0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για άλλη μια φορά το Υπουργείο απεδείχθη κατώτερο των περιστάσεων. Για ακόμη μία φορά εκπαιδευτικοί αδιόριστοι-πολλοί με οικογένειες και παιδιά-αδυνατούν να οργανώσουν σε μία μόνιμη βάση τη ζωή τους. Ακόμη μία φορά οι συνθήκες θα σπρώξουν αρκετά άτομα, σε αναζήτηση μιας αξιοπρεπούς ζωής, να φύγουν στο εξωτερικό. Το υπουργείο σε κάθε του επιλογή αποδεικνύει ότι όλα είναι θέμα τύχης (βλέπε τη περιβόητη ‘’κλήρωση’’ για αυτό το μήνα) και όχι θέμα ικανοτήτων. Πολύ λυπάμαι αλλά ζω για τη στιγμή που θα μπορέσω να ξεφύγω από τον πίνακα μηδενικής της ντροπής που υποτιμά τις ικανότητες τις δικές μου αλλά και όλων των ατόμων που είναι ακινητοποιημένοι σ’αυτόν ακινητοποιώντας ταυτόγχρονα την ζωή τους και τα όνειρά τους, όπως επίσης ζω για τη στιγμή που θα φύγω από αυτό το σάπιο και διάτρητο σύστημα εγκαταλείποντας τη χώρα με εισιτήριο χωρίς επιστροφή αυτή τη φορά.
Καθόλου υποκριτικό το μήνυμα, απλά λέει την αλήθεια...
Το 2009 δεν νομίζω να ήταν εμφανές το πώς θα έχουν τα πράγματα. ΥΓ: Και όχι το ΜΗΝΥΜΑ μου δεν είναι καθόλου υποκριτικό
Κοιταξε οι περισσοτεροι δασκαλοι βλεπατε τοτε οτι μολις τελειωσετε την σχολη θα διοριστειτε...και για αυτο παγιδευτηκατε...βεβαια το κακο με την πρωτοβαθμια ειναι οτι η πλειοψηφια ειναι νεοι και οχι γηρασμενοι οπως η
Δυστυχως ηταν εμφανεστατο. Οι δασκαλοι ηταν σιγουρο οτι μπουκωνανε οπως και εγινε(παρομοιο πραγμα ειχε γινει ακριβως 25 χρονια πριν με τους δασκαλους για αυτο και εκεινα τα χρονια οι βασεις ηταν πολυ χαμηλες). Στην
Συνοψίζω τα βήματα για την πρόσληψη αναπληρωτών:1) Δήλωση ενδιαφέροντος να μπούμε στη λίστα με τους υποψήφιους αναπληρωτές.2) Εκδοση της λίστας με τα μόρια καθενός μας.( υπουργείο)3) Ευρεση των λειτουργικών κενών ( από το υπουργείο - μετά από αποσπάσεις, μεταθέσεις κλπ. μονίμων)4) Ανακοίνωση των λειτουργικών κενών.5) Δήλωση επιθυμητών θέσεων από τους αναπληρωτές.6) Πρόσληψη αναπληρωτών.Μέχρι πέρυσι τα 1ι 3 βήματα γινόταν ταυτόχρονα τέλος Ιουλίου - αρχές Αυγούστου και άρα οι δηλώσεις επιθυμητών θέσεων γίνονταν στα " τυφλά" χωρίς να ξέρουμε τα συγκριτικά μόριά μας σε σχέση με τους άλλους συναδέλφους ούτε τις κενές θέσεις.Στη συνέχεια έβγαινε η λίστα με τα μόρια ( βήμα 2) ενώ η ανακοίνωση των λειτουργικών κενών (βήμα 4) δε γίνονταν ποτέ. Φέτος , έγινε ένα πρώτο θετικό βήμα: Εγιναν τα βήματα 1 και 2 διακριτά και απ' ότι βλέπω από τον προγραμματισμό του Υπουργείου είμαστε στο βήμα 3.Θα είναι μεγάλο οργανωτικό βήμα για το υπουργείο να ανακοινώσει συνολικά τα λειτουργικά κενά (
Έγινε ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΟ το 2010 όταν η Διαμαντοπούλου άρχισε τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις τάξεων και σχολικών μονάδων. Εάν ήταν εμφανέστατο δεν θα είχε φτάσει το Παιδαγωγικό στο θεό και να ξεπερνάει τη νομική και ούτε οι γονείς δάσκαλοι πολλών εκ των συμφοιτητών-τριών μου θα ωθούσαν τα παιδιά τους να ακολουθήσουν το επάγγελμά τους. Μόνο κάποιος με μαντικές ιδιότητες θα μπορούσε με σιγουριά να πει τι θα συνέβαινε.
φίλε mariano3 οι δηλώσεις αναπληρωτών πάντοτε θα περιέχουν "τζογο" όπως λες, και πάντα θα υπεισέρχεται το ότι απλά δεν γνωρίζεις τι περιοχές έχουν δηλώσει αυτοί που είναι πάνω από σένα στον πίνακα...
Νομίζω ότι το όλο παιχνίδι εκεί βρίσκεται...στους πάνω από σένα. Όσο καλή θέση κι αν έχει κάποιος αν οι περιοχές που τον ενδιαφέρουν έχουν ζήτηση από τους "από πάνω", τότε βρίσκεται στην άλλη άκρη της Ελλάδας χωρίς να το καταλάβει...Όπως και να έχει...καλή τύχη σε όλους στην συμπλήρωση των περιοχών γιατί για τύχη πρόκειται...