0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτές οι εξετάσεις είναι οι καλύτερες γιατί αναπτύσσεται η κριτική σκέψη και η στοχαστική ικανότητα του εκπαιδευόμενου. Πρέπει κάποια στιγμή να ξεφύγουμε από την εξεταστοκεντρική λογική και να κατανοήσουμε ότι οι εποχές αλλάζουν, η τεχνολογία προχωρά και οφείλουμε όλοι να ακολουθήσουμε. Λογικές αποστήθισης ( που μετά απο 2 μήνες δε θυμάσαι τίποτα) πρέπει να απομακρυνθούν από την εκπαίδευση.
Όχι δεν έχω προσωπική εμπειρία από εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία. Μπράβο που έγραψες άριστα χωρίς βιβλίο. Προφανώς είχες κατανοήσει και εμπεδώσει όσα διδάχτηκες. Ωστόσο, έχω πάρα πολλούς γνωστούς που παραδέχονται ότι βοηθήθηκαν πολύ στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό από τα ανοιχτά βιβλία. Μάλιστα ήταν και ο λόγος που επέλεξαν εξαρχής συγκεκριμένα μαθήματα. Η γνώμη μου παραμένει η ίδια. Αυτός που αξίζει να περάσει θα περάσει και με κλειστά. Τα ανοιχτά βιβλία απλά βοηθούν και αυτόν που αλλιώς θα κοβόταν.
Αναδρομικά δεν θα γίνει τίποτα. Στο εξής γίνεται όμως να είναι πιο αυστηρά τα κριτήρια για την αναγνώριση.
Πόσο πιο αυστηρά να γίνουν? Όσον αφορά την Κύπρο, είναι 4 εξάμηνα το μεταπτυχιακό μαζί με την πρακτική άσκηση(υποχρεωτική πλέον). Να γίνονται οι εξετάσεις στην Κύπρο? Τότε τι νόημα έχει το εξ αποστάσεως?
Εξετάσεις που γίνονται με ανοιχτά βιβλία, όπου και να γίνονται δεν είναι εξετάσεις.
Η καθαρή αντιγραφή θα αφήσει κομμάτια εκτός και σίγουρα βαθμολογεί ταινία χαμηλότερα.
Αυτό σε ποια παιδαγωγική αρχή βασίζεται; Στο γνώση = αποστήθιση;;;; Ο καλύτερος παπαγάλος είναι ο καταλληλότερος εκπαιδευτικός! Απορώ, εσύ που εκφράζεις αυτήν την άποψη έχεις όντως παιδαγωγικές σπουδές; Την ταξινόμηση του Bloom την έχεις ακουστά; Εκτός και αν αυτό πιστεύεις μετά τις παιδαγωγικές σπουδές σου ότι η αποστήθιση είναι αυτοσκοπός της εκπαίδευσης. Η΄μήπως από την εμπειρία σου ως μαθήτρια-φοιτήτρια θυμάσαι όλα όσα είχες αποστηθίσει; Τα είχες κατανοήσει σε βάθος όλα; Όταν χρειαστεί να τα εφαρμόσεις ή διδάξεις δεν θα χρειαστείς ποτέ να ανοίξεις βιβλίο; όχι απλώς θα βαθμολογηθεί χαμηλότερα, θα κοπείς κιόλας, αφού τα θέματα είναι φτιαγμένα ώστε να ελέγξουν την κατανόηση, σύνθεση κ.τ.λ.. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να πας χωρίς να έχεις διαβάσει και καταλάβει πολύ καλά, και εκείνη την ώρα να προλάβεις απλά να τα βρεις στο βιβλίο και να τα απαντήσεις. Έτσι και αλλιώς οι εργασίες των μαθημάτων και οι συνεχείς μικρές δραστηριότητες σε υποχρέωναν να διαβάζεις συνεχώς και να καταλαβαίνεις πολύ καλά το αντικείμενο του κάθε μαθήματος. Ασφαλώς και βοηθηθήκαμε από τα ανοιχτά βιβλία! Δεν χρειαζόταν να σπαταλήσουμε ανούσιο χρόνο για αποστήθιση! Το βιβλίο εκείνη την ώρα σε βοηθούσε να βεβαιωθείς για όρους, στην χρήση φρασεολογίας κ.α. Δεν αρκούσε σε καμία περίπτωση για να περάσεις αν δεν είχες διαβάσει ήδη πολύ καλά.και όχι μόνο ... οι μέθοδοι αξιολόγησης που ακολουθούσαν οι περισσότεροι μαθητές, ήταν για εμένα μεγάλο παράδειγμα για το πώς να αξιολογώ εγώ τους μαθητές μου στο μέλλον. Δεν μπορώ να ξέρω αν όλες οι αναγνωρίσεις του ΔΟΑΤΑΠ άξιζαν, για το Λευκωσίας όμως θεωρώ ότι - τουλάχιστον όσο σπούδαζα εγώ και από αυτά που μπόρεσα να καταλάβω εγώ - προσέφερε πραγματικά πολύ καλό επίπεδο σπουδών και διασφάλιζε ότι όσοι περνούσαν ένα μάθημα το άξιζαν (π.χ. αρκετοί πονηροί κόπηκαν για αντιγραφές στις εργασίες αφού ελέγχονταν ηλεκτρονικά, ενώ την ώρα των εξετάσεων δεν ακουγόταν κιχ). Παρόλο που ήταν κανονική μαζική βιομηχανία ήταν οργανωμένη με τρόπο που να διασφαλίζεται το επίπεδο σπουδών.
Lillie έχω διαβάσει πολύ καλά τη συζήτηση. Δε μπορώ να μαντέψω σε ποιο ακριβώς από τα πάμπολα μεταπτυχιακά της Ιταλίας αναφέρεσαι. Ονόμασέ το σε παρακαλώ πολύ και πες ακριβώς ότι γνωρίζεις. Όλα θα πρέπει να λέγονται με στοιχεία. Οτιδήποτε άλλο αποτελεί δυσφήμιση και μόνη λύση είναι η παρέμβαση της δικαιοσύνης.