0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν σε καταλαβαίνω....Είσαι φιλόλογος ή καθηγητής φιλολογίας;Αφού εχεις τελειώσει "καθηγητική" σχολή (της γνωστής μεγάλης ομάδας των "καθηγητικών" σχολών που περιλαμβάνει εσχάτως ΚΑΙ τις θερμοκηπιακές καλλιέργειες) και υποχρεωτικά πρέπει να γίνεις εκπαιδευτικός.Α, οκ το βλέπω στο τέλος του σχολίου σου... οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία σε βολεύει...
Δηλ. για 'σένα εκπαιδευτικός είναι μόνο όποιος έχει διοριστεί στο δημόσιο; Έτσι πιστεύεις; Εκπαιδευτικός είμαι κι εγώ και πολλοί άλλοι συνάδελφοι (κι ας μην είμαστε ακόμη διορισμένοι) κι αυτή η ιδιότητα δεν έχει να κάνει με την επαγγελματική πορεία μόνο!
Όχι βέβαια. Εκπαιδευτικός είναι όποιος είναι εκπαιδευτικός. Κι εσύ μέσα σε αυτούς.Απλώς είχες πάθει παράκρουση με τις "καθηγητικές" σχολές, ότι είναι όλοι υποχρεωμένοι να σε διορίσουν ως εκπαιδευτικό κτλ.Τελικά όμως συμφωνείς και εσύ σε αυτό που σου έλεγα και παλαιότερα, ότι δηλαδή υπάρχουν και άλλες εργασίες για αποφοίτους όλων των σχολών.Μετά έβαλες τη λέξη σπουδές σε εισαγωγικά και ανέφερες ότι έκανες άλλου είδους "σπουδές" και με ξαναμπέρδεψες, μέχρι που ξέσπασες και δήλωσες ότι σου κάνει οποιαδήποτε θέση στο δημόσιο.ΥΓ. Την προειδοποίηση την έλαβα, δεν προσβάλλω κανέναν. Σχολιάζω και ζητώ να μου διευκρινιστούν απόψεις συναδέλφων.Προφανώς όπως είπε και συνάδελφος σε προηγούμενο σχόλιο, πρέπει να ξεμπερδέψεις ό,τι έχεις στο μυαλό σου και θέλεις να πεις, ώστε αρχικά να καταλήξεις στο τί είναι αυτό που θέλεις να πεις και στη συνέχεια να μπορέσεις να το πεις ξεκάθαρα, σωστά και ήρεμα.
Mια χαρά ήρεμη είμαι!
Ρε παίδες εντάξει το τερματίσατε.Το θέμα είναι το 30ωρο το οποίο όπως φαίνεται με τον παρόντα νόμο απλά διευκρινίζονται κάποιες εξωδιδακτικές απασχολήσεις.Το πως θα ερμηνευτεί από τους Δ/ντες το ξέρουμε. Και παλιότερα έτσι γινόταν.Ειλικρίνα όμως το θέμα τώρα είναι τι έχει πει η gia96;Εντάξει και πες είπε μια κουβέντα παραπάνω γυναίκα είναι. Εσείς ολόκληροι άντρες της την "πέφτετε" ομαδικώς για το ποια είναι και τι θα κάνει.Ας μείνουμε στις απόψεις και μην "χτυπάμε" τι είναι ο καθένας ατομικά.Αν κάνω λάθος διορθώστε με αλλά καλό είναι να μείνουμε εντός θέματος.
Την καλησπέρα μου.... Όταν είσαι σε ένα σχολείο εντάξει το τερματίζεις από πολλές αποψεις....τι είχες... τι έχασες;Διαβασε τώρα αυτά εδώ που απασχολούν χιλιάδες διατιθέμενους σε 3,4, 5΄η και 6 σχολεία μερικές φόρες.Λόγω ειδικότητας διατίθεμαι στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια. Δεν παραπονιέμαι για την δουλειά μου άλλα για την παντελή έλλειψη κατανόησης. Ήδη από τα Χριστούγεννα όταν έγινε γνωστό το σχέδιο για το 30ωρο ...άρχισαν τα πονηρά χαμόγελα του στυλ...να δω τώρα πως θα φύγετε. Δεν θέλουμε να φεύγουμε πριν την ώρα μας...απλά θέλουμε καλύτερες συνθήκες για να διεκπεραιωσουμε αυτά που είμαστε υπόχρεοι. Στο ένα πόδι δεν γίνεται....Ζητάω πολλά;Και επειδη αναφέρφθηκες στην συνάδελφο...προσωπικά βαρέθηκα τα διαρκή σχόλια του τύπου ...ο μόνιμοι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων δεν κανουν τίποτα στο σχολείο....ενώ οι αναπληρωτές κλπ...κλπ. Δεν την έκρινα ως γυναίκα...αλλά ως σχολιαστήΔημοσιεύτηκε: Δευτέρα, 15 Ιανουάριος, 2018 - 19:47 Με αφορμή τις νέες διατάξεις για την παιδεία(30ωρο, σίτιση κλπ.). Ανοιχτή επιστολή ή άποψη; Ε και τι έγινε ή μήπως έγινεhttp://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/me-aformi-tis-nees-diataxeis-gia-tin-paideia30oro-sitisi-klp-anoihti-epistoli-i
να κάνω διοικητική υποστήριξη στον Δ/ντη που ήταν αριστερός οργανωμένος και σε πολλές απεργίες πήγαινε Νοσοκομείο να δηλώσει ασθένεια
@ guestteacherΚαλώς δεν το ξανασυζητάμε....και γενικώς επειδη όλα δεν αλλάζουν από τις συνθήκες εργασίας έως και τις υπηρεσιακές μεταβολές ας μείνουν όλα έτσι....στην τύχη τους...άλλωστε ο Σεπτέμβριος δεν είναι μακριά.....ες αύριον λοιπόν τα σπουδαία.ΥΓ. Και εγώ αισθάνομαι χρόνια και χρόνια ότι το σύστημα με χρησιμοποιεί παντοιοτρόπως αλλά δεν εκφράζομαι επιθετικά και απαξιωτικά επί δίκαιων και αδίκων Την καληνύχτα μου
Την καλησπέρα μου.... Όταν είσαι σε ένα σχολείο εντάξει το τερματίζεις από πολλές αποψεις....τι είχες... τι έχασες;Διάβασε τώρα αυτά εδώ που απασχολούν χιλιάδες διατιθέμενους σε 3,4,5 ή και 6 σχολεία μερικές φόρες.Λόγω ειδικότητας διατίθεμαι στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια. Δεν παραπονιέμαι για την δουλειά μου άλλα για την παντελή έλλειψη κατανόησης. Ήδη από τα Χριστούγεννα όταν έγινε γνωστό το σχέδιο για το 30ωρο ...άρχισαν τα πονηρά χαμόγελα του στυλ...να δω τώρα πως θα φύγετε. Δεν θέλουμε να φεύγουμε πριν την ώρα μας...απλά θέλουμε καλύτερες συνθήκες για να διεκπεραιώσουμε αυτά που είμαστε υπόχρεοι. Στο ένα πόδι δεν γίνεται....Ζητάω πολλά;Και επειδή αναφέρφθηκες στην συνάδελφο...προσωπικά βαρέθηκα τα διαρκή σχόλια του τύπου ...ο μόνιμοι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων δεν κανουν τίποτα στο σχολείο....ενώ οι αναπληρωτές κλπ...κλπ. Δεν την έκρινα ως γυναίκα...αλλά ως σχολιαστήΔημοσιεύτηκε: Δευτέρα, 15 Ιανουάριος, 2018 - 19:47 Με αφορμή τις νέες διατάξεις για την παιδεία(30ωρο, σίτιση κλπ.). Ανοιχτή επιστολή ή άποψη; Ε και τι έγινε ή μήπως έγινεhttp://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/me-aformi-tis-nees-diataxeis-gia-tin-paideia30oro-sitisi-klp-anoihti-epistoli-i
Έκθεση Paul A. Porter 1947Αρχές του 1947 η αγγλική κυβέρνηση έχει ανακοινώσει στις ΗΠΑ πως αδυνατούσε πλέον να συνεχίσει τον ρόλο που είχε αναλάβει, δηλαδή τον ρόλο της ενίσχυσης της ελληνικής κυβέρνησης στον αγώνα της κατά της κομμουνιστικής επικράτησης στην Ελλάδα. Ο Αμερικανός πρόεδρος Τρούμαν προκειμένου να έχει ιδία άποψη για την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα στέλνει το πρώτο τρίμηνο του 1947 τον Paul A. Porter ως επικεφαλής αμερικανικής αποστολής.Στις 14 Φεβρουαρίου 1947 , μετά από έναν περίπου μήνα παραμονής στην Ελλάδα ο Paul A. Porter στέλνει επιστολή προς τον υφυπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ W.L. Clayton με τις πρώτες εντυπώσεις του, γράφοντας μεταξύ των άλλων:"Εδώ δεν υπάρχει κράτος σύμφωνα με τα δυτικά πρότυπα. Αντ’ αυτού υπάρχει μία χαλαρή ιεραρχία ατομιστών πολιτικών, μερικοί από τους οποίους είναι χειρότεροι από άλλους, που είναι τόσο απασχολημένοι με τον προσωπικό τους αγώνα για εξουσία, ώστε δεν έχουν τον χρόνο να αναπτύξουν οικονομική πολιτική, ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι είχαν την ικανότητα"."Σε ολόκληρη τη χώρα, από τη μία άκρη στην άλλη, κυριαρχεί μία γκρίζα ανυπεράσπιστη, βαθιά έλλειψη πίστης για το μέλλον – μία έλλειψη πίστης που οδηγεί σε πλήρη απραξία στο παρόν. Οι άνθρωποι έχουν παραλύσει από την αβεβαιότητα και τον φόβο, οι επιχειρηματίες δεν επενδύουν, οι καταστηματάρχες δεν αποθηκεύουν προμήθειες".Και συνεχίζει: «Η δημόσια διοίκηση είναι υπερβολικά εκτεταμένη. Οι χαμηλοί μισθοί προσαυξάνονται βάσει ενός εντελώς συγκεχυμένου συστήματος επιδομάτων, χάρη στα οποία μερικοί δημόσιοι υπάλληλοι κερδίζουν μέχρι και τέσσερις φορές περισσότερο από τον βασικό μισθό τους».Για το ίδιο θέμα αναφέρει: «Ποτέ άλλοτε δεν έχω δει διοικητική δομή που να είναι τόσο απαράδεκτη. Απλούστατα, δεν είναι δυνατόν να βασιστεί κάνεις ότι η δημόσια διοίκηση θα φέρει εις πέρας ακόμη και τις πιο απλές λειτουργίες μίας κυβέρνησης – την είσπραξη των φόρων, την εφαρμογή οικονομικών κανόνων, την επισκευή δρόμων.Συνεπώς η δραστική μεταρρύθμιση της δημόσιας διοίκησης αποτελεί συνθήκη εκ των ουκ άνευ για την επίτευξη οποιουδήποτε άλλου αποτελέσματος στην Ελλάδα».Για την εκτελεστική εξουσία : «Η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει άλλη πολιτική εκτός από το να εκλιπαρεί για ξένη βοήθεια ώστε να διατηρηθεί στην εξουσία απαριθμώντας θορυβωδώς τις θυσίες της Ελλάδος…στόχος της είναι να χρησιμοποιήσει την ξένη βοήθεια ως μέσο για τη διαιώνιση των προνομιών μίας μικρής κλίκας που αποτελεί την αόρατη εξουσία στην Ελλάδα».Για τα οικονομικά συμφέροντα: «Τα ναυτιλιακά συμφέροντα βρίσκονται σε ιδιαιτέρα σκανδαλώδη θέση. Σήμερα η ελληνική εμπορική ναυτιλία βρίσκεται σε άνθηση και οι εφοπλιστές καρπώνονται τα κέρδη. Όμως η χρεοκοπημένη ελληνική κυβέρνηση δεν απολαμβάνει κανένα όφελος από όλο αυτό τον πλούτο. Οι αποδοχές των ναυτικών εξακολουθούν να εισρέουν στη χώρα, αλλά τα κέρδη των πλοιοκτητών παραμένουν, στην πλειονότητά τους, στο εξωτερικό».Για την ντόπια νομενκλατούρα: «Η ομάδα πίεσης της καλής κοινωνίας – οι κομψοί κοσμοπολίτες που έχουν την έδρα τους στις Κάννες, στο Σαιν Μόριτς και στην αθηναϊκή πλατεία Κολωνακίου – θα ενεργοποιηθεί. Πολλοί από αυτούς είναι γοητευτικοί άνθρωποι που μιλούν εξαιρετικά αγγλικά και αδημονούν ειλικρινά να παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια στην αμερικανική αποστολή. Εντούτοις θα αποπειραθούν να προσεταιριστούν την αποστολή και να τη μετατρέψουν σε ένα εργαλείο διασφάλισης των προνομιών τους».Για την αίτηση βοηθείας: «Αίσθησή μου είναι ότι το ελληνικό κράτος έχοντας υποβάλει αίτηση βοήθειας και εποπτείας, έχει θέσει, στο μέτρο αυτό, όρια στην ίδια του την εθνική κυριαρχία».
@ guestteacherΞέχασα να σου πω πως τα προσωπικά τα πολιτικά φρονήματα των συναδέλφων μου δεν με αφορούν όταν συνεργάζομαι μαζί τους.....τα εκπαιδευτικά με απασχολούν.