν στα κενα τους. Ισοτητα στο 100%, αλλα οχιιιι συνεκπαιδευση βρεεε.... Επισης η παραλληλη υπευθυνη για την αποχωρηση του παιδιου (το παιδι δεν ειναι μελος του τμηματος οπως τα αλλα παιδια και πρεπει ακομα και στην αποχωρηση να εχει μια σκια διπλα του). Δε στιγματιζεται ετσι εεε;;;;; Θα δειτε οτι η παραλληλη στηριξη θα υποβαθμιστει τοσοοοοο πολυ τα επομενα χρονια.... θα ειναι απλα ο χαμαλης του σχολειου, οχι εκπαιδευτικος ειδικης αγωγης. Πραγματικα λυπαμαι!!! Στο ονομα της συνεκπαιδευσης που μονο αυτο δεν ειναι αυτα που θελουν να περασουν, τα παιδια δε θα βοηθηθουν καθολου.... ντροπη! Για ολα αυτα φυσικα σιωπη..θελουν απλα να εχουν εναν μπαλαντερ για τα κενα που προκυπτουν και να το νομιμοποιησουν προβαλλοντας ταχα οτι η παραλληλη ειναι και αυτος εκπαιδευτικος. Εκπαιδευτικος ομως οπου μας συμφερει.... Ευτυχως δε θα χρειαστει τα επομενα χρονια να δουλεψω ως παραλληλη. Αρχιζω πλεον με αυτα που ακουω να μη θελω αυτον τον ρολο
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2023, 11:41:33 πμ από Mini1234 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #109 στις: Σεπτέμβριος 17, 2023, 12:39:47 μμ »
Αυτό τον ρόλο έχει πια η παράλληλη, του γενικού βοηθού, ακόμη και του διευθυντή. Δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα, αλλά νομίζω ότι λήγουν ή έχουν λήξει τα σχετικά ΕΣΠΑ. Οπότε πάμε για συμπερίληψη!
Θέλουν να στρέψουν τους γονείς στην ιδιωτική παράλληλη.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2023, 02:00:24 μμ από erietta »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #110 στις: Σεπτέμβριος 17, 2023, 02:47:42 μμ »
Πολύ ακούγεται και προωθείται  η συμπερίληψη από σύμβουλους κλπ σε σεμινάρια, επιμορφώσεις κλπ. Και δεν μας βγάζει  σε καλό, έτσι όπως την εννοούν με πετσόκομμα της ειδικής.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2023, 03:15:41 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος Mini1234

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Στήριξη
« Απάντηση #111 στις: Σεπτέμβριος 17, 2023, 05:27:53 μμ »
o καθενας εχει τον ρολο του καλως ή κακως. Να τα μπερδευουμε ολα μεταξυ μας δεν ειναι καλο... αν τα παιδια αυτα δε χρειαζονταν τη βοηθεια μας απλα δε θα χρειαζονταν παραλληλη. Γιατι πρεπει δηλαδη να αναλαβουμε και καθηκοντα δασκαλου γενικης; Το σωστο ειναι ενας να ειναι ο δασκαλος γνωμη μου. Οσο για τον στιγματισμο, θα μπορουσαν να γινουν δρασεις και δραστηριοτητες που θα εχουν σκεφτει ο δασκαλος μαζι με την παραλληλη. Συνεκπαιδευση θα καταντήσει να ειναι ο δασκαλος παραλληλης να διαχειριζεται ενα ολοκληρο τμημα και ο δασκαλος γενικης να πινει καφε στο γραφειο! Οι θεωριες απο ατομα που αναθεμα αν εχουν μπει σε σχολικη ταξη θα μας καταστρεψουν! Ο δασκαλος του τμηματος πρεπει να ειναι ενας κ τελος (γνωμη μου). Αν καποιοι γνωριζαν τι γινεται στα σχολεια, πρωταρχικος στοχος θα επρεπε να ηταν ολοι οι γονεις να ενημερωθουν για τον θεσμο της παραλληλης και να μιλησουν στα παιδια τους!!!! Βλεπουν τα παιδια ξαφνικα δυο δασκαλους και δεν ξερουν τι γινεται και λογικο.... αδιανοητα πραγματα
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2023, 05:36:33 μμ από Mini1234 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 313
Σύνολο: 320

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.