0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνώ. Γι αυτό κάποιος που επανειλημμένα έχει αξιολογηθεί και έχει επιτύχει στο γνωστικό στη διδακτική και με αυτό τον τρόπο έχει μαζέψει προϋπηρεσία, θεωρώ ότι δικαιούται μία θέση μέσα στο δημόσιο σχολείο. Είμαι κατά του διορισμού χωρίς αξιολόγηση από ανεξάρτητη αρχή, όπως είναι ο ΑΣΕΠ. Νομίζω το δήλωσα από την πρώτη μου τοποθέτηση.
Η επάρκεια δεν κρίνεται από κανένα ΑΣΕΠ. Κρίνεται από το πανεπιστήμιο αποφοίτησης.
Ο Παυλόπουλος πάντως, τον προηγούμενο μήνα, πήρε θέση στο ποια νομοθεσία και σύνταγμα υπερισχύει στην Ελλάδα:http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=706669
Τη στιγμή που σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες διορίζονται άνθρωποι με μεγάλες προϋπηρεσίες, εδω ακόμα συζητάμε αν είναι πιο ικανός εκπαιδευτικός ο προϋπηρεσιάκιας, ετών 40έως 50+, ή ο νέος εκπαιδευτικός. Και εγώ μπορώ να δεχτώ ότι ο νέος απομνημονεύει περισσότερα ονόματα και περισσότερες ημερομηνίες, πράγματα που ζητιούνται σε έναν ΑΣΕΠ, τουλάχιστον σε κάποιες ειδικότητες. Αυτό τον κάνει εξ ορισμού καλύτερο εκπαιδευτικό; Όλοι ξέρουμε πως όχι, πόσω μάλλον σήμερα που ο τρόπος διδασκαλίας είναι πολύ διαφορετικός απ΄ότι παλιότερα.
Στον γραπτό ΑΣΕΠ, που ξαναγράφω με έμφαση πως πάρα πολύς κόσμος απαξίωνε και δήλωνε με υπεροπτικό ύφος ότι δεν του χρειάζεται για να διοριστεί, δεν εξεταζόταν/διαγωνιζόταν κάποιος μόνο στην αποστήθιση, αλλά και στην κριτική ικανότητα και στη διδακτική, όπως και στα παιδαγωγικά θέματα. Άρα, όποιος έχει επιτυχία σ΄έναν τέτοιο διαγωνισμό, με θέματα ιδιαιτέρως δύσκολα, για να μην πω απλησίαστα για πολλούς, ασφαλώς δεν είναι για "πέταμα"! Έχει περάσει από αυτή τη δύσκολη αξιολόγηση κι αυτό προσμετράται στα "υπέρ" του. Μην τα ακυρώνουμε και μην τα μηδενίζουμε όλα και μη φτάνουμε στα σημείο να πούμε ότι σημασία δεν έχουν οι γνώσεις, η επάρκεια, η μεταδοτικότητα, αλλά το ποιος εκπαιδευτικός αρέσει στους μαθητές, γιατί αυτό ασφαλώς και δεν αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο για το ποιος διδάσκει σήμερα στα δημόσια σχολεία!Οπωσδήποτε δεν είναι εύκολο ένας εκπαιδευτικός γύρω στα 40 να καθίσει να μελετήσει για γραπτό ΑΣΕΠ, αλλά αυτή τη μελέτη δεν την έκαναν ποτέ τους πολλοί σημερινοί 40άρηδες ούτε όταν ήταν 30 ετών και χωρίς υποχρεώσεις, είτε γιατί είχαν "κονέ" και δούλευαν στην ενισχυτική και στην ΠΔΣ, ελπίζοντας πως έτσι θα αποκτούσαν την πολυπόθητη μεγάλη και ικανή για διορισμό προυπηρεσία, είτε γιατί είχαν "βολευτεί αξιοκρατικά" σε κάποιο ιδιωτικό και περίμεναν να πάρουν την απόλυσή τους και να πλασαριστούν στις πρώτες θέσεις των πινάκων των αναπληρωτών!Δεν πιστεύω όμως ότι είναι ευκολότερο για κάποιον 40άρη να τρέχει από ΄δω κι από ΄κει κάθε χρόνο ως αναπληρωτής, κάνοντας τα παιδιά του "λάστιχο" και ξοδεύοντας ένα σωρό χρήματα για την ακριβή διαβίωση σ' ένα νησί ή σε κάποιο άλλο δυσπρόσιτο μέρος, ειδικά από τη στιγμή που κανείς δεν υπόσχεται τίποτε! Μπαίνει έτσι σ' έναν φαύλο κύκλο και αυταπατάται!Και ασφαλώς ο βαθμός πτυχίου δεν μπορεί να προσμετρηθεί το ίδιο και δεν αποδεικνύει τίποτε για την ικανότητα του εκπαιδευτικού, γιατί η κάθε σχολή και το κάθε τμήμα είχε και έχει τη δική της/του δυσκολία, όπως π.χ. πολύ πιο εύκολα και με καλύτερο βαθμό τελειώνει κάποιος το Φ.Π.Ψ. από το Κλασικό τμήμα της Φιλολογίας, ακόμη και στην ίδια πόλη. Ούτε τα κοινωνικά κριτήρια αποδεικνύουν ότι κάποιος είναι καλύτερος μέσα στην τάξη από κάποιον που δεν είναι τρίτεκνος, πολύτεκνος ή οτιδήποτε άλλο! Ούτε είναι λογικό να υπεραπλουστεύουμε την απόκτηση μεταπτυχιακών, διδακτορικών, δεύτερων πτυχίων από κάποιον, λέγοντας ότι όποιος έχει χρήματα τα αποκτά εύκολα, γιατί δεν είναι καθόλου έτσι! Αν δε διαβάσεις, αν δεν κουραστείς, αν δεν ξενυχτήσεις γράφοντας βιβλιογραφικούς πίνακες, δεν σου δίνεται κανένας τίτλος!Επομένως, η επάρκεια και η καταλληλότητα κάποιου ως εκπαιδετικού κρίνεται περισσότερο απ' όλους τους τίτλους και τις επιτυχίες του και καθόλου από τις προτιμήσεις των μαθητών, ούτε φυσικά από την ανάγκη που έχει κάποιος να εργαστεί, λόγω οικογενειακών ή άλλων υποχρεώσεων! Άρα, αν θέλουμε ποιότητα στο δημόσιο σχολείο, πρέπει να προτάσσονται οι άριστοι και οι καλύτεροι! Αν θέλουμε να διδάσει όποιος να 'ναι ό,τι να ΄ναι, απλά και διεκπεραιωτικά, επιλέγουμε ακόμη και τους έχοντες τεράστιες, αλλά "ύποπτες" προυπηρεσίες, ακόμη και όσους ανήκουν στις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες, γιατί έτσι μας συμφέρει! Και τα τελευταία χρόνια αυτό κυριαρχεί, σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους σε τάξη εκπαιδευτικοί με μεράκι και όρεξη για δουλειά, με επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, με 2 και 3 γλώσσες, άνθρωποι που δεν έμειναν στάσιμοι, αλλά συνέχισαν τη δια βίου μάθηση αποκτώντας κι άλλα πτυχία κι άλλους τίτλους και να διδάσκουν άνθρωποι, που ευνοήθηκαν, αλλά είναι ανεπαρκέστατοι και ενδιαφέρονται περισσότερο για τις άδειες και τα επιδόματα που δικαιούνται, παρά για την διδασκαλία και τους μαθητές τους!Γνώμη μου: ευτυχώς το ΣτΕ σε λίγο θα τα ξεκαθαρίσει όλα κι έτσι δε θα χρειαστεί περισσότερη αλληλοφαγωμάρα, κάτι που μάλλον δε θα αρέσει στο Υπουργείο μας, που το συμφέρει απίστευτα να είμαστε διχασμένοι!
Πολυ πιθανό όμως να προταθεί και η διεξαγωγή νέου ασεπ
όσο η οικονομική συγκυρία δεν το επιτρέπει, κι ο Γαβρόγλου είπε πως μέχρι το 2020 δεν μπορεί να γίνουν προσλήψεις, το ΣτΕ δεν θα το προτείνει, όπως το παραδέχθηκε ως εμπόδιο το ''οικονομικό'' με την 4303....
ενώ για το 36μηνο έχει λεφτά έτσι?πραγματικά βαρέθηκα να διαβάζω τέτοια αλλά δε μπορώ να κάνω και αλλιώς μπαίνω να διαβάσω τπτ εδώ μέσα και διαβάζω μαργαριτάρια, αναμασημένα κιόλας, τα ίδια και τα ίδια τόσους μήνες
το μόνο που θα ξεκαθαρίσει το ΣτΕ είναι αν θα προηγούνται οι ασεπιτες, αλλά 16,80 δεν επιβάλει ούτε κατάργηση δυσπροσίτων αυτά θα παραμείνουν όπως και η χωρίς πλαφόν προϋπηρεσία και το 1 μόριο ο μήνας...κανένα πρόβλημα
Πώς τα ξέρεις και τα γράφεις όλα αυτά; Είσαι σε συζητήσεις με δικαστικούς ή έτσι σε έχουν πληροφορήσει οι δικηγόροι σου;
το αντικείμενο της προσφυγής δεν είναι αν θα μετράει η προϋπηρεσία 1 μόριο ο μήνας, πλαφόν και δυσπρόσιτα ...αλλά η πρόταξη των ασεπιτων...τώρα το μαθαίνεις;