*

Αποστολέας Θέμα: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης  (Αναγνώστηκε 7800 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #28 στις: Μάρτιος 12, 2017, 03:45:28 μμ »
Όχι δεν έχω προσωπική εμπειρία από εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία. Μπράβο που έγραψες άριστα χωρίς βιβλίο. Προφανώς είχες κατανοήσει και εμπεδώσει όσα διδάχτηκες. Ωστόσο, έχω πάρα πολλούς γνωστούς που παραδέχονται ότι βοηθήθηκαν πολύ στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό από τα ανοιχτά βιβλία. Μάλιστα ήταν και ο λόγος που επέλεξαν εξαρχής συγκεκριμένα μαθήματα.
Η γνώμη μου παραμένει η ίδια. Αυτός που αξίζει να περάσει θα περάσει και με κλειστά. Τα ανοιχτά βιβλία απλά βοηθούν και αυτόν που αλλιώς θα κοβόταν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:17:43 »

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #29 στις: Μάρτιος 12, 2017, 03:46:55 μμ »
Αυτές οι εξετάσεις είναι οι καλύτερες γιατί αναπτύσσεται η κριτική σκέψη και η στοχαστική ικανότητα του εκπαιδευόμενου. Πρέπει κάποια στιγμή να ξεφύγουμε από την εξεταστοκεντρική λογική και να κατανοήσουμε ότι οι εποχές αλλάζουν, η τεχνολογία προχωρά και οφείλουμε όλοι να ακολουθήσουμε. Λογικές αποστήθισης ( που μετά απο 2 μήνες δε θυμάσαι τίποτα) πρέπει να απομακρυνθούν από την εκπαίδευση.

Να υποθέσω ότι από όσες εξετάσεις έδωσες με κλειστά βιβλία δε θυμάσαι τίποτα? Μόνο με ανοιχτό βιβλίο έχεις κριτική σκέψη?

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #30 στις: Μάρτιος 12, 2017, 04:08:31 μμ »
Φίλη μου που πήρε το μεταπτυχιακό της από πανεπιστήμιο της Ιταλίας σε 8 μήνες χωρίς να ξέρει λέξη Ιταλικά, υποστηρίζει ότι δεν έχει καμία σημασία που η εργασία της χρειάστηκε να μεταφραστεί από μεταφραστή, τα στατιστικά της τα έκανε άλλος και στο τέλος έδωσε εξετάσεις προφορικά. Οι ιδέες ήταν δικές της, οπότε όλα καλά. Έχει κι αυτό μια λογική.
Σε κάθε περίπτωση εφόσον συνεχίζουν να προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί απ'τον πίνακα γενικής σε δομές ειδικής με αστεία επιμόρφωση από το Υπουργείο, όλα τα υπόλοιπα είναι περιττά. Προτιμότερο είναι να συνεχίσουν να μοριοδοτούνται τα σεμινάρια.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #31 στις: Μάρτιος 12, 2017, 04:10:35 μμ »
Όχι δεν έχω προσωπική εμπειρία από εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία. Μπράβο που έγραψες άριστα χωρίς βιβλίο. Προφανώς είχες κατανοήσει και εμπεδώσει όσα διδάχτηκες. Ωστόσο, έχω πάρα πολλούς γνωστούς που παραδέχονται ότι βοηθήθηκαν πολύ στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό από τα ανοιχτά βιβλία. Μάλιστα ήταν και ο λόγος που επέλεξαν εξαρχής συγκεκριμένα μαθήματα.
Η γνώμη μου παραμένει η ίδια. Αυτός που αξίζει να περάσει θα περάσει και με κλειστά. Τα ανοιχτά βιβλία απλά βοηθούν και αυτόν που αλλιώς θα κοβόταν.

Χωρίς να θέλω να γίνω εριστική, παιδαγωγικά η εξέταση με ανοιχτά βιβλία θεωρείται το ίδιο δόκιμη όσο και αυτή με τα κλειστά. Εξαρτάται από το ποιες δεξιότητες θέλει να αξιολογήσει ο εξεταστής, γιατί διαφορετικά πράγματα ελέγχεις με ανοιχτά βιβλία και διαφορετικά με κλειστά. Στη δική μου εκπαιδευτική διαδρομή, έχω συναντήσει υπερβολικά δύσκολες εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία. Συνήθως η εκφώνηση ζητάει μια μικρο-εργασία χωρίς τις βιβλιογραφικές παραπομπές, κάτι που απαιτεί ουσιαστική γνώση, γιατί αλλιώς δεν γράφεται σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Πολλές φορές, κάνω τεστάκια με ανοιχτά βιβλία και στο σχολείο και η συνήθης αντίδραση των παιδιών είναι "καλύτερα με κλειστά, κυρία!".

Από εκεί και πέρα, για να επιστρέψω στο θέμα μας, στα μεταπτυχιακά που συζητάτε δεν είναι το πρόβλημα ο τρόπος των εξετάσεων. Είναι πολύ βαθύτερο.

ΥΓ. Βρίσκω ιδιαίτερα προβληματικό να συζητάμε για τρόπους αξιολόγησης με τέτοιο τρόπο, ενώ θεωρούμε τους εαυτούς μας ικανούς εκπαιδευτικούς.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:17:43 »

Αποσυνδεδεμένος antofi dour

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #32 στις: Μάρτιος 12, 2017, 04:15:57 μμ »
lillie είπε κάτι τέτοιο ο kode 89? Για να καταλάβω δηλαδή. Καταρχάς μία βασική προυπόθεση για να συμμετέχουμε σε μία συζήτηση lillie είναι να καταλαβαίνουμε το νόημα των λεγομένων του εκάστοτε ατόμου. Από εκεί και πέρα οι εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία είναι ακαδημαικά αποδεκτές στα ελληνικά ΑΕΙ όπως επίσης και οι εξετάσεις με κλειστά βιβλία. Μάλιστα οι εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία τουλάχιστον σε ότι αφορά το ελληνκό εκπαιδευτικό πλαίσιο είναι συνήθως πιο δύσκολες. Δε μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς σε προβληματίζει.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #33 στις: Μάρτιος 12, 2017, 04:25:37 μμ »
Η συζήτηση για τις εξετάσεις ξεκίνησε ως εξής για όποιον δε θυμάται.

Αναδρομικά δεν θα γίνει τίποτα. Στο εξής γίνεται όμως να είναι πιο αυστηρά τα κριτήρια για την αναγνώριση.

Πόσο πιο αυστηρά να γίνουν? Όσον αφορά την Κύπρο, είναι 4 εξάμηνα το μεταπτυχιακό μαζί με την πρακτική άσκηση(υποχρεωτική πλέον). Να γίνονται οι εξετάσεις στην Κύπρο? Τότε τι νόημα έχει το εξ αποστάσεως?

Ξέρω πολύ καλά τι διαβάζω. Διαβάζω ότι οι εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία είναι καλύτερες και δυσκολότερες, γιατί προάγουν την κριτική σκέψη. Ισχύει όντως σε κάποιες περιπτώσεις. Εγώ απάντησα σε συγκεκριμένο σχόλιο και αναφέρομαι στις εξετάσεις συγκεκριμένου μεταπτυχιακού (που είναι και το θέμα) και σε συγκεκριμένο πανεπιστήμιο. Νομίζω είμαι σαφής. 
Θα συμφωνήσω με την elranna όμως ότι το πρόβλημα είναι βαθύτερο όμως και δε θα συνεχίσω επ'αυτού.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 12, 2017, 04:27:09 μμ από lillie »

Αποσυνδεδεμένος antofi dour

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #34 στις: Μάρτιος 12, 2017, 04:36:41 μμ »
Μιλάμε για κάποιο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο; Θα σε παρακαλούσα lillie να αναφερθείς στο <<συγκεκριμένο>> πανεπιστήμιο, να παραθέσεις όσα στοιχεία έχεις και  να επιληφθεί η δικαιοσύνη επί του θέματος αν ο ΔΟΑΤΑΠ εφάρμοσε παράνομες διαδικασίες. Δε μπορούμε να μιλάμε έτσι στον αέρα και γενικά για τα εξ αποστάσεως.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #35 στις: Μάρτιος 12, 2017, 04:44:09 μμ »
Δεν μ'αρέσει να ξαναγράφω πράγματα που έχω ήδη γράψει. Αν διαβάσεις παραπάνω θα δεις και για ποιο πανεπιστημιο μιλάω και τους λόγους για τους οποίους έχω σχηματίσει αυτή τη γνώμη και ότι δεν μιλάω γενικά για τα εξ αποστάσεως. Αν βαριέσαι να διαβάσεις συζήτηση 2 σελίδων, λυπάμαι δε θα μπω στον κόπο.

Αποσυνδεδεμένος kode89

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #36 στις: Μάρτιος 12, 2017, 04:47:52 μμ »
Προσωπικά δε μπορώ να καταλάβω ποιο είναι πλέον το πρόβλημα με τα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά. Δέχομαι ότι στο παρελθόν, κυρίως στην Ιταλία, σε σύντομο χρονικό διάστημα (1 ακαδημαϊκό έτος) αρκετός κόσμος απόκτησε μεταπτυχιακό στην ΕΑ. Καλώς ή κακώς αυτό ανήκει στο παρελθόν, όσο και να θέλουν κάποιοι δε γίνεται να θιχτούν αυτοί οι τίτλοι σπουδών. Σήμερα, για να ξεκινήσει κάποιος μεταπτυχιακό στην Ιταλία πρέπει να έχει πτυχίο Ιταλικών και ο χρόνος σπουδών έχει επεκταθεί. Στην Κύπρο πάλι, 4 εξάμηνα το μεταπτυχιακό ειδικής με ενσωματωμένη πρακτική άσκηση (όπως και στο ΕΑΠ δηλαδή). Ποιο είναι το πρόβλημα λοιπόν?

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #37 στις: Μάρτιος 12, 2017, 04:50:15 μμ »
Εξετάσεις που γίνονται με ανοιχτά βιβλία, όπου και να γίνονται δεν είναι εξετάσεις.
Αυτό σε ποια παιδαγωγική αρχή βασίζεται; Στο γνώση = αποστήθιση;;;; Ο καλύτερος παπαγάλος είναι ο καταλληλότερος εκπαιδευτικός! Απορώ, εσύ που εκφράζεις αυτήν την άποψη έχεις όντως παιδαγωγικές σπουδές; Την ταξινόμηση του Bloom την έχεις ακουστά; Εκτός και αν αυτό πιστεύεις μετά τις παιδαγωγικές σπουδές σου ότι η αποστήθιση είναι αυτοσκοπός της εκπαίδευσης. Η΄μήπως από την εμπειρία σου ως μαθήτρια-φοιτήτρια θυμάσαι όλα όσα είχες αποστηθίσει; Τα είχες κατανοήσει σε βάθος όλα; Όταν χρειαστεί να τα εφαρμόσεις ή διδάξεις δεν θα χρειαστείς ποτέ να ανοίξεις βιβλίο;

Η καθαρή αντιγραφή θα αφήσει κομμάτια εκτός και σίγουρα βαθμολογεί ταινία χαμηλότερα.
όχι απλώς θα βαθμολογηθεί χαμηλότερα, θα κοπείς κιόλας, αφού τα θέματα είναι φτιαγμένα ώστε να ελέγξουν την κατανόηση, σύνθεση κ.τ.λ.. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να πας χωρίς να έχεις διαβάσει και καταλάβει πολύ καλά, και εκείνη την ώρα να προλάβεις απλά να τα βρεις στο βιβλίο και να τα απαντήσεις. Έτσι και αλλιώς οι εργασίες των μαθημάτων και οι συνεχείς μικρές δραστηριότητες σε υποχρέωναν να διαβάζεις συνεχώς και να καταλαβαίνεις πολύ καλά το αντικείμενο του κάθε μαθήματος. 

Όχι δεν έχω προσωπική εμπειρία από εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία. Μπράβο που έγραψες άριστα χωρίς βιβλίο. Προφανώς είχες κατανοήσει και εμπεδώσει όσα διδάχτηκες. Ωστόσο, έχω πάρα πολλούς γνωστούς που παραδέχονται ότι βοηθήθηκαν πολύ στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό από τα ανοιχτά βιβλία. Μάλιστα ήταν και ο λόγος που επέλεξαν εξαρχής συγκεκριμένα μαθήματα.
Η γνώμη μου παραμένει η ίδια. Αυτός που αξίζει να περάσει θα περάσει και με κλειστά. Τα ανοιχτά βιβλία απλά βοηθούν και αυτόν που αλλιώς θα κοβόταν.
Ασφαλώς και βοηθηθήκαμε από τα ανοιχτά βιβλία! Δεν χρειαζόταν να σπαταλήσουμε ανούσιο χρόνο για αποστήθιση! Το βιβλίο εκείνη την ώρα σε βοηθούσε να βεβαιωθείς για όρους, στην χρήση φρασεολογίας κ.α. Δεν αρκούσε σε καμία περίπτωση για να περάσεις αν δεν είχες διαβάσει ήδη πολύ καλά.

και όχι μόνο ... οι μέθοδοι αξιολόγησης που ακολουθούσαν οι περισσότεροι μαθητές, ήταν για εμένα μεγάλο παράδειγμα για το πώς να αξιολογώ εγώ τους μαθητές μου στο μέλλον.

Δεν μπορώ να ξέρω αν όλες οι αναγνωρίσεις του ΔΟΑΤΑΠ άξιζαν, για το Λευκωσίας όμως θεωρώ ότι - τουλάχιστον όσο σπούδαζα εγώ και από αυτά που μπόρεσα να καταλάβω εγώ -  προσέφερε πραγματικά πολύ καλό επίπεδο σπουδών και διασφάλιζε ότι όσοι περνούσαν ένα μάθημα το άξιζαν (π.χ. αρκετοί πονηροί κόπηκαν για αντιγραφές στις εργασίες αφού ελέγχονταν ηλεκτρονικά, ενώ την ώρα των εξετάσεων δεν ακουγόταν κιχ). Παρόλο που ήταν κανονική μαζική βιομηχανία ήταν οργανωμένη με τρόπο που να διασφαλίζεται το επίπεδο σπουδών.

Αποσυνδεδεμένος antofi dour

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #38 στις: Μάρτιος 12, 2017, 04:54:16 μμ »
Lillie έχω διαβάσει πολύ καλά τη συζήτηση. Δε μπορώ να μαντέψω σε ποιο ακριβώς από τα πάμπολα μεταπτυχιακά της Ιταλίας αναφέρεσαι. Ονόμασέ το σε παρακαλώ πολύ και πες ακριβώς ότι γνωρίζεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 12, 2017, 05:14:14 μμ από antofi dour »

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #39 στις: Μάρτιος 12, 2017, 05:03:20 μμ »
Αυτό σε ποια παιδαγωγική αρχή βασίζεται; Στο γνώση = αποστήθιση;;;; Ο καλύτερος παπαγάλος είναι ο καταλληλότερος εκπαιδευτικός! Απορώ, εσύ που εκφράζεις αυτήν την άποψη έχεις όντως παιδαγωγικές σπουδές; Την ταξινόμηση του Bloom την έχεις ακουστά; Εκτός και αν αυτό πιστεύεις μετά τις παιδαγωγικές σπουδές σου ότι η αποστήθιση είναι αυτοσκοπός της εκπαίδευσης. Η΄μήπως από την εμπειρία σου ως μαθήτρια-φοιτήτρια θυμάσαι όλα όσα είχες αποστηθίσει; Τα είχες κατανοήσει σε βάθος όλα; Όταν χρειαστεί να τα εφαρμόσεις ή διδάξεις δεν θα χρειαστείς ποτέ να ανοίξεις βιβλίο;
όχι απλώς θα βαθμολογηθεί χαμηλότερα, θα κοπείς κιόλας, αφού τα θέματα είναι φτιαγμένα ώστε να ελέγξουν την κατανόηση, σύνθεση κ.τ.λ.. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να πας χωρίς να έχεις διαβάσει και καταλάβει πολύ καλά, και εκείνη την ώρα να προλάβεις απλά να τα βρεις στο βιβλίο και να τα απαντήσεις. Έτσι και αλλιώς οι εργασίες των μαθημάτων και οι συνεχείς μικρές δραστηριότητες σε υποχρέωναν να διαβάζεις συνεχώς και να καταλαβαίνεις πολύ καλά το αντικείμενο του κάθε μαθήματος. 
Ασφαλώς και βοηθηθήκαμε από τα ανοιχτά βιβλία! Δεν χρειαζόταν να σπαταλήσουμε ανούσιο χρόνο για αποστήθιση! Το βιβλίο εκείνη την ώρα σε βοηθούσε να βεβαιωθείς για όρους, στην χρήση φρασεολογίας κ.α. Δεν αρκούσε σε καμία περίπτωση για να περάσεις αν δεν είχες διαβάσει ήδη πολύ καλά.

και όχι μόνο ... οι μέθοδοι αξιολόγησης που ακολουθούσαν οι περισσότεροι μαθητές, ήταν για εμένα μεγάλο παράδειγμα για το πώς να αξιολογώ εγώ τους μαθητές μου στο μέλλον.

Δεν μπορώ να ξέρω αν όλες οι αναγνωρίσεις του ΔΟΑΤΑΠ άξιζαν, για το Λευκωσίας όμως θεωρώ ότι - τουλάχιστον όσο σπούδαζα εγώ και από αυτά που μπόρεσα να καταλάβω εγώ -  προσέφερε πραγματικά πολύ καλό επίπεδο σπουδών και διασφάλιζε ότι όσοι περνούσαν ένα μάθημα το άξιζαν (π.χ. αρκετοί πονηροί κόπηκαν για αντιγραφές στις εργασίες αφού ελέγχονταν ηλεκτρονικά, ενώ την ώρα των εξετάσεων δεν ακουγόταν κιχ). Παρόλο που ήταν κανονική μαζική βιομηχανία ήταν οργανωμένη με τρόπο που να διασφαλίζεται το επίπεδο σπουδών.

++++++++++++++++++++++++
δεν ξερω για το επιπεδο των σπουδων του Λευκωσιας παντως αυτη τη στιγμη ειναι το μοναδικο πανεπιστημιο που δραστηριοποιειται στον ελληνικο χωρο μεσα απο σεμιναρια ημεριδες και αλλες δρασεις σε διαφορες πολεις ανα την ελλαδα πανω σε θεματα που αφορουν την ειδικη αγωγη, την διαπολιτισμικοτητα, θεματα συμπεριληπτικης εκπαιδευσης και διαφορα αλλα

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #40 στις: Μάρτιος 12, 2017, 05:07:37 μμ »
Lillie έχω διαβάσει πολύ καλά τη συζήτηση. Δε μπορώ να μαντέψω σε ποιο ακριβώς από τα πάμπολα μεταπτυχιακά της Ιταλίας αναφέρεσαι. Ονόμασέ το σε παρακαλώ πολύ και πες ακριβώς ότι γνωρίζεις. Όλα θα πρέπει να λέγονται με στοιχεία. Οτιδήποτε άλλο αποτελεί δυσφήμιση και μόνη λύση είναι η παρέμβαση της δικαιοσύνης.

Πολύ πλάκα: Τώρα και "επίκληση στη δικαιοσύνη για δυσφήμιση".

Πραγματικά...πολύ πλάκα..

Μη φοβάστε: Θα μας προλάβουν οι "εξελίξεις"...και θα βγει πάλι η άλλη να πει: "Πάλι πετάχτηκε ο έεεεεεερχεται;"

Αντί απάντησης:
http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/i-tragikotita-tis-ellinikis-oikogeneias
ΟΚ. :)

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αναγνώριση μεταπτυχιακών ειδικης αγωγης
« Απάντηση #41 στις: Μάρτιος 12, 2017, 05:11:33 μμ »
elia aυτό ακριβώς είπα.  ;D Ότι η αποστήθιση είναι αυτοσκοπός της εκπαίδευσης. Όπως είπα και πριν δε θα μπω στον κόπο. Είναι το πλέον λογικό ο καθένας να υποστηρίζει ότι το πτυχίο του είναι αξιόπιστο.

Για να επανέλθω στο θέμα, kode89 έχεις δίκιο. Πλέον έχουν βελτιωθεί τα πράγματα πολύ. Ωστόσο, καλά είναι να σταματήσει η λογική "ποιο είναι το ευκολότερο μεταπτυχιακό για να χωθώ στους πίνακες ειδικής". Και για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρξουν πιο αυστηρά κριτήρια αναφορικά με τα προγράμματα σπουδών, την ποιότητα των εργασιών κλπ.  Όπως ξαναείπα όμως αυτό είναι οξύμωρο, όταν εξακολουθούν να προσλαμβάνονται και άτομα χωρίς κανένα απολύτως προσόν απ΄τους πίνακες γενικής

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159830
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 367
Σύνολο: 374

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.