0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Π.χ. αν κάποιος έχει πτυχίο φυσικού (ΠΕ4) και μεταπτυχιακό πληροφορικής, μπορεί π.χ. να κάνει αιτήσεις που αφορούν τους ΠΕ19;
Πήρα το ECDL Core και μου είπανε ότι επειδή έχω πτυχίο ΑΕΙ μπορώ παίρνοντας το Expert να ΔΙΔΑΞΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (για ECDL, Cambridge και τα συναφή)!
Άμα μου κάνει κανά τσαφ το ηλεκτρονικό και μου σβήσει και δεν ξέρω τη τύφλα μου, τί θα κάνω; Θα πω περιμένετε να φωνάξω τον ΠΕ19/ΠΕ20 να μου το φτιάξει; Τελικά σ' αυτή τη χώρα ο καθένας είναι ό,τι θέλει.
Jlook πως θα σου φαινόταν κάποιος ΠΕ19-20 να έκανε ένα μεταπτυχιακό με συνάφεια στη φυσική π.χ στις τηλεπικοινωνίες και να είχε τη δυνατότητα να κανεί αιτήσεις και ώς ΠΕ04; Ωραία δεν θα 'ταν;
από τη στιγμή που υπάρχουν διάφορες άσχετες ειδικότητες που διδάσκουν πληροφορική στα σχολεία γιατί σταδικά δεν τους αναθέτουν να διδάξουν το αντικείμενό τους αλλά συνεχίζουν να προσλαμβάνουν νέα άτομα της ίδιας ειδικότητας?
Παράθεσηαπό τη στιγμή που υπάρχουν διάφορες άσχετες ειδικότητες που διδάσκουν πληροφορική στα σχολεία γιατί σταδικά δεν τους αναθέτουν να διδάξουν το αντικείμενό τους αλλά συνεχίζουν να προσλαμβάνουν νέα άτομα της ίδιας ειδικότητας?Γιατί απλούστατα δε θέλουν είναι βολεμένοι σε θέσεις-φιλέτα και χέστηκαν για το τί μάθημα θα διδάσκουν..πάντως αυτό που λες ίσχυε για μια και μόνο χρονιά...όλοι αυτοί οι Φυσικοί/Μαθηματικοί/Φιλόλογοι/Θεολόγοι που δίδασκαν Πληροφορική στα Γυμνάσια/Λύκεια απορροφήθηκαν στην ειδικότητά τους έχοντας απλά προυπηρεσία στην Πληροφορική..Το θέμα είναι τί κάνουμε όλοι εμείς από εδώ και πέρα..και εννοώ όλοι εμείς που δεν έχουμε διοριστεί..οι διορισμένοι Πληροφορικοί κοιτάνε πλέον την πάρτη τους και καλά κάνουν...εμείς έχουμε το αγγούρι εμείς πρέπει να κάνουμε κάτι να το βγάλουμε...και πίστεψέ με δεν υπάρχει άλλος τρόπος από την ΕΠΕ και την ΠΕΑ...Γιατί ακούω και βλέπω διάφορα subjects η Πληροφορική στα Δημοτικά και άλλες ανυπόστατες τρίχες...Η Πληροφορική θα μπεί στα Δημοτικά...το αν θα μπει σύντομα και αν θα διδαχθεί απο Πληροφορικούς είναι θέμα πίεσης...ήδη οι Δάσκαλοι πιέζουν (είμαι σε θέση να το ξέρω) να το κάνουν οι ίδιοι, γιατί οι νέοι απόφοιτοι των Παιδαγωγικών σχολείων έχουν εμπειρία στους υπολογιστές και αν δεν κάνω λάθος το Παδαγωγικό Θεσσαλίας πρέπει να έχει και ένα είδος κατεύθυνσης προς Πληροφορική/Αριθμητική...Μοιρολατρικά δεν πρόκειται να γίνει τίποτα...θα βλέπουμε τα τρένα να περνάνε...
Συμφωνώ απόλυτα μαζί ... Τί όμως πρέπει να κάνουμε..; Πλέον στην κατάσταση που έχει φτάσει ο κλάδος μας μόνο η πληροφορική στα δημοτικά θα μας σώσει...Πώς όμως να το επιτύχουμε αυτό;;;