Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι μου κάνει εντύπωση δεν βρέθηκε κανείς που να ζητήσει τον βαθμό Ασεπ;τοσα σχόλια στη διαβούλευση ,τόσα κόμματα,κανείς δεν το σχολίασε;
hkal ..λυπάμαι αλλά ουτε ένα κομμα σημερα δεν ανέφερε καν τον γραπτο ασεπ, δεν τον θελει κανενας, τους χαλανε τη σερμαγιά οι ασεπιτες... θέλουν πειθηνια όργανα στα σχολεία, οι διευθυνταδες και οι αιρετοι... να τους κάνουν ότι θέλουν και να τους χρησιμοποιουν όπως θέλουν..... τέτοιοι διαθέσιμοι ειναι πολλοι από εμας που για μια καρεκλα και κολοβαρεμα στο σχολειο και κολοτουμπες κανουμε ... να μην πω και τι άλλο κάνουμε.... έναν ασεπ όμως δεν θελουμε να γράψουμε...
Παράθεση από: PASAS123 στις Ιανουάριος 08, 2019, 09:17:04 μμε ναι τα μπσ δδκτρ ειναι πληρωμένατους βαθμούς ανάλογος την παράταξη που ήσουν στη σχολή δε μας απασχολεί καθόλου , εκεί ήταν αξιοκρατίαμη τυχών πειράξετε τα μόρια μπσ δδκτρ, είναι ήδη χαμηλαΤα μεταπτυχιακα και διδακτορικα ειναι υπερεκτιμημενα και ειδικα οταν μιλαμε για μη συναφεια. Τα δευτερα πτυχια το ιδιο. Ενας με βαθμο πτυχιου 7 που ειναι ο μεσος αποφοιτος ελληνικου πανεπιστημιου θα παρει 8 μοναδες και το ασχετο μεταπτυχιακο θα παρει 20 δηλαδη διπλασιες μοναδες το μεταπτυχιακο απο το βασικο πτυχιο.Βρειτε μου μια προκηρυξη του ασεπ στο υπολοιπο δημοσιο που το βασικο πτυχιο μοριοδοτειται τοσο χαμηλα.Ειναι δυνατον ενας με 6 πτυχιο να παιρνει απο το βασικο πτυχιο τα ιδια μορια με το ecdl;αντε να το γράψω ξανά, γιατί απο τις προκηρύξεις αντλείτε ΜΟΝΟ αυτό που θέλετε και σας συμφέρεισε αυτες τις προκηρύξεις α) η προϋπηρεσία ειναι 84 !! μήνες με 7 μόρια ο μήνας , σύνολο 588β) το πτυχίο βαθος χ 110 , μαξ 1100 είναι αυτο που μου λες τωρα...γ) ΜΠΣ 200 μόριαδ) ΔΔΚΤΡ 400 μόριαξένες γλώσσες η/υ κτλπα..γιατί από το παραπάνω αντλείς μόνο το πτυχίο και όχι τα υπόλοιπα? διεξαγωγή γραπτού ΑΣΕΠ είναι η μόνη λύση , και οι παλιοί έχουν πλεονέκτημα σε αυτόδε γίνεται αλλιώς , κάποιοι έχουν αρχίσει και το καταλαβαίνουν , όσο περνά ο καιρός το αντιλαμβάνονται ακόμα περισσότεροι και όταν βγουν οι καινούριοι πίνακες αν βγουν, τότε θα γίνει peak σε αυτό θα αλλάξουν οι ζωές ΟΛΩΝ μετα τους πίνακες αυτούςαλλά δε τους νοιάζει, γιατι σου λένε κλασσικά όπως γίνεται στην Ελλάδα..έλα να φωνάξουμε μαζί...έλα και μόλις εξασφαλίσουν το διορισμό τους τρώνε λυοκάνικα στο τζάκι......και παρατάνε τους υπόλοιπους
ε ναι τα μπσ δδκτρ ειναι πληρωμένατους βαθμούς ανάλογος την παράταξη που ήσουν στη σχολή δε μας απασχολεί καθόλου , εκεί ήταν αξιοκρατίαμη τυχών πειράξετε τα μόρια μπσ δδκτρ, είναι ήδη χαμηλαΤα μεταπτυχιακα και διδακτορικα ειναι υπερεκτιμημενα και ειδικα οταν μιλαμε για μη συναφεια. Τα δευτερα πτυχια το ιδιο. Ενας με βαθμο πτυχιου 7 που ειναι ο μεσος αποφοιτος ελληνικου πανεπιστημιου θα παρει 8 μοναδες και το ασχετο μεταπτυχιακο θα παρει 20 δηλαδη διπλασιες μοναδες το μεταπτυχιακο απο το βασικο πτυχιο.Βρειτε μου μια προκηρυξη του ασεπ στο υπολοιπο δημοσιο που το βασικο πτυχιο μοριοδοτειται τοσο χαμηλα.Ειναι δυνατον ενας με 6 πτυχιο να παιρνει απο το βασικο πτυχιο τα ιδια μορια με το ecdl;
Σιγά μην σκίσεις το καλσόν. Μα είναι δυνατόν να γράφονται αυτά...
Τι να πω αν και έχω προυπηρεσία και μεταπτυχιακό,ναι θέλω και τα μόρια Ασεπ,δεν μου χαρίστηκαν..άλλωστε γιατί να θέλουν αυτή την μερίδα δυσαρεστημένων...αρνούμσι να πιστέψω πως μέχρι τέλους δεν θα βρεθεί υποστηρικτής...
ούτε ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ!!!!
.. γιατι ζοριζεσαι συναδελφε/φισσα ? εγω θα το σκισω το καλσον ..αλλα αλλοι ειναι τα ντουντουκια εδω μέσα... σε θιξαμε τους αιρετους? άναπληρωτάκια γι αυτο μας ειπαν.... γιατι μαλλον σαν και εσενα δεν το σκιζουν το καλσον ...
Αν και κατανοητό, ειλικρινά είναι ιδιαίτερα απογοητευτική η ανωριμότητα, ο εγωκεντρισμός και κυρίως ο ερειστικος και απαξιωτικός λόγος ατόμων που αυτοπροσδιοριζονται ως εκπαιδευτικοί. Προσπαθούμε να ενημερωθούμε και είμαστε συνεχώς αντιμέτωποι με όλους αυτούς τους ανουσιους, παιδαριώδεις και προσβλητικούς "διαλόγους". Όλοι εσείς που βρίζετε τις ειδικές κατηγορίες έχετε ιδέα από κοινωνική Παιδαγωγική και από κοινωνιολογία της εκπαίδευσης; (θέλετε να λέγεστε και εκπαιδευτικοί, το αξίες θα μεταφέρετε στους μαθητές σας, να βλέπουν το συμφέρον τους για δίκαιο;) Το ότι το νομοσχέδιο το βρίζουν όλοι σε αυτές τις συνθήκες πολυδιάσπασης, είναι για εμένα απόδειξη ότι είναι δίκαιο. Θα ήταν δίκαιο αν ξεκιναγαμε από μηδενική βάση. Αλλά επειδή 10 χρόνια τώρα τα σχολεία τα κρατάνε ανοικτά οι αναπληρωτές, έπρεπε πρώτα να διοριστούν αυτοί, γιατί είναι ζήτημα ΕΡΓΑΣΙΑΚΏΝ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ. Όπως δε συζητά κανείς να απολυθούν οι μόνιμοι για να δουλέψουν "αξιοτεροι", έτσι θα έπρεπε όλοι να διεκδικούμε τον διορισμό των αναπληρωτών, οι οποίοι 15 χρόνια τώρα αναπληρώνουν τους εαυτούς τους. Αν είχαμε κουλτούρα προάσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων δεν θα ήταν τόσο χάλια οι συνθήκες για τους μη μόνιμους εκπαιδευτικούς, όπου και αν εργάζονταν.Και επιτέλους να υπάρξει η στοιχειωδώς ώριμη σκέψη, ότι το πρόβλημα μας είναι οι λιγοστοί διορισμοί και η συρρίκνωση του σχολείου (και προσεχώς η υπογεννητικότητα), και όχι ο συνάδελφος που μας πέρασε με τα συγκεκριμένα κριτήρια.Συγνώμη για το μεγάλο ποστ, αλλά μπουχτισα τόσους μήνες με όλη την χολή εδώ μέσα.
Χεσ.... για τους αιρετούς. Κατηγορείς και διαβαλεις ανθρώπους που εργάζονται και δε χρωστούν σε κανένα γι'αυτό. Όλους σε ένα σακί. Ντροπή σου κυρία μου.
Συναδέλφισσα,θα σταθώ στα παραπάνω σημεία του κειμένου σου γιατί είναι ίδιον της αμάθειας και αναποτελεσματικότητάς μας που (μας) φτάσανε,ΩΣ ένδειξη του ότι παρότι εσύ ειδικά δύνασαι να αρθρώσεις λόγο (έστω και "κουραστικό"-μακροσκελέστατο, δύσκολα να το διάβασε όμως κάποιο από τα δασκαλάκια που €ίμαστε τέτοια),εκφράζεις σημαντικά ατοπήματα:Στο 1ο) Χαρακτηρισμοί ΔΕ χωράνε ΑΝ θέλουμε να είμαστε αποτελεσματικοί (και ως εκπαιδευτικοί): Τρενάρουν, ΑΝ δεν σταματούν τελείως τη διαδικασία εξέλιξης σε ένα διάλογο. Κι εσύ τους χρησιμοποιείς: Έχεις σκεφτεί ΑΝ όλοι αυτοί που εκφράζονται όπως λες, "απαντούν" σε ίδιους κι όμοιους (με τα ίδια "χαρακτηριστικά") και αδιόρθωτους (κατ'επανάληψη) με τον ίδιο τρόπο;Πώς θα έρθει αποτέλεσμα σε "διάλογο" μεταξύ ανθρώπων με αυτά τα "χαρακτηριστικά";Εσύ δεν τα έχεις νομίζεις;Και ΝΑ:Στο 2ο) Ξέρεις τι "λέει" η Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης για τις "ειδικές κατηγορίες" ή έτσι το πέταξες αυτό;Το βασικότερό της σημείο είναι η αναπαραγωγή του ίδιου συστήματος.ΚΑΙ ποιοί ειναι οι "καλύτεροι" σε αυτό, νομίζεις;Τα δασκαλάκια, όπως μας καταντήσανε, ασχέτως "ειδικής κατηγορίας", που με αλληλοχαρακτηρισμούς (για άμυνα και ταυτόχρονα επίθεση) με επίκεντρο στο λόγο του καθενός μας είναι το συμφέρον και τα €υρουλάκια του.Αυτές είναι οι "αξίες" που αναφέρεις και είναι άσχετες με σεβασμό ή "βρίσιμο" (όπως λες) των "ειδικών κατηγοριών".Εκτός , βεβαίως της νομιμοποίησης (ψάξε τι σημαίνει αυτός ο όρος αφού αναφέρεις την Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης) της "αναπηρίας":"Είμαι ανάπηρος, το δικαιούμαι!! Γιατί ΔΕ μπορώ."ΚΑΙ ο άλλος που "μπορεί"; Στον Καιάδα; ΝΑ τί αναπαράγεται. ΝΑ και γιατί είμαστε παντελώς αναποτελεσματικοί και άξιοι , όπως λες, του ό,τι θα έεεεερθει τα επόμενα χρόνια στην εκπαίδευση.Πρόβλεψή μου;Όλες οι δομές τυπικής εκπαίδευσης και ειδικά της Ειδικής (ο θεός να τις κάνει "εκπαίδευσης", για όποιον ξέρει για τι μιλάμε και έχει εμπειρία όχι μικρονοϊκή-να κάνω κι εγώ το χαρακτηρισμό μου-για τι εστί "€ιδική Αγωγή" στη χώρα μας) ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΡΦΗ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΩΣ ΤΟ 2030.Στο 3ο) σημείο: ΔΕ πρόκειται να γίνουν μαζικοί διορισμοί (ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ) τα επόμενα 5 χρόνια.Αλλά €μείς συνεχίζουμε.Τί μας παρακινεί να μην "εγκαταλείπουμε" σε κάτι πασιφανές , που θα πλήξει και τους μονίμους τα επόμενα 10 χρόνια;Ότι:ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΑΞΙΟΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ "ΔΟΥΜΕ" ΠΟΣΟ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ.Συνεχίζουμε αναπαράγωντάς το.Και για αυτό δε χρειάζεται ούτε μισό πτυχίο.Αρκεί να είμαστε "άξιοι" βαυκαλιστές του ό,ποιου συστήματος μας πασάρει η ό,ποια εξουσία. (Όπως και καταλήγεις με το ευφυολόγημά σου: "Το ότι το νομοσχέδιο το βρίζουν όλοι σε αυτές τις συνθήκες πολυδιάσπασης, είναι για εμένα απόδειξη ότι είναι δίκαιο." !!!Υ.Γ.: Ακόμα θυμάμαι τα "βρισίδια" για την αλλαγή στον αριθμό απουσιών για προαγωγή ΠΡΙΝ την ανακοίνωσή τους από κάποια δασκαλάκια πέρσι.ΚΑΙ ΑΦΟΥ ανακοινώθηκε;ΟΙ ΙΔΙΟΙ: "Μπράβο"!!!Εν ολίγοις:ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ. "ΑΞΙΟΙ" ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΤΙ "ΠΤΥΧΙΑ" ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ"; ΕΞ'ΟΥ ΚΑΙ ΟΣΑ ΕΠΟΝΤΑΙ.