0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έδωσα τον Ιανουάριο δεύτερη φορά ΑΣΕΠ και είμαι διοριστέα(για το 2008-9). Αποδίδω την (απροσδόκητη) επιτυχία στο φροντιστήριο που είχα κάνει για τον ΑΣΕΠ του 2005. Έχεις δίκιο, η ύλη είναι αχανής, και το φροντιστήριο αυτό που κάνει είναι να τη βάλει σε μια σειρά και να σε βοηθήσει να μελετήσεις τα σώστα και χρήσιμα για να μη χάσεις πολύτιμο χρόνο και ενέργεια σε άσχετα και άχρηστα... Για μένα το κομμάτι όπου χρειαζόμουν καθοδήγηση ήταν η ειδική διδακτικη (τι να σου κάνουν οι "Μεθοδολογια 1 & 2" αν δεν κάνεις μπόλικη εξάσκηση στο συγκεκριμένο τύπο εξέτασης;). Φέτος πήγα να δώσω χωρίς να κάνω τίποτα: μια επανάληψη μόνο...και έγινε το θαύμα. Θα σου προτείνω δύο εξαιρετικά βιβλία που μας είχαν προτείνει τότε: για ειδική διδακτική το "The Practice of ENGLISH LANGUAGE TEACHING" από τον Jeremy Harmer, εκδόσεις Longman και για projects το "PROJECT WORK" της Diana L. Fried-Bootrh, εκδόσεις Oxford University Press.Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία!!!
Παιδιά.... Αναγνωρίζω το ζήτημα με τις εξετάσεις ΑΣΕΠ και την επιθυμία να είναι κάποιος προετοιμασμένος για τις εξετάσεις, αλλά εγώ έχω να δώσω την προσωπική μου εμπειρία και ελπίζω να μην "προκαλέσω". Έχω 7 χρόνια που πήρα το πτυχίο και έκτοτε ελάχιστα εργάστηκα ώς καθηγήτρια αγγλικών. Αντιθέτως δίδασκα σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Έχω μεταπτυχιακό στη Λογοτεχνία και είχα αρχίσει διδακτορικό το οποίο στην πορεία εγκατέλειψα. Έδωσα εξετάσεις με τον προηγούμενο ΑΣΕΠ και διάβασα συνολικά 10 μέρες, καθ' ότι δεν είχα στόχο το να διοριστώ στη μέση εκπαίδευση. Έψαξα απο το ιντερνετ μερικά παιδαγωγικά άρθρα και είδα το common european framework που υπάρχει στο παιδαγωγικό ινστιτούτο. Απο lesson plans δεν είχα ιδιαίτερη ιδέα, αλλά πήρα κάποια πράγματα απο Online άρθρα. Έδωσα εξετάσεις χωρίς άγχος, αλλά ήμουν βέβαια πολύ προσεχτική και εμπιστεύτηκα το ένστικτό μου ως ανθρώπου και παιδαγωγού. Δεν είχα ειδικές θεωρητικές γνώσεις στην παιδαγωγική κι ούτε χρησιμοποίησα μετα-γλώσσα αντίστοιχη. Εϊχα παρατηρητικότητα και εγρήγορση και κυρίως δημιουργικότητα και όραμα. Τώρα θα μου πείτε "και πώς το ξέρεις ότι τα είχες αυτά;" Και θα απαντήσω οτι έκανα την αυτοκριτική μου και μου αναγνώρισα αυτά τα "συν". Αλλιώς δεν δικαιολογείται ο πολύ καλός βαθμός μου στα παιδαγωγικά, που ήταν πιο ψηλός από το γνωστικό. Η διαφορά που έχει το δικό μας γνωστικό είναι οτι βασίζεται στις γενικές γνώσεις αγγλικών που ο καθένας κατέχει. Αυτές είτε τις έχεις είτε όχι. Ίσως τελικά με βοήθησε το γεγονός οτι δεν δίδασκα σε φροντιστήρια για να χάσω την επαφή μου με την καλή αγγλική -ακαδημαική- γλώσσα, αλλά ήμουν χωμένη σε δυσνόητα κοινωνικο-πολιτικά αγγλικά βιβλία και διατριβές.Συν τοις άλλοις, όταν κάποια φροντιστήρια βγάλαν τις περίφημες προτεινόμενες "λύσεις" τους, "ανακάλυψα" οτι σύμφωνα με ΟΛΑ είχα γράψει κάτω απο 70% (άσχετα αν δεν συμφωνούσαν όλα τα φροντιστήρια ακριβώς στις σωστές/λάθος απαντήσεις). Το τραγικό είναι οτι εγώ πίστεψα τα φροντιστήρια κι έφτιαξα τη ζωή μου γύρω απο τη μη επιτυχία στον ΑΣΕΠ, φροντίζοντας να φύγω απο την Ελλάδα για άλλα μεταπτυχιακά. Έλα ομως που όταν βγήκαν τα κανονικά αποτέλέσματα εγώ είχα γράψει άριστα και ήμουν στους 30 πρώτους διοριστέους...Τι μπορείτε να "πάρετε" απο την εμπειρία μου δεν ξέρω, αλλά εγώ σας την παρέχω και βγάλτε απο μόνοι/ες σας τα συμπεράσματά σας. Δεν θέλω να υποτιμήσω κανενός το διάβασμα, αλλά θα μου επιτρέψετε να υποτιμήσω τα περίφημα φροντιστήρια με τις προτεινόμενες "λύσεις" τους...
Ναι,ετσι ειναι...Αν δεν εισαι σιγουρη καλυτερα να μην απαντησεις καθολου διοτι αν η απαντηση σου ειναι λαθος τοτε αφαιρουνται μοναδες,δεν θυμαμαι ποσες ακριβως ομως...