Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το παίζουν σε δύο ταμπλώ. Σου λένε θέλουμε συνολική προσμετρηση προϋπηρεσίας την οποία διαθέτουν. . Ξέρουν όμως πως αυτό δεν μπορεί να περάσει είτε ταβανιου είτε λόγω χαμηλού συντελεστή. Από την άλλη θέλουν τον ασεπ μόνο του 08 που θα τους δώσει τη διαφορά από τους υπόλοιπους. Κατά τα άλλα οι θεσμικό εκπρόσωποι των αναπληρωτών μοιράζουν καθρεφτακια στους εκτός προεδρειου και συν αυτών.
Η συζήτηση περί "απολύσεων" δεν είναι σχετική με το θέμα.Αν θέλετε να συζητήσετε αντίστοιχο θέμα μπορείτε να το δημιουργήσετε.Μέχρι να το κάνετε αυτό, επανέλθετε στο εδώ θέμα χωρίς απειλές και εντάσεις.Ευχαριστούμε.
Μια προσωπική μαρτυρία (μέχρι να δημοσιευτεί κάποιος σύνδεσμος από κάποιον σύλλογο) :ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ (20/11/2018) ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕΡΟΠΗ ΤΖΟΥΦΗ.Από τη σημερινή συνάντηση του Δ.Σ. της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής(ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.)(Παναγιώτης Σταμάτης, Δημήτρης Αφουξενίδης, Κώστας Λολίτσας, Βασίλης Βούγιας) και του Σπύρου Στεργιόπουλου και Κυριακής Ζενεζή, εκπροσώπων του Συντονιστικού Αναπληρωτών με Προϋπηρεσία, με την Υφυπουργό Παιδείας Μερόπη Τζούφη, άξια λόγου είναι 3 πράγματα:1ον - Έως τέλος του χρόνου θα προσπαθήσει το Υπουργείο να φέρει στη Βουλή, αφού πρώτα το θέσει σε Δημόσια Διαβούλευση, το νομοσχέδιο για τους μόνιμους διορισμούς.2ον - Δεν προβλέπεται γραπτός διαγωνισμός.3ον - Θα υπάρξει, λόγω ΣτΕ, ενιαίο σύστημα για μόνιμους διορισμούς και για πρόσληψη αναπληρωτών μετέπειτα.Για όλα τα άλλα θέματα, κριτήρια μόνιμων διορισμών, μοριοδότηση, κατανομή των 4.500 θέσεων, προαπαιτούμενα μεταπτυχιακά, Παιδαγωγική Επάρκεια κ.α, δεν πήραμε απάντηση, καθότι το Υπουργείο δεν είναι έτοιμο ακόμη.Τέλος από την Υφυπουργό ζήτησα μετ επιτάσεως να βρεθεί τρόπος να δοθούν οι 745 νέες υπό σύσταση Οργανικές Θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στις Μεταθέσεις των μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.. Πιο πριν είχα την πληροφορία πως αυτές οι νέες Οργανικές θα περάσουν σε νόμο και η κατανομή κατόπιν θα γίνει με Υπουργική Απόφαση, όπως ακριβώς διευθετήθηκαν πρόσφατα και οι των Κ.Ε.Σ.Υ., χωρίς να χρειάζεται έγκριση του Γ.Λ.Κ.Αναλυτικά στο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.Από την προσωπική σελίδα στο Facebook του Βασίλειου Βούγια
Με ποιό δικαίωμα οι κυρίες αυτές
Οι ΣΥΝΕΚ για το σύστημα διορισμώνΔημοσιεύτηκε: 3:31 μμ Νοέμβριος 19th, 2018https://xenesglosses.eu/2018/11/synek-gia-systima-diorismon/Εκρηκτικές διαστάσεις έχει πάρει πλέον το πρόβλημα της αδιοριστίας και οι μηδενικοί διορισμοί που επέβαλαν την τελευταία δεκαετία οι μνημονιακές πολιτικές. Η δημόσια εκπαίδευση έχει κάθε χρόνο χιλιάδες κενά που καλύπτονται με προσλήψεις αναπληρωτών, οι οποίοι πηγαίνουν σε ολόκληρη την επικράτεια εγκαταλείποντας τις οικογένειες τους, βιώνοντας την εργασιακή ανασφάλεια και αβεβαιότητα, και μη γνωρίζοντας στο τέλος της κάθε σχολικής χρονιάς πού θα βρεθούν και αν και πότε θα δουλέψουν την επόμενη.Το τελευταίο διάστημα, ως αποτέλεσμα των πολύχρονων αγώνων του κλάδου (μόνιμων και αναπληρωτών), υπήρξε δέσμευση της Πολιτείας για 15.000 διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών την επόμενη τριετία. Η θετική αυτή εξέλιξη ανοίγει πλέον το δρόμο των διορισμών. Η ενίσχυση των αγώνων του συνδικαλιστικού κινήματος για αύξηση των δαπανών και ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης θα δημιουργήσει προϋποθέσεις για νέες χιλιάδες προσλήψεις τα επόμενα χρόνια. Είναι προφανές ότι η κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς θα δημιουργήσει ένα νέο τοπίο στη Δημόσια Εκπαίδευση, ανεβάζοντας την ποιότητα της παρεχόμενης μόρφωσης και βελτιώνοντας τις εργασιακές συνθήκες όλων των εκπαιδευτικών.Μεγάλο όμως και σύνθετο πρόβλημα παραμένει ο τρόπος διορισμού που ετοιμάζεται να εξαγγείλει το Υπουργείο το αμέσως επόμενο διάστημα. Ο νέος τρόπος διορισμού, αντικειμενικά, είναι ένα περίπλοκο ζήτημα. Η χρόνια αδιοριστία, οι χιλιάδες αναπληρωτών που μέχρι τώρα καλύπτουν πραγματικά κενά σε όλη την Ελλάδα, τα προηγούμενα συστήματα διορισμού, οι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ, οι προσφυγές και οι αποφάσεις του ΣτΕ, έχουν δημιουργήσει πολλές κατηγορίες συναδέλφων.Η ΟΛΜΕ μετά και από το τελευταίο της Συνέδριο, κατέληξε σε απόφαση για το νέο σύστημα διορισμού, που δημιουργεί πλαίσιο που δεσμεύει το βασικό προσανατολισμό της Ομοσπονδίας. Τα σημεία αυτού του πλαισίου είναι:Μόνιμοι διορισμοί για όλους όσοι εργάζονται ως αναπληρωτές.Κριτήρια διορισμού: α) Προϋπηρεσία β) Επιτυχόντες ΑΣΕΠ γ) Παλαιότητα πτυχίου δ) Κοινωνικά κριτήρια.Προστασία της προϋπηρεσίας κατά 100%Σε κάθε περίπτωση, βασικός μας προσανατολισμός είναι η κατά προτεραιότητα μοριοδότηση όλης της προϋπηρεσίας.Το επόμενο διάστημα ο κλάδος, μαζί με τις συλλογικότητες των αναπληρωτών και των αδιόριστων, θα διεκδικήσει λύση στο πλαίσιο των θέσεων της ΟΛΜΕ, ώστε να υπάρξει θετική διέξοδος σε ένα από τα πιο σοβαρά ζητήματα που αντιμετωπίζει η δημόσια εκπαίδευση και να στηριχτούν οι συνάδελφοι-ισσες αναπληρωτές-τριες που συγκεντρώνουν πολλά χρόνια προϋπηρεσίας, και που σε δύσκολες συνθήκες στήριξαν το δημόσιο σχολείο σε ολόκληρη την Ελλάδα.Ταυτόχρονα, με τους αγώνες μας συνεχίζουμε να διεκδικούμε:• Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία.• Μαζικούς διορισμούς ΤΩΡΑ για την κάλυψη όλων των πραγματικών κενών σε Γενική και Ειδική Αγωγή. Πρόσληψη αναπληρωτών για πραγματική αναπλήρωση και τοποθετήσεις τους υποχρεωτικά από τα ΠΥΣΔΕ.• Σταθερή και μόνιμη εργασία στην εκπαίδευση, κατάργηση αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου και αναπληρωτών ΕΣΠΑ. Κατάργηση της ελαστικής εργασίας, πλήρη και ίσα εργασιακά δικαιώματα στους αναπληρωτές.ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΚ
Καλά και οι ασεπιτες γκαουγκαλοι είμαστε! Ο του 2008 αναιρεί τον ΑΣΕΠ του 2006. Μην κατηγορηθω είμαι επιτυχών και στους 2
Με ποιό δικαίωμα οι κυρίες αυτές συνομιλούν με το υπουργείο και καθορίζουν το μέλλον χιλιάδων ανθρώπων; Με ποιά ιδιότητα; ποιός τους ανέθεσε αυτά τα καθήκοντα; Και κυρίως πώς δέχεται το υπουργείο να συζητά με τον κάθε τυχαίο-α; Μπορώ εγώ η ο καθένας να μπαίνει μέσα στο γραφείο του υπουργείου και να καταθέτει το δικό του σχέδιο για τους διορισμούς; Πώς θα αποφασίσουν 5 10 νοματέοι για εμάς χωρίς εμάς; Το πιό σωστό είναι να θέσει το θέμα σε δημόσια διαβούλευση δίνοντας 2,3.4,5 σχέδια που έχει εκπονήσει σαν υπουργείο και ο καθένας απο τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς να μπορεί να προτείνει και κάποιο άλλο, όλα δημόσια και με διαφάνεια και όποιο σύστημα συγκεντρώσει τις περισσότερες θετικές γνώμες - ψήφους, εκείνο να εφαρμοστεί. Τώρα 5 άνθρωποι που εκπροσωπούν μόνο τον εαυτό τους προσπαθούν να περάσουν ένα σύστημα που βολεύει μόνο αυτούς. Είναι προκλητικό για να μην πώ τίποτα άλλο, να θέλουν να μετρήσει μόνο ο ΑΣΕΠ 2008 και όχι όλοι οι προηγούμενοι προφανώς γιατί δεν έχουν άλλους ΑΣΕΠ και φοβούνται τους επιτυχόντες με 2,3,4 επιτυχίες. Λοιπόν για να τελειώνουν τα παραμύθια, θα πρέπει δημόσια να δοθούν τα ονόματα όλων αυτών, για να γνωρίζουμε όλοι μας ποιοί είναι αυτοί που παίζουν στα ζάρια τις ζωές μας, και κύριοι διαχειριστές μην διαγράφετε μηνύματα, γιατί η λογοκρισία θυμίζει άλλες εποχές......